Obama: moslimbroeder, antisemiet en peilloos arrogant

Screenshot_17

(Door: Martien Pennings)

Uit de hele Midden Oosten politiek van Obama blijkt dat hij een Moslimbroeder is. Pamela Geller heeft ooit de retorische vraag gesteld wat een moslimbroeder qua Midden-Oostenpolitiek anders gedaan zou hebben dan Obama. Het antwoord luidt: niets. Obama heeft een zuivere islamistische politiek gevoerd in het hele Midden-Oosten.

En nu weet ik ook zeker dat de president van de VS een uitermate smerige antisemiet is. En dat concludeer ik uit een paar seconden film. Knap hè? Kijk vanaf 1:37 naar die gesloten kop van Obama waar de minachting voor Netanyahu vanaf straalt.  Zie het geteisterde en vermoeide gezicht van Netanyahu, en zie hoe, precies op het moment dat Netanyahu met gepijnigde stem de concessies opsomt die Israël al heeft gedaan in Samaria-Judea en vermeldt wat Israel ervoor terugkreeg, namelijk terreur, Obama zijn kopje koffie van het tafeltje aan de andere kant neemt,waarbij hij natuurlijk even zijn hoofd van Netanyahu weg moet draaien, een kalm slokje neemt en zijn kopje weer terugzet.

Al mijn instincten zeggen mij: hier zien we een president van de Verenigde Staten die tevens een peilloos arrogante klootzak van een antisemiet is. Aanklagers wegens belediging van een bevriend staatshoofd graag in rijen van vier opstellen.

Iedereen moet vooral het verdere filmpje bekijken. Het bevat een prima interview met Caroline Glick, die hetzelfde soort geteisterde en vermoeide gelaat heeft als Netanyahu. Haar nieuwe boek wordt gepresenteerd en daarover heb ik gisteren hier al een stukje geschreven.
__________________

Door:
Martien Pennings
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in antisemitisme, Israël-vijandigheid, Jodenhaat, Moslimbroederschap, Obama. Bookmark de permalink .

61 reacties op Obama: moslimbroeder, antisemiet en peilloos arrogant

  1. dgneree zegt:

    een arrogante windbuil, die Amerika op de een of andere manier gehypnotiseerd heeft

    Like

  2. bigljohn zegt:

    Het duurt nog een poosje voordat Obama president af is, omdat hij aan zijn laatste termijn bezig is.
    Het zal toch niet zo zijn dat de volgende president van de Verenigde Staten alweer een Islamiet zal zijn. Misschien wordt daar al aan gewerkt. Terwijl er een strijd aan de gang is tegen het terrorisme,
    werd de Moslim Obama alweer herkozen tot president. Fraude met verkiezingen door de Amerikaanse overheid ? Het volk wijsmaken dat men een strijd voert tegen de radicalen, en tegelijkertijd een Obama die DE grote vriend van de Islam is en die men zijn gang laat gaan met zijn pro Islam politiek. Allemaal wel een beetje TE toevallig !

    Like

  3. Jean zegt:

    Wij burgers moeten het roer in handen gaan nemen betreffende de weerstand en verzet tegen die barbaarse smeerlapperij islam genaamd, laten we dat over aan de huidige politieke lafaards dan zal ons dat zuur gaan opbreken met tot gevolg geen enkele toekomst voor onze kinderen en kleinkinderen.
    Het is onze verdomde plicht die smeerlapperij te verdrijven van ons grondgebied en al die haat- resp. mosselketen gelijk met de grond te maken,de haatbaarden in soepjurken en mosselwijven samen te drijven en ze droppen in die zandbak in noord Afrika.
    Het is reeds 5 over 12 met die achterlijke smeerlapperij op ons grondgebied, onze kinderen en kleinkinderen worden er al mee vergiftigd in het katholiek onderwijs, kan het nog degoutanter?

    Like

  4. Henk.V zegt:

    Precies, Martin!
    Daarom herhaal ik mijn enigszins aangepaste reactie die ik gisteravond schreef bij het artikel dat handelde over het gegeven dat de Palestijnen nu aan zet zijn:

    ”Obama is een regelrechte vijand van Israël.Zijn voorkeur gaat uit naar de belangen van de islam en dus ook van de Arabische landen . Dus zal hij alle eisen van de Arabische landen ondersteunen. Dat doet hij steeds openlijker, want de man kan toch niet meer herkozen worden.

    De belangen van de islam met betrekking tot Israël zijn zonneklaar: het gebied waar Israël zich bevindt moet weer onder islamitisch beheer komen, dus moeten de Joden verdwijnen.

