Al Qaida wil de Eiffeltoren opblazen

Screenshot_12

(Vertaling: E.J. Bron)

Nadat het islamitische terreurnetwerk Al Qaida er in 2001 in slaagde om de Amerikanen op de knieën te dwingen, neemt het nu een andere militaire zelfbewuste grootmacht – namelijk Frankrijk – op de korrel. Hoe kan men de trots van de Fransen het best raken en hun identiteit de grootst mogelijke schade toebrengen? Het is redelijk gemakkelijk te voorspellen waar de bomgelovigen het meeste behagen in scheppen: Het symbool van Frankrijk is de Eiffeltoren. Al Qaida is van plan deze op te blazen. Maar dat niet alleen.

BILD” bericht:

Ze zijn beroemde symbolen van Parijs en worden jaarlijks door honderdduizenden mensen bezocht: de Eiffeltoren en het Louvre. Nu werd bekend: radicaalislamitische terroristen hebben de bouwwerken blijkbaar als doelen op de korrel genomen op aanslagen op te plegen.

De Franse krant “Le Parisien” bericht dat de Jihadisten ook het internationaal gerenommeerde festival van Avignon met zijn theater-, muziek- en dansuitvoeringen als doelwit hadden gekozen. […]

De Algerijn Ali M., die sinds vijf jaar in Zuid-Frankrijk woont, was volgens het krantenbericht in radicaalislamitische netwerken op internet onderweg. Onder het pseudoniem Abu Naji correspondeerde hij met “Redouane 18”  – volgens overtuiging van de Franse autoriteiten een van de vooraanstaande leden van Al Qaida in de Islamitische Maghreb (AQIM).

“Redouane 18” riep Ali M. er op 1 april 2013 toe op “enkele voorstellen voor Jihad-activiteiten in zijn land” te doen. De familievader mailde de volgende dag al terug: de 29-jariger stelde kerncentrales en luchthavens als mogelijke doelwitten voor, of gewoon bezienswaardigheden zoals de Eiffeltoren of het Louvre. Tegen de Eiffeltoren vonden al vaker bommeldingen plaats, bijvoorbeeld in maart en augustus 2013.

Bijzonder doortrapt: Ali M. drukte zijn terreurvrienden ook op het hart om met voorrang de armere bevolking in het vizier te nemen. Deze zouden “in bars, op markten en in discotheken zijn aan te treffen.” Om moslims te ontzien, moest echter worden afgezien van aanslagen op grote winkelcentra, adviseerde de 29-jarige.

Ali M. kon zijn plannen niet meer uitvoeren. De politie had de Algerijn al in de zomer van 2013 opgepakt. Sindsdien zit hij in de gevangenis.

De gediplomeerde slager stond vlak voor zijn arrestatie op het punt om zich aan te sluiten bij een terreurcel in het zuiden van Algerije, waar hij een militaire opleiding zou krijgen – ter voorbereiding op terreuraanslagen in Frankrijk?

Ali M. is geen op zichzelf staand geval, waarschuwen de Franse autoriteiten. Weliswaar vormen de terroristen van AQIM op dit moment niet de grootste bedreiging voor Frankrijk, maar er zijn andere brandhaarden, op de voedingsbodem waarvan zich nieuwe terreurbewegingen vormen, bijvoorbeeld in Syrië, Irak, Mali, Afghanistan of Jemen. […]

Het ministerie van Binnenlandse Zaken in Parijs verklaarde dat er ongeveer 600 “Fransen” aan de zijde van de radicale islamieten in Syrië vechten of van plan zijn er naartoe te gaan. De Franse minister van Binnenlandse Zaken, Bernard Cazeneuve, wil nu de wet aanscherpen om te reageren op de bedreigingen door het radicaalislamitische terrorisme.

Zo dient het aan staatsburgers met vermoede contacten tot Jihadisten verboden worden uit te reizen. Ook is men van plan de sociale netwerken op internet strenger te controleren. Want van hen gaat volgens Franse veiligheidsdeskundigen het grootste gevaar uit: daar worden jonge moslims politiek beïnvloed en tenslotte geradicaliseerd.

Dat Al Qaida met iets spectaculairs moet komen, zorgt ISIS wel voor, die Al Qaida van de voorpagina´s heeft verdrongen. Dat kunnen de mensen van Bin Laden niet over hun kant laten gaan. ISIS heeft alvast een voorproefje genomen wat betreft het opblazen van wereldcultuurerfgoed (waartoe de Eiffeltoren ook behoort). En in het Louvre bevindt zich in de ogen van de islamfascisten ook veel “ontaarde kunst” die vernietigd moet worden.

Bron:
www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Religie van de vrede", Al Qaida, Frankrijk, Islam, Jihad, Moslims. Bookmark de permalink .

63 reacties op Al Qaida wil de Eiffeltoren opblazen

  1. Ahava zegt:

    Het ding heeft er nu toch wel lang genoeg gestaan? Als ze maar even van tevoren waarschuwen wanneer ze hem neerhalen, naar keurig Israëlisch voorbeeld.

    Like

    • Driek zegt:

      @Ahava zegt:Het ding heeft er nu toch wel lang genoeg gestaan? Als ze maar even van tevoren waarschuwen wanneer ze hem neerhalen, naar keurig Israëlisch voorbeeld.

      Ahave, bent u wel helemaal in orde?

      Like

  2. Tistochwat zegt:

    Ik hoop inderdaad dat ze de Eiffeltoren opblazen, of desnoods het Louvre (wél doodzonde van de kunstwerken, maar ja…).
    Dat opent misschien ook de ogen van het stemvee hier.
    De ogen van de ‘leiders’ hóeven niet geopend te worden omdat die lui heel goed weten wat er aan de hand is.
    Maar ja: macht en geld zijn zo lekker hè?
    Voor die zaken ga je als ‘politicus’ tot het uiterste.
    En je wilt ook je gezicht niet verliezen door toe te geven dat een gedeelte van je bevolking wel degelijk gelijk had.

