Eerste schooldag in Amsterdam-West

Screenshot_33

Een docent leest de namen van de leerlingen op:

“Mustafa El EKH Zeri”
“Aanwezig”
“Achmed El Cabul”
“Aanwezig”
“Kadir Sel Ohlmi”
“Aanwezig”
“Mohammed End Ahrha”
“Aanwezig”
“Mi Cha El Mey Er”
…Stilte in de klas …
“Mi Cha El Mey Er”
… Stilte in de klas …
“Voor de laatste keer: Mi Cha El Mey Er”
Achter in de klas staat een jongen op en zegt:
“Ik denk dat u mij bedoelt, maar mijn naam wordt als MICHAEL MEIJER
uitgesproken …”

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t H.P.

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "diversiteit", "Religie van de vrede", "Weg met ons!", Amsterdam, cultuurrelativisme, Islam, Islamisering. Bookmark de permalink .

20 reacties op Eerste schooldag in Amsterdam-West

  1. Wachteres zegt:

    Mijn achternaam wordt ook al verbasterd. HET MOET NIET GEKKER WORDEN! :p

    Geliked door 1 persoon

  2. Thomasson zegt:

    Michael Meijer was zeker de enige blanke in de klas?

    Geliked door 1 persoon

  3. Aegolius cs zegt:

    Mijn schooldag, 60 jaar terug zag er anders uit. Ik weet niet goed wat er veanderd is. Wellicht word ik binnenkort opgenomen in dementie verzorginghuis, evenwel na een wachtijd dat ik vergeten ben.

    Geliked door 4 people

    • Sabeltant zegt:

      Wees maar blij, je hoeft dan niet aan den lijve te ondervinden dat linkse partijen het land naar de klote hebben geholpen met de import van lieden die ons haten.

      Geliked door 2 people

    • paulzwueste zegt:

      Ik zat in een klas met 44 blanke kinderen.
      Als de broeder die les gaf ziek was, kwam de broeder van de klas ernaast tussen de twee deuren staan.
      Op die manier kon hij les geven aan 88 blanke leerlingen.
      Nooit ’n neger of lichtgetinte gezien in die jaren.
      In die tijden spaarden we nog zilverpapier voor ze.

      Was dat nog maar zo.

      Geliked door 4 people

      • paulzwueste zegt:

        Doorzetten Aegolius.
        Je bent nèt zo oud als je zelf wilt.
        Ik laat me niet door zwakzinnigen met ’n agendaatje op’n TAB vertellen dat het tijd voor mij is om oud te zijn, dus me rustig te houden, er niet meer bij te horen, of niet meer te mogen werken.

        Meestal zijn dat jeugdige zwakzinnigen die niet willen weten dat ze waarschijnlijk vóór mij zullen sterven.
        Gezien de ontwikkelingen in Europa, bedoel ik dus…!

        Geliked door 1 persoon

      • Renske zegt:

        Idd doorzetten. Kijk uit dat je jezelf niet oud maakt. Je kunt met je geest veel meer besturen dan menig mens denkt.

        Geliked door 2 people

      • Oeps48 zegt:

        @ paulzwueste (23 augustus 2017 om 17:32)
        Goede avond Dames en Heren.
        Ja, die klassen van 44 leerlingen herinner ik me ook nog. Alle kinderen waren blank. op een stuk of 4 Indische jongens na. De jongens zaten op een jongensschool en de meisjes op een meisjesschool aan de andere kant van het dorp. Wij hadden 6 klassen en maar 5 onderwijzers. En de bovenmeester deed 2 klassen tegelijkertijd. En toen de school na 6 jaar doorlopen was, konden we allemaal lezen, rekenen en schrijven. We hadden de tafeltjes van buiten geleerd. En we maakten zelfs grote staartdelingen. Kom daar nu nog eens om. En we wisten ook nog wat van geschiedenis en aardrijkskunde. En we hadden ook nog allerlei volksliedjes leren zingen. In de lees- en taallessen leerden we ook nog allerlei andere zaken, waar ik tot op de dag van vandaag nog profijt van heb. En we leerden ook nog de verkeersregels. We speelden tikkertje, voetje van de grond, oliekletsen, bokspringen, knikkeren, tollen, vliegeren, slootjespringen. In de 6e klas gingen we met de trein op schoolreisje naar Amsterdam, met schiphol, Artis en rondvaart. Onderweg vertelde de meester vertelde de meester nog van alles over de bruggen en de rivieren en de polders en zo, waar we langskwamen. Die goeie ouwe tijd was toch best wel een leuke tijd.






