De kruiperige Jood en de islamitische demagoog: Raoul Heertje en Abdou Bouzerda

Screenshot 17

Abdou Bouzerda

(Door: Martien Pennings)

Mooi stukje van Nanninga van GeenStijl over een nieuwe islamitische lieveling bij de Publieke Omroep, de demagoog Abdou Bouzerda, die ik al eens eerder had meegemaakt bij een massa-discussie-bijeenkomst op 25 februari 2010 in zo´n omhooglopende mega-collegezaal aan de Universiteit van Brussel, waar het Marokkaans-islamitisch fascisme daverend van de tribunes rolde. Vaak in respons op een vermeend punt gescoord door deze Bouzerda. Hij werkt volgens Nanninga tegenwoordig voor Vrij Nederland en de VPRO. Ja, dat klopt wel. Dat kan ik wel plaatsen: Israëlhaat en islamofilie zijn gewild bij de linkse media.

Lees verder>>>

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

9 reacties op De kruiperige Jood en de islamitische demagoog: Raoul Heertje en Abdou Bouzerda

  1. Sjaak zegt:

    ERGO !
    Knuppel de hele rotzooi in richting zandbak !
    Niet eentje is er te vertrouwen !

    Like

  2. Och,links en islam ;2 handen op een buik!

    Like

  3. janfreak zegt:

    Ik heb het gesprek tussen Heertje en Bouzerda bekeken, ten eerst is dat behoorlijk gedateerd en ik vind het een correct gesprek. Heb niets gemerkt van een kruiperige houding van Heertje, tenzij Nanninga bedoelt dat je alleen maar niet kruiperig bent wanneer je onbeschoft tegen je gesprekspartner wordt. Reageert zoals de verslaggevers van PowNed doen.

    Like

  4. Zo zie je maar weer, janfreak, hoe indrukken kunnen verschillen: de een vindt ISIS geweldig en de ander ziet die positieve kanten helemaal niet.
    Er staat een koe en sommigen zien een Zionistische slang.
    Ik heb de indruk die ik van het interview had in 2009 opgeschreven ik hoefde maar 2 minuten opnieuw te kijken om hetzelfde gevoel te krijgen: Heertje is kruiperig en diep, diep invoelend in deze propaganda-terrorist.
    Dat het “behoorlijk gedateerd” is zoals je zwaarwichtig en deftig vermeldt, lijkt me geen bezwaar: het gaat om de sfeer van het interview en ik vond nu juist het tekenende dat er geen zak veranderd is: de collaboratie van de linkse media met de Palmaffia’s in het kader van de Israël-demonisering is nog precies hetzelfde.

    Like

  5. Jan zegt:

    Heertje: “Ik wordt verdrietig en heel kwaad, dat zal jij ook wel hebben”.
    Verder laat hij zich aanleunen dat er een ‘conflict’ is over, ja wat eigenlijk, want dat horen wij Heertje niet vragen. Overigens hebben moslims met ieder land een conflict en daarom is praten over ‘het conflict’ een leugen.
    Heertje: “Je bent een vriendelijke en aardige jongen” Heertje weet dus niets af van AEL
    Gaza is een uitroeiingskamp Israël bezet gebied, de situatie is als in WOII enz enz..

    Like

  6. Jan zegt:

    Er is inderdaad geen zak veranderd. Vuilnisbelt’s stuk gelezen en die schrijft doodleuk dat de antisemieten tijdens de demonstratie in Amsterdam ‘Het Geweten van Nederland’ zijn, dat Israël een apartheidsstaat is, Gaza bezet wordt, dat Hamas verzet pleegt tegen kolonialistische terreur die gesteund wordt door antisemitisch rechts (de PVV)
    http://www.anjameulenbelt.nl/weblog/2014/09/07/met-twee-maten-meten-de-groene-en-het-antisemitisme/#more-108727

    Like

Plaats een reactie