    Rampzalig is het natuurlijk als dat islamitische tuig een kerncentrale opblaast…

    Like

    • Rick zegt:

      Is inderdaad paradoxaal…láát die grote én bloederige aanslag maar komen; is waarschijnlijk de énige manier om het klootjesvolk te mobiliseren!!
      Frappant om te zien hoe nú het merendeel der natie wél saamhorig kan zijn; uiteraard voor koning voetbal. (iets met brood & spelen)
      De politici zullen het dan wel weer afdoen met een incident dat niets met de ware pislam te maken heeft.
      Het maatschappelijke kankergezwel pislam genaamd is inmiddels al té ver uitgezaaid om nog effectief bestreden te kunnen worden 😦

      Like

    • Perfide Albion zegt:

      Zelfs dan zullen de ogen van het domme stemvee niet open gaan mijn waarde. Die hadden al lang open moeten zijn. Eigenlijk doet 80% van de bevolking er gewoon niet toe. Te dom om het juiste vakje rood te maken. Niets geleerd en ze zullen ook nooit wat leren. Van de massa moeten we het niet hebben.

      Dit is een strijd op de dood. Over de hoofden van de massa.

      Ik stel de volgende doelwitten voor: Mekka en Medina. Dat die twee steden tot de laatste steen van de aarde mogen worden geblazen.En dat is nog maar een begin.

      Like

    • Harry zegt:

      Dit kan natuurlijk ook de verkeerde kant heen uitwerken , Tistochwat .
      Het kan ook heel veel angst zaaien bij mensen die toch al niet zo dapper zijn ( en dat is het overgrote deel van onze bevolking) , ik hoor regelmatig mensen dingen zeggen als : je kunt er tóch niks tegen doen , het gaat zoals het gaat en : ach ja , dingen veranderen met de tijd , je kunt het heus niet tegenhouden , etc .
      Van die dooddoeners om lafheid te maskeren .
      Die worden nóg banger ! En dat is ook de bedoeling van dat soort activiteiten lijkt me .
      Die lui gaan ons echt niet helpen , die geven zich bij voorbaat liever gewonnen .

      Zolang we geen mensen aan het roer krijgen zoals Fortuyn en Wilders in plaats van rutte en pechtold , hoeven we uit die hoek niks te verwachten , integendeel .
      Maar dat wist je al .

      Like

      • Tistochwat zegt:

        @ Harry 13 juli 2014 om 06:29

        Ja, ik wist het eigenlijk al…
        Had die smeerlap onze Pim Fortuyn maar niet vermoord; hiermee heeft hij in feite ons allen ter dood veroordeeld.

        Like

  3. dgneree zegt:

    Pas maar op. Dit zijn slechts publiciteitsstuntsom de media te halen. Reken maar dat de plannen al veel verder gevorderd zijn. De Eijffeltoren is maar de bliksemafleider.

    Like

    • Perfide Albion zegt:

      Een heel juiste opmerking.

      Osama Bin Laden had een plan/de wens om een heel klein stadje in de VS aan te vallen. Volledig in lijn met de islam doctrine: zaai overal angst in de harten van de ongelovigen.

      Een “Mumbai style attack” op pak em beet Oude Pekela zou zo maar eens waar kunnen zijn.

      Dankzij de massa hebben we de 5e colonne op ons grondgebied. Dat is de communisten nooit gelukt. De massa beseft niet eens dat we in oorlog zijn. Mooier kunnen onze vijanden het niet hebben.

      Like

    • Jean zegt:

      Volkomen mee eens, ik zie nog eerder het Atomium opgeblazen worden of die Aquarium in Brussel waar dat misdadig verraderstuig ‘soms’ samen komt om de bevolking nog meer te kunnen irriteren.

      Like

      • paulzwueste zegt:

        Nou Jean, van mij mogen ze dat naargeestig-alluminium-Atomium direct opblazen.
        Van buiten ziet het er in de verte best leuk uit, vooral als er een zware mist hangt.
        Maar als je dichterbij komt en je onder die bollen staat krijg je ’n enorm minderwaardigheid complex. Mens wat een ballen! En het zouden moleculen moeten zijn volgens de folder van het reisbureau! Maar goed we betalen een godsvermogen om naar binnen te mogen en bestijgen de roltrappen want we willen helemaal naar de bovenste molecuul om daar te genieten van het uitzicht. Maar wat gebeurt? Als we aldaar uit het raam kijken zien we helemaal niks. De mist beneemt ons het uitzicht. Wij naar beneden om verhaal te halen bij de kassa. Maar klantenservice in Brussel begint en eindigt bij de voordeur, ook dit hadden we kunnen weten.
        Achtervolgd door hoongelach slenteren we moedeloos naar buiten.

        Like

  4. Infidel Pride zegt:

    Ik wil de pret niet te veel drukken maar dat er nog steeds mensen zijn die geloven dat Al-Qaida alleen verantwoordelijk is voor 9-11, vind ik opmerkelijk.
    Een (spook)organisatie wat gecreëerd is door de VS zelf (dit zijn de woorden van Hillary Clinton).
    Een denkbeeldige vijand/vriend met aan het hoofd Tim Osman (CIA agent) aka Osama bin Laden wiens familie weer goede handelsrelaties onderhoud met de VS/familie Bush.
    U weet wel, dat mannetje wat zij al jaren in het vizier zouden hebben maar rustig rond lieten lopen.
    Neerschoten op het moment dat de missie tot een einde kwam, in zee dumpten en waar niemand ooit bewijs van heeft gezien.

    Dat spook, die zelf gecreëerde organisatie, gaat helemaal geen aanslag plegen. Dat kan zij niet omdat het niks is.
    Die zelfbenoemde vijand van de VS/vrije wereld heeft er alleen voor gezorgd dat er anderen zijn gaan opstaan die wel zulke dingen willen gaan doen.
    Je zou kunnen zeggen dat de rol van het spook Al-Qaida is uitgespeeld. Zij kon nog even ingezet worden bij die heerlijke arabische lente en misschien, als er weer noodzaak toe is, halen zij het weer uit de kast maar het spook is niet meer nodig. Het is realiteit geworden. We hebben nu ISIS, Al Nusra, islamic jihad dit, dat en nog veel meer.
    Echte strijders met leiders, wapens, geld en heel veel aanhangers.
    Iets anders dan een ‘database vol mujahideens’ die eigenlijk moesten strijden tegen de Russen in Afghanistan. Nu hebben we iets tastbaars.
    Niet alleen echte organisaties maar ook een heus islamitisch kalifaat waar tegen gestreden moet worden.

