Brief aan de regering

Screenshot_32

(Door: “Freeflip”)

22-06-2016

Ministerie van Algemene Zaken, cc Politieke Partijen en diverse media
Binnenhof 19, 2513 AA Den Haag, Nederland

Aan de regering van Nederland

LS,

“Schelden helpt niet  –  Dialoog wel”

Gooit u deze brief onmiddellijk weg indien u geen geweten heeft…. u bent er nog, dat doet mij deugd.

Graag zou ik het volgende onder uw aandacht willen brengen. Een groot deel van de Nederlandse bevolking, waaronder ik mijzelf schaar, maakt zich uitermate zorgen over de toestand in de wereld en met name in Europa of zo u wilt de Europese Unie.

Ik noem zo maar een paar zaken:

  • De uitdijende bureaucratie vanuit Brussel
  • Het vluchtelingenprobleem
  • Het geweld en de spanningen in de samenleving
  • Het TTIP-akkoord
  • De halve waarheden van de mainstream media
  • De dreigende oorlog

en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Mijns inziens hebben al deze zaken direct of indirect met elkaar van doen. Ik heb al heel lang het vermoeden – en een groeiende groep mensen met mij  over deze hele planeet – dat hier krachten spelen die ons allen, dus ook u, in de greep houden om te voorkomen dat wij een open en gelukkig bestaan kunnen opbouwen.

Voor de duidelijkheid heb ik het over de Rockefeller’s, de Rothschild’s, Soros’en e.a. van deze wereld, die jaarlijks tijdens o.a. een Bilderberg-conferentie u te verstaan geven wat, hoe en wanneer u iets moet uitvoeren, waarbij de Big Companies een grote vinger in de pap hebben.

Mogelijk bent u niet op de hoogte van deze 1% elite, die uiteindelijk alle banken, alle grote bedrijven en alle media bezitten en bespelen. Zij bepalen het wereldbeeld en u, als politicus, journalist, wetenschapper, bankier, desnoods wereldleider, hebt niets te bepalen. U denkt mogelijk van wel, maar zelfs bondskanselier Merkel, de voorzitter van de Europese Commissie Juncker, onze minister-president Rutte en zelfs de president van de VS, Obama, denken dat ze wat in de melk te brokkelen hebben, maar dat is een illusie. Dit is het uiterst slimme spel wat er gespeeld wordt waar weinigen weet van hebben.

Ik heb zelf geen kinderen, maar bezit niet de kortzichtigheid om niet op te komen voor de mensen die na ons komen. Middels deze brief, zo u wilt oproep, probeer ik u de ogen te openen voor wat zich werkelijk achter de schermen afspeelt en ik vrees dat het allemaal nog erger is dan wij vermoeden.

Probeer over uw eigen schaduw heen te stappen, wat onderzoek te doen en vooral: Laat uw geweten spreken. Menigeen zal u zeer dankbaar zijn voor deze moedige stap.

Is getekend, Freeflip

PS: Ik gebruik deze nickname om persoonlijke redenen.

Door:
“Freeflip”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

12 reacties op Brief aan de regering

  1. R.Kroonenberg zegt:

    Dit is op Jasterke's kwijt-zonder-spijtsite herblogden reageerde:
    .
    “Freeflip” wensen wij met stip
    vanaf vandaag op ieders lip,
    opdat de Macht die maar blijft zwijgen
    daarvoor geen lengte meer kan krijgen,
    dit is wellicht ’n te vrome wens,
    maar uw Jasterke is óók maar ’n mens…
    .

    Like

  2. wauso zegt:

    Freeflip, na de eerste zin had ik het eigenlijk al gezien ! En dan, ik ben zonder kinderen ? Even zielig doen ! Ik heb ook geen kinderen, maar dat kruipen voor deze Over-Correcte Hoeren Elite ben ik kotsebeu ! Ik bemerk van vele RechtsKnechten dat Over-Correcte geneuzel ! Waarom, er wordt toch niet naar je omgezien, gekeken of naar je geluisterd ! Dus ga met dat correcte A.U.B. vooraan in de Kerk zitten.
    Hier: Rutte, de Lachende Leugenaar, de Pinokkio der Lage Landen. Deze kan hij opsnoeven !

