PVV-vrijwilliger geschopt en geslagen tijdens het flyeren in Eindhoven: ‘Ik neuk je moeder’

Screenshot_43

PVV-vrijwilliger Richard Wilmsen heeft aangifte gedaan

EINDHOVEN – PVV-vrijwilliger Richard Wilmsen (31) is maandagmiddag geschopt en geslagen toen hij aan het flyeren was in Eindhoven. Hij had bij een man een flyer in de brievenbus gestopt die daar niet van gediend was. Deze man kwam achter hem aan en pakte hem vast, terwijl hij ‘ik neuk je de moeder’ riep. Vervolgens gaf hij Richard een schop onder zijn kont. “Dit heb ik nog nooit meegemaakt.”

Rond half vier was Eindhovenaar Richard aan het flyeren met een andere PVV-vrijwilliger in de Abrikozenstraat toen het misging. “Ik let goed op de stickers op de deuren en of ik er wel of niet drukwerk in mag doen. Ik had bij de bewuste man een flyer in de bus gedaan. Toen ik tien brievenbussen verder was, vloog deze man opeens naar buiten.”

Lees verder>>>
(h/t Bert G.)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Incidenten", "Integratie", "Religie van de vrede", "Verrijking", "Weg met ons!", democratie, demoniseren, Islam, Islamisering, islamofascisme, Krankzinnigheid, Moslims, nieuw fascisme, PVV, Rotzakken, tolerantie/intolerantie, Volksvijandigheid, Vrijheid van meningsuiting. Bookmark de permalink .

26 reacties op PVV-vrijwilliger geschopt en geslagen tijdens het flyeren in Eindhoven: ‘Ik neuk je moeder’

  1. rs zegt:

    Wie roepen/riepen dat ook alweer bij het minst of geringste ????? De mossels ?
    Juustem!!!!!!!!!!!

    Weg met dat gajes.

    LEVE DE PVV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

  2. elisamad2013 zegt:

    Aanklagen dit onguur subject! De PVV wordt helaas als afschuim behandeld,daar moet scherp tegen opgetreden worden…Ook al zijn het meestal allochtonen die dwars LIGGEN EN BRUTAAL ZIJN!

    Like

  3. Cathja zegt:

    Nog vóórdat ik het artikel had gelezen, wist ik al dat het om een ‘gekleurde Nederlander van Afrikaanse afkomst’ ging die deze jongeman heeft afgetuigd. Ik ben 5 keer in een islamitisch land geweest, en daar is de uitspraak “ik neuk je moeder” onder de mannen nogal gebruikelijk. Vandaar.

    Schandalig hoe de politie hier weer onderuit probeert te komen hè? Het geeft een overduidelijk beeld van hoe deze mensen te werk gaan: buitenlanders doen aangifte van futiliteiten, en ze worden serieus genomen, maar de eigen bevolking kan oprotten!

    Bedankt, politie! En jullie houden stiptheidsacties voor meer loon? Ga eerst maar eens jullie werk naar behoren doen!!

    Like

  4. elisamad2013 zegt:

    aanklagen iedereen die de PVV dwars ligt!

    Like

  5. DonnaDolce zegt:

    Echt een maroc uitspraak: ik neuk je moeder. Er komt vaak niets zinnigs uit, zo ook nu.

    Like

  6. baksteen zegt:

    “ik neuk je de moeder” dan hoef je er niet meer bij te zetten waar die vandaan kwam…

    Like

  7. Sjaak zegt:

    EN DAAROM IS EEN BURGEROORLOG ONUITWIJKBAAR !
    DE KRUIK GAAT ZOLANG TE WATER TOTDAT HIJ BARST !

    Like

  8. Anneke zegt:

    De poltitieke tegenwinden krijgen het benauwd….”Zij slaan en schoppen hun angsten letterlijk van zich af” Wat een ‘klein kind-gedrag’….Laat deze rel-schoppers NOOIT (meer) op de provinciale regie-stoel zitten!!!/!!!

    Like

  9. toestroom zegt:

    Dus dat was een tokkie van Nederland

    Like

  10. Berthe zegt:

    Schandalig!! Zowel het gedrag van de geweldpleger als van de politie. MAAR wat een moedige jeugd is er toch nog in dit land om te DURVEN te flyeren in een werelddeel dat gekaapt is door de Multi-culti fascisten. Petje af voor deze jongen!! En nu Kamervragen over het gedrag van de politie………………………….

