CITAAT Thomas Jefferson

Screenshot_47

“Het enige dat tirannie nodig heeft om vaste voet te krijgen, is dat mensen met een zuiver geweten stil blijven.”

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Luchtpint”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

15 reacties op CITAAT Thomas Jefferson

  1. BigLJohn zegt:

    Mensen met een zuiver geweten die stil blijven. Blijven deze mensen niet stil, voeren ze actie, dan worden ze door de Nederlandse (pro islam) politie wel meegenomen naar het politie bureaux ! Hoe velen zijn er nog in Nederland met een zuiver geweten ? Je hebt de geweten-lozen zoals Rutte. Je hebt die het geweten hebben, en je hebt die het nog zullen weten. Maar een ding is zeker; De pure waarheid aan de weet komen is voor velen nog geen optie. Zij laten zich liever vollopen met het gif van de linkse politiek en de MSM media. Zolang dat duurt glijden wij steeds verder af richting Sharia kalifaat !

    Like

  2. ildiko zegt:

    Wie niet in opstand komt, geen recht heeft om te zeuren! vind ik.

    Like

  3. Hendrik M. zegt:

    Een zuiver geweten blijft niet stil!
    Gelukkig hebben we hier iemand (Geert) wiens geweten zuiver is en en beslist niet stil blijft!

    Like

  4. Elena zegt:

    Ik blijf echt niet stil..heb volgens mij wel een zuiver geweten.
    Lees onderstaand bericht…we mogen NIETS meer zeggen….maar ik doe het toch !!

    Heren en Dames van deze groep : Dit is heel belangrijk !
    Ik ben net bezocht door de politie Spijkenisse, door 1 vrouw en 1 man.
    Alle sites v/d PVV worden in de gaten gehouden op Facebook compleet. Alles en iedereen word gecontroleerd door de politie. Alles word via 1 of meerdere personen doorgespeeld naar de politie toe. Er worden alle meldingen uitgeprint en neergelegd bij de politie. Er zit hier in deze groep dus meerdere burgers die ook de politie werken. Dus de gehele PVV word onderzocht op haatzaaien en rascistische uitlatingen. Dit geldt voor iedere Nederlander
    Het is dus zo dat ik meerdere zaken had gemeld over moord en kogels en dat hun dood mogen, dat mogen wij allemaal nooit meer melden. De hele PVV word hiermee kapot gemaakt door de VVD / PVDA / D66 / GL / CU / SGP omdat ook de politie top wil dat de PVV uit ons land gaat.
    De politie die wil niemand meer met PVV in ons land hebben. Dus de politie is ook rascistisch bezig. Zij hebben dit zelf mondeling gemeld hier net. Zij melden ook dat je geen enkele mening meer mag vormen over haat en over gas kamers of gas pijpen of leidingen of buizen. Geen moord noemen, geen kogel noemen, geen pistool noemen, geen geweer noemen, alles en overal word op gelet. Hou er echt rekening mee dat hier mensen zijn die andere echte land genoten verraden die werken bij de politie. Kortom we moeten nu alles in de gaten houden.
    Omdat zij en Den Haag geen PVV mensen dulden. Niemand in de VVD / PVDA of andere partijen mogen aangevallen worden, terwijl ik dit zelf nooit heb vermeld dat ik het zelf ga doen, ook niet door een ander , dus dit is heel belangrijk maar je mag dus nooit meer iets zeggen. Ik heb het dus ook nooit zo bedoeld maar ik maak mij wel zorgen om deze verraders die ons land kapot maken naar de echte Nederlanders. Wij mogen niet meer op komen voor onze rechten, zij willen geen democratie in NL.
    De politie heeft dus in principe geen tijd meer om echte boeven te vangen, want het word gezegd dat ik als Edward Jansen al een boef en crimineel ben die uitingen doe en dat mag nimmer meer gebeuren. Je mag ook niet melden dat iemand allochtoon is of gelukszoeker is. De hele politie macht is ingeschakeld door Justitie , dankzij Ard v/d Steur en door Mark Rutte die hebben deze haatzaai tegen wet ( anti wet ) opgenomen , om mensen voortaan op te pakken en achter slot en grendel te krijgen om de PVV klein te krijgen.
    Ik maak me steeds meer zorgen dat deze land mensen die ons land kapot maken dat die ons haten en dat wij dus al die asielzoekers en zogenaamde vluchtelingen verplicht moeten opnemen en dat wij zelf als volk maar moeten emigreren, dat ziet de Politie het liefst. Ik word nu in de gaten gehouden en ik ga hier ook melding van maken naar Geert Wilders zelf naar zijn email adres : kandidaat@pvv.nl of Pvv.publiek@tweedekamer.nl !
    Je mag dus niets meer melden, je moet alles voor je houden en je word bij het minste of geringste dus opgepakt en vast gezet. Dan word je snel berecht door een rechter en dat je dus een taakstraf moet doen en moet gaan zitten. Dat laatste word dan verplicht omdat je dus als eigen volk op komt voor jouw rechten, maar die worden door Den Haag niet meer serieus genomen. Dan krijg je dus expres een straf omdat Den Haag dit wil en nu wil laten zien hoe Nederland echt werkt. Puur rascistisch naar de Nederlanders zelf.
    Tuurlijk zie ik graag dat ik tegen Den Haag ben, dat zal ik laten zien met stemmen. Dat wij eindelijk laten zien wie wij zijn, maar je mag niet meer optreden tegen die oplichters en land verraders want dan word je hier vast gezet door die zogenaamde blauwe hulpjes, die je liever kwijt zijn dan rijk zijn hier in Nederland. Dus het moet via stemmen en verder moeten wij onze mond houden. Wij worden gewoon dagelijks de mond gesnoerd.
    Dat het eigen volk nooit meer iets mag plaatsen. Dus we worden keihard de mond gesnoerd dat is wat letterlijk gebeurd hier nu op het moment. Overal in Nederland worden dus politie acties gedaan bij mensen in de omgeving en mag je niet meer op PVV Facebook sites iets plaatsen wat gevaarlijk is. Je moet het dus overal mee eens zijn. Ik hoop dat die politie mensen die hier op de site zitten zich melden en anders gewoon netjes met hun eigen zaken gaan bemoeien. Zij zijn namelijk voor de echte criminaliteit maar goed ik val er nu dus ok onder en ben volgens de politie een keiharde crimineel. Ik heb mijn laatste waarschuwing nu gehad.
    Ik zal dus nergens meer op reageren en ook nooit meer iets plaatsen hierna. Ik deel dit alleen op de PVV sites en schakel Geert Wilders in, misschien dat die kan laten zien hoe on werkelijk dit is hier in Nederland. Dit dankzij die nieuwe voorzitster en noem maar op. Maar goed ik hoop dat het goed komt. Ik zal de laatste zijn die lacht en die staat te juichen straks.
    Dus LET OP : Niemand mag meer iets gevaarlijks zeggen. JE BENT DAN EEN ECHTE BOEF !!! Zowel man als vrouw.