    Albert Pike zat er niet ver naast.

    P.S.
    Ik ga niet beweren dat het anders niet was uitgekomen maar het lijkt er verdacht veel op dat bepaalde elementen enige ‘hulp’ hebben gekregen.

    Like

    • twix zegt:

      Denk dat je er dicht bij zit.
      Islam heeft niet de intelligentie om op eigenkracht zoveel invloed te krijgen.
      Kan niet anders dan dat zij slechts een werktuig zijn in handen van onze weetmeesters.
      Grote vraag blijft wat zij hiermee willen bereiken.
      Wellicht, wanneer de massa eindelijk wakker wordt (wanneer het al veel te laat is), we het torentje in den haag niet zullen bereiken, om onze politici ter verantwoording te roepen, daar we dan veel te druk zullen zijn om ons hoofd niet te verliezen.

      Like

    • Maria02 zegt:

      Clinton is Marxist toch ? Obama ook.
      De echte boosdoeners waren de USSR. Ze stuurde duizenden spionnen naar het MO om hun haat tegen Amerika en Israel aan te wakkeren.Lees boeken van Ion Pacepa, De meest hoog-geplaatse Sovjet ooit naar Amerika te gaan die het allemaal ontmaskerd.
      Zijn eerste boek is in de handen van de Roemenen gekomen en daarna hebben ze Caucescu veroordeeld en het kaarten-huis ging langzaam omvallen.
      In mijn ogen dus iemand im serieus te nemen

      “Disinformation ” is zijn meest recente boek. Desinformatie, daar waren de Russen meester in en het werkt nog steeds door. Opzienbarend gewoon hoeverre de USSR ons beinvloed hebben in vele sferen, zelfs in de afbraak van de kerken. Was hun doel.

      Makkelijk is het niet allemaal te ontrafelen.
      Vergeet ook niet dat de Moslems werkte samen met de Nazi’s en ook De Sovjeten dus.
      Khadaffi en Arafat wilden ook Net als Caucescu toen, Pacepa vermoorden na zijn deserteren naar Amerika

      Ik geloof dat de moslems zelf alle conspicary theories over 9/11 de wereld hebben ingestuurd. De enige mensen die daarna aan het juichen waren, laten we eerlijk zijn waren moslems en linksen de wereld over. Sprak boek-delen
      Ik ken ze zelf, mensen die durfde toen te roepen : “Amerika heeft het verdiend ” !!

      Zie ook ” Agenda : grinding America down”

      Opzienbarend : de linkse Saul Alinsky een voormalig kennis van Obama , heeft zijn boek ” rules for radicals” toen toegewijd aan “Lucifer”……staat voorin….

      http://vimeo.com/63749370

      Never underestimate de rol van de USSR in dit alles.

      Hier de meest recente interview met Generaal Pacepa nu zowat 83 jaar.

      http://www.theblaze.com/blog/2014/02/10/an-interview-with-lt-gen-ion-pacepa-the-highest-ranking-soviet-bloc-intel-officer-to-ever-defect/
      Wat er uitspringt :

      ” anti-Semitisme has always generated terrorism”

      Zijn boeken hebben mij zelf overtuigd van wat Ik toch diep van binnen altijd hebt verdacht.

      Like

      • Driek zegt:

        Maria02 zegt:Zijn boeken hebben mij zelf overtuigd van wat Ik toch diep van binnen altijd hebt verdacht.

        Beste Maria02, u moet uw tijd niet verspillen aan het lezen van al die flauwekul, want u slaat zulke onzin uit, niet te geloven.

        Like

      • Maria02 zegt:

        Beste Driek, Ik lees wat Ik wil en geloof wat Ik wil. Ben een grote meid, en wantrouw links en het communisme als de dood. Mjjn mening, mag ik nog, maar weet niet voor hoe lang
        Groeten, Maria

        Like

  5. Trucker zegt:

    Nu dat we toch in een deuk liggen, George W Bush was toch zo geeen slechte piloot recht in één van de Twin Towers vliegen.
    ZEIK EVEN ELDERS MET JE GELUL al queda was wel degelijk een realiteit en voor de goede orde wat minder boekjes lezen met complot theorieën.
    Dat je dat clinton wijf die (indirect) verantwoordelijk kan gehouden worden voor de lynchpartij op Christopher Stevens en zijn drie beveiligers, citeert zegt mij genoeg.
    GELUL van de eerste orde.

    Like

  6. Nico Omen zegt:

    Er is maar één goede oplossing die onze totaal verziekte samenleving weer enigszins leefbaar kan maken, namelijk:
    a) opzeggen van EU-lidmaatschap en terug naar de EEG-verdragen
    b) afschaffen van de euro en terug naar de gulden
    c) grenzen potdicht voor alles, met uitzondering van bonafide toerisme en bonafide handelsverkeer
    d) enkele reis herkomstland voor alle criminele, a-sociale en overige ongewenste elementen

    Like

  7. Tom Hendrix zegt:

    Ik heb er grote moeite mee, dat dit ISLAMTUIG, hier wordt geduid met de woorden “Fransen”. Noem dat vuil schorum wat het is: ISLAMTUIG van de bovenste plank! Verder is het om te janken, dat dankzij de RODE TIRANNEN der EUSSR, nog meer van deze HAATBAARDEN naar Europa komen! Ik blijf erbij, wij moeten zowel afrekenen met de EUSSR als met het ISLAMGESPUIS!

    Like

  8. leefbarbaar zegt:

    Mocht de Eiffeltoren niet lukken, mag ik dan warm het Binnenhof aanbevelen?

