VIDEO Jan Roos

 

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

11 reacties op VIDEO Jan Roos

  1. goed en gratis cabaret

    Geliked door 1 persoon

    • paulzwueste zegt:

      Inderdaad.
      Dat had Jan moeten doen.
      Hetzelfde als wat dat zogenaamd humor-genie, dat mager skelet van de PVDA doet.
      Die wandelende graftak met die uilenbril en dat haar dat als altijd onder stroom lijkt te staan.
      Met dit verschil dan dat onze Jan héél ècht leuk is.

      Goeie vent!

      Like

      • Republikein zegt:

        Die weet het wel hoor, die vent met dat leipe hoofd een lichtgevend haar.
        Precies het prototype dat Fons Jansen beschreef en nog eerder, als ik me niet vergis, door Herman Chuiphof werd bevestigd door:zijn we er toch ingestonken.

        En Fons zei ooit:
        Als u het op school ook zo ontzettend vervelend vond is er grote kans dat u hoogbegaafd bent.

        Maar ja, ik woon ook niet in een huis van een miljoen.
        Met een dikke zoen.

        Geliked door 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        Wat ’n afzichtelijk replica van het menselijk ras is die VARA-idioot.
        ’n Aanfluiting van het begrip “Man”!
        Vroeger liep hij met ’n bril met glazen van glazenpotjesbodems.
        Nu heefttie “contactlenzen” die van twee ouwe zoeklichten uit de oorlog afkomstig zijn.
        Maar het walgelijkste begint als hij zijn mond opendoet en “Morgenrood”
        begint te zingen.

        Vroeger was de morgen inderdaad zo rood als de pest, maar die is allang van het zuiverste PVV-blauw!

        Like

      • Republikein zegt:

        En dat er mensen zijn die beweren dat zij geschapen zijn naar Zijn aangezicht.
        Zo was ik vandaag met mijn lievv te Deventer en nuttigde enige consumptie en toen en toen en toen, spannend.
        Niks spannend want gaf een euro fooi en de halve zool wees me op een blik met gleuf met afbeelding van negertje en vroeg joh, voor 10 cent heeft ie wat te eten.
        En zeide ik tot hem of ie wist waar zijn vader was en had ie gelijk broekhoest.

        Geliked door 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        Daar ben je mooi klaar mee met zo’n broekhoestende neger-lover met ’n gleuf van tien cent.
        Vroeger waren het dames, vandaar die gleuven, maar sinds die gender-neutralen het hebben over genomen kan je je alléén nog op de lucht oriënteren.

        Like

      • Republikein zegt:

        Het gelag voltrok zich in een steeg met aan de overkant waar wij verbleven, aan de muur afbeeldingen van het Dickens Festival.
        Op zo’n plakkaat een afbeelding van Ebenezer Scrooge die zich rot schrok toem hem een grafsteen werd getoond met zijn naam er op gegraveerd.
        Wilde daar nog wat over zeggen tegen die broekhoeste maar een stemmetje in mij verbood het me.
        Later en inmiddels thuis gekomen dacht ik dat het goed was zo, immers kan je een mogelijk nieuw lid van de Jostiband niks aan het verstand brengen.
        Het Dickens Festival is er elk jaar in Deventer en mytylscholen staan overal, niet alleen daar.

        Geliked door 1 persoon

    • paulzwueste zegt:

      Ik heb alle boeken van Dickens al.
      Moet ik dan nog wel naar dat festival, denk je?
      Alleen als ik die Lady van “Bleak House” te spreken krijg.

      Like

      • Republikein zegt:

        Terwijl mijn fiets inmiddels in een glas water ligt blijf ik toch met een dubbel gevoel achter.
        Een verstandig mens zou zeggen met je mond vol tanden.
        Als ik een selfie zou kunnen nemen ga ik voor een muur zitten die eerst met boekenplankmotief behangen is.
        Dan hoop ik maar dat er een interviewer langs komt, want anders ben ik net die vent met die lange baard die wacht tot dat ie pech krijgt.
        Overigens is wel zo iets al van de,wederom. reclame, van die oudjes met hun stacaravan, want geld terug krijgen wilden ze wel.
        En het 2e artikel voor de helft.
        Nou, doet dat maar.

        Geliked door 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        Verdomme Republikein.
        Goed geschreven.
        Dat idee van die boekenplank. Klasse!
        Probeer het eens met andersom zitten voor je Selfie.
        Dan zien ze die boekenplank namelijk óók op de foto.
        Waarom niet zou je zeggen.
        ‘T is maar ’n idee.
        Ja, wat ’n baard heeft die man.
        Ik kijk nooit reclame.
        Ik kom er namelijk uit, dus ik weet alles al.
        En daarbij, als je denkt dat die reclamespot over ’n uitzendbureau gaat blijkt het later toch
        weer Informatie van de Rijksoverheid te zijn over het aantrekken van vluchtelingen.
        Kortom, om met Lucky de Leeuw te spreken:

        “Asjemenau!”

        Like

  2. Marian zegt:

    Ik blijf Jan Roos leuk vinden.

    Like

Plaats een reactie