Ik ben een islamofoob; there, I said it

(Door: Ebru Umar)

Ik ben een islamofoob. There, I said it. Ik heb er niets mee, met die islamhallelujah, met de hoofddoekmeisjes die hun recht bepleiten om door mannen gebrainwasht te worden en de mannen die hun recht verdedigen om hun zussen, dochters, moeders, tantes, nichten, oma’s en vrouwen te mishandelen.

Ik heb niets met de hoofdredacteuren die hoofddoeken en baarden een column geven en opgelucht ademhalen ‘we hebben er één’. Die denken ‘ja jij zou die plek wel willen maar jij krijgt ‘m lekker niet’ (nou dan niet). Ik heb niets met eindredacteuren en tv-bobo’s die islamisten promoten en divi-bokalen instellen. Stop die divi-bokaal in je reet, of geef ‘m aan je zoon als ‘ie met een hoofddoek thuiskomt (ow shit shoot nee hè bah moet dat nou!?).

Lees verder>>>

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

9 reacties op Ik ben een islamofoob; there, I said it

  1. Willem zegt:

    Ik heb groot respect voor je Ebru!!! Ben benieuwd wanneer jij aan tafel mag zitten bij op1 of Jinek.

    Like

  2. R. zegt:

    Laten we nu eens eerlijk zijn…moslims zijn en blijven een probleemvolk in westerse landen! Omdat de islam geen religie is, zou dit hier dus verboden kunnen worden! Dan gaan ze vanzelf weg!!!

    Like

  3. jungleelephant zegt:

    Petje af!

    Like

  4. koosv8 zegt:

    Dat is duidelijke taal, daar hoef je geen haarlok voor af te knippen, wat kan je het goed verwoorden, de WAARHEID IS GOED.
    DE REST IS TONEEL EN LINKSE IDIOTERIE.

    Geliked door 1 persoon

  5. Ravian zegt:

    “Ik ben een islamofoob”

    Welkom bij de club.

    Geliked door 1 persoon

  6. saslis1234 zegt:

    Je weet zelf ook hoe moslims over christenen denken

    Geliked door 1 persoon

  7. Niek zegt:

    Ben het met je eens maar de Islam moet je niet bestrijden…. Het zijn in Europa naïeve sukkels die de mening niet op orde hebben en alles goed vinden voor de lieve vrede, liever Rusland haten dan weten wie de echte vijand is….oké?

    Like

  8. karton zegt:

    Betr. de kopvodden-opstand in Iran, hoorde ik vanmorgen een Turks meisje op tv. Zij heeft de islam verlaten en is kennelijk ondergedoken uit angst voor wraak van échte “gelovigen”. Zij is schrijfster , heet zij niet Lalalala Gül ? O.i.d. ?
    Deze vrouw had mijn sympathie, tot vanmorgen, want wát hoorde ik haar zeggen ?
    “Wij moeten die Iraanse vrouwen helpen, álle Iraanse vrouwen moeten we naar hier (Nederland) halen !”
    (Ik ben maar snel weg gezapt, vóórdat ik met voorwerpen ging smijten)

    Geliked door 1 persoon

  9. ronjaspers zegt:

    Jullie ongelovige honden en varkens moeten je gewoon tot de islam bekeren,Probleem opgelost.Ik hoop niet dat ik erbij hoef te vertellen dat het cynisch of sarcastisch bedoeld is.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie