Britse arts van de Nationale Gezondheidsdienst: “Laat je niet prikken! De vaccins worden binnenkort uit de circulatie genomen”

(Door: Julian Conradson – Vertaling: J.A. Kapteyn)

Een arts van de National Health Service in het Verenigd Koninkrijk waarschuwde een patiënt telefonisch om geen experimentele Covid-19-prik meer te nemen, omdat de vaccins binnenkort uit de circulatie worden genomen. Hij sloeg alarm op sociale media nadat een video-opname van hun gesprek deze week viraal ging.

In een opname van een telefonisch consult met een vrouw uit Chisester, VK, waarschuwt de arts haar dat hij informatie heeft die nog niet publiekelijk bekend is, maar die de onveiligheid van de inderhaast ontwikkelde vaccins aantoont. Het is waarschijnlijk dat de vaccins binnenkort wereldwijd zullen worden teruggetrokken. Daarom mogen zij en iedereen die zij kent zich voor hun eigen veiligheid niet laten prikken.

“Er was niet genoeg informatie”, zegt de arts tegen de vrouw “maar nu komt er veel naar boven, vooral over jongeren met een gezond immuunsysteem. Blijkbaar is dat genoeg.”

Op zoek naar opheldering vraagt de vrouw, die dacht dat ze hoofdpijn had van het vaccin, aan de arts wat hij bedoelt.  “Dus, voor alle zekerheid – dus je vindt dat ik geen vaccin meer moet nemen?”

“Als je het mij vraagt, ja, dat zou mijn advies zijn”, reageert de arts.

Nieuwsgierig waarom dit zijn professionele mening is, met name omdat de experimentele vaccins over de hele linie als veilig en effectief worden beschouwd, vraagt de vrouw of dat advies alleen voor haar geldt of ook voor iemand die jonger is. Dan draait de arts eindelijk niet meer om de hete brei heen.

“Omdat het heel erg is, zoals ik al tegen je zei. Er komt er nu veel informatie naar boven die eerder niet beschikbaar was. Zeer binnenkort zullen alle vaccins volledig worden teruggetrokken. Deze info is echt nog maar net boven tafel. Je hoort een tijd niks op tv – waarschijnlijk omdat… [zucht] het is een lang verhaal, maar eh ja, dus al die vaccins zullen heel snel stoppen.  Mensen weten het niet, maar ja.

Blijkbaar aangemoedigd omdat hij opening van zaken heeft gegeven, vertelt de arts over de bijwerkingen van het vaccin en adviseert de patiënt dringend om haar zus ervan te weerhouden om de volgende dag haar booster te halen. “Nee… alsjeblieft niet”, dringt de dokter aan voordat hij eraan toevoegt: “absoluut niet. [Ze] heeft het niet nodig. Alsjeblieft niet.”

Vrijwel onmiddellijk na plaatsing identificeerden internetspeurneuzen het telefoonnummer dat in de virale video te zien is. Het telefoongesprek kwam uit het St. Richard’s Hospital in Chichester, West Sussex, Engeland. De geloofwaardigheid van de onheilspellende boodschap van de betreffende arts wordt daardoor alleen maar groter.

Volgens InfoWars nam een voormalig lid van het Britse parlement – James F. Wells – contact op met de vrouwen die de video plaatsten om het gesprek te verifiëren.

Van InfoWars:

Hoewel Wells de inhoud van de oproep niet ronduit verwierp, betwijfelde hij of hij authentiek was nadat hij de zussen had bevraagd. Hij zei dat ze tegenstrijdige dingen beweerden en hij ging verder met de vraag waarom een arts zijn carrière zou riskeren door zo’n waarschuwing te geven aan iemand die hij nog nooit heeft ontmoet. “Waarom zou een enkele arts deze informatie hebben die niet openbaar is?”, vroeg Wells, eraan toevoegend: “Het betekent niet dat het niet waar is, maar het is erg dubieus.

Als reactie op een tegenstander die beweerde dat de video nep was, antwoordde een van de zussen dat hij “zeker niet nep” is.

Wat de waarheidsgetrouwheid misschien ook bevestigt, is dat de originele video, die werd geüpload door Twitter-gebruiker @theysayitsrare, vanwege een “regelovertreding” van het sociale mediaplatform werd verwijderd.

