HELP HET BOEK TE DRUKKEN!

Screenshot_94

Beste medestander,

Het boek is klaar! Onthullend en ontmaskerend. Het ligt gereed om gedrukt te worden. Groen is het nieuwe rood is een prachtig boek geworden: meer dan 180 pagina’s en een professioneel ontworpen omslag. De drukkosten voor het boek bedragen € 12.500,-. Het ontbreekt ons aan deze financiële middelen voor het drukken van Groen is het nieuwe rood. Help mij daarom vandaag nog met een gift!

Met strijdbare groet,

Screenshot_95

Hugo Bos – Campagneleider Cultuur onder Vuur

Bron:
https://cultuurondervuur.nu
(h/t “Tistochwat”)
Cultuur onder Vuur

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

13 reacties op HELP HET BOEK TE DRUKKEN!

  1. bozeoudeman zegt:

    Waarom niet een eboek? Dat kost vrijwel niets. Dus… Daar kies ik zelf ook voor en is veel makkelijker te verspreiden.

    Geliked door 2 people

  2. Geronimo zegt:

    Dit is een gegeven waar al jaren eerder werd naar verwezen. De Groenen zijn crypto communisten. Ze zijn als de meloenen, groen van buiten, maar bloedrood vanbinnen.

    Geliked door 1 persoon

  3. Antoine VanderStappen zegt:

    Geachte Heer Bos, beste Hugo;
    Afgezien van de wat summiere omschrijving, weten wij nog niets van uw boek. Gaarne vermelding van b.v. de oplage die de drukker maakt voor die €12.500. Ontvangen uw donateurs ook een exemplaar ?
    Vriendelijke groet,
    Antoine

    Geliked door 1 persoon

    • Jaap zegt:

      Het gaat om een oplage van 15000 stuks en alle donateurs krijgen na een donatie het boek gratis thuis gestuurd

      Like

    • Tistochwat zegt:

      Antoine VanderStappen 31 januari 2020 om 14:23

      Ik heb me geabonneerd op de nieuwsbrief van Cultuur onder Vuur.
      In de nieuwsbrief die ik vandaag ontving staat dat er 15.000 exemplaren worden gedrukt en dat elke donateur een exemplaar ontvangt.

      Like

    • ronjaspers zegt:

      Antoine VanderStappen.Ik doneer af en toe aan cultuur onder vuur,en ja ik krijg ook een exemplaar.

      Like

  4. henk verhoef zegt:

    een boek -=- wat is dat en wat moet je er mee
    Heb het druk druk druk -met niets doen/presteren dus geen tijd om meer dan 2 regels te lezen
    Verder modern nederlands onderwijs genoten van leuke onder werkdruk staande 18 uur werkende princesjes– dus lezen en rekenen behoren niet meer tot de vaardigheden die ik bezit
    Kan alleen nog maar ambtenaar of burgemeesteres zijn met grote mond– beetje fraude gevoelig dan wel klimaat of moslim activist
    Heb altijd wat te mopperen en wijs dan na de overheid/rechters als de boosdoener terwijl mijn vrouw/zus/broer opa ook verrrotte ambtenaar is/was en de joden verraadde

    KIJK even wat ik een puinhoop maakte/maak van ververkiezingen

    Zoveelste boek wat gaat aangeven wat ik allang weet== verloren zaak

    Like

  5. leefbarbaar zegt:

    Trap er niet in. Cultuur onder Vuur is een christelijke geldmachine.
    Als de auteur echt wat te vertellen heeft, kan hij dat gratis op het internet zetten. Dan gaat het over de boodschap, nu gaat het over geld.
    Daarnaast vermoed ik dat donateurs beloond worden met wekelijks nog een verzoek om geld.

    Like

    • Tistochwat zegt:

      leefbarbaar 31 januari 2020 om 19:34

      Ik heb nog nooit iets aan hen gedoneerd en tóch twee gratis boekjes ontvangen:
      over het verplichte moskeebezoek door schoolkinderen en over linkse indoctrinatie in het onderwijs.

      Cultuur onder Vuur blíjft inderdaad om geld vragen. Ik kan me verdere donaties echt niet veroorloven.

      Like

  6. Joannes den Hollander zegt:

    De stichting Cultuur onder Vuur doet zeker goed werk. Het irritante bedelbeleid van hen werkt inmiddels, op mij althans, uitermate contraproductief.
    Zelf heb ik een aantal malen aanzienlijke bedragen overgemaakt. Desalniettemin krijg je regelmatig een nieuwsbrief van hen waarin je na elke alinea dringend verzocht wordt om toch vooral geld te blijven overmaken. Liefst automatisch per maand. De te storten bedragen zijn al voor u ingevuld. Bedragen lager dan 5 Euro worden daarbij niet eens vermeld.
    Gelet op het mooie nieuwe volledig beveiligde gebouw dat ze enige tijd geleden aangeschaft hebben alsmede de salarissen voor de circa 20 medewerkers is voor mijn dan ook net een brug te ver, waardoor ik afgehaakt heb.

    Like

    • Tistochwat zegt:

      Joannes den Hollander 2 februari 2020 om 13:09

      Ik kan me er iets bij voorstellen.
      Er komt geen eind aan; het is elke keer weer wat anders…
      Ik kreeg laatst zelfs een e-mail met de mededeling dat ik nog niet had gedoneerd n.a.v. een verzoek daartoe. Hoe het precies zat, weet ik niet meer.
      Ik heb toen geantwoord dat ik me geen donatie kan veroorloven.

      Toch heb ik respect voor het werk van Cultuur onder Vuur.

      Like

    • fleckie zegt:

      ‘Bezint, eer gij begint’, is. hier. zeker. van. toepassing!! …….van twee kanten !! dus. bedoeld!! .en dan ‘gehuisvest’. in de. HEILIGE LAND STICHTING??!!….trouwens: HOE. komen ze aan mijn adres?…….<~<~<~<~<~<~<~

      Like

Plaats een reactie