Henryk M. Broder c.s. (+ video)

Screenshot_16

Henryk M. Broder
(foto geplaatst met vriendelijke toestemming van Snaphanen)

(Door: Snaphanen)

Vrijdag 14 februari waren Broder, Vilks en nog anderen uitgenodigd in Kopenhagen. Snaphanen laat er kort zijn gedachten over gaan.

David Pryce Jones: The Closed Circle: An Interpretetion of the Arabs. Henryk Broder? Ken ik niet.
Ik heb Duitsers ontmoet die hem niet kennen en het doet je afvragen of we nog steeds dezelfde horizon hebben. Zijn zij die geïnformeerde burgers die in democratische verkiezingen stemmen? Waar gaan hun gedachten heen? Heeft de EU gelijk als ze zegt dat de massa onwetend is en centraal moet worden bestuurd? Ik heb veel Duitsers ontmoet die het geluid van Broder nog nooit hadden gehoord. Waar je je niet bewust van bent, gaat je verstand te boven. Ik had een buurman die journalist van BT(krant) was. Hij had geen idee wie Ayaan Hirsi Ali was. De Deense journalistiek: Betaald om oerstom te zijn.


Screenshot_17

Bron:
http://snaphanen.dk
Auteur: Snaphanen

Vertaald uit het Deens door:
Vederso
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Henryk M. Broder c.s. (+ video)

  1. bigljohn zegt:

    Henryk M. Broder , wie heeft daar nu ooit van gehoord ? Als het nu Herman Brood was in plaats van Henryk M. Broder. Google leerde mij van alles over hem. O.a. is hij een Joods Duitse schrijver en spreker die gaat voor een Europa tegen de E.U. dictatuur. Prima ! En die vrouw op de foto links ? Zij trekt net zo’n beteuterd gezicht alsof ze net een blauwe brief van de belastingdienst gehad heeft. Volgens mij moet ze dus goed in de slappe was zitten, althans verkeert ze nu niet in een toestand van de slappe lach.

    Like

Plaats een reactie