    Like

  11. Tom Hendrix zegt:

    Ziehier de democratie van de verraders van CDA,PvdA,VVD en Demonen 66! Iedereen, let wewl iedereen die NU nog op deze LANDVERRADERS stemt, is SCHULDIG AAN HOOGVERRAAD. Maar luisteren doet de STOMME MASSA toch niet. In Bijbelse woorden: ” Zij zijn ZIENDE BLIND en HORENDE DOOF”. Als er morgen geen duidelijke afstraffing volgt van deze partijen: VVD,CDA,PvdA en D66, is het BEWIJS geleverd dat NEDERLAND als democratisch land heeft opgehouden te bestaan! O tempora, o mores!

    Like

  12. jowitteroos zegt:

    En dan deze zin eruit genomen: Aangifte gedaan
    Richard heeft maandagavond aangifte gedaan. “De politie had me geadviseerd om geen aangifte te doen, omdat er niets van over zou blijven. Dat doe ik nu juist wel. Na de ‘Minder, minder, minder’-uitspraken van Geert Wilders lagen er voorgedrukte aangiftes klaar. Dan kunnen ze deze aangifte ook wel opnemen.”

    Dank klote politici en media en links facistische verwanten voor jullie demoniseren…………………

    Like

  13. koddebeier zegt:

    Wedden als je die vent in elkaar trapt de politie wel gelijk voor je deur staat !!!

    Like

  14. lucky bee zegt:

    Dat moet dan wel een moslim zijn, alleen zulke hufters bedrijgen met je moeder te neuken.

    Like

  15. Dat zou een Nederlander vast nooit zeggen,dus….!Gajes is het,voor 99%!Ik flyer ook voor de Pvv;gelukkig ben ik niet bang uitgevallen!Maar kijk wel beter om me heen dan voorheen;het is en blijft laf geteisem!

    Like

  16. Theresa Geissler zegt:

    Goed zo, Richard: Vooral doorzetten, die aangifte!
    Wat wel opvalt is, dat die vent toch kennelijk geen specifieke anti-PVV gevoelens uitte: Zoals het er nu staat had deze aanval kunnen plaatsvinden bij elke willekeurige flyer, die bij hem in de bus gestopt werd, ongeacht de herkomst!
    Het lijkt ec ht op gewoon een krankzinnige uitbarsting van redeloosheid. OF hij moet méér gezegd hebben, dan hier in het bericht vermeld wordt.

    Like

  17. Claudia M. zegt:

    Ik kreeg zondagmorgen heel vroeg een flyer van D66 in de bus en schrok me hierbij overigens ook te pletter, maar dat kwam omdat de flyeraar dwars (en lomp natuurlijk) door mijn voortuin banjerde. De flyer is overigens in duizend en één stukjes in de vuilnisbak belandt.

    Like

  18. Joshua zegt:

    Zullen wij ook moeten doen als er een moslim langs onze deur loopt meteen een pak op zijn sodemieter geven, zal de politie dan ook zeggen geen aangifte doen want dat helpt toch niet?
    Of breekt dan de hel los, ik denk het tweede.
    Hoe ziek is de Nederlandse mentaliteit geworden door een stelletje hersenloze NSB regeerders.

    Like

  19. Scheerzeep NU zegt:

    A real motherfucker. What the fuck? Fuck a duck!
    Die man heeft zelf een schop onder z’n kont nodig. Vliegt-ie nog eens een keer uit. Flyer heet dat.

    Like

  20. Tom Hendrix zegt:

    Foutje in mijn reactie van: 15.04. uur: wewl=wel.

    Like

  21. Charles Martel zegt:

    Er is maar één ‘cultuur’ dat het scheldwoord ‘ik neuk je moeder’ kent. Rara welke? Alle andere culturen denken er niet aan deze uitdfrukking als scheldwoord te gebruiken: Incestcultuur noemt men zoiets.

    Like

  22. hans zegt:

    Terugslaan en hard ook en zo nodig ook heel wat stenen door deze linkse ruiten!!

    Like

Plaats een reactie