    Like

    • Hendrik M. zegt:

      Ai Elena, ga me zeker niet beperken in m’n uitlatingen!
      Laat de politie maar komen.

      Like

    • Edjan zegt:

      Tjee Elena, het lijkt me pure intimidatie! Ik moet zeggen dat ik me niet precies herinner wat ik hier allemaal van je gelezen heb, maar ik weet me geen grote scheldpartijen van jou te herinneren. Ik heb daarom het idee dat men er gewoon willekeurig mensen uitpikt om vervelend tegen te doen en als die hun ervaring doorgeven, worden anderen voorzichtig en gaan op hun woorden letten. Zo hoopt men een tegenbeweging te beroven van haar recht om zich te uiten.

      Misschien moeten we, net als Aleksandr Solzjenitsyn en anderen, in het Rusland van de 70er (en 80-er) jaren, in symbolen gaan spreken of onze taal verhullen, of onze kritiek in “dromen” verpakken.

      Ik denk niet, Elena, dat er hier verklikkers meedoen. Hoewel, je weet het nooit. Maar die hebben ze helemaal niet nodig. Ze kunnen websites en de sociale media met een bot onderzoeken op bepaalde steekwoorden en als ze die vinden, gaan ze de reactie zelf pas lezen. Hoewel? Die man die op Powned kwam omdat hij politie op zijn dak had gekregen, had helemaal niets verkeerds gezegd in zijn tweets.

      Het wordt steeds gekker. De staat laat haar ware gezicht zien. Het dreigen en het uitmaken voor racist, fascist, neo-nazi etc. werkt blijkbaar niet (meer) zo goed. Tijd voor repressie.

      Like

    • Republikein zegt:

      Elena, hou ons op de hoogte, svp.

