Verontrustende boodschap inzake vaccins

Op CommonSenseTV is al veel geschreven en gepubliceerd over de experimentele mRNA spuiten die ze zowat de hele wereldpopulatie op regelmatige basis willen toedienen. Bijwerkingen en zelfs sterfgevallen na toediening worden gebagatelliseerd, verhuld of genegeerd. En dat door een stelletje machthebbers dat beweert het allemaal voor uw bestwil en gezondheid te doen.

“Het is allemaal uitvoerig getest en veilig bevonden”, zo wordt langs officiële weg vermeld. Wie dieper spit in de beschikbare gegevens komt er al snel achter dat die stelling héééél erg kort door de bocht is. In werkelijkheid is het nauwelijks getest en versneld toegelaten voor gebruik.

Lees verder>>>

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

11 reacties op Verontrustende boodschap inzake vaccins

  1. Pingback: Verontrustende boodschap inzake vaccins! | eunmask

  2. BigLJohn zegt:

    Commonsensetv.nl beschrijft een situatie die we al eerder meemaakten met de Spaanse griep. Mensen worden gevaccineerd, hun immuunsysteem word vervolgens uitgeschakeld, en er is maar een kleine mutatie van het virus nodig om iemand doodziek te maken c.q. te doen sterven. Zelfs gezonde mensen die getroffen gaan worden door dit gemuteerde virus worden eveneens doodziek en of gaan dood. Tijdens de Spaanse griep bleef men maar doorgaan met vaccineren terwijl er steeds meer mensen ziek werden juist door die vaccinatie. Zo rond 1918 stierf tot 20% van de toenmalige wereldbevolking van 500 miljoen zielen, zijnde bijna 100 miljoen mensen. Zou dat vertaald worden naar anno 2021; 7,5 miljard mensen x 20% = 1,5 miljard doden. Ik ben benieuwd wat we in deze allemaal nog gaan meemaken, want net als in 1918 blijft men maar doorgaan met vaccineren met levensgevaarlijke vaccins. De assistente van onze huisarts belde ons op en vroeg waar wij bleven om de vaccinatie op te halen. Ik zei glashard aan haar dat het puur vergif is waar zij mee kwam. Ik kreeg geen antwoord daarop terug en zij zou ons schrappen van de lijst. In voorgaande jaren was het de huisarts zelf die mij waarschuwde dat als ik geen prik haalde ik ooit in de toekomst wel eens behoorlijk ziek kon worden. Misschien kan hij dat binnenkort niet meer zeggen daar hij dan verhuisd is naar een ondergronds huis met 6 planken en ik vrolijk blijf rondhuppelen !

    Geliked door 2 people

    • Sinyo zegt:

      Ik kreeg geen antwoord daarop terug en zij zou ons schrappen van de lijst. In voorgaande jaren was het de huisarts zelf die mij waarschuwde dat als ik geen prik haalde ik ooit in de toekomst wel eens behoorlijk ziek kon worden. Misschien kan hij dat binnenkort niet meer zeggen daar hij dan verhuisd is naar een ondergronds huis met 6 planken en ik vrolijk blijf rondhuppelen !

      Zelfs ik – als uitgerangeerde werknemer (op de bankrekening worden centen gestort komende uit vroeger gezwoeg) – vertrouw die Fakesi-Nasi voor gene meter.
      Wat zou het mij ene rotmoer kunnen schelen. Ik verlaat de wereld via de schoorsteen.
      Bij de gemeente vertoef ik al in de map van hen die reeds zijn de afgeschreven. Die kosten alleen maar centen en dragen niets meer bij. De dodenmap.
      De enige spuit met emotionele herinnering is de ouwe-stomp-spuit. De CTAB-cocktail die je werd ingespoten als je de vrijwillig verplichte dienstperiode afsloot. Voor mij waren het 21 maanden. De lamme klauw van die spuit – je had nog een paar dagen te gaan.

      Like

    • htskday zegt:

      Gelukkig zijn vooral de rutjes fans over het algemeen de spuitjes halers..
      Zij roeien zich vanzelf uit met het depopulatie vaccin.
      Wacht maar een half jaartje tot de “R” in de maand zit…
      Komende herfst zijn het niet alleen de blaadjes die van de boom vallen….

      Gaat het dan allemaal toch nog goed komen?

