Timmermans in Málaga . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

9 reacties op Timmermans in Málaga . . .

  1. Olie bol zegt:

    Volgens mij heeft hij een speciale pak aan, zie tik tok om zijn buik te verstoppen

    Like

  2. Harry zegt:

    Je ziet dat toch ook wel eens met aangespoelde enorme vissen op het strand , dat ze spontaan exploderen ?
    Ik gun het Timmerfiguur van harte !

    Geliked door 2 people

  3. 007lucia zegt:

    Ligt Frans daar nou te zonnen in zo’n roerige tijd…..
    of is het een non-binaire tiet-loze bijna vrouw en bijna zwanger
    (Uit betrouwbare bron; Sperma denkt nog na, heeft een existentiële crisis)

    Geliked door 3 people

  4. pepo Copyright zegt:

    Leg er 10 van dit formaat achter elkaar en je hebt een goede tsunami barrière 😜

    Geliked door 2 people

  5. 007lucia zegt:

    Nog even inhakend op mijn reactie, ik had de hele titel van het stuk niet gezien
    dus ik had oprechte twijfel of het Timmermans was.
    Ik heb namelijk kans gezien alle 3 mijn blauwlicht brillen zoek te maken

    Like

  6. Ravian zegt:

    Is ie afgevallen dan?

    Like

  7. dutchess43 zegt:

    Een prachtige pens om op je 10cm hoge naaldhakken een half uur lang de sirtaki te dansen….

    Like

  8. BigLJohn zegt:

    Frans Timmermans heeft EEN groot voordeel. Met zo’n vette pens blijft hij in open water drijven en kan niet verdrinken. Zelfs al zou hij niet kunnen zwemmen. Johan Cruyff zei het al; alle nadeel heb zijn voordeel.

    Like

Plaats een reactie