Gianni Domme en consorten

(Door: Drs. E.N. Schilder)

Persoonlijk ben ik eerlijk gezegd nog nooit een intelligente topsporter tegengekomen. Ze hebben allemaal het narcistische, egocentrische karakter van een roofdier, maar enige empathie ontbreekt veelal. Een te groot ego, status en geld, DÀT is hun dagelijkse leidende factor. Het verbaast mij dan ook niet dat een Gianni Domme, net als self-made-kakker Jort Kelder en ruggengraat- én hersenloos gebleken trekpop Umberto, uitermate domme en volstrekt empathieloze uitspraken doet. Laat ik het zo stellen:

al die NOS/NPO/RTL-zich-voor-deze-massa-indoctrinatie-laten-lenende ‘influencers’ zitten daar om ‘hun’ daarvoor BETAALDE (!) ‘mening’ te uiten. Niet dat ze zelf ook maar enig onderzoek hebben gedaan, want voor hen zijn de dagelijkse NOS/NPO en RTL-fake-nieuws-shows leidend en als ze daar nog even in beeld kunnen ‘shinen’ is hun egootje (voor even) weer in de glans gezet.

Zelf onderzoek doen ‘kost namelijk tijd’ en dan ziet en hoort men waarschijnlijk ook nog eens – veelal wetenschappelijk onderbouwde – argumenten die men liever niet wil weten, dus dat levert dan alleen maar stress op en dat wil men liever vermijden, want ze ‘willen wel een leuk leven hebben’… Voor dergelijke marionetten en ‘volgers’ is het gemakkelijker om mensen die wèl nadenken en wèl onderzoek doen, uit te lachen en als corona ontkenners of ‘wappies’ weg te zetten.

Dan moeten we het zelf maar weten”?

Buiten dat volledig buiten de media gehouden wordt dat er naast de vele (rond de miljoen inmiddels) bijwerkingen zijn – waarvan een groot deel zelfs ZÉÉR ernstig (!) – én er heel veel mensen zijn die gewoonweg NÍET geïnjecteerd kúnnen worden zonder daarbij levensbedreigende risico’s te lopen, wordt derhalve iedereen die inmiddels niet met de mRNA-gen-therapie-injectie is ingespoten over één kam geschoren. Dat ze mogelijk ZÈLF allang Covid gehad hebben, maar dit, net als 98% van de mensen, niet eens gemerkt hebben, én zij derhalve op een natuurlijke wijze anti-stoffen hebben opgebouwd en daarom helemaal geen ‘vaccin’ nodig hebben, onderzoeken zij niet eens. Dát is echter eenvoudige via een bloedtest bij de huisarts aan te vragen.

Ik ga de discussie met dergelijke mensen al niet eens meer aan. Ze zijn net zo dom als Ollongren en De Jonge, dus waarom zou ik er nog energie aan verspillen. Wel draai ik bij deze al hun uitspraken om en ik vind ik dat zij het dan zelf maar moeten weten/ondervinden. Van mij mogen ZIJ – en al hun geliefden (!) die zij hebben aangemoedigd om die injectie te nemen – de komende tijd de meest ernstige bijwerkingen ervaren. Hier wordt namelijk al heel lang voor gewaarschuwd, maar dat moet van dit frauduleuze VN/WHO/WEF-‘kabinet’ buiten ‘het nieuws’ gehouden worden. Tja, als DOMME mensen nu eenmaal te lui zijn om dergelijke ingrijpende zaken ook van een andere zijde te onderzoeken, dan moeten zij het zelf maar ondervinden en dat mag van mij kei-en keihard. Complottheorieën? Tot nu toe is ÀLLES (!) wat de vermeende complot-theoretici in al hun zogenaamde ‘domheid’ hebben ‘geraaskald’, uitgekomen en zitten we nu in een situatie waarin tachtig procent van de bevolking lijdt aan het Stockholm syndroom. Dat syndroom waar de gegijzelden tijdens de overval op de kredietbank in Stockholm sympathie kregen voor hun gijzelnemers…

En exàct DAT hoort u deze uitermate naïeve mensen dan ook veelal zeggen over Rutte en de Jonge: “ik heb sympathie voor Rutte en Hugo de Jonge” en “ik zou niet in hun schoenen willen staan…”. Echter vergeten zij dat deze psychopaten puur vanwege hun narcistische egootje, macht, status en geld! (waar kennen we dat van?) ZÈLF voor deze functie hebben gekozen. En nee, ik zou inderdaad óók niet in de clownsschoenen van De Jonge willen staan. Want ze passen perfect bij HEM!