    Like

    • peterselie1 zegt:

      Volledig mee eens!

      Like

    • Wans Horst zegt:

      Helaas is de samenstelling van het Binnenhof slechts een afspiegeling van de samenleving, die volgens Maurice de Hond, geheel onbegrijpelijk als je het mij vraagt, massaal hun stem laten vallen op D66 als er nu verkiezingen zouden worden gehouden. Wie stemt er nu op een Pipo – ik moet bijna janken als ik die man weer verongelijkt zie doen en om de hete brij zie heendraaien – die het volk slechts verder wil uitverkopen aan de EU, gelijk alle partijen behalve de PVV en misschien nog de SP? Die een uniform zombies wil maken van de mensheid om de concurrentie aan te gaan met China. De regeltjes worden bedacht op de ministeries en die zitten door heel Den Haag. Bovendien: wie gaat onze belangen behartigen als Wilders er niet meer is? Als er een nieuwe Pim Fortuyn opstaat zal hij net zo snel weer van het toneel verdwijnen als het origineel. Nee, de gevestigde belangen zijn stevig verankert in de samenleving of het nou door verkiezingsfraude komt of door manipulatie. Niets draait meer om waarheidsvinding, want alleen zo worden mensen week genoeg gemaakt om zaken die het daglicht niet zouden kunnen verdragen toch gewoon doorgang te laten vinden.

      Like

    • paulzwueste zegt:

      Leefbarbaar. Geweldig idee!!! Heb je het adres van ISIS?

      Like

  9. Charles Martel zegt:

    Mogelijk is dit wat er achter de verdwijning van het Maleisisch vliegtuiig zit. Misschien vliegt het weldra vol springstof tegen de Eiffel-toren. Met een reikwijdte van vele duizenden kilometers kan het vanuit de Indische oceaan (of Oost Afrika of Centraal Azie) rustig tot in Parijs vliegen.

    Like

    • janfreak zegt:

      Dan zal het toch wel ergens geland moeten zijn en met zo’n groot vliegtuig doe je dat niet op een landweggetje. Ook lijkt het me onwaarschijnlijk dat niemand het dan ergens heeft zien landen. Maar je hebt ook geen vliegtuig nodig om de Eiffel-toren te vernielen, een paar busjes met explosieven die door een aantal zelfmoordenaars tegen de poten gezet worden zorgen voor hetzelfde resultaat.

      Like

  10. Thomas zegt:

    2001 was een inside job… Maar goed, ik betwijfel of het ze gaat lukken wat de Eiffeltoren betreft 🙂

    Like

    • Trucker zegt:

      Ligt het aan het weer dat ze nog eens vanonder de stenen kruipen?
      Feit blijft dat de komplot LULKOEKVERKOPERS op geregelde tijd een pop-up doen, is voor mij blogvervuiling maar zal als goed Christenen vandaag eens vergevingsgezind zijn en er verder geen aandacht aan besteden.

      Like

      • Thomas zegt:

        Er zijn inderdaad een hoop complotten geweest over 9/11. Maar hoe je het went of keert, een hoop dingen kloppen voor geen meter!

        Like

  11. Trucker zegt:

    @ Thomas 13 juli 2014 om 19:28
    Leg even uit wat volgens jouw “dingen zijn die voor geen meter kloppen”, en dan niet op wikipedia of google gaan shoppen want die zeik intereseert me niet.
    Hou dit in even in gedachten —> jongen, de islam(iet) lacht zich naast alles wat er gebeurd ook nog eens extra een breuk met de IDIOTEN die zich laten opnaaien door komplott heorieën.
    Nogmaals (voor de elfendertigste keer) les één van oorlogsvoering is misleiding.
    Dit staat vooraan : MISLEIDING.
    Je doet maar en ook voor de elfendertigste keer : piepeltjes als jij met die zeik lig ik niet wakker van , ik ben best in staat om voor mezelf te zorgen en lieden als jij betekeenn met hun retoriek eerder een gevaar als een gerusstelling in het rechtse islamofobe blok, of je dit trouwens begrijpt of niet lig ik evenmin van wakker.

    Like

    • Thomas zegt:

      Wat ben je lekker agressief dan voor iemand die ”piepeltjes” als mij niet serieus neemt 🙂

      Like

      • Trucker zegt:

        Euh ik had een vraag zal ze even herhalen:
        Leg even uit wat volgens jouw “dingen zijn die voor geen meter kloppen”, en dan niet op wikipedia of google gaan shoppen want die zeik intereseert me niet.

        Laat het een troost wezen dat ik op Heer Bron’s blog weinig reageerders ken die me een leuke aardige vriendelijke en gezellige reageerder heten.
        Weet je wat : I don’t care.
        PS wat is die rare opmerking “…lekker agressief …” ik doe gewoon normaal zoals ik altijd ben.
        Kom op met die meuk ben erg nieuwsgierig naar gedetailleerde analyses van geheime operaties.

        Like

  12. rotsus zegt:

    Ik heb de reacties op het topic nagenoeg allemaal doorgelezen en een aantal malen met gekrulde tenen.
    Voor degene die het betreft, en deze zullen het wel weten als ik mijn opmerking hier plaats het volgende. Ik heb de zaak 9/11 van begin tot einde, van boven naar beneden, van links naar rechts bestudeerd gedurende zo’n kleine 12 jaar. Heb er megaveel tijd ingestoken om alles af te wegen en naar waarheidsgehalte te beoordelen.
    Degene die werkelijk geloofd in dit onzinverhaal dat 19 “islamitische terroristen” deze twintowers heeft neergehaald, alsmede een boeing het Pentagon heeft binnengevlogen, en er 1 heeft laten neerstorten nabij Pensylvania leeft in een andere wereld dan ik, en dat zeg ik met 100% zekerheid, en zelf niet zoals ik wel eens opmerk met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
    Maar……………………ik ben een echte complottheorie aanhanger natuurlijk, dat moge duidelijk zijn.
    Mensen, Al Qaida bestaat net als de kerstman en sinterklaas, alleen in de ogen van het die het “moeten of willen” geloven.
    Het gehele 9/11 verhaal is een 100% false flag operation, net zoals het golf van Tonkin incident welk de Vietnam oorlog ontketende en nooit heeft plaatsgevonden en Pearl Harbor welk door de Jappen in no time platgebombardeerd werd en waarbij OOK DESTIJDS net zoals nu in de Twin Towers, gewoon maar even ongeveer 3000 amerikanen omkwamen. Twin Towers ongeveer 3200 en Pearl Harbor ongeveer 2850 Amerikanen!!!

