VIDEO: Speech Nigel Farage tijdens Trump-manifestatie in Jackson, Mississippi (24-08-2016)

 

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Wachteres”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in gezond realisme, Nigel Farage, VS. Bookmark de permalink .

11 reacties op VIDEO: Speech Nigel Farage tijdens Trump-manifestatie in Jackson, Mississippi (24-08-2016)

  1. dutchdl zegt:

    Dit is op dutchdl herblogden reageerde:
    Nigerl Farage!
    ==========

    Like

  2. janchik zegt:

    Deze man, Nigel Farage, maakt mijn dag weer goed!! Wat een persoonlijkheid, vergeleken met ons nationale lachebekje

    Like

  3. Tom Hendrix zegt:

    Well done Nigel.

    Like

  4. joopklepzeiker zegt:

    Ik hoop echt dat de verkiezingen beter uitpakken voor Trump dan de Brexit vooralsnog voor Farage .

    Like

  5. joopklepzeiker zegt:

    Maar het is een groot spreker en LUID EN DUIDELIJK, maar het is nog lang niet over , het is misschien het begin van het begin .

    Maar een fantastische toespraak .

    Like

  6. Ook Donald Trump spekte Clinton Foundation

    Meer dan de helft van de externen die een afspraak maakten met de Democratische presidentskandidaat Hillary Clinton tijdens haar ambtsperiode als minister van Buitenlandse Zaken, doneerden op een of andere manier aan de Clinton Foundation. De stichting van Bill, Hillary en Chelsea Clinton is in opspraak geraakt, nadat bleek dat de organisatie schimmige buitenlandse betalingen ontving van landen als onder meer Saudi-Arabië, Koeweit en Bahrein. >>>> http://www.elsevier.nl/buitenland/achtergrond/2016/08/ook-donald-trump-doneerde-aan-omstreden-clinton-foundation-346492/

    Like

    • louis-portugal zegt:

      Adriaan, Trump zei al eens dat ook hij Killary betaalde voor de verkiezing tot gouverneur in New York.
      Heel simpel zei hij want als je dat niet deed kon je bouwen in New York wel vergeten.
      Aangezien ik zelf in de bouw gewerkt heb kan ik dat soort ondersteuninkjes wel bevestigen want ook in “braaf” Nederland komt het veel voor..

      Geliked door 2 people

      • Ja louis in het bedrijfsleven wast de ene hand de andere, vindt de donatie daarom toch vreemd een republikein die een democratische Presidentskandidaat steunt, meer smaken zijn er volgens mij niet…

        Like

  7. Wachteres zegt:

    ‘I wouldn’t vote for Clinton even if she paid me’

    Ik zou niet op Clinton willen stemmen, zelfs al zou ze mij ervoor betalen.

    Kijk, zoiets is dodelijk. Clinton is in haar campagne vooral geweest in gebieden die haar financieel hebben ondersteund.

    Like

  8. joopklepzeiker zegt:

    Hij begrijpt het, global corporatisme , heb ik daar de laatste jaren ook al niet eens een keertje wat over gezegd ?

    Like

Plaats een reactie