        Geliked door 2 people

      • Republikein zegt:

        Geliked door 2 people

      • delamontagne zegt:

        Ja dat was in de tijd dat je nog broeders had. In de betekenis van R.K.
        Nu betekent het natuurlijk “broeders-in-de-achterlijkheid”, teweten de broeders en zusters in allaha.
        Ik had op de middelbare school ook broeders. Uit Oudenbosch geloof ik.
        Maar klassen van 44 kan ik me niet herinneren.
        Trouwens wat ik hier lees; geen kleurlingen in de klas.
        Ik maakte het op de Lagere School andersom mee.
        Met nog een stuk of 5 andere blanke kindertjes in de klas.
        De rest had van huis uit een kleurtje.
        Maar het vreemde, je besefte het niet.
        Alleen als er over de slavernij werd gesproken. Dan keken sommigen enigszins “schuins” naar ons blankertjes.
        Nooit compensatie voor gehad later in NL…

        Geliked door 1 persoon

    • Oeps48 zegt:

      @ Aegolius cs (23 augustus 2017 om 16:39)
      Goede avond Dames en Heren.
      In de ruttige nieuwe tijd gaat alles anders worden. Tegen de tijd, dat wij niet meer weten, dat we naar het verzorgingstehuis moeten, kunnen we niet eens meer. Dat is dan al lang ruttig wegbezuinigd. Er wordt ons in de ruttige participatiemaatschappij niet voor niets het “voltooide leven” door de strot geduwd. Al degenen, die niet meer participeren, krijgen een mailtje, dat ze zich binnen 3 dagen moeten melden bij de zijingang van het crematorium voor de onvermijdelijke afhandeling. U zult zelf voor de kosten moeten opdraaien. En er moet getekend worden voor automatische incasso. Bij onvoldoende saldo volgt een ruttige boete. Eventuele nabestaanden gelieven thuis te blijven. Dat geeft teveel gedoe. De afhandeling is vooral zakelijk en kil. Ook bij niet op tijd verschijnen volgt er een ruttige boete. Breng uw donorcodicil mee. Dat geeft, afhankelijk van de kwaliteit van de organen, wellicht een klein beetje korting. Dit is het vooruitzicht voor de goeie ruttige tijd van binnenkort.

      Geliked door 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        Delamontagne.
        Je maakte het anders mee.
        Waarschijnlijk was dat in de tijd dat je nog in Nederlands Oost Indië op school zat met 5 blanke Nederlandse kindertjes en de rest zg. ‘blauwe’ kindertjes.
        In die tijd werden ze zo genoemd.
        Ik vroeg me en nog steeds af waar dat blauw vandaan zou moeten komen.
        Voor mij waren ze gewoon blank met zwart haar en donkere ogen.
        En hun moeders maakten werkelijk fantastisch Indonesische rijsttafels!
        Ja, dat waren heerlijke tijden.
        Oeps.
        Dank voor het gedetailleerd overzicht.
        Toen ik dat las realiseerde ik me dat we al zovéél hebben prijsgegeven van zoveel waardevols…!

        Like

      • Republikein zegt:

        En dan komt er een oetlul uit een intellectueel gek gezin ouwehoeren over halfbloedjes.
        Maar BB vindt het goed omdat het zo netjes is geschreven.
        Dont shoot the pianoplayer.
        En last but not least zijn er luitjes die 110 dagen geleden vertelden dat het over 200 dagen alweer Sinterklaas is.
        No heart feelings, hard bedoelik.

        Like

  4. Marian zegt:

    Zover zijn ze al. Geen moeite met het uitspreken van de islamitische namen, dus wel met die van de Nederlandse namen.

    Geliked door 1 persoon

  5. Japio zegt:

    http://www.rijnmond.nl/nieuws/158459/Taalachterstand-wegwerken-met-Donald-Duck
    Taalachterstand wegwerken met Donald Duck – #rtvrijnmond

    Geliked door 1 persoon

  6. Sjaak zegt:

    De antwoorden ,,Aanwezig” kloppen niet !
    In hun taal heet het ,, Hier hoerenzoon ” !

    Geliked door 1 persoon

  7. Marc zegt:

    Ik heb dat een keer live meegemaakt. In de wachtkamer van de kaakchirurg riep de zuster elke cliënt bij naam. 90% had een allochtone naam, meest Turks. Die vrouw deed echt haar best die vreemde namen zo goed mogelijk uit te spreken. Ze riep: “mevrouw gehloek”. Geen reactie. “uhh, mevrouw goeloek”. Weer geen reactie. “Uhh,… uhh…”,. “Nou, ..”, onderbrak een echte Rotterdamse haar, “…zeg maar gewoon mevrouw Geluk, hoor!”

    Geliked door 2 people

  8. Jan zegt:

    Extreemrechtse Pegida intimideert schoolkinderen

    Activisten van de extreemrechtse actiegroep Pegida hebben de toegangsdeur van een islamitische basisschool in Leiden met een hangslot vergrendeld en een tekst aangebracht waarin ze de leerlingen uitmaken voor toekomstige terroristen. De haatboodschap is voorzien van een groot doodshoofd. De actie komt op de eerste dag dat de kinderen weer naar school gaan.

    ….
    De PvdA spreekt van een ‘misselijkmakende actie’ en gaat raadsvragen stellen:

    Bij komende commissie L&B ga ik hier vragen over stellen aan de burgemeester https://t.co/4UYb7vusmZ

    — Abdelhaq Jermoumi(@Jermoumi) 21 augustus 2017

    https://joop.vara.nl/nieuws/extreemrechtse-pegida-intimideert-schoolkinderen

    Like

Plaats een reactie