Het is niet duidelijk naar welke nieuwe info de betreffende arts met zijn alarmerende beweringen verwijst, maar diverse studies hebben de afgelopen maanden wel vaak gewaarschuwd voor veel levensbedreigende bijwerkingen en langdurige complicaties van deze vaccins. Bovendien laat een analyse deze week van het Centers for Disease Control uit de VS van haar eigen gegevens over sterfgevallen een enorme piek in oversterfte zien sinds het begin van de Covid-19-pandemie. Met name sinds de uitrol van de experimentele vaccins. Dus wat is er aan de hand ?

Bron:
thegatewaypundit.com
Door: Julian Conradson

Vertaald uit het Engels door:
J.A. Kapteyn
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

7 reacties op Britse arts van de Nationale Gezondheidsdienst: “Laat je niet prikken! De vaccins worden binnenkort uit de circulatie genomen”

  1. Peter zegt:

    En nu een tribunaal voor die moordenaars,die der eigen moeder nog zouden verkopen als ze ermee konden verdienen

    Geliked door 4 people

  2. Bas zegt:

    Begin van het einde?

    telegraaf.nl
    Virologen pleiten voor meer versoepelingen: ’Het hek is van de dam’
    Het kabinet moet de huidige coronamaatregelen zo snel mogelijk versoepelen. Daarvoor pleiten experts. Ze wijzen erop dat de coronabezetting in de ziekenhuizen blijft afnemen. Zo liggen er voor het…

    Geliked door 1 persoon

  3. Boike zegt:

    Mensen, pas op !!!
    Eerst zien, dan pas geloven.
    Laat u zich niet blij maken met een dode mus.
    Verkoop de vacht niet, voordat de beer geschoten is.
    De wens is de vader van de gedachte.
    De belangen zijn heel, heel, heel erg groot.
    Zolang de elitaire machthebbers weg kunnen komen met leugens, bedrog en corruptie, zullen ze alles doen, om hun belangen veilig te stellen.
    Dat dat ten koste gaat van ons allemaal, interesseert hen geen ene mallemoer.
    Hoeveel slapeloze nachten hebben generaals vanwege de soldaten die ze als kanonnenvlees de dood ingejaagd hebben ??? Geen dus.

    Geliked door 1 persoon

  4. Xander zegt:

    Wie E.J. Bron leest wist al dat injecties zoals opgedrongen foute boel was en is.
    Tribunalen is zonde geld! Vul de rest zelf maar in.

    Geliked door 2 people

  5. Jan zegt:

    Deel 3: Antje Kloßek uit Noord-Duitsland.
    Je bent een verpleegster en ongevaccineerd. Volgens veel media, zou je niet eens mogen leven. Waarom heb je die beslissing genomen?

    Ik vind het altijd interessant als de hoge heren van de televisie mij willen vertellen hoe mijn werk in elkaar zit en hoe de realiteit van de verpleging eruit ziet. Ik werk op de eerste hulp. En ik laat me niet vaccineren omdat ik regelmatig gevallen behandel van vrij ernstige vaccinatieschade.

    Ik zie dat de hartklachten de laatste maanden drastisch zijn toegenomen, dat we steeds meer patiënten hebben die zich kort na de vaccinatie of booster slechter voelen en dan bij ons terechtkomen. Je kunt natuurlijk zeggen: dat is totaal subjectief en dat zou ik me alleen maar voorstellen. Maar na tientallen jaren in een beroep als dit, heb je al een beetje het gevoel of iets ongewoon is. En dat is wat ik nu echt heb.

    Als u ooit een jonge, verder gezonde patiënt op de spoedeisende hulp had behandeld kort na vaccinatie, zouden sommige politici misschien anders praten.

    Hoe zien deze bijwerkingen eruit?

    Patiënten komen hier met hart- of vaatproblemen kort na vaccinatie. We hebben ook meer aanvallen bij jongere patiënten, neurologische aandoeningen. Ik heb de indruk dat het bloed soms ook is veranderd.
    Ik verzin het verband met de vaccinatie niet – de patiënten zeggen dat vaak zelf. Ook het tijdelijke verband is soms zeer duidelijk: soms weken, soms dagen, soms uren na de vaccinatie verschijnt een bepaald symptoom. En ik herken gewoon bepaalde patronen. Maar ik zie de patiënten alleen in het begin en dan draag ik ze over.

