VIDEO: Tenen krommend! Schulz bekritiseert de anti-islamfilm

Geplaatst door:

E.J. Bron

(met dank aan Pieter Veenstra)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

77 reacties op VIDEO: Tenen krommend! Schulz bekritiseert de anti-islamfilm

  1. Piet Klont zegt:

    Dat had ik dus 3 uren geleden al gezien.
    En gevloekt dat ik heb!!

    Like

  2. Snel even een nieuwe versie onlize gezet. Mijn excuses!

    Like

  3. benny zegt:

    de opperlaffaard was waarschijnlijk zoals altijd dood van schrik voor de verrijkende figuren die naast hem staan.
    lekker buigend voor de valse beloften die hem zullen gemaakt zijn dat hij en de rest van de eu-fascisten gespaard zullen blijven van islamitische terreur.deze schultz zou beter het begrip taqyya eens opzoeken in het belang van de toekomst van zijn dierbaren in de veronderstelling dat hij er iets om geeft natuurlijk.

    Like

  4. JooJootje zegt:

    Hoogverraad Duitse Nationaal socialisten die tegen vrijheid van het volk zijn lopen nog steeds rond maar nu in Brussel.
    Gadverdame wat een grote gore lul is dat die moeten ze echt opsluiten.

    Like

  5. De email-bak van Martin Schulz zal inmiddels ook wel overstromen… En dat zal zeker geen fanmail zijn!

    Like

  6. Tiny zegt:

    Ik noemde dat heerschap al sinds zijn aantreden de Obersturmbahnführer. En Berlusconi zat er dus ook absoluut niet naast. Smerige rottige verrader streken. En wat moeten die verklede kamelendrijvers daar nu weer bij, zijn die ondertussen ook stiekum de EU ingerommeld via de achterdeur?
    In ieder geval zegt deze na zi nu net dat, waarvoor onze medelandgenoten hebben gekozen.

    Like

  7. Piet Klont zegt:

    Hinteruntersturmbahnführer bedoel je zeker, Tiny…..
    Hij likt die kamelenpijpers van achteren aan de onderkant.

    Like

  8. treintrien zegt:

    Zo, wanneer is het nu eindelijk eens genoeg geweest?
    http://www.nu.nl/politiek/2914127/wilders-niet-welkom-in-australie.html

    Grrrrr!

    Like

  9. Henk.V zegt:

    Deze zelfde man, Schulz, jubelde ook over de uitslag van onze landelijke verkiezingen ,daarbij zijn politiek correcte visie gevend.
    Aan deze made in het Europese karkas wil ik verder geen woord meer besteden.
    Slechts dit nog: als hij voor mij zou staan zou ik hem in zijn gezicht spuwen.

    Like

  10. aegoliuscs zegt:

    Zoek de verschillen:

    Voor Schulz geen punt en zoals Berlusconi wat geleden fijntjes opmerkte dat Schulz als kampbeul in een film zeer geschikt zou zijn.
    Ik vraag me werkelijk af, nu ook diverse Duitse politieke figuren serieus een uitzendverbod van dit mohamedfilmpje overwegen dat er meer is dan de “toevallige” jaren 30 toenadering tot de islam.
    Werkelijk misselijk makend EUSSR.

    Like

  11. Jan zegt:

    Schulz: Degene die het westen verdedigt tegen het oosten, dwz de islam is een volgeling van Hitler”
    Schulz nennt Strache Nazi

    Like

  12. Roelf-Jan Wentholt zegt:

    Hier kan je twitteren naar Schultz: https://twitter.com/martinschulz
    Schultz hoort graag van u!

    Like

  13. marijke zegt:

    Shame on you Mr Schultz.

    Like

  14. Tom Hendrix zegt:

    Het is hemeltergend wat deze rode Schultz durft te beweren. De RODEN zagen er in de jaren vanaf 1968 geen BEZWAAR in het CHRISTENDOM tot op het BOT te VERNEDEREN en BELACHELIJK te maken. Maar reageerders vergis U niet, dit zijn dezelfde nazi-figuren die ons ” De RESOLUTIE van STRAATSBURG”, door de strot hebben geduwd, tesaam met de BILDERBERG Groep. Inderdaad deze meneer is gewoon een verkapte islamofascist!

    Like

  15. G.Deckzeijl zegt:

    Brekend! Geert Wilders geweigerd.
    R.Di Natale bekeerd. Goddamn TRAITOR…!!!!
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/12968737/___Wilders_is_niet_welkom___.html
    De gore opvattingen van al die vrouwenHATENDE tapijtvreters vallen Down Under kennelijk in de smaak…(stik er maar in)
    Aan de Australische diplomatieke vertegenwoordiging in Nederland:
    De opvattingen van Geert Wilders betreffen slechts de feiten over een levensgevaarlijke veroveringsideologie, dringt dat tot u door?
    Dringt ’t tot u door dat deze wereld niets opschiet met(niet alleen uw) appeasement..???
    http://tinyurl.com/3z6csvp

    Like

  16. louis-portugal zegt:

    Tiny helemaal mee eens een echte KAPO.
    Hij heeft niet alleen het uiterlijk maar innerlijk is hij ook zo.
    Nu probeert hij troela merkel ook nog zover te krijgen.
    Henk V. beter met een schoen gooien want dat begrijpen arabieren beter.
    aegoliuscs absoluut zeker.
    Groen en SPD zijn voor verbod.
    paardekoper 17 augustus is zo´n soort antisemitische film in première gegaan in Turkije en ik meen onder volledige instemming van Erdogan,
    En nog geen reacties gezien.

    Like

  17. aegoliuscs zegt:

    Snap je het, Schulz?
    Die Erben der Nazis- Islam und der Hass gegen Juden

    Like

  18. louis-portugal zegt:

    paardekoper ik vergat de titel.Ik meen Suetrdaynight-Hunter.
    Jan die CSU-er heeft natuurlijk volkomen gelijk.
    Men moet telkens alert zijn op personen die de toetreding van Turkije simpliciferen

    Like

  19. Tom Hendrix zegt:

    Paardekoper 09.18. uur, er zijn genoeg anti joodse films en anti christelijke films gemaakt. Bijvoorbeeld ” The life of Brian”, waarin het leven en sterven van Christus satirisch in beeld werd gebracht. Maar ik heb toen geen WOEDENDE CHRISTENEN zien MOORDEN en BRAND STICHTEN. Helaas kan ik dat van de VOLGERS der KORAN NIET ZEGGEN. Het probleem is, dat waar andere opvattingen of geloven kritisch mogen en kunnen worden beoordeeld, EISEN MOSLIMS dat hun OPVATTINGEN ABSOLUUT NIET TER DISCUSSIE MOGEN STAAN, anders volgen de gevolgen die we nu zien in NOORD-AFRIKA en PAKISTAN!

    Like

  20. Tom Hendrix zegt:

    Schulz is de NAZI niet diegene die waarschuwt tegen de ISLAM!

    Like

  21. Jan zegt:

    paardekoper zegt:
    20 september 2012 om 09:18

    Een aantal jaren terug werd ‘Valley of the Wolves’ gemaakt en werden Amerikanen/Joden beschuldigd van het liquideren van Irakezen om hun organen. Bekende Israëlhater en Amerikahater Billy Zane (de verloofde van Rose in The Titanic) ijverig aan mee deed, net als Gary Busey, zelfde rotte mentaliteit. http://www.imdb.com/title/tt0493264/

    Ik kan mij niet herinneren dat Schulz ook maar iets heeft gezegd:
    Decade-Old Antisemitic TV Series “Horseman without a Horse” Is Resurrected by Post-Revolution Egyptian TV
    http://www.memritv.org/clip/en/3383.htm

    Maar het punt is, al die kontkruipers hier hebben niets gezien, hoorden iets en net als al die holbewoners en barbaren uit het Midden-Oosten laten zich zich ophitsen door een randdebiele sjamaan die in djinns gelooft. Er is een hotline tussen moslimbarbaar in het MO en socialist-barbaar in het westen.

    Like

  22. vederso zegt:

    Nog een paar nachtjes slapen en dan is de vrijheid van meningsuiting in Europa verleden tijd.

    http://weaselzippers.us/2012/09/19/arab-league-oic-and-european-union-working-on-international-law-to-ban-offending-islam/

    Like

  23. Martien Pennings zegt:

    @ paardekoper om 10:37.

    Je speelt de bedaarde intelligentie, die te midden van het rumoer der heethoofden de nuchtere en voor de hand liggende vraag stelt.
    Maar ik heb nieuws voor je: je stelt de domste vraag die gesteld kan worden.
    Want in de door jou voorgestelde film rond Joden gaat het niet, zoals jij zegt over “de bekende karikatuur”, maar over perverse leugens.
    Deze draak-van-een-film over de islam is géén karikatuur en wat erin wordt gespeeld gezegd kan weliswaar beter gezegd en gespeeld worden, maar het is gewoon wáár.
    Dus wat doe je nou interessanterig?

    Voorts heb ik vanmorgen een stuk bij de webmaster ingediend met de titel “Laffe hond Martin Schulz collaboreert met het oudste nazisme ter wereld: de islam”.
    Ik noem hem daarin consequent “laffe hond Martin Schulz” dus de ridders van het onvertogen woordje kunnen hun zeikjes weer kwijt.

    Like

  24. Martien Pennings zegt:

    Hier Paardelul, LEZEN!
    http://bit.ly/PqSyYV
    By obsessing over the 14-minute YouTube Muhammad video and its maker, the mainstream media ultimately exonerates the inexcusable and murderous response of the Islamic world.

    One of the images being cited as evidence that Stevens was sexually abused: it appears his pants were down when he was rescued.

    There is only one question: did those who make this movie break any law? No, they did not—and so the matter should end there, and the media should move on. Focusing on those who did not break any American laws as a way to take the focus off those who murdered and initiated an act of war against the United States is not only misleading; it validates and gives Islamic blasphemy laws precedence over American freedoms.

    Moreover, even if making movies deemed offensive to Muslims was illegal in the U.S., the fact is, these embassy attacks, which “coincidentally” began on September 11, have nothing to do with the movie. On September 10, I wrote an article titled “Jihadis Threaten to Burn U.S. Embassy in Cairo.” Then, the demand that the U.S. release its imprisoned jihadis, including the Blind Sheikh, was behind these threats. There was no mention of “offensive movies.” My source, El Fagr, an Arabic website, reported all this on September 8.

    In other words, several days before Muslims rioted about this movie they were threatening to burn down the U.S. embassy in Cairo. I had even seen sporadic Arabic reports, from months back, talking about “extremist elements” threatening the embassy. The movie is just a pretext—aided and abetted by the media, not to mention the Obama administration: Hillary Clinton called the video “disgusting and reprehensible,” wording which is more befitting for those who murdered (and possibly raped, see below) Americans; the U.S. embassy itself apologized over those who “hurt the religious feelings of Muslims”; and the administration asked YouTube to remove the 14 minute trailer.

    Thus the U.S. administration validates Islam’s blasphemy laws and, once again, aligns itself with America’s jihadi enemies.

    Seventy-year old, retiring Sen. Jon Kyl, R-Ariz., put it well, when he suggested that the administration’s response to the embassy attacks was akin to a court asking a rape victim for an apology: “It’s like the judge telling the woman who got raped, ‘You asked for it because of the way you dressed.'”

    Nor is the rape analogy entirely allegorical. According to the Arabic website, Tayyar, “the American ambassador in Libya [Christopher Stevens] was sexually raped before being killed by the gunmen who stormed the embassy building in Benghazi last night [Tuesday, September 11], in protestation of a film insulting to the Prophet Muhammad, peace and blessings upon him.”

    Sexual abuse and degradation is a common tactic used against non-Muslims, especially women, as the repeatedly raped Lara Logan found. A report in Arabic media that just appeared discusses how Christian women—identified by wearing crosses around their necks or simply not wearing a hijab—are subject to sexual harassment, verbal abuse, and even threats of rape on the streets of Egypt. This has only “become much more blatant and terrifying [after the embassy attacks]—and has even reached the point of threats of genocide and purging the land of Egypt of infidel Christians,” writes one female Christian in Egypt.

    Nor are men immune from such rapes. In fact, the photos of Ambassador Steven—stripped clothes, bloodied and tortured right before he was killed—very much resemble the photos of Gaddafi right before he was killed. One U.S.-supported “freedom-fighter,” for example, can be seen sodomizing Gadaffi with a rod as others dragged him along.

    The al-Qaeda affiliated men who sexually abused and killed Gaddafi are the same sort of men who sexually abused and killed America’s ambassador. We were told that the late Libyan dictator was killed because he was an evil oppressor of his people. Why was the American ambassador killed, who had hailed the revolution and was there helping to “build a better Libya”?

    These are the questions the media and the Obama administration need to be answering—not obsessing over a second-rate YouTube video and questioning hard won American freedoms enshrined in the First Amendment. They should be explaining why it is that, after four years of appeasing the Islamic world in ways unprecedented, including by helping oust America’s longstanding allies like Egypt’s Mubarak to empower Islamists, all we have to show for it are dead and violated Americans, stormed embassies, burned U.S. flags, and greater anti-American sentiment than ever before.

    Like

  25. Jan zegt:

    Dhimmi’s wauwelen vanaf het eerste moment over de acteerkwaliteiten, maar zelfs al had Passolini of Fellini de film geregisseerd was het niet over de inhoud gegaan omdaat dhimmi’s nooit over de inhoud spreken maar altijd over het uiterlijk, net als bij personen. Wilders deugt niet want hij heeft geblondeerd haar, Fortuijn deugde niet want hij was vroeger marxist. Ik zal alle vrouwen eens onder de loep nemen met een permanentje, kleurspoeling, valse tanden (in dubbele betekenis), botox, face-lifts, borstvergroting in de Kamer. Maar ja, dan ben ik een racist, fascist, vrouwenhater enz.

    Like

  26. daiyu-ninja zegt:

    Kijk die achterbakse, radicale smoelwerken nou toch eens staan.
    Hoe kun je nou iemend beledigen die niet bestaat!!!
    En Schulz, wat ben jij een vervloekte, vieze vuile landverrader, zeg!!!

    Mocht het ooit zover komen dat kritiek op de islam daadwerkeljk verboden wordt, dan is het aan ons, ”aan alle westerlingen’ om ervoor te zorgen dat kritiek op het christendom eveneens verboden wordt.

    Like

  27. daiyu-ninja zegt:

    Onbegijpelijk!
    Moslims slachten Christenen op een afschuwelijke wijze af, en NOG worden ze verdedigd.

    Like

  28. Hellen zegt:

    Dictator Schulz , de ongekozen moderne EU moefti , een landverrader en dhimmy eersteklas , enige oplossing is met pek en veren en optiefen naar verweggistan waar deze verradelijke moefti , diep buigend en knielend de smerige islam hielen kan likken van alle zandvlooien . Alleen die verachtelijke kop al , dan hebbie aan een teiltje niet genoeg .

    Like

  29. Jan zegt:

    Socialisten zeggen openlijk dat de terroristen van nu, de bevrijders van morgen zijn (website Harry van Bommel, of dat deze moordenaars en terroristen in het geheel geen moordenaars, noch terroristen zijn, dat dit de foute visie is van de judeofiel (Martin Hijmans (alias abuPessoptimist)

    Dit is natuurlijk de makkelijkste visie omdat je dan niet hoeft na te denken, wat een socialist nooit heeft gedaan.

    Like

  30. Wachteres zegt:

    @ Paardekoper 9.18u.

    Natuurlijk mag zo’n film over joden veroordeeld worden, omdat die inderdaad smerige leugens bevat. en zoiets mag aan het licht worden gebracht.

    Heeft u werkelijk niet in de gaten, of behoort u tot de linkse.’niet willen horen, niet willen zien en zwijgen’ kliek wat de islam betreft, dat hier, wat de islam betreft, een gruwelijke dictatuur achter zit?

    U wilt onze ‘normale’ kritiek op elkaar hebben toch niet vergelijken met wat er bij de islam gebeurt?

    Jaren geleden moest de Engelse schrijver Rushdie al onderduiken vanwege zijn Satanic Verses.

    In Denemarken is een man die tekeningen van mohammed maakte, bedreigd door de hele moslimwereld. Ternauwernood is hij aan de dood ontsnapt.

    Bij ons moet al jaren lang Geert Wilder dag en nacht worden beschermd en in Duitsland ….. ach waarom zou ik doorgaan? Elke vorm van kritiek op de islam wordt beantwoord met moord en geweld op allerlei manieren. Moeten wij dat willen of accepteren in onze Westerse maatschappij?

    Of wordt het in uw kringen al normaal geacht dat we, sinds de islam hier aanwezig is, worden overrompeld met eisen, eisen, eisen en anders geweld.

    Hebt u werkelijk niet in de gaten dat hier veel meer achter zit dan alleen maar kritiek hebben op…?

    De ene moslim eis zal worden vervuld en de andere staat op stapel. Net zolang tot wij ons volledig ondergeschikt hebben gemaakt aan de sharia.

    Hoe, in Godsnaam, kunnen jullie zo blind zijn. Kijk eens op internet wat er in Engeland al aan de gang is en in Frankrijk, in Duitsland, in Noorwegen en in Zweden…..

    Toegeven aan de dictatuur van de islam, meneer Paardekoper, is uzelf en de maatschappij waar u deel van uitmaakt, overgeven aan een achterlijke voor-Middeleeuwse ideologie.

    Misschien is dat voor u acceptabel, maar voor de meeste deelnemers aan deze site is dat niet te verteren en wij zullen dat dus NOOIT accepteren.

    Wat mijzelf betreft; de islam krijgt het hier alleen voor het zeggen

    ‘OVER MY DEAD BODY”. ‘T IS MAAR DAT U HET WEET.

    Links/liberale lafbekken en landverraders hebben wij al genoeg in dit land.

    Onze vrijheid en onze cultuur zijn mij te lief. Dat gehersenspoelde linkse onnozelen dat niet willen zien is hun probleem en hun eigen verantwoordlijkheid.

    Like

  31. Wachteres zegt:

    Bert, onze vrijheid en onze cultuur zijn mij te lief. en verantwoordelijkheid. Kun je dat even verbetyeren?

    Like

  32. Martien Pennings zegt:

    Ik vermoed dat die paardelul een trol is.
    Zo godvergeten stom kan je niet zijn.
    Zou het gewoon zuigertje Chantal zijn?
    Zou zomaar kunnen.
    “Volgens de wet is belasteren en beledigen van een bevolkingsgroep nog steeds verboden.”
    Ja, paardelul dan wel paardekut: belasteren wel, maar gewoon actuele en historische waarheid vertellen niet.
    Waarom sodeflikkerteringtiefstraal je niet op, gek?

    Like

  33. Hellen zegt:

    Dat er fucking noch mensen als paardepeop bestaan , leven die onder een steen ?
    Door dat ” soort ” heeft de vijfde colonne zíjn alles verwoestende invloed , Europa staat gotverdomme in brand en dan komt zo’n achterlijke dhimmy en begint te godwinnen over de Joden ? Flikkerstraal op naar breedbek en haatsnee of maroc.nl .

    Like

  34. Ko Lumbus zegt:

    @Martien Pennings om 10.51

    No worries, Martien, Schulz als “laffe hond Martin Schulz” typeren is een te eufemistische
    omschrijving van Kapo Schulz.
    Op zijn mist zou ik hem omschrijven als “Oberkapo, laffe hond Martin Schulz”.
    Onderstaande info zal voor je stuk goed van pas komen.

    Een Kapo was een gevangene in een concentratiekamp in de Tweede Wereldoorlog, die als taak had op de andere gevangenen toe te zien. Een Kapo moest voor de SS het werk van de gevangenen begeleiden en hij was verantwoordelijk voor hun resultaten. Kapo’s, die in de terminologie van de nationaalsocialisten Funktionshäftlinge werden genoemd, kregen voor hun verdiensten verschillende privileges, bijvoorbeeld alcohol.
    In grotere kampen had je ook Oberkapo’s, bazen van de ‘gewone Kapo’s,zij kregen door de Nazi’s een speciaal insigne toebedeeld.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapo

    Like

  35. Ko Lumbus zegt:

    En laat paardekoper zeggen wat ie wil, free speech weetjewel.

    Like

  36. Martien Pennings zegt:

    Ik ben niet van de absolute free speech Kootje, dat is iets voor hippies.
    Geen tolerantie voor de intoleranten die ál mijn vrijheden om zeep willen brengen!
    Inclusief de free speech dus.
    Verbieden die hap: alle uitingen van islam, van de woorden tot de symbolen.
    Weg, wég, wég die gifzooi!

    Like

  37. Ko Lumbus zegt:

    @Martien, als ‘intolerante die al je vrijheden om zeep wil brengen’ heeft paardekoper zich tot zover niet geuit.

    Like

  38. Ko Lumbus zegt:

    Schulz daarentegen wél.

    Like

  39. Piet Klont zegt:

    paardekoper zegt:
    20 september 2012 om 09:18
    ‘Moet de EU hieraan stilzwijgend voorbijgaan? Of moet de EU deze film veroordelen als haatzaaiend en tendentieus?’

    Het enige dat de EU moet is haar bek houden.
    Uw gehinnik slaat overigens nergens op.
    The Life Of Brian riep ook enige weerstand op destijds, maar geen moord- en slachtpartijen.

    Like

  40. Piet Klont zegt:

    Paardelaarmanslul…?
    Bron mag zijn zaakjes wel goed controleren.

    Like

  41. Tom Hendrix zegt:

    Beste REAGEERDERS deze PAARDEKOPER is gewoon de zoveelste TROL!! Deze persoon wauwelt gewoon zijn politiek correcte LINKS/LIBERALE LEUGENS over ons heen, maar deze persoon is nu wel ontmaskerd. @ Piet Klont, en ook ik hebben duidelijk het verschil aangegeven, bij de film “The life of Brian”, hebben de christenen toch ook de VRIJHEID geaccepteerd dat anderen het GELOOF satirisch benaderden. Zelfs als opgevoed christen, moest ik er wel wat om lachen, maar christenen ZIJN let wel ZIJN PAARDEKOP, NIET MOORDEND en BRANDSCHATTEND daarna tekeer gegaan, de MUZELMANNEN WEL bij iedere SCHEET over hun MOHAMMED!

    Like

  42. rommel zegt:

    Paardekoper is dan misschien op deze site als trol te kwalificeren maar helaas is zijn dhimimitude gangbaar onder de meeste Nederlanders en zijn bestuurders. Toen Pim werd vermoord en later Theo hoorde je ook constant dezelfde slinkse mantra: “Ik keur het geweld af maar begrijp het wel.”
    Nou jongens en meisjes, dat kan ik ook, ik begin langzamerhand Breivik te begrijpen.

    Like

  43. Ko Lumbus zegt:

    Breivik zie ik in zijn cel de recente ontwikkelingen glimlachend gadeslaan.

    Like

  44. rommel zegt:

    Ja, hij wordt weer is door een nuttige sukkel geholpen de islamcritici zover te demoniseren en vrijheid af te nemen dat deze alleen nog maar heil in gewapend verzet zien.
    Waar het met de huidige gang van zaken waarschijnlijk toch wel op uit zal lopen. Zonder zijn moordaanslag was het ook wel gelukt.

    Like

  45. Ko Lumbus zegt:

    Op het slagveld dat ook ons te wachten staat zal wat Breivik aanrichtte naar mijn bange vermoeden een druppel op een gloeiende plaat blijken.

    Like

  46. Martien Pennings zegt:

    Ko Lumbus om 14:46.
    Inderdaad, ik bedoel dan ook niet dat Opgevoerde Paardelul hier niet meer zijn kwak mag neerspuiten.
    Ik heb hem alleen gevraagd of-ie niet vrijwillig zou kunnen opkankeren.
    Ik reageerde eigenlijk alleen op dat “free speech weet je wel” van jou.

    Like

  47. Henk.V zegt:

    @ Paardekoper…
    Uw eerste bijdrage eindigt met een vraag, naar aanleiding van een ”theoretisch gegeven, een laster film over de joden”
    ”Moet de EU hieraan stilzwijgend voorbijgaan? Of moet de EU deze film veroordelen als haat zaaiend en tendentieus?”
    Ik wil aannemen dat men in de EU over enig historisch besef beschikt en het gegeven dat u als hypothetisch voorstelt heeft zich immers in het verleden allang voorgedaan!
    Laat ik u maar verzekeren dat mijn kennis over de gebeurtenissen in de Tweede wereldoorlog goed op peil is.
    En ik wil nog wel verder gaan: alle ingrediënten van de filmische smeerlapperij van TOEN vinden wij ook nog terug in HEDENDAAGSE Arabische film producties
    En daarom is mijn vraag aan u : Hoe vaak heeft de EU daarover – terug blikkende naar het verleden, of rondom zich heen ziende NU, richting Arabische wereld– verklaringen uitgegeven in de trant van “Zulke films mogen niet meer worden gemaakt.”??
    Nu ik toch eenmaal bezig ben is mijn volgende vraag aan u, aangenomen dat u weet wat er speelt rond de processen van de wereldwijde islamisering – hebt u ooit wel eens kennis genomen van opvoedingsmethoden in de islamitische hemisfeer, waarin tot regelrechte haat werd opgeroepen tegen tegen joden in het bijzonder en tegen iedere anders denkende in de Arabische wereld?
    Opvoedings- en beïnvloedingspraktijken In de hedendaagse wereld van de islam, “waarin aantoonbare haat tegen het westen wordt gepredikt?
    En staart u iets bij van een KRACHTIGE VEROORDELING DAARVAN in de EU??
    Bent u op de hoogte van de aantallen slachtoffers verkrachten, vermoorden onder bijvoorbeeld de christelijke bevolking in de wereld van de oprukkende islam?
    En andermaal is mijn vraag aan u: HEBT U OOIT DAAROVER VEROORDELENDE UITSPRAKEN VAN DE EU GEHOORD?
    De uitlatingen van de heer Schulz ( Geen enkele vrede zij verder ooit nog met hem) waren een reactie op uitingen van onvrede vanuit de islamitische wereld. Wij zijn gewend aan zulke uitingen van woede en frustratie en één ding is wel zeker: hoe meer het westen zich uitputtend in voortdurende verontschuldigingen, in totale zelfvernedering ter aarde zal storten des te meer zullen de uitingen van onvrede ons overspoelen, tot het moment aan breekt waarop iedereen uit angst voor onvolwassen uitingen van haat en dreiging met geweld verder zijn of haar mond houdt.
    Mijn vraag aan u, Paardekoper, is of wij naar die situatie moeten toewerken. Is dat wat u wilt??

    Gefundeerde kritische kanttekeningen bij de islam moeten ALTIJD kunnen worden verwoord.
    En van een zich superieur achtende islam verwacht ik dat men zich eens als volwassen mensen gaat gedragen.
    Ook als men dingen hoort die men niet prettig vindt.
    Zelfbeheersing is een teken van volwassenheid, denkt u ook niet?
    Beginnen te schreeuwen wanneer je je zin niet krijgt is het gedrag van een verwend kind van vier.
    Welnu, ik ben niet van zins het een schreeuwend en tierend kind van vier naar de zin te maken.U wel?
    Hoeveel beledigende onzin met betrekking tot het christelijk geloof heb ik als gelovig persoon moeten aanhoren?Of zien? In films, op de Bühne,of in artikelen?En u verwacht toch niet dat ik schuimbekkend zal staan tieren of dreigen? Dat gelooft u toch niet?
    En als u een dergelijk gedrag van mij ABNORMAAL zou vinden, waarom zou u dan zoiets van moslims wel willen accepteren?
    En om uw vraag te beantwoorden: nee, de EU moet zich niet met de bescherming van religieuze GEVOELIGHEDEN willen inlaten in een samenleving waarin de vrijheid van het uiten van (religieuze) meningen gegarandeerd is.
    In een wereld van vrijheid kunnen zich zaken voor doen die de een mooi en de ander weerzinwekkend vindt.Waar de een het mee eens is en de andere beslist niet!
    De maatregelen die de EU nu voorstelt zijn ZEER NADRUKKELIJK IN HET VOORDEEL van één “RELIGIE”.
    Als de EU zich WERKELIJK zou bekommeren op de geloofsvrijheid van IEDEREEN,dan zou het OVERAL TER WERELD opkomen voor verdrukten en vervolgden om wille van hun geloof.
    En die zijn er werkelijk bij tienduizenden te vinden..
    Maar de EU ZWIIJGT..
    Is u dat ooit opgevallen Paardekoper?
    De selectieve verontwaardiging van de EU?
    De eenzijdige interpretatie van goed en fout door het zogenaamde politiek correcte denken?
    Dat zijn zaken waarmee wij ons hier heel erg bezig houden en gelooft u mij: dat zullen wij blijven doen.
    Maar dat wist u hopelijk al?
    En hoe komt dat Europa zo selectief oordeelt?
    Omdat sinds 1975,het jaar waarin het VERDRAG van STRAATSBURG werd gesloten Europa en de islamitische wereld elkaar koesterend en vertroetelend in de armen sluiten..En die band wordt steeds inniger en elk nieuw verdrag tussen de beide hemisferen bevestigt precies dat!.
    Zo liggen de zaken aan.
    Deze materie volgen wij met grote aandacht. Wij benoemen de dingen die daarin spelen en die analyseren wij niet alleen, maar we geven onze mening daarover luid en duidelijk.
    Degenen die het niet met ons eens zijn moeten ons op diezelfde wijze maar tegemoet treden en ons op feiten wijzen die ons tot nadenken dwingen.
    Voor een open discussie zijn wij altijd te vinden 🙂

    Like

  48. marijke zegt:

    Bedankt Henk..Altijd genieten als jij schrijf.Nu maar hopen dat hij het begrijpt.

    Like

  49. Lucky9 zegt:

    Merkwaardig hoe KOekoek vanaf 13:34 nauwkeurig op de hoogte blijkt te zijn over de geplogenheden in de nazi-concentratie-kampen. Stemt in elk geval tot nadenken

    Like

  50. Ko Lumbus zegt:

    Tsja, heer Bron, als een klit aan je blijft plakken, zult u het me toch niet euvel willen duiden als ik het plaksel op een geëigende plaats wil deponeren.
    Let wel, per sé geen verzoek om in te grijpen hier! Als casus is deze paranoïde clown hoogst interessant en wil ik hem bij tijd en wijlen best van enig advies voorzien, maar aub mij niet het zaaien van tweespalt verwijten als ik een dergelijk propje van repliek dien.

    Like

  51. E.J. Bron zegt:

    @Ko Lumbus

    Ik was niet van plan om op deze draad in te grijpen. Lucky kan zichzelf heel goed redden.

    Like

  52. Ko Lumbus zegt:

    goed zo!

    Like

  53. Ko Lumbus zegt:

    We laten hem lekker doordraven.

    Like

  54. rommel zegt:

    Henk. V. reageert niet zo vaak. Maar als die het doet, doet die het goed.
    Net zoals ik is hij ook de slimste thuis.

    Like

  55. E.J. Bron zegt:

    oei rommel, dat zal je niet in dank afgenomen worden door zijn fameuze wederhelft “Wachteres”! 😉

    Like

  56. rommel zegt:

    Dat was ook de bedoeling.
    Maar je wordt weer bedankt dat je de clou al verraden hebt om het makkelijk voor haar te maken.
    Nou begrijpt ze het meteen.
    Zo is er geen lol aan.

    Like

  57. Piet Klont zegt:

    Ondanks het formidabele stuk van Henk V (!) had ik het afgedaan met: ‘Je geeft die lui één vinger en ze rukken gelijk je hele arm van je romp.
    Zoiets.

    Like

  58. Wachteres zegt:

    @ rommel, je hebt mijn stukje natuurlijk weer niet gelezen. Net wat voor jou: “Ach, dat komt maar van een vrouw”,: MACHO!

    Lees het en je moet’ t met mij eens zijn dat ik aardig kan schelden. Ook een verdienste.

    En wie de slimste thuis is dat weten wij het beste en we zijn beiden van ons gelijk overtuigd.

    Maar goed, je maakt het ernaar. Na enige jaren van vriendschap is die nu OVER EN UIT!

    Eigen schuld, dikke bult. Had je mij maar niet af moeten vallen. Lekker puh!!!!!

    Like

  59. vederso zegt:

    @ Piet Klont. Ga je bemiddelen tussen rommel en Wachteres?

    Like

  60. Piet Klont zegt:

    @Vederso:
    Nee!
    Dan raak ik zelf beide armen kwijt.

    Like

  61. rommel zegt:

    Zie je maar weer wat je aangericht hebt met je gestook tussen Wachteres en mij, Bron. Krijg ik weer de schuld. Het zou je sieren als je je excuses tegen haar aanbiedt en duidelijk maakt dat niet ik degene ben waar ze haar woede op moet richten maar jij.

    Like

  62. Henk.V zegt:

    Ja, Rommel, we zijn hier in een pijnlijke situatie aangeland waarin ik mij per definitie bescheiden en terughoudend op moet stellen. Zoals je weet gaat het bij strijdvragen niet om het hoogste woord, maar om het laatste woord. Ik ben- zoals je weet ALTIJD een man van heel weinig woorden geweest, dus ik beperk mij tot een klein woordje van advies.
    Wachteres waakt over ons allen als een kloek over haar kuikens.
    Zij is dus een kloeke verschijning en heel moederlijk, zeker als ze de wacht houdt over grote jongens die eigenlijk kleine jongetjes in zich herbergen. Zo iemand als jijzelf , een soort Kapitein Wal Rus figuur met een klein hartje.
    Je moet Wachteres voor je terugwinnen met een GEVOELIG lied.
    Als je wat alcoholica naar binnen hebt gekregen krijgt je stem vast een gevoelig timbre, net zoals heel vroeger Willy Derby.
    Zo’n lied moet je bij maanlicht voor het open raam ten gehore brengen. Vandaar dit voorbeeld:

    Like

  63. rommel zegt:

    Voor Wachteres:

    Like

  64. Wachteres zegt:

    Rommel,: “Deze muziekinhoud van Emi is niet beschikbaar in uw land omdat GEMA de respectievelijke publicatierechten voor muziek niet heeft verleend”. 😆

    Maar… de bedoeling was goed, ik trek weer wat bij. 🙂

    En … van een goede zanger.

    Like

  65. rommel zegt:

    Ergerlijk.
    Hier staat die ook.

    http://tinyurl.com/bm2t64r

    Like

  66. Henk.V zegt:

    Zo zie je maar weer, Rommel, gevoelig zijn werkt altijd iets moois uit.
    Wachteres gelooft weer in jou.
    Overal heerst weer vrede en harmonie en ik merk dat de trollen nu intussen ook zwijgen in alle talen.
    Misschien hebben ze het Hazes pad gekozen..
    Heerlijke rust.

    Like

  67. Tom Hendrix zegt:

    Henk V 21.48. uur, CHAPEAU een GEWELDIG STATEMENT. Verder verwijs ik de Paardekoper naar http://www.open doors.nl. Daar kan hij lezen hoe fijn de “haatbaarden”, omgaan met andersdenkenden en chistenen in HUN THUISLANDEN. Nogmaals de ISLAM is de KANKER van de SAMENLEVING!!! Amen!

    Like

  68. Aegolius cs zegt:

    Waar “wapens” klinken moet men weg blijven, nietwaar? (smile)

    Like

  69. Aegolius cs zegt:

    We moeten voor islam=kanker wat anders uitvinden. Kanker is de laatste tijd behoorlijk beheersbaar wat je van de islam niet kunt zeggen.

    Like

  70. Tom Hendrix zegt:

    @Aegolius 15.27. uur, is de vliegende vinketering misschien een optie?

    Like

  71. Aegolius cs zegt:

    TH 15:30

    De paal of betonrot van Westerse democratisch bestel. Over het “democratische” deel kunnen we twisten maar voor de islam is het inmiddels een open deur geworden met de uit olie gefinancierde moskeeën.
    Islam=Syfilis. Tast lichaam en geest aan tot de dood volgt. Aan het laatste stadium, het psychisch gedrag zouden vele belijders van de islam, gelet op de protesten, geheel aan voldoen. Helaas sterven enkelen alleen door zichzelf met een bom te vernietigen. De rest loopt hier gelaafd rond.
    Laat onverlet dat de ergste ziektes onvoldoende uitdrukken wat islam werkelijk betekent.

    Like

  72. Pingback: Islam kent geen wederkerigheid ofwel islam dwingt censuur in het Westen af | E.J. Bron

  73. NEW: Astros OF prospect (and non-roster invitee), Alejandro Garcia, seeks Spring Training tips and a.

    Like

Plaats een reactie