Energiebedrijven . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Energiebedrijven . . .

  1. bobzelf zegt:

    zo juist keek ik even en constateerde dat APPIE HEYN OOK GIGANTISCHE WINSTEN
    HADDEN GEBOEKT .VOLGENS HET A.D. .

    GOHHH WAT GEK ..

    IK BETAALDE GISTEREN HIER IN DE GROOTSTE SUPERMARKT IN ATHENE

    EUO 1.09 VOOR 1.5. LITER PEPSI COLA ZATERDAG IN NEDERLAND EURO 2.39 ?????

    BENT U ER NOG ??????????????????????

    OOK WAS DE COCA COLA IN NEDERLAND IN DE AANBIEDING . 2 VOOR EURO 3.50

    GISTEREN IN ATHENE 2 VOOR EURO 2.50

    GEINIG TOCH . ?? STELEN IS EEN HOBBY GEWORDEN ..

    WAT EEN KUT LAND . WHAHAHAHAHA

    OOM STRANDSTOEL

    Geliked door 5 people

  2. karton zegt:

    @ bobzelf op 10-8-2022 om 10.38 u.
    Beste Oom Strandstoel-Edem.
    Niet alleen Appie Happie verdient grof geld, wat te denken van de energiemaatschapijen, Shell, ach noem maar op, allemaal over o.a. mijn rug. Nou eet ik daar niks minder door, maar ik leef niet alléén in NL en dus denk ik ook aan de mensen die ’t wél heel zwaar hebben.
    ’t Is toch godsgeklaagd dat maatschappijen, die geen flikker met de oorlog in Oekraïne te maken hebben, plotseling ongelooflijk veel winst maken ? Zij hebben hun prijzen ongefundeerd verhoogd en Rutte (u kent hem vast wel : uw eigen Zeikrug !)staat erbij, kijkt ernaar en lacht ons uit.
    Maar uhh…..Oom Edem, heppie al last van die Turken daar, die doen toch vervelend op de zee daar bij u in de buurt ? Heeft ook wat te maken met gas, geloof ik. Kunt u vanaf de strandstoel bij Edem die Turken een beetje in de gaten houden aub ?
    Leuk om te lezen dat u precies op de hoogte bent van de prijzen in Nederland.
    Wij, m’n eigen “Kartonnetje” en ik, doen onze inkopen wekelijks in Duitsland; benzine-prijs aldaar daalde vorige week vrijdag van € 1.70 naar € 1.67(super E10) maar dat deden die rotzakken meteen nadat ik had afgerekend voor € 1.70 , ben ik nog woest over.
    Houdoe en au-revoir !

    Geliked door 1 persoon

  3. bobzelf zegt:

    karton zegt:
    10 augustus 2022 om 19:33

    beste geperst oud papier .. .

    ik moest me melden in bravis ziekenhuis zo rond 1 augustus ….

    dus ik betaal in voor en na seizoen voor 2 personen heen en weer .

    zeg maar euro 450 / 500.==

    duis ik ga zoeken ?? en probeer te boeken .. en kwam uit op vakantie tijd hoog zomer .. augustus.. SCHOOLVAKANTIES en hoppa dat kwam uit op euro 1321.==
    bent u er nog . . dus toen ik effe in moskeetcountry was .. zag ik die AH OPLICHTER.

    en die zeikrug ??? nou het wordt echt tijd om die een extra luchtgaatje in zijn voorhoofd
    te rammen ….

    MAAR OOK DAT ZAL IK WEL ZELF MOETEN KOMEN DOEN WHAHAHAHAHAAH

    12 JAAR . EN DE BULTRUG . ONZE CASIMODO BRACHT ONS AAN DE BEDELSTAF
    EN WERKELIJK ALLES . MAAR DAN OOK ALLES IS NAAR DE KLOTEN …

    ZIJN LAATSTE OPMERKING . . JA MAAR HET IS OOK ONZE OORLOG ??

    DEED DE DEUR ECHT DICHT . ONGELOFELIJK

    EN DE TURKEN ???? . NOU IK DENK DAT DE GRIEKEN ZICH REDELIJK INGEDEKT HEBBEN

    EEN ZEEHAVEN VOOR DE RUSSISCHE VLOOT OP GRIEKS CYPRUS
    EEN LUCHTHAVEN VOOR DE RUSSISCHE VLIEGTUIGEN OP GRIEKS CYPRUS
    EN
    EEN LANG GAZZZZZZZZZ CONTRACT MET OOM VLADIMIR ….. HALLO GAZZZPROMMM

    DUS DAN PRAAT JE TOCH OVER REDELIJKE BESCHERMING DACHT IK ZOMAAR ???

    WHAHAHAHAHAHAHA ..

    OOM KILL THE BASTERDS

    Like

Plaats een reactie