Hoe de globalisten de Corona-pandemie kunnen gebruiken voor oprichting wereldregering

Screenshot_93

(Door: “Xander”)

Globalistische VN/EU/IMF/WEF/NAVO elite plande al jaren grote crisis om schuld van reeds begonnen instorting financiële systeem op af te schuiven en landen in een wereldregering te dwingen – ‘Virus alleen te vertragen door AL het internationale reizigersverkeer wereldwijd te stoppen’

Hoewel miljoenen mensen in het Westen wakker zijn geworden voor het grote gevaar van de VN/EU/IMF/WEF/NAVO globalisten, verkeren we nog altijd in de minderheid.  Zeker in Nederland geloven de meeste mensen namelijk nog steeds klakkeloos de propaganda van de mainstream politieke partijen en media, ook al zijn vooral de afgelopen jaren al tal van hun flagrante leugens aan het licht gebracht. Voor de mensen wier ogen wel zijn opengegaan, kan de aanhoudende onbenulligheid en soms stuitende domheid van de goedgelovige medemens soms behoorlijk frustrerend zijn. Met een beetje achtergrondonderzoek en kritisch nadenken kan namelijk worden geconcludeerd dat de aankomende pandemie van het Wuhan Corona-virus waarschijnlijk een opzettelijk gecreëerde crisis is, bedoeld om alle landen te onderwerpen aan een totalitair opererende wereldregering.

De agenda van de globalisten kan met één term worden samengevat: ‘Orde uit Chaos’. Analist Brandon Smith is bepaald niet de eerste die erop wijst dat ‘iedere crisis wordt gecreëerd of uitgebuit om het publiek tot instemming te manipuleren.  Maar instemming waarmee?’

Lees verder>>>
ksander nieuws

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Elite, establishment, Globalisering, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, Links fascisme, Marxisme, New World Order, Rotzakken, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

13 reacties op Hoe de globalisten de Corona-pandemie kunnen gebruiken voor oprichting wereldregering

  1. droevige mof zegt:

    De coronaviruspandemie wordt in verband gebracht met de Georgia Guidstones, een economische oorlog tegen China, een geënsceneerde systeemcrash maar ook gewoon een zwarte zwaan die het begin van het einde van een ondeugdelijk systeem aankondigt. Ik heb voor de laatste optie gekozen.

    Geliked door 3 people

  2. Tistochwat zegt:

    Wedden dat er niet één van de ‘elitairen’ besmet zal worden met het Coronavirus?
    En dat deze lieden ook niet hoeven te vrezen voor water- en voedselgebrek?
    Denk maar niet dat een ‘oranje’ of Timmer-grün-schwanz of Verhofstadt of Rutte ziek zal worden.

    Geliked door 1 persoon

  3. leo1 zegt:

    NWO : Waarom een geldverslindende WO 3 organiseren, terwijl we met een simpel virusje onze
    doelstellingen kunnen verwezenlijken……….

    Niet dan ? – Ja toch ?

    By the way, men fluistert dat voor de elite al een anti vaccin is voorzien…….

    Wel, een biologische wapen is alleen te bestrijden met een ander biologisch wapen, welke zooi krijg je binnen in deze ??

    Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten .

    *

    Dus, als er binnenkort ineens een “preventief” vaccin voorhanden is voor de burgerbevolking,
    en mocht dat ook nog een opgelegde verplichting worden u te laten vaccineren ?????…………

    SLUIT NIETS MEER UIT!

    BEZINT EER GE BEGINT ! ! !

    Geliked door 2 people

    • Nemesis zegt:

      Van mij mogen ze hun vaccin behouden of het preventief dan wel curatief is.

      Ik weiger al tijden ieder soort van vaccin, ben als kind nooit gevaccineerd omdat er niks beschikbaar was en toen het beschikbar was, was ik zogenaamd al te oud.

      Zelfs de “verplichte” vaccinaties die ik “moest” hebben om als expat naar Afrika te kunnen worden uitgezonden, was aan NO WAY van mijn kant. hetzelfde om naar Noord Amerika te kunnen gaan. Maar niemand heeft me tegen gehouden, ze hadden me nodig, dus…. !!

      Geliked door 1 persoon

      • droevige mof zegt:

        Ik ben een arts en hopelijk een redelijk persoon. Er is niets wat me zover krijgt om te worden ingeënt tegen dit virus. Er zijn slechts enkele vaccinaties die nuttig zijn, bijvoorbeeld tegen polio of tetanus. Maar tegen coronavirussen, dat is het niet. De letsel als gevolg van vaccinatie kan niet worden bepaald.

        Geliked door 2 people

      • Nemesis zegt:

        Dat je arts bent was al duidelijk 😀
        Het enige waartegen ik me laat inenten is inderdaad tetanus, daar ik dieren heb. De hond, katten en paarden worden hoertegen ook ingeent, het enige wat ik toelaat. Behalve als het niet anders kan, omdat ze aan wedstrijden deelnamen en het verplicht gesteld werd. Nu ze met pensioen zijn, dus alleen nog tetanus. Van de verplichte entingen tegen influenza en rhino, zijn er twee al doodziek geweest en hebben steeds nog last van hun longen, de derde heb ik toen in moeten laten slapen. De gevolgen kunnen inderdaad niet bepaald worden.

        Geliked door 1 persoon

      • Tistochwat zegt:

        droevige mof 31 januari 2020 om 21:42

        Ik ben het helemaal met u eens.
        Ik weiger elke vaccinatie die de ‘overheid’ zogenaamd ‘gratis’ aanbiedt, ook de ‘griepprik’.
        Je kunt je vijand (de ‘overheid’) toch niet vertrouwen?

        Geliked door 1 persoon

      • Nemesis zegt:

        Helemaal goed, ik kom uit die tak van de chemische industrie, dus ik weet een klein beetje meer hoe her et de vaccinaties aan toe gaat, bij her RIVM. Testen??? Vinden ze maar onzin, kost geld en tijd. Ze stoppen er maar een gedachte, dus uit de la main voorspelde griep variante erin en klaar is kees. Geen wonder dat mensen er ziek van worden en helpen doet het voor geen meter. Dus, gewoon weigeren. Ik heb de indruk, zoals echte Nederlanders zijn, omdat het gratis is, willen ze er wel aan geloven, over vertrouwen wordt niet nagedacht, zal welgoedzijn als de “overheid” en ook nog gratis verspreidt.

        Geliked door 1 persoon

  4. Lucky zegt:

    Drones houden mensen in de gaten en spreken ze toe.

    Like

  5. Lucky zegt:

    Lange rijen met mensen die makers willen kopen.

    Like

  6. Jan zegt:

    Al in de VS

    Like

Plaats een reactie