    Ik kan er gewoon niet meer tegen dat mensen NU NOG STEEDS ZEGGEN dat dit fake terreurnetwerk waarvan ik de naam nu NIET MEER UITSPREEK ook maar ERGENS voor verantwoordelijk is. Dat zou dan namelijk betekenen dat al deze “aanslagen” uitgevoerd zouden moeten worden door de computers van onze oh zo geliefde CIA, want daar hebben ze deze benaming GECREËERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hiervoor heb ik minimaal 1000 pagina’s bewijs en honderden uren verklaringen van ECHTE SPECIALISTEN.
    Daarbij denk ik dat ik minimaal 10.000 uren tijd hierin gestoken heb om alles te zien, aan te horen van diverse bronnen, docu’s te bekijken, specialistische stukken na te kijken en advocaat van de duivel te spelen.
    9/11 is het werk van de regering BUSH en niemand anders!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I hope this is clear, crystalclear.

    Hoop dat ik vannacht kan slapen. Gaat normaal niet zo goed als ik me zo erger.
    Was getekend,
    Rotsus
    P.s. En ik ben nog nooit zo zeker van mijn zaak geweest dan NU!!!

    Like

    • Tom Hendrix zegt:

      @ Rotsus: 02.15. uur. Dat is een scenario Rotsus, wat wel eens werkelijkheid zou kunnen zijn. Als ik weet dat de BILDERBERGBENDE, de EUSSR de meest vreemde capriolen uithalen, om de Europese burgers kapot te maken, is uw reactie de moeite waard. Ook ik ben ervan overtuigd, dat er een lugubere macht in onze wereld bezig is, namelijk de NWO! En de islam zal ook gebruikt worden door de NWO, om een duivelse Wereldregering te vormen. Zo vreemd is uw theorie niet!

      Like

      • Trucker zegt:

        @ Tom ?

        Dit is het archetype wat een mol is Tom, ik dacht dat jij het toch zou begrijpen.
        Ik weet dat voor velen het bildenberg gedoe laat geloven dat de wereld geregisseerd wordt door een kleine groep mensen, (ik geloof dat duidelijk niet) waar de geschiedenis uitwijst uit dat tot hiertoe individuele personen de loop der gebeurtenissen hebben gewijzigd) oke so far so good ieder heeft het recht te geloven wat hij wil.
        Anders is het als er éne de slachtoffers van Nine Eleven (samen met hun familie) zo door het slijk sleurt als deze (zelfcensuur) hierboven raaskalt , op het www circuleren er duizenden theorieën van komplotten rond Nine Eleven en net omdat het zo ongeloofwaardig LIJKT is een twijfelende mens vlug geneigd om een goed lijkende uitleg daarrond voor waarheid aan te nemen.
        Misleiding Tom, ik schreef het gisteren nog in één van mijn comments,, twijfel zaaien maakt daar onderdeel van uit (is SOP in de strijd).

        Like

      • rotsus zegt:

        Beste Tom,
        De vader van George W. Bush heeft als eerste de naam cq woorden openlijk uitgesproken in een speech, (heb er een linkje naar) namelijk A New World Order waarin hij o.a. ook nog zei dat deze niet tegen te houden was en zou slagen in haar doel. En dat openlijk voor alle MSM!!! Kan het nog duidelijker? Daarbij zijn de Bushes, althans de 2 ex-presidenten beiden lid van Skull & Bones, waarop ik ook maar eens zou googelen en sturen de Amerikanen elk jaar grote mannen naar de Bilderbergconferentie waaronder ALTIJD Henri Kissinger aanwezig is. Hij mocht eens 1x niet komen, en dat was als ik me goed herriner in Zweden met toen Olaf Palme aah het roer welke NIET WILDE dat Henri zou komen. Olaf Palme heeft zijn keutel moeten intrekken en Kissinger kwam mooi.
        Neem aan dat je een beetje gekeken hebt naar de familie de Rothshild. Een goed verstaander heeft maar een……YEP.
        De lugubere macht waar jij het over hebt is nagenoeg helemaal terug te voeren naar deze familie waarvan ik vele feiten ken welke niet al te netjes zijn zal ik maar zeggen en dan druk ik mij erg zacht uit.
        Ik zal ook nog even reageren op Trucker want ik wilde eigenlijk niemand kwetsen of tegen het zere been schoppen.
        Met vr. groet,
        Rotsus

        Like

    • Trucker zegt:

      Aanvullend op mijn reactie van 14 juli 2014 om 08:32 ga die BULLSHIT niet verkondigen tegen een familielid van Nine Eleven want kans op lichamelijk letsel is groot met kans op blijvende schade (zou ik niet rouwig om zijn).
      Lieden zoals jij doen mij kotsen en op een maandagmorgen is dat net iets wat ik niet wil.
      (…. verwijderd door webmaster….)