    Obama weet heel goed dat elke concessie -in de vorm van ”afstaan van grond voor vrede”- totaal onzinnig was. Elk verlies aan grond heeft namelijk de kwetsbaarheid van Israël VERGROOT.
    Dat weet ook Obama., maar de man is de schaamte allang ver voorbij: Israël moet nog meer concessies doen.Met andere woorden :zich stap voor stap aan de vijand uitleveren.
    Dat standpunt wordt onder beddreiging aan Israël voorgehouden.

    De eerste zwarte president van de Verenigde Staten is bezig een pikzwarte bladzijde van karakterloze onbetrouwbaarheid te schrijven in de geschiedenis van de Amerikaanse buitenlandse politiek. Hij steunt het beleid van de nazi’s, van de holocaust ontkenners, van politiek correct , die allen niet te beroerd waren en zijn om de Joden (uiteindelijk) om het leven te brengen.

    Deze president is -en ik zeg het niet graag- de eerste Amerikaanse leider die ik werkelijk in een politieke crimineel heb zien veranderen. Zijn afkeer van Israël werd allengs groter.Zijn drang om de Joden het leven zo zwaar te maken is zo groor geworden dat de kansen voor Israël op WERKELIJKE vrede met de dag minder zijn geworden en de dreiging met vernietiging constant als een zwaard van Damocles boven het volk van de Joden blijft hangen!

    De schuld aan die afschuwelijke situatie zal zwaar op de schouders van Obama blijven rusten.Hij verergerde zijn gedrag door met de doodsvijand van Israël, Iran, een land dat WERKELIJK Israël met geweld wil uitwissen, een verdrag te sluiten dat de Iraniërs in staat stelt hun bewapening verder op te voeren.
    Obama heeft steeds de Israëlis weerhouden acties tegen Iran te ondernemen en door het sluiten van de overeenkomst met Iran verklaarde hij daarmee Israël IMPLICIET de oorlog!

    BOVENDIEN LIET HIJ OPZETTELIJK ÉÉN HEEL BELANGRIJKE,NOODZAKELIJKE STAP ACHTERWEGE: de Arabieren op te roepen om Israël te erkennen als souvereine staat! Ook de PLO kreeg deze eis niet uit de mond van Obama te horen.

    De enige conclusie is dan ook dat hij het Arabische, islamitische standpunt volledig deelt: Israël moet weg.

    Om zijn eigen miserabele lijst van verrichtingen gedurende zijn ambtsperiode nog enige glans te verlenen moet er een schijnverdrag komen: een quasi vredesverdrag tussen Israël en de Palestijnen. Obama als vredestichter, zien jullie het voor je??
    Obama weet namelijk dat de vijandigheden tegen Israël gewoon zullen blijven doorgaan, ook na dat ”verdrag”. De godvergeten hypocriete kwal.

    Deze man hoort al composterend in de vuilnisbak van de geschiedenis te belanden.

    Netanyahu heeft volstrekt gelijk dat hij hem verder niet meer zijn zin geeft.Zijn concessies waren hoe dan ook al een stap te ver en zij versterkten de positie van Israël niet bepaald..

    Israël moet nu wakker worden en verder alleen maar uitgaan van eigen inzichten, van eigen kracht en het eigen militaire vermogen activeren en inzetten met gebruikmaking van originaliteit en vindingrijkheid om op die manier ZELF volledig de eigen overleving te bewerkstelligen .
    Israël is door haar zogenaamde onwankelbare vriend,Amerika, onder regie van moslimbroeder Obama verkocht en verraden.

    En wij roepen daarom al onze medestanders in het Westen op om hun stem te laten horen in niet aflatende steun voor het land ,dat die hulp het meeste verdiend, onze ENIGE ECHTE vriend in het Midden Oosten, mogelijk zelfs in de hele wereld.
    Vrede zij over Israël. Wij staan achter jullie!”

    Like

    • max zegt:

      Waar woord Henk.V.

      Je zegt ook: “De enige conclusie is dan ook dat hij het Arabische, islamitische standpunt volledig deelt: Israël moet weg.”

      Dat is waarom hij met Iran onderhandeld, en hun volgens mij zo by the way Iran de ruimte geeft om de bom af te maken. En zo Iran de mogelijkheid te geven om die bom te laten vallen op Israël.
      Dát gevoel krijg ik een beetje met dat “ge-onderhandel” met Iran.

      Like

    • Cathja zegt:

      En zó is het! Vrede zij over Israël! Tot in lengte van dagen.

      Like

    • Henk.V zegt:

      kleine correctie:

      ”Dat standpunt wordt onder beDreiging aan Israël voorgehouden.” Één d is genoeg.. 🙂

      Like

  5. Sjaak zegt:

    Hier heb al een nieuwe job voor Obama !

