Duitsland, enkele jaren na de verkiezingen . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Jan”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

31 reacties op Duitsland, enkele jaren na de verkiezingen . . .

  1. Tistochwat zegt:

    En zo heerlijk ‘kleurrijk’.

    Geliked door 1 persoon

    • Cathja zegt:

      @ Tistochwat,

      en met deze zwartgeblakerde figuren zouden de blanke vrouwen het bed moeten delen, om zo tot een gemengd ras te komen….? Deze geluiden kwamen toch kort geleden uit Brussel?
      Al waren ze de laatste mannen op aarde…..NOOIT VAN MIJN LEVEN zou ik kinderen van een gitzwarte man willen krijgen!

      Ik zal met deze uitspraak vast wel voor racist uitgemaakt worden, maar dat is dan jammer.
      Ik bepaal uiteindelijk zelf met wie ik kinderen wil, en niet die stakkers in Brussel.

      Geliked door 4 people

      • kakipanah46 zegt:

        Probleem is dat die gitzwarte man er geen boodschap aan heeft of die blanke vrouw er van gediend is of niet,hij pakr haar gewoon,ook al is het een klein blank minderjarig vouwke.Mag van zijn “religie” en “cultuurachtergrond” en ook wel van Brussel.

        Geliked door 1 persoon

  2. Peter zegt:

    Ik ben blij met de uitslag.
    De AFD kan haar stem in het parlement laten horen en de koers ietwat naar rechts bijstellen.
    Er is dus hoop voor de toekomst.

    Geliked door 1 persoon

    • Oeps48 zegt:

      Wat een ijdele hoop.
      Krengela luistert niet. Zij laat iedereen gewoon schaffen, wat ze zelf wil.
      De moffen hebben voor het wijf gekozen en dat zullen ze weten ook. Ze zijn met deze duivel scheep gegaan en moeten nu met haar over.
      Berouw komt altijd na de zonde. Maar dan is het wel te laat. Gedane zaken nemen helaas geen keer. De grenzen voor de “totale islam” gaan nu nog verder open.
      Krengela heeft het geschafft


      Krengela mag het weer 4 jaar schaffen


      En ik blijf lekker bondskanselier


      So schaffen wir das


      En daar moet op gedronken worden


      Krengela´s visie op de Duitse democratie


      Krengela de schijnheilige


      Alleen zo kan Krengela gestopt worden

      Like

  3. boorzalf zegt:

    Hee kijk!! een vrouwtjes albino op de foto.

    Geliked door 1 persoon

  4. kampersrene zegt:

    Allemaal zwarte menseneters en daartussen Merkel als dessert

    Geliked door 1 persoon

  5. Steven zegt:

    Allemaal een OETKIERIENG?

    Geliked door 2 people

  6. Jan zegt:

    Wie werkt er nog?

    Geliked door 1 persoon

  7. Stef zegt:

    Lijkt op een asphaltweg met een foutje.

    Geliked door 1 persoon

  8. Oeps48 zegt:

    Wat zal ze veel negerzoenen krijgen.

    Like

  9. ReaGluurder zegt:

    De PislamGeest is nu echt wel uit de fles hoor! De islamisering dendert door en de gevolgen hiervan worden steeds duidelijker. Nog meer Duitsers keren Merkel de rug toe en gaan richting de AfD. Het zal ook nog een klus worden om een stabiele regering te vormen. Er komt meer reuring in de Bundestag, Merkel zal het met lede ogen moeten aanzien. Haalt ze het einde, ‘tod oder lebend’????

    Geliked door 1 persoon

  10. R.Kroonenberg zegt:

    Dit is op Jasterke's kwijt-zonder-spijtsite herblogden reageerde:
    .
    Een duidelijk verdwaalde
    verstoort de zwarte lijn
    dit lijkt verdorie Merkel wel,
    of zou dat toeval zijn ?
    hoewel, het is knap sprekend
    dus iedere waakhond blaft,
    nu Duitsland weer ’n aantal jaar
    zo zichtbaar wordt bestraft…
    .
    Jasterke
    .

    Geliked door 2 people

  11. Jan Wandelaar zegt:

    Like

  12. ReaGluurder zegt:

    Bizar!! Guido Reil die waarschuwt voor de ten ondergang en andere ellende in DE moet op de vlucht voor zgn. Anti-fascisten en lieden die zo wat half Hamburg hebben gesloopt!!

    Geliked door 1 persoon

  13. Wachteres zegt:

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-4910120/Saudi-cleric-suspended-quarter-brain-women-drivers-quip.html?ITO=1490

    Saudi cleric claims women’s brains SHRINK to the ‘quarter the size’ of a man’s when they go shopping

    Saad al-Hijri was suspended from all religious activity after the speech
    He also advised that women should not be allowed to drive
    Saudi Arabia is the only country in the world that bans women from driving
    Comments sparked anger on social media, which is hugely popular in country

    Voor een dergelijke achterlijkheid kiezen Angela en de Duitsers.