    Er zijn cijfers van het Paul Ehrlich Instituut over vaccinatieschade. Denk je niet dat ze realistisch zijn?

    Je kunt de cijfers over vaccinatieschade niet vertrouwen als je ziet hoe ze worden gemaakt. Nog maar enkele dagen geleden hadden we een patiënt die twee uur na de vaccinatie bij ons kwam met bloedsomloopproblemen, vrij ernstig zelfs. Ze zei dat ze zich een half uur na de vaccinatie slechter begon te voelen. In zulke gevallen, komen dokters en zeggen, zonder het verder te onderzoeken: De patiënten overdrijven. Het kan ook heel andere redenen hebben. Deels omdat ze zo overtuigd zijn van de vaccinatie, deels omdat de meldingsprocedure zo ingewikkeld is.

    Toch wordt het niet toegeschreven aan de vaccinatie. Er gaat niet eens een verdacht zaak rapport uit. Maar nu vraag ik u: wat is een verdacht geval van een bijwerking van een vaccinatie als niet een overigens gezonde vrouw die twee en een half uur na de vaccinatie in het ziekenhuis belandt?

    Hoe kan vaccinatieschade ooit worden vastgesteld? Er zijn tenslotte geen examens. Ik zou de cijfers graag vertrouwen. Maar we hebben geen serieuze cijfers. De vaccinatie heeft alleen een nood goedkeuring.

    Hoe verhoudt de schade zich tot de bijwerkingen van conventionele vaccinaties?

    Ik kan me geen enkel geval herinneren van vaccinatieschade op de afdeling na een andere vaccinatie. Dat is nu iets heel anders.

    Vanaf maart is vaccinatie verplicht voor uw beroep. Hoe ga je met de situatie om? Denk je dat er nog iets kan veranderen?

    Ik zal vanaf 16 maart vrijgesteld zijn. Ik zal één of twee maanden wachten. In Italië, bijvoorbeeld, moest de maatregel zeer snel worden ingetrokken omdat het tekort aan verpleegkundigen te groot werd. De vraag is of deze massa ook in Duitsland zal worden bereikt. Ik weet alleen dat ik me nu niet zal laten vaccineren en de andere ongevaccineerde collega’s die ik ken ook niet.

    Het tekort aan verpleegkundigen in Duitsland was al voor de pandemie rond de 75.000. Het systeem is al op het breekpunt. Tijdens Corona zijn er zoveel afgehaakt, nu is het acute tekort waarschijnlijk al rond de 100.000. En nu komt de verplichte vaccinatie daar nog bovenop.

    We kunnen dit niet langer compenseren. Ik zou zeggen dat ik daar een goed inzicht in heb, omdat ik voor een uitzendbureau werk – ik word altijd ingezet op plaatsen waar een tekort aan verplegend personeel is. Ik werk op de spoedeisende hulp, en ook veel op IMC-afdelingen, d.w.z. bij de bewaking van de intensive care, maar ook op de intensive care-afdelingen zelf. En ik zie dat ziekenhuizen nu al meer behoefte hebben aan tijdelijk personeel dan wij kunnen dekken. Als de lacunes niet kunnen worden opgevuld, komt het eigen personeel van de ziekenhuizen onder steeds grotere druk te staan.

    Dan hebben de politici een truc gevonden om de lagere personeelslimieten te omzeilen. Met andere woorden, dezelfde verpleegsters mogen gewoon meer patiënten verzorgen. U moet zich realiseren wat dat betekent: een lagere personeelsbezetting leidt rechtstreeks tot slechtere patiëntenzorg.
    https://www.tichyseinblick.de/daili-es-sentials/pfleger-erzaehlen-4-antje-klossek-impfschaeden/

    Geliked door 1 persoon

  6. Jan zegt:

    “In 2020 werden we bejubeld, in 2022 staan we voor ontslag”.

    TE laat zorgmedewerkers aan het woord in een serie. Bianca Neumeister zegt: “Ik denk dat er een ineenstorting komt.” Politici en grotere werkgevers negeren de kwestie van verplichte vaccinatie handig.