      Geliked door 3 people

    • LUCIA zegt:

      Big John de Spaanse griep maakte ook veel slachtoffers doordat men in Europa ondervoed was door de 1e W.O. dus totaal andere situatie dan de overvoede mensen nu, Bovendien, was een deel van de doden, althans dat vermoedt men, gewoon oorlogsslachtoffers. Oorlog en Ziekten… maar misschien moet ik spreken over middelen i.p.v. ziekten al die plaatsjes waar ziekten uitbreken zou je eigenlijk een monster van het water en de lucht moeten kunnen nemen en dat onafhankelijk doen testen… i would bet my life on it, dat ze daar rotzooi in doen en het ons als ziekte verkopen.
      Zoals ze ook in de waterputten in Afrika hebben gedaan met Ebola, ik weet niet meer welke plaatsen maar ze hadden ontdekt dat ze de waterputten vergiftigd hadden, met een substantie die dezelfde verschijnselen als Ebola bewerkstelligden.
      Deze mensen doen dat gewoon, denken jullie echt dat the great reset, de enige reset geweest is, MAO noemde het the great leap forwards.
      We worden historisch gezien met al die oorlogen en ziekten in de zeik genomen en ze maken ons af als kakkerlakken, dit keer moeten we dit satansgebroed gewoon met de grond gelijk maken, geen enkel meer in leven laten en al die satanische lodges van ze met de grond gelijk maken. Ik heb goede waterfilters geen brita shit helaas zijn ze ook prijzig en goede luchtreinigers en probeer ook goed te eten. Goede lucht, water en voedsel, zijn de beste voorwaarden en nog beter dan vitamines.
      Helaas weten ze dat ook die ellendelingen en rotzooien ze daar het eerst mee, als u denkt dat dat goed geregeld is in Nederland ga er dan over lezen en ga het onderzoeken dan zult u tot de conclusie komen dat het allerminst goed geregeld is in Nederland.
      Overigens ook in andere landen vroeger was over de hele wereld de waterleiding in handen van het volk en toen kwamen de globalisten en verkochten dat door aan hun vriendjes dus bijna alle waterleidingsystemen in de westerse wereld zijn nu in handen van private ondernemingen.

      Geliked door 1 persoon

  3. Julia zegt:

    Dat blijkt die domme onderdanige schaapjes niet te deren vanmiddag stond op het winkelcentrum bij ons in de buurt een persoon te juichen dat ze was gevaccineerd. Hoe stom kan een mens zijn om zonder meer dit gif te laten toedienen. Uiteindelijk staat op pakjes rookwaren roken kan dodelijk zijn of ernstige gezondheidsschade veroorzaken. Dit zou ook op het vaccin vermeld moeten worden maar dat wordt wijselijk nagelaten om de miljarden blunder rondom het inkopen van deze onbekende troep nimmer zal worden toegegeven en zeer zeker niet de daadwerkelijke reden namelijk het reduceren van de wereldbevolking. Maar ja velen nemen dit risico om een stukje vrijheid te kopen om straks op vakantie te kunnen gaan. Je moet er toch wat voor over hebben het is kiezen voor de vakantie of voor de gezondheid. Dit laatste geldt voor mij allereerst omdat ik mij absoluut niet laat dwingen om een gif injectie tot mij te nemen het is mijn lichaam en ik ben de baas hierover en zeer zeker niet de Haagse Maffia.

    Geliked door 2 people

    • Cathja zegt:

      @Julia

      Velen hebben er alles voor over om weer met vakantie te kunnen gaan, leven bij voorbaat al in die vrijheidsroes, maar hebben geen enkel besef wat de consequenties van deze prik kunnen zijn. Wat nu als je er net niet aan overlijdt, maar voor de rest van je leven als een gehandicapte door het leven moet gaan? Ik heb zeer ernstige bijwerkingen gelezen…..!

      Ik vind de situatie in Israël anders ook heel zorgelijk. Ik had nooit gedacht dat daar als het ware een tweedeling in de samenleving zou ontstaan, als gevolg van het vaccineren. Wat daar gebeurt doet me denken aan de verhalen over de Holocaust.
      Waarom houdt Israël onder de pet hoe velen er inmiddels al zijn overleden na de injectie met het Pfizer-vaccin? Israël…., het land waar ik altijd grote bewondering voor had, zakt bij mij nu toch wel naar beneden.

      De wereld is in anderhalf/twee jaar tijd compleet ondersteboven gekeerd. Je voelt overal spanning en een gemaakte sfeer. Begin van deze avond zag ik nog een interruptie van de heer Van Haga richting Mark Rutte, en dat ging over het buiten proportioneel geweld op het Malieveld. Van Haga riep Rutte eigenlijk ter verantwoording. De gezichtsuitdrukking van Rutte heeft me verontrust! Tot 3x toe zei Rutte dat Van Haga geen oordeel moest vellen over wat hij op filmpjes had gezien. Rutte reageerde behoorlijk geërgerd!
      Waar moet het heen als duidelijke filmpjes de waarheid laten zien, en de MP ontkent dat er buitensporig geweld is gebruikt?
      Dat is gewoon liegen.

      Geliked door 2 people

      • BigLJohn zegt:

        Julia en Cathja; Die spuit is net Russische roulette. Een revolver met 6 kogelkamers word geladen met slechts EEN kogel. Hooguit vijf keer kan het goed gaan, maar de zesde keer gaat het goed fout !

        Geliked door 1 persoon

  4. Bob zegt:

    Wat zijn de effecten op lange
    termijn????

    Like

Plaats een reactie