Humor

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Jean”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

23 reacties op Humor

  1. Yvonne zegt:

    hij is leuk, maar er zijn ook mama s die mannen zonder kleding op hun laptoppie hebben staan

    Geliked door 1 persoon

  2. Rensk. zegt:

    .Dat vind ik het leuke aan kleine kinderen. De argeloosheid. Kinderen zijn leuk. Ook al kunnen ze soms heel vervelend zijn. Hondjes zijn ook leuk, want ze lijken op kleine kinderen.

    Like

  3. Flo zegt:

    Vraagt iemand of hij een vluchteling wil met de kerstdagen,zegt hij dat moet ik eerst overleggen thuis want we eten normaal altijd konijn .

    Geliked door 1 persoon

  4. Thom zegt:

    Hahaha. Ik heb die al lang niet meer gehoord. Toen ik jong was ging een rijke fabrikant met zijn vrienden in Antwerpen bij de hoeren de bloemetjes buiten zetten.
    Hij zei eens een keer: “Die vrouwen zijn zo arm, die hadden niet eens kleren aan”.
    Het is een niet algemeen bekend gezegde, maar desondanks al heel oud.

    Like

  5. Ad zegt:

    Gelukkig heb ik geen kinderen die in mijn pc gaan gluren

    Like

  6. Tistochwat zegt:

    Ik heb ook allemaal pikante plaatjes op mijn laptop staan:

    Like

  7. tippelaar zegt:

    Deze mammies hebben een dildo met afstandbediening, dus hebben ze geen plaatjes nodig. Mannen wel, die kijken naar plaatjes van vrouwen waarvan zij droomden toen ze nog puber waren. Niet van de vrouwen waar ze nu een gezin mee hebben, want dat zijn feministische, afgejakkerde werkpaarden met een fultime baan en bijbehorende hypotheek en hun libido, las ik in de Margriet, is gedaald tot de temperatuur van een vrieskist. Dus voor de gemiddelde huisman niet interessant. Ik verzoek de dameslezers hier geen commentaar op te geven want uw stem wordt niet gehoord en ook niet gewaardeerd. Bentg u het niet met min eens? Kijk naar uw mosluimsoorftygenoten, u komt er nog zeer genadig van af.

    Like

  8. tippelaar zegt:

    Na 2 wijntjes rond dit tijdstip begin ik typefouten te maken maar de essentie van de boodschap is er niet minder om. Die wijntjes, dat zijn goedkope slobberwijntjes van de Aldi, Kaapse pracht van 13% alcohol, voor weinig geld, dus zeer geschikt voor een pensionado zonder poen. De spaanse benaming voor een gepensioneerde, stamt nog uit de tijd dat ik nog geld had om naar Spanje te reizen. Dankzij Rutte en zijn diefjesmaten, is het nu geen doen zonder poen.

    Like

  9. Wim Vreeswijk zegt:

    Helemaal mee eens !

    Like

  10. BertG. zegt:

    “want ze lijken op kleine kinderen.”

    Gaat het wel goed met jou verder.

    Like

  11. Trucker zegt:

    Jean, probleem met blote madamen op het www?????
    Draai de knop om.

    Like

Plaats een reactie