De totale politieke correctheid . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in political correctness. Bookmark de permalink .

19 reacties op De totale politieke correctheid . . .

  1. Yvonne zegt:

    nu het totaalplaatje nog, lekker warm huisje en nu gauw voor gemixte kindertjes zorgen en zoveel mogelijk graag

    Geliked door 4 people

  2. Cathja zegt:

    Nou, er zal wel meer gecombineerd gaan worden dan alleen een cv-ketel plus warmtepomp…
    Ik word er wel eens chagrijnig van dat er bijna geen reclame meer te vinden is waar nu eens alleen blanke mensen op te zien zijn.
    Mag ik vast niet zeggen, maar doe het toch. Waarom moeten wij klaargestoomd worden (vaak tegen onze wil) voor een maatschappij waar ooit alleen nog maar halfbloed-kinderen te zien zullen zijn? Dit wordt ons toch gewoon opgelegd?
    BAH!!!

    Geliked door 6 people

    • Steven zegt:

      Schijnbaar ben ik dan niet de enige die dat steeds opmerkt. en ALTIJD een allochtone kerel met een blanke vrouw.
      Je ziet nooit een Arabische vrouw met een Nederlandse kerel..haha

      Geliked door 2 people

    • Henk der Niederlánder zegt:

      Dat er veel van die zwarten in de reclames en films te vinden zijn ligt aan een bureau (organisatie) met veel invloed @ Catja.
      Ik kan zo snel niet op de naam komen maar die schijnen nogal geld te hebben om de multicul te promoten.
      Het zou me trouwens ook niet verbazen als ene Soros daar ook een flink aantal Dollars in pompt.

      Geliked door 1 persoon

  3. Republikein zegt:

    Geliked door 4 people

  4. koosv8 zegt:

    Een crematie oven, bio gestookt en heerlijk warm. Prettige Kerstdagen.

    Geliked door 5 people

  5. Steven zegt:

    1. Een allochtoon met een blanke vrouw (zoals altijd)
    2. u willen aansporen uw zakken leeg te halen

    Dat is wel politiek correct…goed gedaan jongens..

    Geliked door 1 persoon

  6. Steven zegt:

    Politiek correct…
    De vrouwen in Syrië moeten nu mannenwerk doen omdat alle kerels naar Europa zijn gegaan om oitkierieng op te halen…

    http://xandernieuws.punt.nl/content/2018/12/Kerstboodschap-vrouwen-in-Syri-voor-Europa-Stuur-alsjeblieft-onze-mannen-terug

    Geliked door 3 people

  7. Stef zegt:

    40 jaar geleden heb ik 10 jaar in afrika gewerkt en gewoond maar ben deze laatste 10 jaar d.m.v. De media en de linkse regering pas racist geworden.

    Geliked door 3 people

    • Henk der Niederlánder zegt:

      Jah @ Stef.
      Ik heb ook een tijdje in Afrika gewerkt en Ik had de media niet nodig om in te zien dat daar alleen maar achterlijken en profiteurs wonen.
      Ik werkte daar met aan een kant een hamer op mijn heup en op de andere heup een pistool.
      Ook hier op dit blog word regelmatig geschreven over de achterlijkheid van de Afrikaan maar je moet er geweest zijn om de werkelijke omvang van de achterlijkheid te begrijpen.
      En als je die achterlijkheid gezien hebt ben je per definitie geen racist maar hou je die gekken ver uit je buurt en wil je er ook niks mee te maken hebben.

      Geliked door 3 people

      • delamontagne zegt:

        “………..hou je die gekken ver uit je buurt en wil je er ook niks mee te maken hebben”.
        De achterlijken uit “verwegiesland” of de linkse mens in NL die nog nooit met die achterlijkheid te maken heeft gehad.
        Mijn ervaring is dat mensen die in dat soort landen zijn geweest/hebben gewerkt etc etc, er allemaal zo’n beetje hetzelfde over denken.
        Degenen die de mond vol hebben over “raciestisch”, weten van toeten nog blazen.
        Ik kan me er eigenlijk niet eens meer over ergeren, moet er eerder om lachen.
        Gelukkig maak ik ze hier niet zo veel mee, die onnozelen.
        Wel een kennis[vrouw] die met haar man in diverse landen in Afrika heeft gewoond vanwege het werk van haar man.
        Wel wat zij zegt komt mij HELEMAAL niet vreemd voor.

        Geliked door 1 persoon

    • delamontagne zegt:

      Maar dan racist in bepaalde gevallen……….?

      Like

      • Harry zegt:

        Nou ik noem het onderscheid maken , Delamontagne .
        Anderen noemen dat onderscheid racisme .
        En dat doen ze enkel uit onwetendheid .

        Toen ik in Afrika ging werken , had ik , geloof het of niet , niks tegen zwarten .
        Afijn ik landde voor de eerste keer in Lagos , daar word je meteen door de douane beroofd van je fototoestel .
        Of ik moest 250 dollar invoerrechten betalen . Voor een gebruikte camera !
        Buiten gekomen een taxi genomen en van detaxichauffeur moesten de ramen dicht blijven , je zweette haast de taxi uit !
        En dat was omdat er enkele dagen daarvoor een Amerikaan met zijn arm met een gouden horloge buitenboord hing , die arm werd er door een neger met een machete tijdens het passeren afgehakt !
        Die zwarte griste het horloge van die arm , en gooide de restanten die ie niet nodig had in de struiken .
        Onderweg lag er een enorme zwarte bloederige vlek van vier meter diameter op de rijksweg , daar was iemand doodgereden en die was daar maar blijven liggen tot ie helemaal uitgewalst was .

        Zo was er iedere dag wel wát te “beleven” .

        Afijn , mijn sympathie voor die gasten verdween nogal rap !
        Sneller dan sneeuw in een gloeiende koekenpan .
        Iedereen met een beetje verstand zou toch tot dezelfde conclusie komen ?

        Geliked door 2 people

  8. Oeps zegt:

    Dames en Heren.

    Als de reclameblokken beginnen, ga ik zappen.
    Ik nooit niet kopen, omdat het op reclame is.
    Ik nooit niet kopen, als het exoten zijn.
    Ik televisie afzetten, als teveel reclame is.

    Like

  9. ruud beijer zegt:

    Waarom draagt die vrouw geen hoofddoek?Men houdt toch zo van de islam?

    Geliked door 1 persoon

  10. Marc zegt:

    Stereotiep: zwarte man – blanke vrouw! Dat noemen multiculturalisme, inclusief en anti-racistisch! LOL!!!

    Like

  11. Edgy Veggie zegt:

    Dit zie je steeds meer in advertenties en reclames:gemengde stelletjes. Het uiteindelijke doel is uiteraard dat er over een jaar of 20 geen blanke meer te zien is. Alleen nog maar mengelmoesjes en gekleurde Nederlanders. De blanke Nederlander moet en zal wijken voor het linkse ideaal:een Nederland waarin de autochtonen een minderheid zijn. De zelfhaat van autochtoon links wordt verklaard in dit zeer interessante artikel:https://opiniez.com/2016/07/31/linksisme-is-een-geestesziekte/amdamdamdblog/

    Like

  12. kampersrene zegt:

    Het kan niet anders…. het zou geen reclame zijn een getaande vent met een Fatima gekleed met een bourka

    Like

  13. ruud beijer zegt:

    Een warmtepomp verbruikt 4 maal zoveel stroom als een gewone ketel. Knettergek!!!
    Reken in Maart af met de huichelaars en wegkijkers. Stem op de PVV of het FvD.

    Like

Plaats een reactie