      Like

      • Republikein zegt:

        Elena,laat de hoop nog niet varen!

        Een aantal Europese en Nederlandse voorstellen voor nieuwe wetten die meer toezicht op de digitale handel en wandel van burgers mogelijk moeten maken, komen op losse schroeven te staan door een recente uitspraak van een van de kamers van het Europese Mensenrechtenhof.

        Uitspraak verbiedt digitaal volgen onverdachte burgers

        Like

      • Edjan zegt:

        Republikein. Het Europese mensenrechtenhof. Vat het aub niet persoonlijk op maar ik geloof niet dat daar iets uitkomt.
        -In Nederland luistert men zo ongeveer het meeste van de hele wereld af. Het schijnt in de genen te zitten?
        -Het afluisteren en bespioneren neemt nog elk jaar toe en neemt NOOIT af.

        Dus misschien nemen ze zo’n nepwetje aan maar de overheid houdt zich er niet aan of verzint een paar uitzonderingen of gaat het stiekem doen en daarna … luisteren ze nog veel meer af.

        Ik denk dat we beter kunnen afspreken dat we elkaar gaan opzoeken als ze ons in een tolerantiekamp stoppen (zo ongeveer 2018, denk ik)

        Like

  5. Pingback: CITAAT Thomas Jefferson – Rechtsaf doorzee

  6. delamontagne zegt:

    Getuige dit filmpje blijft niet iedereen stil………………….
    “This is Britain, still a free country…………..!” nog wel, dat free.
    Ze worden in ieder geval vergezeld door oom agent. In NL zouden die waarschijnlijk de protesterende ECHTE Engelsen [ Nederlanders ] hebben gearresteerd wegens ophitsing van die
    kalme, teruggetrokken, vredelievende moslims.

    Like

  7. Avidia zegt:

    Britain first, is juist, net als Nederland op de eerste plaats, maar dat gebeurt niet. Ik snap nog steeds niet wat er aan de hand is met onze regeringen. het gaat nog steeds geloof ik over olie, al die rot lui in ruil voor olie, het kan niet anders. Al die onappetijtelijke mannen in ons land voor olie, al die mannen die vrouwen verkrachten voor olie? Al die uitkeringen voor olie? Geef mij maar gas, ik heb alles op gas, of is dat hetzelfde? Ik weet het ook niet meer. Dit brengt bij mij diepe depressie teweeg, we staan met lege handen. Het gaat maar door en door, we zijn onze bevolking kwijt, het ergste is, ze worden toegelaten door ONZE REGERING waar ik niet voor gestemd hebt. Al die stemmers!!!!! Zijn jullie nu tevreden??? Tevreden met al die ritsige mannen die jullie dochters willen verkrachten??? Blij mee, links volk???? Ben benieuwd wat je doet als je eigen dochter verkracht wordt. Ik zwijg maar verder, ik heb gelukkig geen kinderen, hoop ze ook niet te krijgen, er is geen toekomst meer. We zijn overgenomen dood barbaren en de regering sluit zich op in hoge torens die door ons bekostigd worden, en lullen maar een eind heen, zij lopen geen gevaar. Maar op een dag!!!!

    Like

  8. Luchtpint zegt:

    Je hebt natuurlijk altijd mensen die beter weten wat er aan de hand is dan anderen, en die toch liever het zwijgen er toe doen, want ze twijfelen of dit wel veel zin heeft. In hun binnenste weten ze dat wij gelijk hebben. Wij zijn degenen die een zuiver geweten hebben, en die blijven zeggen waar het op staat. Wij moeten er aldus voor blijven zorgen dat de anderen over de streep worden getrokken (die nu nog niet durven uitkomen voor hun standpunt in het openbaar) en dat ze zich blijvend distantiëren van degenen met een onzuiver geweten: zij die weten wat er loos is, en liever zwijgen om

    1) hun nekvel te redden in het establishment waar ze deel van uitmaken. Hun eigenbelang hangt er namelijk van af

    +

    2) hun goedmens imago te blijven opblinken voor de buitenwereld, waardoor ze bakken stront creëren voor alle andere mensen hier

    Wij hebben de voorbeeld functie, de rest zal ons vroeg of laat moeten volgen hier in, en de echte smeerlappen die volharden in de boosheid kunnen collectief doodvallen voor mijn part. Want die zijn niet meer te redden.

    Like

Plaats een reactie