      Like

  13. Trucker zegt:

    Tja ik voor hoop jou dat die tenen dan wat vies waren en tot in je neusgaten krulden.
    12 jaar…Godverdikke, dat is niet niks hé en gaan we je lijvige analys hiervan binnenkort op deze blog lezen? PDF kan je miljoenen pagina’s (na 12 jaar zal het dit wel wezen) gemakkelijk opslaan.
    Hou (MIJ) ons op de hoogte want (IK) wij zijn nooit te beroerd om voor eens en altijd te lezen hoe het Groete Komplot uiteindelijk zal ontrafeld worden.
    Heer Bron goed om te weten dat we een defensie specialist, kan nog nuttig zijn…
    Wat een manier om de week te beginnen 😦

    Like

    • rotsus zegt:

      Zeer geachte Trucker,
      Ik wil toch graag even een reactie geven op uw reacties in dit topic.
      Allereerst wil ik u zeggen dat het me zeer spijt dat een familielid van u is omgekomen bij deze ramp, waarvoor mijn welgemeende medeleven.
      Verder wil ik u mededelen dat ik niet vaak hier schrijf daar ik erg veel aan mijn hoofd heb op zakelijk en privegebied de laatste tijd wat in principe ook wel weer een beetje is terug te voeren naar bovenstaand topic maar dat terzijde.
      Echter als ik schrijf zijn de stukjes meestal erg lang daar ik mijn gedachtegoed of reactie zo goed mogelijk wil onderbouwen wat de webmaster mij misschien niet altijd in dank afneemt maar daar kan ik nu eenmaal niets aan doen.
      Dan zou ik u met heel veel plezier alle stukken ter onderbouwing van mijn beweringen hierboven willen doen toevoegen echter de meeste stukken vergen uitleg en aanvullende stukken welke je in de goede volgorde en het juiste jaar na dato moet lezen cq bekijken anders zie je namelijk door de bomen het bos niet meer.
      Kort wil ik ook even reageren op uw aanname dat ik een “mol” zou zijn waarvan ik u kan verzekeren dat ik dat niet ben maar dat is natuurlijk onmogelijk bewijsbaar echter ik neem aan dat o.a. Tom en waarschijnlijk ook anderen en met name de webmaster zelf dit wel gemerkt zouden hebben in de tijd dat ik hier reageer en dat is toch al een heel tijdje!!
      Dan tenslotte gebruikte u het woord “misleiding” in een context naar mij toe, en uw reacties gelezen hebbende begrijp ik dit zelfs wel een beetje. Ik ben het zelfs in grote mate met u eens dat wij met zijn allen alleen maar, en constant, misleid worden, althans daar is men gedurende 24/7 mee bezig en waarvoor ze gretig gebruik maken van de MSM waarvan het overgrote deel van “onze” bevolking klakkeloos alles maar voor waar aanneemt helaas!! Vergeet echter niet dat een uitspraak van een verschrikkelijke man uit de vorige eeuw, welke er “schuld aan is geweest” (ook hier zat de familie de Rothschild achter de schermen te sturen als een puppetmaster) dat meer dan 55 miljoen mensen om het leven kwamen en waarvan ik de naam zelfs liever niet uitspreek maar hij was de uitvoerder van WOII zal ik maar zeggen en zijn initialen waren A.H., en ik CITEER: “hoe groter de leugen, hoe eerder men ze geloofd”.!!!!!!
      Dan wil ik last but not least wel nog even kwijt dat dreigen met geweld tegen personen welke hier reageren naar mijn bescheiden mening op zijn minst niet erg netjes is en ik uw eigen tekst hier nog even bijvoeg.(“want kans op lichamelijk letsel is groot met kans op blijvende schade (zou ik niet rouwig om zijn) “)
      Ik blijf heel graag, ook met u, verdere discussie aangaan over alles wat wenselijk is en wat mij betreft………even goede vrienden maar wel met respect voor ieders mening, welke ik van uw kant overigens wel kan plaatsen.
      Hoop dat ik u een beetje heb kunnen overtuigen dat ik meen wat in met name DEZE reactie (op uw reactie) bedoel en dat u de goede wil ervan inziet.
      Ik wens u verder toch nog (hopelijk) een fijne dag toe en verblijf met vriendelijke groet,

      Rotsus

      Like

      • paulzwueste zegt:

        Ja, Rotsus, om je nog even ’n hart onder de riem te steken zogezegd. Het volgende.
        Ik persoonlijk vond ook, met jou samen natuurlijk, dat Bush in dat schoollokaaltje, waar hij die middag van de aanslag op de Twin Towers op bezoek was, wel erg lang in gepeins verzonken was nadat hij van de topfunctionaris CIA te horen had gekregen wat er allemaal gebeurd was! ’n Onschuldige president had zich eerst naakt uitgekleed en daarna op de grond rollend en met schuim op de lippen zijn kleren verscheurd!
        Dit al roepende: “Ik krijg jullie nog wel, etcetera, enzovoorts. enzoverders.
        Maar helemaal niets van dit alles. Heel vreemd!
        Persoonlijk denk ik dat Bush, (Bush kennende) wel degelijk afspraken had met
        Saudi-Arabië, maar niet wist dat het zo zou gaan. De vuile smiecht!!!

        Like

      • Trucker zegt:

