VIDEO: Martin Bosma (PVV) over een gender-neutraal paspoort

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

14 reacties op VIDEO: Martin Bosma (PVV) over een gender-neutraal paspoort

  1. Klaas zegt:

    Like

  2. Ad Bos zegt:

    Martin is mijn vriend 🤤

    Geliked door 1 persoon

  3. LUCIA zegt:

    Ik denk wel eens… slaat op Kaag als je je toch laat ver/om-bouwen , maak er dan iets moois van, ik moet er niet aan denken, ingrijpende operaties aan mijn lijf maar als je toch besluit om het te doen, doe het dan goed z.a. “mw Obama “, ook een kreng/loeder en verbouwd maar zag er wel goed uit.

    Like

    • bobzelf zegt:

      ja vooral “” DIE STICK “” VAN 32 CM WHAHAHAHA
      EN 2 KINDEREN KNAP HOOR ??
      DOOR ZIJN NEUSGATEN DAN WEL ZEKER ??

      WHAHAHAHAH ZAG ER GOED UIT ??

      VOOR EEN GORILLA WEL JA.

      OOM BOBBERTTTTTT

      Geliked door 1 persoon

  4. LUCIA zegt:

    Ben een fan van Bosma maar ik zou me meer druk maken over een Covid/ Vaccinatie-neutraal paspoort !!!

    Geliked door 1 persoon

  5. verwardeman zegt:

    Martin beste kerel , begrijpelijk dat je deze flauwekul hekelt , maar zou je je niet
    beter in het cojona gedoe kunnen verdiepen ?
    Die shit heeft een vele grotere impact dan dat gendergejank .
    Of moeten jij / jullie WEER de boot missen zoals met Marakech en de 50000 nieuwe
    statushouders ?
    Mostert NA de maaltijd komt op mij zo teleurstellend over……………..zo amateuristisch.
    Give me hope Martin !

    Like

    • bobzelf zegt:

      Rene zegt:
      26 mei 2021 om 12:52

      IS ZEIKEN TEGEN DE PVV UW GROOTSTE HOBBY ??

      DIE DOEN ECHT ALLES VERKEERD TOCH ??

      U STEMT TOCH AL ANDERS RIEP U PAS ??

      VERTEL EVEN WAAROP , DOE IK EEN UURTJE MEE MET AFZEIKEN

      ALLES IS GOED . WELKE PARTIJ DAN OOK

      OOM NIET VERWARDE MAN

      Like

  6. Cathja zegt:

    Ik houd me niet bezig met dat gender-gedoe. Voor mij bestaan er maar 2 soorten, en dat zijn mannen en vrouwen. Een HIJ of een ZIJ. Meer smaken zijn er niet. Vanaf het begin van de mensheid is dit al het geval, en dat is goed.
    Ruzie en rottigheid ontstaat juist als met name linksen hun eigen ‘maaksel’ aan mij willen opdringen.

    Like

  7. Edwin vissers zegt:

    bagger dat je genesis niet mag citeren ,Mundus vult decipi, ergo decipiatur
    Mundus vult decipi, ergo decipiatur, a Latin phrase, means “The world wants to be deceived, so let it be deceived.”

    Like

  8. Verwardeman zegt:

    @bobzelf
    Er gaan er geen weg , er komen er alleen maar bij , dus ja ze doen het verkeerd .
    Maar , wat is er gebeurd ?
    Een weekje of wat terug kwam u nog naast mij staan , weet u nog ?
    Zonnesteek misschien ?

    Like

  9. verwardeman zegt:

    @bobzelf
    Ik heb het even voor u opgezocht :
    30 april 11:02 bij het artikel ” Volks en Landverraders ” .
    Als het kon zou ik op Ratco Mladic stemmen , maar helaas .
    Pas een beetje op met de hitte daar in Greece !

    Like

  10. Jan zegt:

    Linkse gekken in Amerika zitten nu op niveau van vrouwen hatende moslims. Het woord vrouw mag niet meer worden genoemd. Nazi-organisaties als WHO en VN stellen voor de taal seksloos te maken want anders worden gekken beledigt, lees: lesbo’s homo’s, trannies en volk dat zo geschift is dat zij niet weet of zij man of vrouw zijn

    The Academy of Breastfeeding Medicine Urges People to Use Terms Like ‘Chestfeeding’ and ‘Human Milk Feeding Individuals’
    https://www.thegatewaypundit.com/2021/08/academy-breastfeeding-medicine-urges-people-use-terms-like-chestfeeding-human-milk-feeding-individuals/

    Like

Plaats een reactie