Consequente immigratieweigering: Vluchtelingenkinderen in Polen in het vervolg niet meer op reguliere scholen

Screenshot_56

(Vertaling: E.J. Bron)

Ook daarmee maakt Polen vast geen vrienden bij de Brusselse goedmenschen: “Vluchtelingen”kinderen dienen in Polen in het vervolg geen les meer te krijgen op reguliere scholen, maar in de opvangcentra. Volgens een op de website van het ministerie van Binnenlandse Zaken gepubliceerd document dienen de gemeenten zelf te kunnen beslissen of ze de huidige status willen behouden of dat ze leraren naar de opvangcentra willen sturen.

Duits - Zuerst

Het ministerie van Binnenlandse Zaken in Warschau bevestigde ondertussen dat het niet het doel zou zijn om de kinderen van buitenlanders uit te sluiten, maar om ze ondersteuning ter voorbereiding op het schoolbezoek te geven.

In Poolse vluchtelingencentra leven volgens informatie van de vreemdelingendienst op dit moment 1.450 migranten, waaronder 890 kinderen. De meeste asielzoekers in Polen zijn afkomstig uit Tsjetsjenië en zijn moslims.

De regerende partij “Recht en Rechtvaardigheid” (PiS) vaart een harde koers tegen “vluchtelingen”. De regering wijst alle immigratie en alle EU-quotaregelingen voor de herverdeling van “vluchtelingen” categorisch af.

Bron:
http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Vluchtelingen", Brussel, EUSSR, gezond realisme, Illegalen, Immigratie, Islamisering, Moslims, Patriottisme, Polen, Tsjetsjenië, Verzet. Bookmark de permalink .

14 reacties op Consequente immigratieweigering: Vluchtelingenkinderen in Polen in het vervolg niet meer op reguliere scholen

  1. Pingback: Prima idee. Autochtone leerlingen krijgen dan weer gezamenlijk les. | toodlessss

  2. Cathja zegt:

    Ik denk dat dit logisch en verstandig is, omdat vluchtelingenkinderen, net zoals de ouders, geen behoefte hebben om te integreren. Bovendien maken de moslimkinderen het leven van de autochtone kinderen vaak niet gemakkelijk, vanwege hun neerbuigende en kwetsende uitspraken. Wat in ons land en onze buurlanden het geval is, zal in Polen niet veel anders zijn.

    Daarom is het belangrijk om de Poolse kinderen te scheiden van de niet-Poolse, zodat deze ongestoord aan de lessen kunnen deelnemen, en de vluchtelingenkinderen in hun eigen taal onderwijs ontvangen. Ik ga er dan wel vanuit dat de vluchtelingen uiteindelijk weer terugkeren naar hun land van herkomst.

    Geliked door 3 people

  3. Trucker zegt:

    Hoe vaak heb ik het al gepend S E G R E G A T I E is DE oplossing (op korte termijn) voor verdere escalatie van de islamieten invaders te stoppen.
    Dat is de eerste stap totale afzondering, weten de rukkert Rutte’s of de Macron’s het niet hoe het moet duiken ze maar eens in de geschiedenis van twee (ooit zo mooie en welvarende staten) Zuid Afrika en Rhodesië.
    Nu zijn dit broeihaarden van corruptie, aids, misdaad en moord ooit was het krék tegenovergesteld.
    Hoor ik daar een echo van iets over rassen en IQ…

    Geliked door 2 people

  4. Elly zegt:

    Dat is heel verstandig van de Polen. Op dit moment maak ik mee hoe een kind van statushouders door een combinatie van problemen, niveauverschil, opgedaan taalgebruik in het azc, en nog wat zaken, de sfeer in de klas totaal bederft. Maar ja, het is zo zielig he, en alle andere kinderen, heus niet alleen witte schatjes, lijden eronder. Bakken met geld gaan er ook nog tegenaan : extra mensen en materiaal.
    Het kind zelf kan er eigenlijk niks aan doen. Da’s het wrange.

    Geliked door 1 persoon

  5. Sabeltant zegt:

    Dat zouden ze hier ook moeten doen.
    Ten eerste zijn de meesten analfabeten en halen het niveau van de kinderen en tenslotte de hele school naar beneden.
    Ten tweede lopen onze kinderen het gevaar om door islamitische clans bedreigd of misbruikt te worden.
    Ten derde, drugs en islam schijnen ook op scholen samen te gaan.
    Ik zie tegenwoordig veel scholen die “particulier” worden om zich te wapenen tegen analfabete Afrikaanse minkukels die zo graag door onze regering binnen gehaald worden.