        Euh dat ik een famiilielid zou verloren in Nine Eleven heb ik nog nooit beweerd en is derhalve neregns geschreven, evenmin heb ik tegen u bedreigingen geuit (en dat is niet wat Heer Bron heeft verwijderd) ik merk op dat mensen zoals u met die leugenachtige retoriek (die heel velen maar al te graag voor wwarheid aannemen) zeer voorzichtig moeten zijn als ze die bullshit in de US verkondigen, dat schreef ik en dat u daariets anders (kan/wil) van maken zegt al veel over uw vermogen tot iets juist interpreteren.
        Verder u doet maar, heden ten dage verkondigen islam dat de aarde plat is en zij bewijzen het met knullige video’s van de einder…wil maar zeggen elke stelling heeft volgelingen en of het aantal die meegaat in de (veronder)stelling bepalend is voor het waarheidsgehalte zou ik niet zeggen kijk bijvoorbeeld naar de ideologie islam, foute ideologie en toch miljarden volgelingen.
        Nine Eleven was de aanzet tot de Derde Wereldoorlog, hoe graag jullie met komplotten en waanideeën ook deze realiteit trachten te negeren.
        Het meest destructieve aan types als jij en consoorten is de schade die jullie toebrengen aan het Rechtse islamofobe blok, steeds maar weer (uit stupiditeit of bewust dus verraad) wiggen slaan in het rechtse blok.
        Heb het al velen malen geschreven blokvorming is nodig de Spartanen konden met minder manschappen grote legers tegenhouden door blokvorming in de letterlijke zin.
        Jullie zijn IM MIJN ogen (zal het duidelijk stellen) net zo gevaarlijk als de infiltrant die tweespalt zaait, door jullie hoeven de islamieten hun infiltranten geen onderhuidse operaties uit te voeren en zich veel bloot geven, nee want lieden zoals jullie met die verraderlijke retoriek zorgen er net voor dat de grote massa op apegaaien blijft liggen want het is och God “bilderberg en en zo” die het Westen wil vernietigen.
        Ik weet wie voor mij de vijand is en hou zeker rekening met de aloude wijsheid dat met twee reeds één een verrader kan zijn.
        tot slot, reageerders aanhalen om uw credibillity te bewijzen…pfff er zijn indertijd (dacht uit het blote hoofd Burges en mc Lean) spionnen in Groot Britagne geweest die iedereen vertrouwde en ze konden jarenlang hun gang gaan.
        Voor de goed orde ik beweer niet (want tussen de regels lezen is ook voor u een handicap) dat u een spion bent maar zal door wat u pent mijlenver uit uw buurt blijven virtueel of real life, want u bent in mijn ogen geen aanwist voor het rechtse (homogene) islamofiele blok.
        In feite is het een boutade maar zal het toch schrijven, met zo vrienden heb ik geen vijanden nodig.
        Aarch, zo beleefd blijven getuigd waarschijnlijk van een goede opvoeding (heb ik had) maar dat bezorgd me steeds een onbehaaglijk gevoel, als ik scheld of erger tegen éne op straat ga ik of de andere naderhand niet vriendelijk zijn begrijpt u, dus beter is uw real thoughts te laten spelen in uw geschrift ontdaan van het laagje “ik moet beschaafd reageren deze zelfs al beledigd hij/zij me”.

        Like

  14. Tom Hendrix zegt:

    @Trucker: 09.48. uur. Ik waardeer de reactie Trucker. Eerlijk gezegd, weet ik ook niet de details van 9/11. Ik heb de beelden gezien, die betreffende dinsdag 11 september 2001, en wist op dat moment, dat de ISLAM een gevaarlijke ideologie was en is. Buiten dat, is er in mijn optiek ook sprake van een duivels plan, om de wereldbevolking te reduceren tot 500 miljoen mensen. Maar ik sta open voor elke discussie Trucker, dus ga ik ook serieus om met jouw reactie. In ieder geval, de wereld wordt er echt niet leuker op.

    Like

  15. Trucker zegt:

    “…duivels plan, om de wereldbevolking te reduceren …” zal ik wel bijhoren 😦

    Like

  16. Trucker zegt:

    Oef, hele geruststelling had al reservedoos met Brennekes opengemaakt 😉

    Like

    • Trucker zegt:

      @ paulzwueste 14 juli 2014 om 16:17
      Trucker, de zin achter: “Zo is het.” was grappig bedoeld.

      verdikke zie bericht van

      14 juli 2014 om 20:10
      Oef, hele geruststelling had al reservedoos met Brennekes opengemaakt

      Like

  17. Tom Hendrix zegt:

    @Rotsus: 12.00. uur. Bedankt voor uw reactie, Rotsus. En belangrijk is, dat ieder hier zijn mening kan en mag geven. Juist door na te denken, en met elkaar in discussie te gaan, worden we met de dag beter, in het debat met elkaar. Ik heb in het verleden wel eens op de persoon gespeeld, maar ik tracht dat nu te vermijden. We hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar een redelijke reactie is altijd een verrijking op dit mooie blog van Dhr. Bron.

    Like

    • Trucker zegt:

      @ Tom lees ik zo “stillekes” dat mijn reacties “op de persoon gespeeld zijn” ?
      Ik heb van dag één op Heer Bron’s mijn eigen stijl gebruikt en die is voor sommigen onverteerbaar en not done…
      Heb vorige week geschreven dat het Bron’s blog is en zij die mijn comments niet smaken hoeven ze niet te lezen, anderzijds zijn er ook reageerders (die al veel langer als ik op deze blog vertoeven) die mijn reacties wel te pruimen vinden. De waarheid is : ben ik tevreden mee want indien ik zou weten dat niemand mijn freewheeling leuk vind, tja dan is ook voor mij de kous af.
      Heer Bron heeft tot hiertoe ik dacht 2 (of 3) keer een reactie verwijderd of ingekort, het zal dus best meevallen met mijn comments denk ik dan.
      Wat ik mij afvraag is waar jij de grens legt van “het op de persoon spelen” omdat dit in dit topic bv een dicht raakvlak heeft, bovendien is iemand een “mol” of spion heten is mijn inziens niks verkeerd maar goed ieder zijn mening daarover.
      Piepeltjes…tja dat horen ze niet graag kan het ook niet helpen als ze raaskallen of onzin verkopen of erger regelrechte onwaarheden poneren wat wil je dat ik zeg doe maar op?
      Als je iets poneert meot je het kunnen bewijzen.
      Penninsg (niet mijn vriendje) is in mijn ogen één van de meest begnadigde schrijvers (ja ik weet het je doet met zo’n uitspraak anderen tekort I know maar dat is niet de bedoeling) op Bron’s blog en hij kan ALLES staven wat hij schrijft, er zijn nog heel goede topic plaatsers ook zij kunnen eveneens hun stelling (of artikel) funderen met bewijsmateriaal.
      ANDERS is het Tom met piepeltjes die hier in reacties zeik plaatsen en als ik bewijzen of argumenten vraag is het : ik ben agressief of ze draaien rond de hete brei of ze hullen zich in stilzwijgen,
      Ik hoef die zeik niet Tom, ik loop lang genoeg mee en heb genoeg watertjes doorzwommen om crap van facts te scheiden.
      Blijft wel dat ik me razend kan maken in die onproductieve houding en net dat laaste begrijpen er zo weinig.
      Leuk en ardig als een linkse hier komt stoken maar als het éne is die wordt verondersteld uit hetzelfde kamp te komen en hij begint met komplot theoreieën of andere ongefundeerde verdachtmakingen wiggen te drijven in het rechtse kamp…dat haat ik Tom is contraproductief.
      En tot hiertoe is er GEEN EEN die een fractie bewijs op tafel gooit van hun zeik zelfs je “vriendje” Rotsus want, zegt hij (hou je vast) “…meeste stukken vergen uitleg en aanvullende stukken welke je in de goede volgorde en het juiste jaar na dato moet lezen cq bekijken anders zie je namelijk door de bomen het bos niet meer…” , analytisch denken kan ik een beetje en de tijd heb ik…weet je Tom ik haat dat domme oeverloze gezwam dat ten alle tijde in de kaart speelt van de vijand en daar gaan ze volledig aan voorbij, ze vinden zichzelf lekker belangrijk want ze weten geheimen maar ze bewijzen of openbaren…woord en daad is altijd een uiterste geweest maar dat belet niet dat deze lieden voorbij gaan aan de ongemakkelijke waarheid dat ze het de vijand gemakkelijker maken.
      Tot slot, voor mij is op de man spelen commentaar op hoe iets geschreven wordt en niet wat, maar dat heb ik vorge week al iets omstandig uitgelegd.

      Like

      • E.J. Bron zegt:

        @Trucker

        Jezus man…wanneer ga je een boek schrijven!? 😆

        E.J.

        Like

      • Trucker zegt:

        E.J. Bron zegt:
        14 juli 2014 om 23:15
        @Trucker

        Jezus man…wanneer ga je een boek schrijven!? 😆

        E.J.

        Mag er sex en schuttingtaal in ?

        Like

      • E.J. Bron zegt:

        Ja, s.v.p. inclusief een cd-rom met bewegende beelden!!! 😉 😆

        Like

      • Trucker zegt:

        E.J. Bron zegt:
        14 juli 2014 om 23:49
        Ja, s.v.p. inclusief een cd-rom met bewegende beelden!!! 😉 😆

        Dat boek lukt niet, ben gestopt bij pagina twee.
        Zal doen waar ik goed in ben comments schrijven : je teleporteerd die die je niet aanstaan (ben ruimdenkend) virtueel toch.
        Dat boek daar zal Penning vragen als ghost writer, ik meen eens gelezen te hebben dat hij nog een “hete bok” is (zelfs op zijn respectable leeftijd) dus zal hem wat adressen van jonge deernes doorspelen is dat ook opgelost.

        Like

  18. Infidel Pride zegt:

    @ Trucker……tjonge zeg…
    “Nogmaals (voor de elfendertigste keer) les één van oorlogsvoering is misleiding.
    Dit staat vooraan : MISLEIDING.”

    En dat zegt een piepeltje die blind het officiële verhaal achter 9-11 geloofd?
    Een terreurdaad waarbij al het staal is gesmolten door kerosine (kuch/er is werk voor de wetenschap) en niks meer heel is gebleven maar waarbij nog wel een paar paspoorten van de daders (een paar straten verderop) zijn gevonden.
    Gek, geen enkel persoonlijk goed van de inzittenden is teruggevonden (hoe is het mogelijk na zo’n crash?) maar de paspoorten van de daders liggen op een hoopje puin twee straten verder.

    Ik zeg je eerlijk; De complottheorieën geloof ik ook niet allemaal maar het officiële verhaal al helemaal niet.
    Alles rammelt aan alle kanten.
    Kijk naar de uiting van deze actie, het gevolg; Eerst was het nog Irak. Hoezo Irak? Iedereen wist allang dat Timmetje Osman zogenaamd in de grotten van Afghanistan zat. Achteraf is alles heel begrijpelijk want er stond nog een rekening open van Bush sr (1991) vs Saddam (het lag veel dieper maar voor de massa moest het ineens om massavernietigingswapens gaan/die er niet waren).
    Maar het ging toch om Timmetje (Osama)?
    -Maar nu we er toch zijn…….pakken we dat mooi even mee in Irak, onnie?-
    En toen was Afghanistan aan de beurt. Niet Afghanistan maar de Taliban.
    What the hell had de Taliban te doen met 9-11? – Maar nu we er toch zijn……-
    Wist je trouwens dat er nog nooit zomaar spontaan een revolutie is ontstaan? Daar zit een hele organisatie (een land met steun) achter. Welke macht zat zich te roeren daar?
    Gek dat het zo is gegaan met de arabische lente in die regio.
    Gek dat overal Al-Qaida bij betrokken was (remember de woorden van Hillary Clinton).

    Als je nog iets wil leren over conflicten en misleidingen die de VS hanteren ‘om hun recht te halen’ raad ik jou de docu ‘The Power Principle’ aan (tis wel een lange rit van zo’n 5 uur maar dan heb je iets anders dan het gezeik van Wiki of andere bronnen die jij niet vertrouwd).

    -Of ben jij zo goedgelovig dat jij denkt dat de VS alleen maar alles doet voor elk mens op deze aardkloot ten goede? Aan macht en hoe je die behoudt heeft zij geen oren naar?-

    Like

    • Trucker zegt:

      Heb je Bron’s comment niet gelezen op mijn laaste post, ik ben het trouwens ook moe om alles te moeten herhalen, wil je een pagegaai koop er één of ga naar de zoo.
      Ik sta niet blindelings achter de US (wel Israël) en zeer zeker niet de USA van de FUCKING moslimbroeder hussein barack.
      Il maak voor mezelf uit wat ik waarheid vind of niet.
      Verder is voor mij dit onderwerp op deze blog een CASE CLOSED geworden en zijn verdere popgingen om mij uit de tent te lokken tevergeefs.
      Ga je geleuter verkondigen tegen de slachtoffers hun nazaten of (persoonlijk zou ik deze leuker vinden omdat je zeker niet heelhuids terugkeert) rednecks.

      Like

Geef een reactie op hyperinflatie Reactie annuleren