ISLAMISERING VAN EUROPA IN VOLLE VAART

Screenshot_10

(Door: “Peter Selie”)

Geachte Premier – Mark,

Hoe voelt het eigenlijk om Premier van dit land te zijn? U bent weliswaar gekozen bij gebrek aan beter, maar u bent Premier en daar gaat het om. In mijn tijd moest je voor een gewoon baantje als boekhouder een formulier in duplo invullen waarin zelfs neven en nichten niet onbesproken bleven, maar politicus kan iedereen worden, kijk maar eens rond in de Tweede Kamer, misschien bevinden er zich wel beulen onder hen. Wat een deprimerende toestand zeg!

U wordt wel eens het schoothondje van Mutti Merkel genoemd, die ooit geüniformeerde STASI-agent of -officier, weet ik veel hoe dat zit, hoewel, in dit geval doet het er wel toe, want des te hoger de rang hoe gevaarlijker, sorry, hoe belangrijker je bent, of was natuurlijk in dit geval. Vandaag de dag krijg je als kind, of kleinkind, van een oud-NSB’er nog nauwelijks werk, dat was anders als je zelf geüniformeerd STASI-agent was geweest. Maar voor een partij als de CDU -wat doet die C, evenals bij ons trouwens voor CDA en nog erger CU, in die namen?- mag het best een ex-STASI-agent zijn om zelfs kanselier te worden. Dergelijke personen had men zowel het actief als passief stemrecht moeten afnemen.

Nee,  u zou ons volk nooit verraden aan het giftigste gif dat er op deze aarde rond moordt.  Of zie ik het verkeerd?? Ik zou het graag hopen, maar ik vrees dat ik gelijk heb.

Volgens mij weten we het binnen een maand of vier als er hier een optocht van enkele miljoenen ‘hoogopgeleide’ holbewoners uit Anatolië op onze stoep staat om met voorrang een huis en natuurlijk een uitkering aan te vragen, of wordt ze al vast een voorschot toegestuurd?

Er zijn u al van die verraders voorgegaan, zoals Kok, maar dat was dan ook een stiekemerd, maar dat bent u helemaal niet!! Toch!? Kok was begaan met de werkende klasse, maar toen hij de politiek verliet, stroomden de commissariaten binnen van het grootkapitaal wat hij geacht werd te bestrijden om het leven van de arbeider wat rianter te maken. Wat moet het makkelijk zijn om zonder principes of geweten  te leven.

Later kwam dan ook nog de Gristelijke stiekemerd Balkenende: en nu heeft onze Premier de klus afgemaakt. Een pact met Satan gesloten, zodat obeperkt de slagers  uit de zevende eeuw kunnen binnenstromen.  Zaten we hier al vijftig jaar met die plaag die zich hier te goed kwam doen aan de hoorn des overvloeds zonder enige tegenprestatie of verplichting. Ze  kwamen zogenaamd om het “vuile werk” te doen. Nou, die waren  ver in de minderheid hoor. Overigens zorgde daar de gesubsidieerde  klasse wel voor, want die ging de boer of in dit geval beter de Turk op om ze te vertellen dat je in Nederland helemaal niet hoefde te werken als je dat niet wilde, dat doen immers die stomme Nederlanders wel! Wat denken ze wel niet, voor de christenhonden gaan werken? We zullen ze leren.

Je kunt in Nederland maar beter een kleurtje hebben, dan wordt er overal voor gezorgd en dan ben je vandaag beter af dan gepensioneerd te zijn, of erger nog de pech te hebben in een verzorgings- of bejaardentehuis te verblijven waar je één keer per 24 uur een schone luier krijgt, en zelfs dat gebeurt  niet eens in alle tehuizen. Of dakloos wellicht, wat voor kleurtjesmensen niet denkbaar is. Wij hebben betaald, zij krijgen de lusten.

Binnen vijf jaar zullen we zien wat dit ‘hoogopgeleid’, verrijkend en tolerant volk hier heeft aangericht en daar wordt u bij deze voor bedankt en plaats ik u in de rij van “grote politici”: Kim Jong un, Mugabe, Erdoğan, Merkel, Mark Rutte.

Nog een fijne zondag, maar blijf met je fikken van “ONS NEDERLAND AF” Het is van ons allemaal en niet van een geflipt stelletje politici of wat er voor door moet gaan.

Ik heb u lief mijn Nederland!! En ik houd van Europa, maar walg van de EU en het grootste gevaar voor de vrijheid.

Door:
“Peter Selie”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Islamisering, landverraad, Rutte. Bookmark de permalink .