Zalig zijn de onwetenden… tot de werkelijkheid ze straks heeft ingehaald! Dan zijn ze ineens ‘geschokt’…

Door:
Drs. E.N. Schilder
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

14 reacties op Gianni Domme en consorten

  1. Bert zegt:

    Als je top sporter wilt wilt worden, dan is iedereen jou tegenstander en dus automatisch je vijand die zich met dezelfde sport bezig houd.
    Uiteraard hoort daar dan geen empathie bij.
    Dan ga je het nooit bereiken om de top te halen.
    Zonder zo een instelling is al zinloos om er aan te beginnen.

    Like

  2. Edwin Vissers zegt:

    Joe Biden Meets The Pope

    Like

  3. Edwin Vissers zegt:

    Wereldleiders via zwaarbewaakt Rome naar Glasgow: opmaat naar klimaattop

    Het is gewoon een feit dat de politie en leger bestaat uit sodomieten

    Like

  4. paulzwueste zegt:

    Parima !

    Like

  5. Vergeet Johan Derksen niet, die ‘sportminende?’ kijkers indoctrineert met kennis van een microbe.

    Geliked door 1 persoon

    • oudmarinier zegt:

      Zoals Johan Derksen , Rene vd Gijp , gaven toch al aan bij het bijleggen van hun probleem met Wilfred Genee , (gedwongen door John de Mol Sr..) , dat het programma TOTAAL ongeloofwaardig zou worden. Bij deze hebben Derksen en vd Gijp , ZELF het bewijs hiervoor geleverd.

      Like

  6. Joepiedepoepie zegt:

    Het enige 3xcuus dat ze kunnen maken, dat ze door fakenews geteisterd zijn!

    Like

  7. Peter Rissing zegt:

    “ Persoonlijk ben ik eerlijk gezegd nog nooit een intelligente topsporter tegengekomen. Ze hebben allemaal het narcistische, egocentrische karakter van een roofdier, maar enige empathie ontbreekt veelal.”

    Ahh, een dergelijke onjuiste, ongefundeerde, discriminerende, naïeve opmerking, stuit mij zo tegen de borst dat ik uiteraard dit stuk niet verder lees.
    Enige kennis van wat een topsporter moet inleveren en ‘kunnen’ om een topsporter te zijn of te worden is de kortzichtige scribent blijkbaar niet gegeven.
    En dan noemt ‘ie zich een “Drs” ?
    Schande.

    Geliked door 1 persoon

    • Bert zegt:

      Waar ben jij top sporter in geweest.
      Wereld kampioenschap knikkeren, tollen of stoeprandje.

      Like

    • Lord of Hosts zegt:

      “Ahh, een dergelijke onjuiste, ongefundeerde, discriminerende, naïeve opmerking, stuit mij zo tegen de borst dat ik uiteraard dit stuk niet verder lees.”

      En ook nog geliked door 1 persoon namelijk Peter Rissing!
      Over een narcistische, egocentrische karakter gesproken….

      Geliked door 1 persoon

      • Peter Rissing zegt:

        Goed gevonden en mijn excuus daarvoor. Ik liet een bekende dit commentaar lezen op mijn computer. Een beschaafde wijze maar ietwat impulsieve man. Dit is inderdaad niet correct maar kan het niet terug draaien. In de duizenden commentaren en enkele artikelen die ik op deze website heb geplaatst is dit nooit eerder voorgekomen.

        Verder graag een inhoudelijke reactie op wat ik schreef. Topsporters, ik denk aan Olympisch kampioenen e.d. (bijv. Max Verstappen of een Anton Geesink), trainen vaak, dagelijks, vanaf hun vroege jeugd, met enorme (geestelijke) inspanningen en toewijding om vele jaren later hun doel te bereiken. Een ieder die dat in twijfel trekt is dermate dom dat hem/haar het recht om aan (nationale) verkiezingen deel te nemen zou moeten worden ontnomen wegens geestelijke beperkingen.

        Like

  8. ronjaspers zegt:

    Wie slaapt in een “democratie” wordt wakker in een dictatuur.Deze quote is niet van mij.

    Like

  9. joesoe47 zegt:

    Journalisten zijn loslopend wild dat niet instaat zijn op jacht te gaan naar “voedsel” (onderzoeken) en liefst wachten op “hapklare” brokjes en hun hand kunnen uitsteken om meer en zo niets te hoeven doen.

    Like

Plaats een reactie