    Like

  6. Hendrik M. zegt:

    Polen heeft gewoon gelijk, de gewone scholen laten verzieken door niet Poolse moslims die de taal (nog) niet spreken brengt het hele school niveau naar beneden.
    Wat is er mis met onderwijs in de opvangcentra om deze kinderen eerst op een acceptabel niveau te brengen? ik zie eigenlijk alleen maar voordelen…

    Like

  7. kampersrene zegt:

    Het zijn kinderen ,die zijn nog niet verloren , mits een goede opvoeding waar liefde en respect centraal staan Daarom zouden ze de ouders beter naar school sturen te beginnen met de kleuterklas onder een strenge maar lieve juffrouw Heel die moslimkudde heeft nood aan een heropvoeding

    Geliked door 1 persoon

    • BertG. zegt:

      Denk jij nou werkelijk dat als je de ouders een beetje gaat heropvoeden, dat ze dan uiteindelijk zullen zeggen, je hebt nog gelijk ook.
      Dat moslim geloof is niks, zo redden wij het anders niet hier.
      Ik zal het meteen door geven aan mijn kinderen.

      Blijf jij lekker door slapen.
      Dat gif zit wordt er vanaf dag 1 dat ze geboren worden, er in gestampt.
      Dat krijg je er nooit meer uit.

      Geliked door 1 persoon

      • kampersrene zegt:

        och proberen gaat mee , maar je hebt gelijk . Ze zouden nog niet eens slagen voor de hogere kleuterschool

        Like

  8. Jackholland zegt:

    Moeten ze in Nederland ook doen voorvluchtelingen bed bad brood en educatie in eigen taal alles gericht op terugkeer naar land herkomst. Liefst op afgesloten terrein.

    Like

  9. ieznogoedh zegt:

    Bijkomend voordeel van de Poolse wijze, is dat als die kinderen weer moeten vertrekken, er geen medeleerlingen zijn die een actie beginnen om ze toch vooral maar niet terug te sturen.
    Onbekend maakt onbemind zeg maar.

    Like

  10. Peacepipe zegt:

    Wat je ook verzint, het zal niet helpen zolang het allemaal nog steeds gaat zoals vastgelegd in EU-resolutie 1743 van juni 1975!

    Vernietigingspolitiek: EU-resolutie 1743

    Van achterkamertjesresolutie 1743, waarmee in Europa de islam versterkt én de islamisering versneld wordt, heeft bijna geen Europeaan ooit gehoord. De islam krijgt daarin een speciale status aangemeten waarmee moslims alle ruimte en middelen krijgen om met hun religie, cultuur en tradities het leven van de gewone Europeanen te verpesten. Deze leugenresolutie is officieel bekrachtigd en nationale regeringen maken daar beleid op. Wat simpelweg neerkomt op het ontkennen én verliezen van onze eigen cultuur en identiteit in ruil voor meer islam.
    Als je nog niet overtuigd was van het feit dat wij getuige zijn van het grootste verraad uit de geschiedenis van de mensheid, dan heb je het hier zwart op wit:

    1743-1: Radicalisering en terrorisme zijn het gevolg van uitsluiting, stigmatisering en discriminatie van moslims.

    1743-2: Islamofobie is het gevolg van een verkeerd begrip van de islam. Nationale regeringen pakken islamofobie onvoldoende aan, wat rechts in de kaart speelt.

    1743-3: De islam hoort bij Europa, deelt haar culturele wortels, heeft veel bijgedragen aan de beschaving en erkent de universele rechten van de mens en de vrijheid van meningsuiting.

    1743-9: Moslims moeten een speciale status krijgen en beschermd worden. Zij moeten daarvoor juridisch worden ondersteund om islamofobie te bestrijden.

    1743-11: De islam is een religie van vrede.

    1743-12: Haatzaaiende politieke partijen versterken de angst voor moslims door de islam te verbinden met geweld, waarmee een simplistische en negatieve voorstelling van zaken wordt gegeven. Deze politieke partijen moeten bestreden worden.

    1743-13: Anti-islam partijen willen de vrijheid van godsdienst voor moslims inperken, wat onaanvaardbaar is. Zo heeft Zwitserland een minarettenverbod ingevoerd wat ongedaan gemaakt moet worden.

    1743-14: Islamofobie moet uitgeroeid worden.

    1743-16: Boerka’s mogen niet verboden worden.

    1743-20: Stereotypen, misverstanden en angst m.b.t. de islam zijn typische symptomen van een wijdverbreid gebrek aan kennis van de islam onder niet-moslims, wat mensen vatbaar maakt voor islamofobie.

    1743-21: Het onderwijs moet daarom meer én structurele aandacht geven aan de zegeningen van de islam en de gemeenschappelijke waarden die hij deelt met het judaïsme en het christendom. Universiteiten en hogescholen moeten islamitische studies aanbieden die onderschrijven dat de islam onze democratische waarden, mensenrechten en wetten respecteert.

    1743-24: De EU moet meer samenwerken met islamitische organisaties uit moslimlanden om islamofobie te bestrijden en de islam te promoten

    Like

Plaats een reactie