24 reacties op ISLAMISERING VAN EUROPA IN VOLLE VAART

  1. Helena zegt:

    Hoewel deze brief aan de nep premier je niet vrolijk stemt, maar dat zijn we toch al niet gezien de huidige situatie, een staande ovatie voor “Peter Selie”!!!

    Geliked door 1 persoon

  2. Cathja zegt:

    Goed gezegd, Peter Selie! Volledig de waarheid. Jammer dat ‘onze MP’ zich hier niets van aantrekt. Hij heeft zijn huidige job aan de kiezers te danken, die hij dag na dag met zijn vuile schoenzolen vertrapt.
    Overal lacht hij om. Hij beledigt ons keer op keer door ons voor te liegen over allerhande zaken!

    Maar ooit zal ook hem het lachen vergaan. Ook zijn tijd komt een keer…..!

    Like

  3. delamontagne zegt:

    Dat krijg je als de koraan belangrijker is
    Ali-Cyaankali rust wat uit…..

    Like

  4. joga zegt:

    Helena,
    Ik vind het fantastisch, dat je zo’n nette brief hebt kunnen opstellen. Dat was mij voor deze leugenaar en verkwanselaar van de Nederlandse waarden nooit gelukt als rechtgeaarde PVV’er.

    Like

  5. Guardiacivil zegt:

    Aan deze landverrader maak ik geen woorden meer vuil, hij zal het wel merken en die tijd is niet ver meer weg.

    Like

  6. Ratski zegt:

    Volk of afval?
    Kiest u maar.

    Like

  7. wauso zegt:

    Ik heb deze Tweet met bijbehorend verhaal naar Rutte, de Lachende Leugenaar, de Pinokkio van de Lage Landen daadwerkelijk verzonden. Ik kots op die mannen !
    .
    https://twitter.com/willyreiss/status/697504967440142337

    Like

    • Mirjam zegt:

      @Wauso Beste Wauso, als hij een leugenaar is (waar ik volledig mee instem dat hij het is), dan klopt dit statement ook niet, want dan liegt hij nu ook weer!

      Like

  8. Jade zegt:

    Prima stukje Peter Selie, waarvoor dank…

    Like

  9. Joshua zegt:

    wauso ,Wat is het email adres van dit lachende SUJET?

    Like

  10. Tom Hendrix zegt:

    Net als Pechthold, vind ik Rutte, een veilingmeester. Een veilingmeester die grijnzend, VOLK en VADERLAND uitleverde aan de RODEN der EUSSR, en de ISLAM.

    Like

  11. Pingback: ISLAMISERING VAN EUROPA IN VOLLE VAART | Kattukse Vrienden voor Israël

  12. Theodoor zegt:

    Ik moet die kop van Rutte niet zo vaak te zien, het bederft verder mijn hele dag.
    Leugenaar!

    Like

  13. leefbarbaar zegt:

    Meneer Rutte kan in zijn eentje helemaal niks. Vergeet niet dat de rest van de politici de verwoesting van ons land mogelijk maakt. In meerderheid. VVD, PvdA, GsL, D66, CDA, Kleine foutpartijen. We hebben niet zo zeer te maken met een misdadige sukkel maar met een politieke meerderheid van landverraders.

    Like

  14. Anneke zegt:

    Peter Selie, ik had het niet beter kunnen verwoorden, en ik sta helemaal achter hetgeen u hebt geschreven. Ik hoop ook dat u deze brief echt naar Rutte gaat sturen, dan weet hij tenminste hoe een groot deel van zijn onderdanen over hem denkt.

    Rutte is nog steeds vergeten dat hij met zijn andere volksvertegenwoordigers onze zaken moet behartigen, zij werken nog steeds voor ons en daar merk ik weinig van.

    Like

  15. Jan zegt:

    Als je haren maar bedekt zijn

    Like

  16. Edjan zegt:

    Nou, ik heb best wel medelijden met Rutte, hoor. Stel je maar eens voor: je bent maar om één reden in de politiek gegaan: een mooi baantje bij de EU. Alles heb je er voor over: de boel beflikkeren, tegen het plebs volhouden dat de EU zo goed voor ze is, hopen geld en macht overdragen aan de EU, het altijd maar eens moeten zijn met Merkel, elke eerste van de maand haar reet likken (zo zegt men) want ja, dat mooie baantje: daar gaat ZIJ over. En dan gaat het misschien niet eens door? Gaat die hele klote EU niet meer door omdat een paar landen en het plebs niet meer willen! Wil het stomme plebs niet eens meer de lieve fluchtelingen, hoeveel baby’s je ook afhuurt voor de propaganda. Ja, wat moet je dan? Stembusfraude gaan plegen dan maar? De arme man …. Nee, ik heb er medelijden mee.

    Like

Plaats een reactie