FOTO

Screenshot_13

HONGERSTAKING!

Bij dezen eis ik voor mijn dochter en voor mij ook € 2000,- netto zakgeld! Ook wij hebben geen tijd meer en willen een mooi en zorgeloos leven!!!

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Jan”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

15 reacties op FOTO

  1. Cathja zegt:

    Terecht, denk ik.

    Like

  2. fransdewit zegt:

    Trek er maar een hoofddoek overheen

    Like

  3. Claudia M. zegt:

    Hoelang denken onze, oh zo omnipotente “leiders”, nog dat dit goed gaat? Er werd al gemort onder het gewone volk over allerlei toeslagen en voordeeltjes onbereikbaar voor de autochtoon, nu wordt het alleen nog maar erger. Ik houd mijn hart vast…

    Like

  4. zomaar zegt:

    ik denk dat deze Duitse vrouw en haar dochter de hongerdood sterven !, correct links in Europa heeft al lang geleden aangetoond , geen donder te geven om hun eigen bevolkingsgroep(en) .

    Like

  5. Frank de Vries zegt:

    Je mag (als je écht vluchteling bent) blij zijn dat je hier veilig bent. En verder je bek houden!

    Like

    • tjonge zegt:

      als ik vluchteling was, dan zou ik elke dag mijn nieuwe gastland op mijn knieën bedanken en er alles aan doen om mij zo snel mogelijk aan te passen.
      ik zou graag wat terug willen geven uit dankbaarheid, in wat voor vorm dan ook.
      .
      ik snap werkelijk niet waar de huidige asielzoeker de arrogantie vandaan haalt ?

      Like

  6. Hendrik M. zegt:

    Zo te zien een gewoon burger; succes mevrouw!

    Like

  7. patricia zegt:

    Ehmmm ja ik wil ook wel 2000 euro zKgeld! 😂Grapjaa

    Like

  8. Johan zegt:

    Jij bent een hoofddoekloze Europese hoer! Jij mag sterven of onderwerpen en hopen dat je als vijfde vrouw wordt gekozen door een gelukszoekende nieuwkomer! …. Is de mening van huidige Europese politici.

    Like

  9. IdentitairVerzet Oostelijk Zuid Limburg zegt:

    Dit is op HOME | IdentitairVerzet OZL herblogd.

    Like

  10. win zegt:

    wat onduidelijk, is ze nu een duitse of een immigrant

    Like

  11. paulzwueste zegt:

    Die zogenaamde “vluchtelingen” zullen zichzelf vernietigen door hun ongelofelijke arrogantie en domheid.!!!!
    De vloek van de islam zal zichzelf vernietigen!!!

    Like

Plaats een reactie