    De federale regering luistert alleen naar die verpleegsters die hun beleid bevestigen en hetzelfde oude verhaal vertellen van corona triage (triage is het beoordelen van slachtoffers) en gered worden door vaccinatie. In de nieuwe serie “Verzorgers vertellen” laat TE ook andere stemmen uit de zorgsector aan het woord die spreken over het leed dat niet door Corona wordt veroorzaakt, maar door de maatregelen ertegen en vooral door de verplichte vaccinatie voor verzorgers. Deze “helden” worden beroofd van hun trots en mogelijk ook van hun baan – door dezelfde politiek die pretendeert hun opperste pleitbezorger te zijn. Niemand kan zijn ervaringen ontkennen, niemand kan zijn indrukken teniet doen. En wat zij te zeggen hebben, verdient gehoord te worden.

    Deel 2: Bianca Neumeister uit Schleswig-Holstein
    Je werkt in de ambulante zorg in Noord Duitsland. Welke gevolgen denkt u dat de Corona-vaccinatieplicht zal hebben in de medische sector?

    Veel oude mensen zijn erg verontrust door de door de media veroorzaakte verdeeldheid. Sommigen zeggen ook dat ze willen dat alleen gevaccineerd personeel bij hen komt. Maar dan zouden we hier lang niet genoeg zijn om voor iedereen te zorgen.
    Dit is een dunbevolkte regio, het zorgaanbod is al zeer schaars, en veel cliënten en patiënten voelen dat. De oude mensen op het platteland, die nu al merken dat er knelpunten in de bevoorrading zijn, raken in paniek, zij zijn bang. Ze smeken ons met tranen in hun ogen: Alsjeblieft, help ons, laat ons niet in de steek, laat ons niet alleen. Maar dat mogen we niet.

    Het probleem met ons verzorgers is dat we bijna allemaal een hulpsyndroom hebben. Alle mensen die overblijven in het zorgstelsel zullen hun uiterste best doen. Ze zullen zich in allerlei bochten wringen om deze mensen te helpen tot ze het niet meer kunnen. Dat zou voor sommigen ook het punt kunnen zijn om zich toch te laten vaccineren. Maar ik kan en wil deze beleidspijlen niet meer accepteren. Uiteindelijk creëert druk ook tegendruk. Het wordt helemaal niet erkend dat er mensen zijn die zeggen: Nee, ik wil niet gevaccineerd worden. Maar ik werk nog steeds graag en – denk ik – ook goed in dit vak. Ik ben er graag voor de mensen.

    De federale regering treedt op als pleitbezorger van de zorg…

    Laat ik het zo zeggen: in 2020 werden we bejubeld en toegejuicht, en in 2022 staan we voor ontslag. We hebben al heel lang een noodsituatie in de zorg die nooit echt serieus werd genomen. Er zijn geen belangrijke benaderingen geweest, geen belangrijke verbintenissen om dit te veranderen.

    Zijn er mensen in uw bedrijf, in de administratie, in de regionale politiek, die deze problemen zien aankomen met verplichte vaccinatie? Wie treft voorbereidingen om het aan te pakken?

    In ons bedrijf proberen ze eigenlijk de werknemers te behouden, om de hele zaak zo lang mogelijk uit te stellen. Tot nu toe heb ik geen enkele toegeving van de kant van de politici opgemerkt. Het lijkt er ook op dat veel werkgevers in Klinken, vooral de grotere, zich niet echt met de kwestie willen bezighouden. En het wordt gebagatelliseerd in de media of helemaal niet gemeld. Ik denk wel dat er een ineenstorting komt. Niet alleen in de ambulante zorg, maar ook in operaties en verpleeghuizen.

    Hoe zien de gevaccineerde collega’s het?

    Wel, er zijn velen die in paniek zijn. Anderen zeggen: ik laat me niet meer vaccineren. Maar de meesten van hen zien de vaccinatieplicht hier zeer kritisch, zij zien dat al het werk voor hen is weggelegd als veel mensen niet meer mogen komen helpen. Het doet veel met mensen. Mijn collega’s steunen ons ongevaccineerden echt.
    https://www.tichyseinblick.de/meinungen/pfleger-erzaehlen-3-bianca-neumeister-impfpflicht-kollaps/

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie