Brussel: GB moet werkloze immigranten aannemen

Screenshot_4

Groot-Brittannië  kan gedwongen worden om werkloze migranten uit de rest van Europa te accepteren. Dit hebben de leiders van Brussel gisteren bekend gemaakt. De Europese Commissie zei dat er ‘geen bewijs’ is dat de immigranten banen zouden overnemen van Britse onderdanen. De commissie heeft er ook op aangedrongen dat immigranten dezelfde toegang tot uitkeringen zullen krijgen als de mensen die hier al wonen – en men moet hen zelfs uitleggen hoe ze aan die uitkeringen kunnen komen.

Maar David Cameron heeft gisteravond plechtig beloofd om nieuwe wetten in te dienen die werkloze buitenlanders zal tegenhouden om op de belastingbetaler te parasiteren.

De EU-commissaris voor werkgelegenheid, Laszlo Andor, merkte zeer provocerend als volgt op: “Omdat er in sommige lidstaten veel hogere niveaus van werkloosheid zijn dan in andere, is het des te belangrijker het gemakkelijker te maken voor mensen, als ze in een ander EU-land willen werken, hen daartoe in staat te stellen”.

De heer Andor beschuldigde de Britse regering er ook van het aantal te verwachten immigranten voor Engeland sterk te ‘overdrijven’.

De ‘Migration Watch’ denktank zei: “De 2,5 miljoen Britten die werkloos zijn, kunnen dit voorstel missen als kiespijn”.

De heer Cameron heeft de vorige maand aangekondigd dat uitkeringen van immigranten die zes maanden geen werk hebben, zullen worden afgeschaft.  Zij zullen ook bij het gemeentehuis achter in de rij moeten staan en ze moeten ervoor zorgen dat ze hun gezondheidskosten terug krijgen van hun eigen land.

Gisteravond heeft de minister-president bevestigd dat zijn voorstellen in de ‘Queen’s Speech (soort troonrede) van de volgende maand zullen komen – wat hem op een ramkoers met Brussel brengt.

Screenshot_5

Bron:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/politics/4905365/Brussels-UK-must-take-jobless-immigrants-from-around-Europe.html

Auteur: Kevin Schofield

Vertaald uit het Engels door:

Wachteres

(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Brussel, EUSSR, Groot-Brittannië, Immigratie. Bookmark de permalink .

56 reacties op Brussel: GB moet werkloze immigranten aannemen

  1. Joannes den Hollander zegt:

    De tijd dat de bom gaat barsten word steeds korter.

    Like

  2. Tom Hendrix zegt:

    Eigenlijk zou dit feit gepubliceerd moeten worden in ALLE kranten in Nederland en Europa.
    O wacht……..wat dom van mij, de hele pers in EUROPA en NEDERLAND is EUROFIEL net als de meeste omroepen. Een kritisch geluid tegen de SCHIJNHEILIGE DRIEVULDIGHEID Barosso, van Rompuy, en Verhofstad, mag natuurlijk niet-KOTS!

    Like

    • Jean zegt:

      Tom,
      Bij de schijnheilige Drievuldigheid hoort die blauwe lawaaimaker uit Gent, vrhfstdt, niet thuis daar is het een te waardeloze factor voor, die Duitser met dat snorretje hoort daar thuis. Als ik die zie denk ik dadelijk aan de jaren 40/45. Hoe zou dat nu toch komen??? ☺☻☺
      Zeer optimistisch bekeken geef ik die EU bende nog max. 2 jaartjes, hopelijk zijn ze dan al verdreven zoals ratten uit een huis.

      Like

      • Tom Hendrix zegt:

        @Jean 12.11. uur, op 28/4. Laten we dat maar hopen Jean! Is tenminste 1 lichtpuntje!

        Like

    • luckybee zegt:

      En ze worden met de dag gekker!!!!Wie denbken ze dat alles moeten betalen?

      Like

  3. M.A.L. Sion zegt:

    De Europese Commissie gaat lang niet ver genoeg. Autochtonen moeten verplicht worden om uit hun goed betaalde baan ontslag te nemen en zich als handwerker aan te bieden in het een of andere lage loon-land. Bij het verlaten van hun land mogen deze profiteurs hoog uit een kwart van hun opgespaarde geld meenemen. De rest wordt geconfisceerd ten bate van de noodlijdende migranten.

    Like

  4. M.A.L. Sion zegt:

    Eigenlijk gaat de Europese Commissie lang niet ver genoeg. Autochtonen moeten verplicht worden om ontslag te nemen uit hun goed betaalde banen om zich aan te melden als handwerker in het een of andere lage-lonen-land. (Textiel-arbeider in Bangladesh bijvoorbeeld). Bij het verlaten van het land mogen deze profiteurs hooguit een kwart van hun gespaarde geld meenemen. De rest wordt geconfisceerd ten bate van noodlijdende migranten.

    Like

  5. Martha zegt:

    De ontwikkelingen gaan razend snel.

    Ik ben de vertwijfeling nabij.
    Dank voor de vertaling Wachteres.

    Morgen in Brandpunt “Hoe veilig is uw geld op de bank”.

    Ik denk dat ik gek ga worden.

    Like

    • Tiny zegt:

      Nee, niet doen @ Martha, hier op dit soort blogs zijn zo ondertussen nog de enigen die niet knetter zijn, we kunnen je dus niet missen.
      Laat die “anderen” maar gek worden van ons.

      Like

    • heleen zegt:

      Martha, je bent niet de enige..!!!!!!!! Ik roep alle dagen ‘help’…
      Het Stalinisme is terug en men ziet het niet, men ontkent het.
      Ik ben het boek ‘De rusteloze geest, Russen herinneren zich Stalin, van Adam Hochschild, aan het lezen. Dat gaat over die ontkenning …over het feit dat communisme geen ideologie meer was, maar bijna een religie…..LEES HET boek, iedereen!!!!

      Like

    • Martien Pennings zegt:

      Ik heb dat opgezocht, Martha:
      http://brandpunt.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/28-04-2013/fragmenten/veiligheid_uit_israel
      Maar dat gaat over die massale computer-aanvallen DéDéDéDé-DOS-DOS-DOS en zo, niet over de Economieën & Financiën van de EU.
      En ze hebben weer een Jood nodig om het op te lossen:

      “Opnieuw een cyberaanval in Nederland deze week. Dit keer was de overheid aan de beurt; de DigiD-site was lange tijd onbereikbaar. Eerder lagen vooral de banken onder vuur. Sven Kockelmann spreekt met Nissim Bar-El van het Israëlische beveiligingsbedrijf Comsec, die op dit moment wordt ingehuurd om banken en verzekeraars te beschermen tegen nieuwe aanvallen. Zijn boodschap is duidelijk: het ergste moet nog komen.”

      Like

  6. hans-e-pans zegt:

    Het aftellen gaat steeds sneller, maar toch nog niet snel genoeg.

    Als het fout gaat zal het bestuursvel dat Europa smoort zeggen, we hebben het niet zien aankomen dus we konden het niet geweten.

    Like

  7. Avidia zegt:

    Martha, ik heb daar ook last van, ik kan soms niet meer helder denken, het wordt veel te veel.
    Tiny, die “anderen” worden echt niet gek van ons, ze verklaren ONS voor gek. Als we deze sites niet hadden zou ik me erg eenzaam voelen in mijn zorgen, ik ken niemand die mijn zorgen deelt, alleen op sites als deze.

    Like

    • Theresa Geissler zegt:

      @Avidia 1.45u. Dat heb ik precies zo, Avidia. Je moet deze sites ontdekken om er achter te komen, dat je waarachtig medestanders hebt!
      Daarbuiten? Nada! Als hier bijvoorbeeld de nep-Oranjes de revue passeren, zal het, denk ik, best wel opvallen hoe grof en fel ik tegen ze van leer trek. Dat meen ik dan ook, zeker, maar dat felle komt ook omdat je daarbuiten nooit gehoor vindt. Ze kijken je aan of je de weg kwijt bent en ze mompelen iets van ‘rustig maar…’ Nou moet je tegen mij toch al niet beginnen van rustig maar, want dan is wat mij betreft de beer helemààl los. (Heb trouwens laatst eens op een psychologisch blog gelezen dat dat een normale reactie is: Men zou minder gauw moeten beginnen van ‘rustig maar’ en aandachtiger luisteren naar wàt iemand zo kwaad maakt, maar enfin….) Wat ik heb gemerkt is, dat ze je hier niet alleen ruimhartig laten uitrazen -onze webmaster is tolerant genoeg en grijpt echt niet zo gauw in- maar hetgeen je zegt nog onderschrijven óók of althans begrijpen. En dàt is een element, waar ik, geloof ik, nu al niet meer buiten kan. Is het niet in je naaste omgeving, dàn in Godsnaam maar op de site.

      Like

  8. G.Deckzeijl zegt:

    @Martha, 27-4, 23:23
    Kijk eens VAKER op deze site! http://tinyurl.com/a7xeh5m
    Lees de comments, SLA OP!!
    Tip voor allen: laat alleen datgene op de bank staan wat nodig is om de lasten te betalen,
    niet meer.

    Like

  9. Martien Pennings zegt:

    En het schrijnendste is: waanzinnig links zal de schuld aan “de Ander” geven: “Dat krijg je nou van dat islambashen en dat gebrek aan solidariteit van Populistisch Rechts.”

    Like

  10. Wachteres zegt:

    @ Martha en Tiny

    Zo is het Tiny, wij als anti Europa en anti-islam blogs zijn de enigen die deze waanzin nog kunnen stoppen.

    De politiek doet het niet, behalve enkele partijen zoals de PVV, en het volk vindt nog steeds ‘boer zoekt vrouw’ belangrijker dan de gruwelen waarmee ze te maken zullen krijgen.

    Heel veel mensen leven met maar één gedachte: ‘Na ons de zondvloed”..

    Martha, kop op. Alle hoop is nog niet verloren, er komt verandering, alhoewel ik moet toegeven dat die erg langzaam gaat.

    Like

  11. oogenhand zegt:

    Reblogged this on oogenhand and commented:
    Uit de rest van Europa…
    Één Europa hoeft geen probleem te zijn, zolang er maar geen shari’a is. In feite kan ook de Arabische wereld worden ingelijfd. Saoedi-Arabië voert uitkeringen voor iedereen is, en laat iedereen binnenkomen. Goed plan?!

    Like

  12. Martha zegt:

    Dank Tiny, ik zal proberen niet gek te worden.

    Gisterenavond bij Nieuwsuur, zag ik weer die Iraniër, eerder ook al
    bij P&W, die zo’n beetje de hele PvdA achterban achter zich kreeg
    met zijn praatjes om illegale vreemdelingen straffeloos hier te laten verblijven.

    En dan bovenstaand verhaal er nog eens overheen.

    Soms denk ik, ik trek het niet meer, waar gaan wij naar toe.
    Ons land is bijna failliet en a.s. dinsdag wordt er een tientallen miljoenen
    feestje gemaakt, waarvoor Amsterdam sponsoren zoekt om de kosten
    enigszins te dekken.

    Waar gaat dit allemaal eindigen…..
    Straks hebben wij 1 miljoen werkelozen, volgend jaar de Bulgaren
    en Roemenen erbij, die de plaats innemen van onze vrachtwagen-
    chauffeurs en 3 weken rijden voor 500 euro…..enz.enz.

    Het is om wanhopig van te worden, je land zo de vernieling in te zien gaan.

    Like

    • Henk.V zegt:

      @ Martha zegt;
      ”Gisterenavond bij Nieuws Uur, zag ik weer die Iraniër, eerder ook al
      bij P&W, die zo’n beetje de hele PvdA achterban achter zich kreeg
      met zijn praatjes om illegale vreemdelingen straffeloos hier te laten verblijven..”

      Hoe heette ”die Iraniër”,Martha? Kader Abdollah.misschien???

      Like

  13. Martha zegt:

    Dank voor jullie oppeppers, maar ik blijf extreem somber,
    hoewel jullie aanwezigheid hier mij ook goed doet.

    Kom, ik ga een rondje park doen met mijn lieve hondlogeetje. 🙂

    Like

    • Jade zegt:

      Dat gevoel ken ik…Soms wordt het mij ook te veel.
      Er veranderd geen hol, de familie raadt je aan te gaan
      praten met een psychiater. Wanhopig wordt je er van.
      Hoe kan het toch dat zoveel mensen blind zijn?

      Like

  14. Jan zegt:

    “Zij zullen ook bij het gemeentehuis achter in de rij moeten staan”

    Deze stakkers komen van de regen in de drup. Hebben huis en haard achtergelaten in een door oorlogen verscheurd land, hebben moeten vluchten voor hun leven, vaak met niets anders aan dan wat zij dragen en dan staan zij letterlijk in de kou in het welvarende westen. Wat is de maatschappij hard geworden.

    Like

  15. Martha zegt:

    En vanavond opgewekt Brandpunt kijken, maar niet heus.
    Dank @Martien, dus “het ergste moet nog komen”.

    Wat moet dat betekenen!

    Like

  16. Tiny zegt:

    Waar het allemaal gaat eindigen? Ik wil hier niet de onheilsprofeet uithangen, maar het eindigt daar waar het altijd eindigde na een dergelijke periode van onderdrukking, uitbuiting en wat dies meer.
    Als men teruggaat in de geschiedenis en niet alleen de meest recente, maar door de jaarhonderden heen, zie je steeds weer hetzelfde gebeuren. Kijk alleen maar naar de 4 “grote” periodes, die naar ik hoop tenminste bij de meesten wel bekend zullen zijn.
    Tenminste als ze nog iets van geschiedenis lessen hebben gehad.
    Uiteindelijk eindigde deze periodes van onderdrukking, uitbuiting, bloedvergieten en wil en mening opleggen aan de volkeren van werelddeel Europa in eerst eens in een chaos, totale armoede en ontreddering.
    Maar steeds weer hebben juist de volkeren het uiteindelijk weer voor elkaar gekregen hun soevereiniteit terug te krijgen, hebben de schouders eronder gezet en zijn dapper aan de slag gegaan de puinhopen weer op te bouwen en tot een redelijke welstand te komen.
    Nu moet men alleen de gebeurtenissen met elkaar vergelijken, niet de omstandigheden waarin men voor en na deze gebeurtenissen leefde. Die verschillen behoorlijk wat van onze huidige omstandigheden.

    In de loop van wat wij van de gebeurtenissen in onze jaartelling en geschiedschrijving weten we maar al te goed, dat er altijd door bepaalde mensen/groepjes met hun aanhangers is gepoogd de heerschappij over de volkeren te verkrijgen in het klein maar zeker in het groot. Uiteindelijk zijn die pogingen door toedoen van het volk dat zich begon te verzetten niet gelukt. Echter zo’n periode kon heel lang duren of ook kort, zoals de laatste periode. Voor Nederland tot 1945.
    Dat is het dus wat er nu weer gebeurt en is gebeurd.
    Na eigenlijk een zeer korte periode van wederopbouw en door heel hard werken plus dat het menselijke brein een enorme sprong heeft gemaakt (denk hierbij alleen al maar aan de techniek die ons nu ter beschikking staat, o.a. het internet  ) kwam men vooral in de laatste decennia van de vorige eeuw tot een behoorlijke welstand

    De zucht naar macht en de daarmee verbonden rijkdom is echter nooit overwonnen geweest. Naarmate het volkeren beter ging vonden bepaalde personen/groepen de tijd weer rijp om er een gooi naar te doen. De olie uit bepaalde landen, waarvan de bevolkingen nog ver in de middeleeuwen leefden, was daarbij een bijzonder welkom gegeven.

    Wat er sindsdien gebeurde weten we allemaal maar al te goed. Die afloop hoef ik hier niet te beschrijven. Stukje bij beetje had men ons in de strop die zeker op het ogenblik steeds strakker wordt aangetrokken. Helaas voor hen, leven we niet meer in de middeleeuwen, zelfs niet in de tijd van een AH. Ook niet meer in de tijd van het communistische bewind of de DRR, hoewel men zou menen dat het op dit ogenblik wel degelijk het geval is.
    Wij hebben allemaal de meest geavanceerde communicatie middelen ter beschikking. Ondanks dat de Zuid Europese landen al een behoorlijke opstand kennen, hoort men hier niets van, bewust natuurlijk. Het zou eens kunnen overslaan, net als een griep epidemie. Maar we zouden het toch kunnen weten.
    Er zijn tig mogelijkheden om toch te lezen en te zien waar de overheersers mee bezig zijn en wat ze voor plannen aan het bekokstoven zijn.
    Dus mensen gebruik die middelen die we hebben, vorige generaties hadden niet de mogelijkheden die we nu hebben. Wat we kunnen doen is inderdaad gelijkgezinden opzoeken en gezamenlijk proberen van al deze gedrochten af te komen. Hier in Europa zijn dit de EU met hun graaiende handjes inclusief de aanhang, de Euro en de islam.
    Het is een feit en het was altijd al een feit, dat een gedeelte van het volk al deze doctrines gaarne aanvaarden. Dat is niet voor niks zoals men weet. De meelopers uit eigenbelang. We hebben de totaal geïndoctrineerden, die heilig geloven in het aan hen voorgespiegelde. We hebben ook die, die menen dat het zo’n vaart niet zal lopen omdat ze nog steeds voetbal, soaps en P&W kunnen kijken en 2x per jaar op vakantie kunnen gaan. We hebben de schapen die overal meelopen en we hebben de goudvissen die te dom zijn om te denken.
    We hebben dus enorm veel te doen om deze genoemden op een ander spoor te zetten. Daarvoor is veel moed en veel doorzettingsvermogen voor nodig.

    Echter, de meesten zullen pas echt ontwaken als ze daadwerkelijk op de puinhopen zitten, zoals ondertussen al zoveel gewone mensen zoals wij zijn, in Spanje, Portugal, Griekenland, Ierland en noem maar op. Als ze niets meer hebben, geen baan, geen geld , geen dak meer boven hun hoofd.
    Als ze dan eindelijk in opstand komen en zien dat de eurogendfor troepen door de straten marcheren, gezamenlijk met het eigens militaire leger, dat daarvoor al getraind wordt om volksopstanden neer te slaan (zie in Dld .).
    Als het al niet lukt om nu degene die, de veroorzakers met hun aanhang, af te zetten, op te ruimen en te bestraffen en terug te keren naar onze eigen waarden, dan zal het uiteindelijk op revolutie/burgeroorlog uitdraaien met alle ellende van dien die er dan nog bijkomt.

    Dan zullen wij, die geprobeerd hebben dit een halt toe te roepen, tevens de dupe worden. We zullen net als na WOII als weer opnieuw gaan opbouwen om tenminste onze kinderen en kleinkinderen weer een beetje toekomst te verschaffen. Als dat gelukt is, heel dringend hopen, dat het nu eens inderdaad nooit meer zou gebeuren. Ik vrees echter, dat ooit weer eenzelfde tuig zal opstaan, het zit bij een bepaalde soort in de genen.
    Ik hoop dit echter dan niet meer mee hoeven te maken, Twee keer is genoeg.

    Like

  17. Roni Thome zegt:

    ‘Groot-Brittannië (lees ook Nederland) kan gedwongen worden om werkloze migranten uit de rest van Europa te accepteren. Dit hebben de leiders van Brussel gisteren bekend gemaakt. ….De commissie heeft er ook op aangedrongen dat immigranten dezelfde toegang tot uitkeringen zullen krijgen als de mensen die hier al wonen – en men moet hen zelfs uitleggen hoe ze aan die uitkeringen kunnen komen’.

    Een zo krijgt, stapje voor stapje, het dictatoriale karakter van de EU steeds meer gestalte. Men kan het vergelijken met een draaischroefbank; iedere keer een kwartslag voorwaarts.. Met werkloze migranten van andere landen gaat het vooral om Grieken, Spanjaarden, Portugezen en Oost Europeanen; waaronder Bulgaren en Roemenen. …Waar blijft de subversiviteit en de regelgeving van de eigen staat? Welke recht heeft de bezettingsmacht van Brussel te EISEN dat mensen hun zuurverdiende geld moeten investeren en alle mogelijke schorriemorrie van andere landen? Waar blijven de rechten van de locale bevolking? Met welk recht kan men de bevolking van land X dwingen hun hebben en houden weg te geven aan gespuis waar ze niets mee te maken hebben? De plicht die de EU op Engeland (en evt. andere landen) neerlegt, kan men vergelijken met de plicht waarmee de Duitse bezetter heeft verordent om alle fietsen, dekens, warme kleding en huisraad te confisqueren te bate van de Duitse leger.

    Like

  18. Joannes den Hollander zegt:

    Het zou me niets verbazen als die linksdenkende psychopaten uit Brussel met hun autocratische narcistische waanideeen over niet al te lange tijd een kogel door hun harses gejaagd krijgen. Ik zal er niet om treuren, integendeel zelfs.

    Like

  19. Jean zegt:

    Laten we de politieke misdadigers onder druk zetten, liefst 365 dagen per jaar en dat 24u per dag zodat ze eindelijk zullen inzien dat het een misdaad is ONS belastinggeld uit te delen aan allochtonen die hier niets te zoeken hebben, we hebben al overlast in overvloed.
    Kunnen ze niet voorzien in eigen onderhoud dan blijft er maar één weg open nl. de weg richting homeland.
    In Vlaanderen zullen wij er althans voor stemmen in mei 2014 dat er geen eurocent nog mag verknoeit worden aan allochtonen, wij zullen er ook voor stemmen dat de grenzen terug gesloten moeten worden zodat profitariaat niet meer binnen kan komen.
    Wij hebben de buik vol van die linkse ratten in héél Europa, ratten brengen enkel maar ellende en miserie.

    Like

    • Roni Thome zegt:

      @Jean de Vlaaming
      ‘Laten we de politieke misdadigers onder druk zetten, liefst 365 dagen per jaar en dat 24u per dag zodat ze eindelijk zullen inzien dat het een misdaad is ONS belastinggeld uit te delen aan allochtonen die hier niets te zoeken hebben, we hebben al overlast in overvloed’.

      Uw worden klinken als muziek in mijn oren. Er is een spreekwoord dat zegt: zwijgen is goud. Helaas deze waarheid nu niet van toepassing. Wij leven in een tijd waarin zwijgen is stront. Mensen die hun stem niet opheffen laten met zich sollen. Vergeet niet! Ook politieke misdadigers moeten onze goedkeuring krijgen. Zij regeren niet bij genade God. Er zijn genoeg democratische wegen die de ‘Schijn elite van de Valse Munters’ (Martin Bosma) onder druk kunnen zetten. Bijv. autochtonen moeten niet op de PvdA, de Belgische Socialisten of welke partij dan ook die een politiek-correcte agenda vertegenwoordigt. Agendapunten die ons schade brengen, moeten van tafel af. Verder schrijft u iets moois. ‘Wij hebben de buik vol van die linkse ratten in heel Europa. Ratten brengen enkel maar ellende en miserie.’.

      Een punt vergeten Jean! Ratten brengen de pest. En de Yersinia pestis heeft een incubatietijd nodig. Tijdens de incubatietijd vult men kiplekker, totdat de tijd komt waarin men ziek wordt. De incubatietijd van de ‘multiculturele Yersinia pestis’ is voorbij. Nu zitten wij midden in de Multiculturele Pestepidemie en iedere dag vallen er slachtoffers over heel Europa. Ik heb gehoord dat in Zweden worden steden door autochtone inwoners verlaten. De bevolking vlucht voor ‘de pest’ in de richting van de Noordpool. Het betreft vooral steden in het zuiden van het land; bijv. Malmö en Göteborg.
      Wij kunnen niet naar de Noordpool vluchten, dus moeten wij tegen de pest aangaan met de middelen die wij hebben.

      Like

      • Jean zegt:

        Roni,
        Al die ellende en miserie hebben we te danken aan die EU misdadigers die liggen te parasiteren in dat EU gedrocht, verraad doet die blijkbaar geen kwaad?
        Kijk naar Antwerpen, Gent en Brusselallahbath, ook daar vluchten de “autochtonen” weg uit die totaal verloederde getto’s, het is daar levensgevaarlijk geworden en wat doet de politiek? Zij doen wat ze overal doen: Lullen, lullen en zakken vullen.
        Dat de eigen bevolking eten aan ’t zoeken is in containers deert ze geen flikker, als fatima en achmed het maar naar hun zin hebben want dat zijn “voorlopig” nog de enigen waar ze een stem mogen van verwachten. Als we die rode rotzooi bezig horen dan hebben ze het liefst dat onze ouders en wijzelf ergens op een klein kamertje wachten op het einde van ons leven om onze woningen te laten bezetten door die massa vreemdelingen/allochtonen.
        De lafaards en verraders vergeten een ding (gevolg van oerdomheid) dat zij de eersten zullen zijn die aangepakt zullen worden als puntje bij paaltje komt, we hebben dan een radio bij met cd bij om ze het volgend liedje te laten horen: “Vluchten kan niet meer”.
        Dat vooruitzicht brengt nog vreugde in mijn oude dag.

        Like

  20. Martha zegt:

    Dank je @G.D., Martien had hem ook al doorgegeven.

    Goed verhaal @Tiny, beangstigend, dat weer wel.

    Like

  21. dutchess43 zegt:

    Avidia zegt:
    28 april 2013 om 01:45
    Martha, ik heb daar ook last van, ik kan soms niet meer helder denken, het wordt veel te veel.
    Tiny, die “anderen” worden echt niet gek van ons, ze verklaren ONS voor gek. Als we deze sites niet hadden zou ik me erg eenzaam voelen in mijn zorgen, ik ken niemand die mijn zorgen deelt, alleen op sites als deze.

    Avidia, ook al reageren gelijkgestemden niet altijd op dit blog, ze zijn er wel ( waaronder ik) en strijden mee. De een kan nu eenmaal zijn zorgen beter onder woorden brengen als een ander. U staat er niet alleen voor.

    Like

  22. G.Deckzeijl zegt:

    @Tiny, 28-4, 13:51
    Over het inleveren van radio’s en meer op deze pdf:
    http://tinyurl.com/c9526xp

    Like

  23. Martha zegt:

    Zo is dat @Dutchess43.

    Wij zijn hier verenigd en delen onze zorgen omtrent de toekomst van ons land
    en die van onze kinderen en kleinkinderen.
    En het blijft niet beperkt tot ons eigen land, ook de overige
    eurolanden hebben het buitengewoon zwaar en delen in onze zorgen.

    Like

  24. Wachteres zegt:

    IK las net een artikel over onze toekomstige koning in NRC. Daarin werd o.m. gezegd dat hij (WA) iemand als Janmaat wel zou ontvangen, ondanks dat hij fel tegen racisme is. In het interview met hem en zijn vrouw hoorde ik dat hij enig besef had dat het ‘gewone volk’ tijdens de periode van immigratie in de steek was gelaten. Maar … zei Willem, daar was het Oranjefonds nu voor. Probleem opgelost.

    Dergelijke opmerkingen maakten me zo moedeloos. Dan denk ik, die man leeft in zijn eigen wereld en begrijpt helemaal niets. En weet van niks. Die moet onze koning worden? Als tevoorschijn komt wat.wij terecht! verwachten, dictatuur en het geweld dat daaruit voortvloeit in zijn ergste vormen, dan is hij waarschijnlijk stom verbaasd. Hoe heeft zoiets nou kunnen gebeuren?

    Zijn moeder, met al haar intelligentie, leefde trouwens ook in diezelfde eigen wereld.

    Als we een president hadden, dan was die in elk geval opgegroeid in dezelfde wereld als wij en had die hopelijk meer realiteitszin gehad.

    Alhoewel…… als ik de Europese regeringen bekijk …. dan gaan andere belangen een rol spelen… lees wat Tiny daarover schrijft.

    Like

  25. Tiny zegt:

    @ Martha,

    Ja, het is een beangstigende werkelijkheid. Zou ook liever de paradijselijke tuin willen voorschotelen.

    Like

  26. Henk.V zegt:

    @ oogenhand zegt: ”ÉEN Europa hoeft geen probleem te zijn, zolang er maar geen shari’a is”..

    Ik denk dat u uw voorstel als grapje bedoelt 🙂

    De EU staat niet alleen voor de vrije intocht van de Islam ( belichaamd in miljoenen moslims) in Europa , maar nog veel meer voor de vernietiging van elke bestaande nationale identiteit en de totale vernietiging van alles wat die staat tot een specifieke eenheid heeft gemaakt. Daaronder vallen onder meer historisch besef, eigen cultuur, nationaal besef, de taal, de grondslagen van het heersende denken in het land, de economie, de rechtspraak, de economie….

    ALLES moet omgezet. worden, afgebroken.Vergelijk de – nog bestaande -afzonderlijke staten als gebouwen die bij elkaar staan.Die moeten allemaal tegen de vlakte en als het puin is geruimd, dan moet er als het ware één groot gebouw worden opgetrokken waarin de door elkaar gehutselde .volkeren samen hun intrek moeten nemen! In dit kader passen alle maatregelen die de EU neemt.: bevolkingsvermenging, door middel van het binnen halen van de islam, en van mensen stromen uit de onderontwikkelde gebieden Oost Europa, en uit de brandhaarden in de wereld, die zich -”hoe toevallig!”- nagenoeg altijd zich in islamitische probleemgebieden bevinden!

    De EU weet heel goed dat deze vermengingsstrategie eigenlijk niet kan, maar in het kader van de gewenste ontmanteling van de – nog min of meer- zelfstandige staten is grootschalige immigratie een fantastisch middel om het doel ”eenwording onder druk” te bereiken! Kijk maar naar de Scandinavische landen, waar nu al de autochtone bevolkingen dreigen onder te gaan in de opgelegde multiculturaliteit

    Deze opgeroepen spanningen der culturen is gepland en de bedoeling ervan is duidelijk genoeg, want zolang er kunstmatig gecreëerde wrijvingen en problemen bestaan kan de EU rustig door gaan met het doorvoeren van allerlei steeds krankzinniger wordende plannen die de totale eenwording van de diverse naties beogen..En bedenk dit. verplaatsingen van grote groepen mensen die men kan uitspelen tegen de bestaande -autochtone- bevolkingsgroepen is een beproefde methode van controle uitoefening van dictaturen. VERDEEL EN HEERS! Er is dus niets nieuws onder de zon.

    De EU wil chaos en vanuit de chaos een totale afhankelijkheid zien ontstaan.De chaos zal uiteindelijk te groot zijn om de problemen nog nationaal op te lossen, dus zal men buiten de grenzen moeten kijken naar een krachtige hand om ons uit de ellende te halen, naar BRUSSEL!. Men moet dus hulp vragen aan een pyromaan om een uit de hand lopende, kolossale uitslaande brand te blussen, eentje die hij zelf heeft aan gestoken.

    Het voorbeeld uit het artikel geeft de mate van boosaardigheid van de EU heel goed weer. Iedereen kan weten dat stromen mensen binnenhalen die het slecht hebben en niets kunnen bijdragen aan de opbouw van een land , zal ELK sociaal systeem in elkaar doen storten.

    Dat is dus ”Europa’s bijdrage” aan onze toekomst: afbraak van alles wat we zijn en wat we bezitten.

    Ik lees dat het menigeen hier soms begint te duizelen en dat de vermoeidheid teveel wordt en men bijna de wanhoop nabij is. Eigenlijk ontkomt niemand aan die gevoelens. maar degen die over licht beschikken moeten het blijven laten schijnen over levensterreinen die wij als pikzwart kunnen omschrijven, want er zijn niet veel mensen die het gevaar zien. dat op ons af komt. En wees er maar van overtuigd dat wij ons hier niet vergissen! Wij bevinden ons in een staat van geestelijke oorlog.

    Worden de gedachten te indringend, te vermoeiend, gun jullie zelf even een rustpauze en verleg jullie interesses, totdat we samen weer het kwaad kunnen bestrijden dat multiculturalisme heet, of politiek correct denken, of ”links”, allemaal tekenen van een geestelijke aftakeling die net zo gevaarlijk is als hondsdolheid. Alle lijders eraan zouden in quarantaine moeten..

    En vergeet nooit dat er geen betere verweer is tegen de leugen dan het verspreiden van de waarheid! En in die activiteit hebben wij elkaar nodig 🙂

    .

    Like

  27. Tom Hendrix zegt:

    @Henk V 18.01. uur. Bedankt Henk voor je opbeurende woorden. Maar ook ik, voel mij vaak afgebrand en down, als ik de ellende van de islam en de massa immigratie weer bezie. En het is absoluut waar dat de communistische EU naar CHAOS toe werkt! Het is een grote schande, dat alle partijen van NEDERLAND daaraan hebben meegewerkt en er verder aan meewerken!

    Like

  28. Roni Thome zegt:

    @Wachteres
    Onze toekomstige koning Willem Alexander liet in de laatste TV interview schemeren dat de autochtone bevolking van Nederland heeft het gevoel dat ze achter is gesteld. Dat komt door het verkeerd beleid van de laatste decennia. Dat het ‘gewone volk’ tijdens de periode van immigratie in de steek was gelaten.
    Willem Alexander heeft zijn mening gegeven in het kader waarin hij zijn mening kan reflecteren. Hij vond voor het probleem een wat onhandige oplossing; via het ‘Oranjefonds’. De Kroonprins heeft twee machten boven zijn hoofd die ‘te veel praatjes’ zouden niet goedkeuren: a) H.M. zijn moeder en b) de regering. Nederland is niet rijp voor koninklijke toespraken zoals bijv. het Nieuwjaar toespraak van 2006 door H.M. koningin Margaretha II van Denemarken.

    De elite van Nederland (vooral de linkse schijnelite) kijkt de andere kant uit wanneer men wordt geconfronteerd met problemen die veroorzaakt worden door niet westerse allochtonen en vluchtelingen. Wat kan hen dat schelen? Zij hoeven niet in hun buurt te leven, bespuugt te worden in de tram en ook niet op straat in elkaar geslagen worden. Hun kinderen gaan naar veilige blanke scholen. Ze worden ook niet met een ‘Pippa’ bedreigd’; behalve dan als Oost Europese, Marokkaanse en Antilliaanse rovers in de gaten krijgen dat ze in een te mooi huis wonen en daar valt wat te halen.
    Wat wenst men van de Koningin als de beleidsmakers van het land filekant negeren de misère waarin het gewone volk dat tussen (moslim en Afrikaanse)allochtonen moet leven. De problemen van de gewone werkende en belastingbetalende Henk en Ingrid interesseren ze niet.

    Wat de president betreft heeft u helaas geen gelijk. De president zal niet, zoals wij, in de gewone wereld leven. Hij zou uit een of andere goudkust komen. En als hij dat ooit gedaan had, zal hij dit feit negeren. Hij zal zich wanen in een soort Olympus god, zakken vullen en naar de volgende rendabele job (waar veel te pikken valt) vliegen. Geef mij maar een koning. Monarchen hebben meestal besef van verantwoordelijkheid.

    Like

  29. Helena zegt:

    Allemaal bedankt. Ook ik heb die gevoelens zo sterk. Wanhoop, onmacht, woede en loop ook tegen een muur van onbegrip om mij heen op. Krijg ook te horen “hou er nou eens over op”.
    Ik las dit artikel toen er nog geen reacties onder stonden en voelde me toen ook weer zo alleen en klein en moedeloos. Mijn eerste ingeving was toen ik moet ermee stoppen ik moet me afmelden bij E.J. Bron ik kan er niet meer mee omgaan. Maar ik bewaar de artikelen altijd een poosje en kijk dan later nog eens net als nu op zondagavond. Het doet me zo goed om de jullie commentaren te lezen. En Henk V je hebt helemaal gelijk we voeren een geestelijke oorlog en de waarheid moet verteld blijven worden. Nogmaals bedankt voor de bemoediging.

    Like

    • Tom Hendrix zegt:

      @Helena 21.41. uur op 28/4. Inderdaad Helena, we voeren een geestelijke oorlog, tegen de machten der duisternis.

      Like

      • Helena zegt:

        Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp Tom, maar ik meen te bespeuren dat je de islam ziet als de verkondiging van de duivel en allah als de duivel zelf? Nogmaals ik weet niet of je het zo bedoelde maar ook dat is een gedachte waar ik vaak mee worstel. Misschien vind je me nu een “gekkie” dat risico neem ik dan maar even, ik word de laatste tijd van wel erger titels voorzien.

