Boerkawet . . .

Screenshot_92

Om de overheid te helpen bij haar moeilijke taak de Boerkawet uit te voeren, heb ik dit hulpmiddel bedacht. Bovenstaande sticker kan op de deur van iedere bus worden aangebracht, zodat “onwetenden” niet meer in verwarring hoeven te komen over de bedoeling en rechtsgeldigheid van deze wet.

 https://wetten.overheid.nl

Door:
Peter Rissing
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Religie van de vrede", Islam, Koningshuis, Nederland, Overheid. Bookmark de permalink .

11 reacties op Boerkawet . . .

  1. Piet Snot zegt:

    Alsof ze dit kunnen lezen.
    Een rond verbod bord lijkt mij voldoende op een bus of ziekenhuis.
    En er bestaan geen mensen die een bus of ziekenhuis inlopen met een bivakmuts of gesloten helm, dat weet elke Nederlander allang, die hoef je niet meer op te voeden of iets bij te brengen.
    Maar uiteraard alles om de schijn te verbergen dat je discrimineert, daarom worden er mutsen en helmen bij gehaald.

    Geliked door 1 persoon

    • Piet Snot zegt:

      Behalve met carnaval, is het jarenlang verboden om gemaskerd over straat te gaan.
      Dus die hele wet bestond allang.

      Like

    • bigljohn zegt:

      Piet Snot; Die boerka-teven laten ze uiteindelijk toch ongemoeid. Maar o wee als jij met een bivakmuts of een gesloten helm de Wet overtreedt. De politie die dan anders nooit komt, verschijnt dan ineens met een overval-team en zullen je afvoeren als een zware crimineel. Dus wij, en wij alleen, zijn het alweer die zich aan deze wet moeten houden. Over discriminatie gesproken !

      Geliked door 1 persoon

  2. Waar zijn die stickers te koop Peter? Mag ik deze kopieren en in de zijlijn van mijn bescheiden website plaatsen? Dank, leuke aktie!

    Like

  3. Ik had niet echt de pest aan Willem/Max, maar nu zeg ik; Hullie steunen de OMVOLKING!! Zo niet, laat je horen!

    Geliked door 1 persoon

  4. Johan zegt:

    Waar is deze sticker te verkrijgen ? Handig, voor als je weer eens bij Arriva in de bus zit.

    Like

  5. Rini Stegeman zegt:

    In welke taal dan ? alleen Nederlands, dat kan echt niet hoor…..

    Like

  6. bigljohn zegt:

    Je weet van tevoren hoe dit uit zou gaan pakken met zo’n sticker. De aanklacht van justitie zal gaan luiden; Het aanzetten tot opruiing en discriminatie, en u word veroordeeld tot een jaar celstraf !

    Geliked door 1 persoon

  7. Oeps zegt:

    Dames en Heren.

    Vanmiddag reed ik bij mij in de stad langs een bushalte. Er stonden drie gedaantes van kop tot teen in een zwarte boerka bij een bushalte te wachten. En in de naburige stad, waar ik moest zijn, zag ik ook weer een paar van die gedaantes bij een bushalte staan. Het viel niet zo’n nogal op. Na de berichten van gisteren, over een buschauffeur, die een vrouw in boerka weigerde mee te nemen, kon ik een zekere gedachtenkronkel niet onderdrukken. Was ik hier getuige van een bewuste provocatie ???

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie