CARTOON

Screenshot_27

“De islam heeft me bevrijd”

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Bert G.”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

8 reacties op CARTOON

  1. topsporter zegt:

    ongelooflijk leuk die hel op aarde.

    Like

  2. “Oh lieve zuster”
    Voor jou zing ik dit lied”
    “Blabla blabla blabla blabla want onderdrukt dat zijn wij niet.”
    “Met de komst van de islam”
    “kreeg een dochter pas een naam.”
    Blabla blabla blabla blabla blablabla blabla blabla”
    “De Koran gaf ons rechten: Eindelijk bevrijd!”

    (Franciscus van Assisi schreef ooit het “Zonnelied,” deze krabben-in-de-mand het “Hoofddoeklied.” )

    Like

  3. Gevangen zitten in je eigen geloof.

    Like

  4. Buiten de samenleving staan? Uw probleem!?

    ijstand, Werkloosheid, tussen wal en schip vallen ! Zo maar een paar losse woorden die voor veel mensen een behoorlijke impact hebben. Geld op de bank hebben is niet altijd een garantie om leuke dingen te doen en dat 24/7. Betalen van vaste lasten, eigen bijdragen en dan ook nog “recreatie-geld” ? Helaas is de laatste tussen aanhalingstekens geplaatste optie vervallen. We leven nu allemaal volgens het principe: Leven om te werken. De natte droom van elke neo-liberaal. Je hand ophouden ? Kom nou, je parasiteert op de staat hoor ! De werkelijkheid dat men al 20+ jaren gewerkt hebt en premie hebt afgedragen zullen we voor het gemak maar buiten beschouwing laten ? >>>> https://jdreport.com/buiten-de-samenleving-staan-uw-probleem/

    Like

  5. Dit is op Jasterke's kwijt-zonder-spijtsite herblogden reageerde:
    .
    Wie dat niet ziet, is zielig stekeblind en
    moest men verplichten door mijn doekenspleet te kijken !
    .
    Jasterke
    .

    Like

  6. .
    Zie…
    .
    Hier zit ik in mijn kooi en zie de zon mooi zinken
    zij straalt vrij in mijn kijkspleet, laat mijn tralies blinken
    en ‘k voel me vrij, want niemand kan mij pakken
    dat maakt zó vreselijk blij, dus laat die zon maar zakken
    en straks de maan…als zij is opgekomen…
    maar schijnen met haar schijn door dromen en de bomen !
    .
    toch ?

    Liked by 1 persoon

  7. Sjaak zegt:

    Vakantie tijd ?

    Like

  8. leefbarbaar zegt:

    Absurd maar waar, deze cartoon geeft een pijnlijk juist beeld.
    Wel eens gevraagd aan een hoofddoekmadam “waarom loop je met die doek, terwijl de islam alleen maar ellende betekent?”.
    Antwoord: de hoofddoek maakt mij vrij. Met de doek laten de jongens mij met rust. Ben ik deel van onze gemeenschap en weet iedereen dat ik vroom ben en zedig. Die doek geeft mij vrijheid om over straat te gaan.
    Een daar hebben we de vrijheid van de islam en de linxe kerk.
    Je zou ook kunnen denken dat ze gedwongen wordt een doek te dragen, omdat ze anders geen leven heeft als sloerie en schande voor haar familie. Het is maar net wat je wilt denken en geloven, maar als lappenkraam in een kooi over straat gaan, is een treffende verbeelding van de vrijheid van de moslima. Acceptabel voor achterlijk haatvolk, maar op geen enkele wijze verenigbaar met onze maatschappij.
    Als werkelijk vrij willen zijn en morgen allemaal hun lappen aan de wilgen hangen, hebben de mannetjes weinig in te brengen, maar dat doen ze dus niet, want…………?

    Like

Geef een reactie