        Tot 9 jaar geleden was ik belijdend en praktiserend protestants maar na een opeenstapeling van negatieve gebeurtenissen in mijn leven heb ik een diepe
        geloofscrisis beleefd. Ik heb de kerk de rug toegekeerd maar ook in mijn beleving
        God bij het grof vuil gezet. Mijn problemen zijn niet voorbij maar ik bemerk de laatste tijd (sinds een klein jaar of zoiets) een ommekeer in mijn denken en voelen. Het voelt alsof er iets is dat aan me sjort en duwt en terugtrekt naar God. Vanaf ongeveer diezelfde tijd
        is bij mij ook de “echte” weerzin tegen de islam en de aversie tegen de EU opgebloeid.
        Alsmede de behoefte om Israël te verdedigen.
        Ook de onweerstaanbare drang om aan iedereen die waarheden te vertellen groeit.
        Tegelijkertijd komt steeds de gedachte bij mij op die ik in jouw woorden dacht te lezen.
        Dus het idee dat de islam niet alléén een gewelddadige ideologie is maar daadwerkelijk de macht van de duisternis (lees duivel) is die deze wereld naar de afgrond wil brengen en alle christenen wil uitroeien.

        Nou ja misschien bén ik een “gekkie”….!!??

        Like

  30. Joannes den Hollander zegt:

    Ik herken de gevoelens van onmacht, woede en wanhoop. Ik heb de indruk dat we daar allemaal in meer of mindere mate collectief en vaak onbewust door geplaagd worden.

    Laten we vooral ervoor waken dat dit niet de overhand gaat krijgen. Probeer toch te relativeren en positief te blijven met de gedachte dat het tij gaat keren. En mogelijk sneller dan we verwachten. Alle tekenen wijzen er op.

    Dit fenomeen is echter al lang bekend. Sigmund Freud, de grondlegger van de psychiatrie heeft hier op het einde van de negentiende eeuw al onderzoek naar verricht. Hij gaf het de naam Weltschmerz. Zelf noem ik het Weltschmerz durch Uberbefremdung.

    Nogmaals, hoe moeilijk het vaak ook is, laat het niet te zeer uw leven beinvloeden want dan geraakt u in een depressie. Probeer het van de zonnige kant te bekijken, want al het negatieve om ons heen is een voedingsbodem om de groep mensen als ons groter te maken zodat we binnen afzienbare tijd collectief tegengas kunnen geven.

    Like

  31. louis-portugal zegt:

    Bij de Pvda wil men de “illegaliteit is strafbaar” afschaffen.
    Joost Niemoller had een mooi voorstel.
    Laat ze met de honderdenduizenden hiernaartoe komen en uitkeringen gaan aanvragen.
    Eens kijken hoelang de sociale systemen dat volhouden.
    We zullen na 1-1-2014 een begin gaan zien hoe dat gaat lopen.
    Reken maar dat er al veel in de startblokken staan.

    Like

  32. Wachteres zegt:

    @ Roni Thome

    http://hoegin.blogspot.de/2005/04/koningin-margrethe-over-de-islam.html

    Een moedige en intelligente vrouw, deze koningin. Ze heeft zelfs haar excuses aangeboden voor een multiculti uitspraak van haar in de jaren tachtig.

    Like

  33. Wachteres zegt:

    Koningin Margrethe van Denemarken (Nieuwjaarstoespraak 1 januari 2005)

    “We worden tegenwoordig uitgedaagd door de islam zowel op mondiaal als op lokaal niveau. Deze uitdaging moeten we serieus nemen. We hebben dit probleem ongeveer twee jaar lang onaangeroerd gelaten omdat we tolerant en lui zijn. We moeten oppositie bieden aan de islam en we zullen moeten accepteren dat we zo nu en dan een wat minder prettig label opgeplakt zullen krijgen, omdat er bepaalde dingen zijn waarvoor we geen tolerantie moeten hebben. En áls we tolerant zijn, moeten we weten of het uit gemakszucht of overtuiging is”.

    Like

  34. Tom Hendrix zegt:

    @Wachteres 08.16. uur. Voor deze koningin Margrethe heb ik WEL respect. Zij is dapper, en komt op voor haar volk, dat zie ik koning willem bier nog niet doen.

    Like

  35. Martha zegt:

    Voor Henk V 28 april 16:30

    Sorry Henk, wij hadden gisteren etertjes, dus niet meer hier gekeken.

    De Iraniër heeft zijn naam veranderd in Sander Terphuis.

    Een linkje:

    http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/04/initiatiefnemer-petitie-geen-strafbaarstelling-illegaliteit-dreigt-met-extra-congres

    Like

  36. Martha zegt:

    @JiepMK

    Helemaal mee eens.

    Like

  37. daiyu-ninja zegt:

    louis-portugal zegt:
    29 april 2013 om 00:59

    Bij de Pvda wil men de “illegaliteit is strafbaar” afschaffen.
    Joost Niemoller had een mooi voorstel.
    Laat ze met de honderdenduizenden hiernaartoe komen en uitkeringen gaan aanvragen.
    Eens kijken hoelang de sociale systemen dat volhouden.

    Ben bang dat ze ons dan zullen gaan dwingen om ”die zielige en arme” allochtoontjes in huis te moeten nemen. Dat werd een jaar of 20-25 ook al een keer geopperd. Welke partij dit toen voorstelde weet ik niet meer.

    Like

Geef een reactie op Theresa Geissler Reactie annuleren