    MINISTER-PRESIDENT RUTTE, de LACHENDE LEUGENAAR !

    Like

  3. Hans zegt:

    Goede brief
    Voor mij te lief
    Ik wil liever gaan moorden.
    En dan naar veiliger oorden.
    Waar de islam niet heerst.
    Dan is elke dag een feest.

    Geliked door 1 persoon

  4. Japio zegt:

    Keurig verwoorde brief met enkel waarheden. Duistere krachten, voornamelijk van geld doordrenkte fanatieke genocide plegers, hebben het voorzien op ons leven en geld. Deze ongelofelijke duivels deinzen nergens voor terug. Koning willy en zijn partner (in crime) maken ook deel uit van de complotten tegen de mensheid. Het vuile spel wordt gespeeld met medeweten en goedkeuren van (onze) regeringen. We worden blootgesteld aan het islam gevaar en worden we financieel helemaal uitgewrongen. Je zou toch denken dat iedereen onderhand is een keertje op de hoogte moet zijn van het reilen en zeilen van die elite-shit.

    Like

  5. Tistochwat zegt:

    En opnieuw veegden zij schaterend hun reet af met een brief.

    Ze wéten donders goed hoe alles in elkaar zit.
    Wij zitten toch ook te zoeken op internet naar hoe de vork in de steel zit?
    En dat zou de ‘elite’ dan NIET kunnen?

    Waarom zouden de ‘dames en heren’ iets voor de verontruste burger doen als ze zelf tóch al op rozen zitten?
    Het klootjesvolk heeft hen op het pluche gehesen en het mooiste is, dat dat klootjesvolk hen er nog op HOUDT ook!

    Geliked door 1 persoon

  6. Die zijn op tijd weg als de bom barst. Daarom blijft Rutte lachen.

    Like

  7. Jackie2015 zegt:

    Ja heer/mevrouw Freefilp een uitstekende brief.
    Wil ik nog toevoegen dat mensen zoals Merkel. Obama, en Hillary Clinton hard op weg zijn in opdracht van de elite de wereld flink naar de knoppen te helpen.

    Like

  8. kernrob4 zegt:

    Wat een onzin stuk. Obama vrijpleiten en Soros de schuld geven. Soros is een nare man met weinig invloed. Compotdenken ontspruit in zieke geesten.

    Like

    • Taalisman zegt:

      ‘Compotdenken’, bedoel je zoals in recepten voor appelmoes ?
      Weet je Kern Rob 4, ‘Soros is een nare man met weinig invloed’ vind ik een onwetenschappelijke uitspraak. Zelf hou ik van lijstjes maken. Overloop eens wat die Soros allemaal heeft uitgestoken. Nep-opstanden, nep-revoluties, speculeren tegen bedrijven, lokale overheden in grote problemen brengen, en hij speculeert zelfs tegen landen en werelddelen en valuta. En die miljarden vuile winst pompt ie vervolgens weer in nieuwe nep-opstanden, nep-revoluties… Tot iedereen dood is ? En altijd heeft Soros voorkennis, want zijn zionistische vriendjes zitten overal aan de knoppen. Nee jongen, die kerel is pure evil en door hem is de wereld een hel. Dus stop jij nou maar met zalven en mekkeren, en ga onderzoek doen naar Soros.

      Like

  9. BertG. zegt:

    Prins Bernhard was een rapefugee.
    Oeioeioei! Prins Bernhard is natuurlijk de foutste gelukszoeker ooit. De moflim was een aanhanger van een gewelddadige ideologie met een kwalijke profeet, immigrant en dan ook nog eens eentje die middels een schijnhuwelijk een paspoort wist te bemachtigen. Daarnaast kon hij, toen hij eenmaal op kosten van de hardwerkende man een paleisje en een heel zwik Mieles, Ferrari’s en handige pakjes had gekregen, zijn grijpgrage moffenklauwtjes niet thuis houden.
    https://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/10/en_daarna_lekker_schiessen_op_de_elefantjes.html

    Like

  10. modilanto zegt:

    Dit is op Mijn Blog magilando herblogden reageerde:
    reblogged

    Like

Plaats een reactie