FOTOSHOPPER: Nieuw openbaar vervoer in België

Screenshot_43

Geplaatst door:
E.J. Bron
(h/t Jantje Beton)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Islamisering. Bookmark de permalink .

4 reacties op FOTOSHOPPER: Nieuw openbaar vervoer in België

  1. Jantje Beton zegt:

    Met dank aan rakkertje,die was ik vergeten.

    Like

  2. Theresa Geissler zegt:

    Ongelogen: Mijn vader, die overigens niet al te veel kijk op schilderkunst had, pleegde in zijn tijd wel eens -grotendeels serieus bedoeld- het volgende te zeggen:
    “Ik zou best nog wel eens een schilderij willen hebben van een smal Oosters straatje met drie van zúlke kamelen….”
    Dat brengt je ertoe, je af te vragen wat hij van deze fotoshopper gevonden zou hebben.
    Waarschijnlijk dit: “Best wel aardig, maar niet helemaal wat ik bedoel: De straat is iets te breed.”

    Like

  3. Republikein zegt:

    Zijn dat wijzen uit het oosten?

    Nou moet ik, vergeef me, een favoriet liedje laten klinken, vind wel zo toepasselijk, in herhaling.

    Like

Plaats een reactie