    De echte voormiddeleeuwse opvattingen komen nog,als – met toestemming van Merkel
    -miljoenen Afrikanen zullen binnenstromen.

    Ik vermoed dat Theresa, Tistochwat en de andere vrouwen op de site, zich wel in de opvattingwen van deze man kunnen schikken. 🙂

    En als we dan bedenken dat – naar verluidt – Angela haar eigen boodschappen ook doet …

    Misschien heeft de man dan toch wel gelijk dat – vanwege het boodschappen doen – de hersens van de vrouw krimpen tot een kwart van die van de man.

    Like

    • Tistochwat zegt:

      @ Wachteres 25 september 2017 om 15:10

      Ik vermoed dat Theresa, Tistochwat en de andere vrouwen op de site, zich wel in de opvattingwen van deze man kunnen schikken. 🙂

      Uiteraard! het klinkt ook heel wetenschappelijk.
      Ik vermoed overigens dat de ‘hersenen’ van die achterlijke mohammedaan het formaat van een walnoot hebben.

      Like

    • Theresa Geissler zegt:

      @Wachteres, ik waardeer over het algemeen je zienswijzen bijzonder (ook je relativeringsvermogen, al kan ik dat dan in niet alle gevallen even goed navolgen), maar doe mij één groot plezier: Laat het aan mijzelf en niemand anders dan mijzelf over, waarin ik me al dan niet wens te schikken, oké?
      Ja, ik weet het heus wel, ondeugd: Je hebt de ‘smiley alweer bij de hand, maar ik veronderstel, dat je mij onderhand toch wel goed genoeg kent om te weten, dat ik onverkort vasthoud aan het beginsel: zeggen, wat je denkt en denken, wat je zegt.
      Daarop zal waarschijnlijk ook mijn onwrikbare voorkeur voor Paul Weston gestoeld zijn, dat neem ik direct aan.
      Sans rancune, hoop ik.

      Like

    • Harry zegt:

      Ik wil alleen nog even wat zeggen over dat rijverbod voor vrouwen , Wachteres .
      Met al die lorren om hun kop is het toch onmogelijk om je veilig door het verkeer te verplaatsen ?
      Zo’n hoofddoek zakt soms spontaan voor je ogen .
      Laat staan dat je met een niqaab op moet rijden .
      Dat is net als een geblindeerde auto .
      Of een pantser voertuig met alleen een kijkspleet .
      In die zin is het wel verantwoord , dat verbod .
      Trouwens , al die vrouwen zonder hoofddoek , letten ook gewoon niet op .
      Ik had eens een splinternieuwe auto en na veertien dagen zat er een hele platte kant aan .
      Een vrouw natuurlijk , die “even” de andere kant op zat te kijken !
      Haar schuld en maar mekkeren dat ze toch zo geschrokken was .
      Het meest bezorgd was ze nog over haar boodschappen die op de vloer gevallen waren .

      Trouwens door dat rijverbod is het aantal verkeersongelukken met vrouwen nog geen 0.01% , van wat het hier is .
      Daar is toch ook wel wat voor te zeggen , niet ?

      Like

  14. Jade zegt:

    Wat de foto betreft…
    Ik denk niet dat mutti Merkel nog lacht
    als Duitsland zo diep gezonken is.

    Like

  15. J. C. Th. Köhler zegt:

    “Misschien heeft de man dan toch wel gelijk dat… de hersens van de vrouw krimpen tot een kwart van die van de man.”

    Daar hoeven ze niet voor te krimpen. Dat formaat hadden ze toch al? 🙂

    j.c.th.kohler@ziggo.nl

    Like

    • Harry zegt:

      Nou , heer Kohler , ( verdomme , weer die umlaut kwijt ) , je staat wel op de nominatie om hier door het vrouwvolk verbaal vermorzeld te worden met dat soort uitspraken !
      Pas toch op man , niks is erger dan de toorn van een boze , teleurgestelde vrouw .
      Ik weet dat uit ervaring , breek me de bek niet open !
      En als zo’n proces eenmaal opgestart is , krijg je het met geen donders geweld meer gestopt .
      Mijn schoonmoeder was er ook zo een .

      Doet me erg aan een akelige ideologie denken , trouwens .

      Like

      • J. C. Th. Köhler zegt:

        Harry,
        als je een normaal toetsenbord hebt, met een nummeriek blok, is die umlaut te maken door Alt ingedrukt te houden en in het nummerieke blok 148 te toetsen. Nu je dit weet, mag je natuurlijk nooit meer Kohler zónder umlaut schrijven. Denk erom!
        En als je een laptop hebt, zónder nummeriek blok, dan zoek je het zelf maar uit. 🙂

        P.S. Hell hath no fury like a woman scorned, zoiets?

        j.c.th.kohler@ziggo.nl

        Like

Plaats een reactie