De “pluspunten” van de NPO (satire!)

Geplaatst door:
E.J. Bron (via Twitter; “Tony Hellings“)
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in NPO, Satire. Bookmark de permalink .

7 reacties op De “pluspunten” van de NPO (satire!)

  1. kort samengevat: :1 miljard euro belastinggeld wordt jaarlijks weggedonderd

    Like

  2. Gienekehado zegt:

    Spreekbuis van de regering! Logisch, daar komen de centjes immers vandaan. Nou ja, van ONS!! Ik kon trouwens wel het door Nieuwsuur uitgevoerde onderzoek naar FOUTE MOSKETEN / madrassa’s waarderen! Maar snijdt het hout?? NIX, de islamisering / OMVOLKING gaat keihard door!!

    Geliked door 1 persoon

  3. karton zegt:

    Het échte pluspunt van de NPO vond ik het feit dat ik zelf kan beslissen of ik zo’n uitzending wil bekijken of luisteren; meestal is het besluit : “Afzetten de tv, aan The Voice of North-Korea, heb ik geen behoefte”. Eens zal de tijd komen dat elke lantaarnpaal wordt uitgerust met een luidspreker waaruit de gehele dag de stem van Pinokkio te horen zal zijn met berichten over de heilstaat Nederland, afgewisseld met
    marsmuziek gespeeld door de Johan Willem Friso-kapel en/of de Marinierskapel o.l.v. Marketenster Maxima von Zorrogieta tot Oraniënburg en weer terug.

    Like

    • karton zegt:

      @ Bas.
      Ik ken dat spelletje nog van vroeger : je maakte je vinger nat, stak ‘m in de lucht en………….je wist meteen waar de wind vandaan kwam !

      Like

  4. bobzelf zegt:

    WAT EEN MOOI OUD WOORD VRIEND , HEERLIJK …

    VOOR EEN …

    TAFELDANSENDE ARGENTIJNSE STOEPHOER .

    MOOIE SCRABBLE WOORD OOK , LEKKER VEEL PUNTEN OOK

    HUGGIE

    OME BOBZELLUF

    Like

Plaats een reactie