    Like

  6. Jan Van zegt:

    Hmmmm, ben geen aanhanger van Mobama…, maar over dat slokkie koffie tussen door, vind ik wat overdreven.
    Verder is elke discussie over de “betwiste” gebieden makkelijk af te ronden door de opmerking:
    “luister nou eens naar wat de palestijnse leiders zélf zeggen over hun plannen met Israel”.
    Wanneer men toegeeft dat men die uitspraken niet kent, of niet toegeeft, dan zeg ik:
    “Einde discussie. Met iemand die een oordeel geeft maar te beroerd is om wat onderzoek te doen, ga ik niet mee in discussie. Doe ik met een 5-jarige ook niet”.
    Mvg.

    Like

    • Henk.V zegt:

      @JanVan, Hoe goed kent U de standpunten die de de Palestijnen er op nahouden met betrekking tot Israël? De betreffende materie waarover hier al lange tijd wordt gediscussieerd is al jaren lang(!) punt van omvattend ,intensief onderzoek, waarbij allerlei aspecten aan deze kwestie de revu passeren.
      Daarbij worden zeer goed onderbouwde argumenten aangedragen,vaak voorzien van zeer relevant bronnenmateriaal.
      In het algeneen weet men hier dus erg goed waarover men het heeft..

      Like

  7. Erik Bink zegt:

    De foto zei me al genoeg, maar het filmfragment uiteraard meer.
    Met zijn houding wil ie laten zien dat ie een oplichter naast zich heeft, waar ie verder eigenlijk geen woorden meer aan vuil hoeft te maken en dat het slokje koffie belangrijker is dan wat die oplichter van een Jood ‘m te vertellen heeft. Hoe antisemitisch kun je zijn. Zoiets dus.

    Glick heeft gelijk. ’t Heeft nu wel lang genoeg geduurd. “Ze” hebben 75 jaar de tijd gehad een eigen ‘Palestijnse’ staat te vormen en ze willen en kunnen ’t niet. Dus…. “One state solution” onder de Israelische wet.

    Like

    • Sjaak zegt:

      JAN VAN !
      “luister nou eens naar wat de palestijnse leiders zélf zeggen over hun plannen met Israel”.
      ———————————————————————————————————————
      HOE NAIV KUN JE ZIJN WANNEER JE DIT ZEGT !
      DE PALESTIJNSE LEIDERS KRIJGEN VAN DE
      HAMAS OPGELEGT WAT ZE ZEGGEN MOETEN !
      ZE WORDEN MET GELD UIT KATAR (400 millioen)
      QVER DE HUIS EN HOF ZENDER ,,AL JAZEERA”
      EN DE RADIKALE,, AL NUSRA” MOSLIMS BETAALD
      EN KRIJGEN ERIN GETIMMERT WAAR DE WEG
      HEENGAAT ! EN OBAMA DIE EEN MILLARD AAN
      DE UKRAINE SCHENKT IS AL OVER TIEN JAAR
      BEZIG MET INFLATIEGELD DOOR DE DRUKPERS
      TE JAGEN ! HIJ IS EEN MARIONET DIE ZIJN BESTE
      TIJD ACHTER ZICH HEEFT !

      Like

  8. lucky9 zegt:

    Martien, Obama is geen bevriend staatshoofd. Hij en zijn partij gijzelen een bevriende natie.
    De volgende slogan zou moeten gehanteerd worden in de Amerikaanse politiek: “Never, ever a muslim for president again!”

    Like

    • Theresa Geissler zegt:

      Ik zou toch wel eens graag willen weten, wat de Amerkànen er inmiddels van denken.

      Like

      • John Wolf zegt:

        @Theresa : Mijn achternicht in Pennsylvania had een gedeelde job bij het leger ,en de US post ,er is een zeer grote afkeer van de militairen tegen Obama die zij openlijk als Osama betitelen ,hij heeft dan ook geen enkel krediet meer bij ook een groot deel van de bevolking op de zwarten na !,

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        @John Wolf: Op de zwarten na……Dat valt dan toch echt enkel te verklaren uit het feit, dat hij een ‘kleurtje’ heeft. Precies als Oprah Winfrey met haar ziekelijke gedweep na zijn eerste verkiezing……
        Maar je vraagt je af hoe ze zouden reageren als het metterdaad officieel bekend zou worden, dat hij in feite MOSLIM is in plaats van BAPTIST…… Volgens mij pikken de meeste zwarten dat toch ook niet.

        Like

  9. Jan Van zegt:

    info@.begrijpendlezenSjaak.nl
    Niet boos worden hoor…, Sjaak…..

    Like

  10. Jan Van zegt:

    “@JanVan, Hoe goed kent U de standpunten die de de Palestijnen er op nahouden met betrekking tot Israël?”
    Voor jou heb ik ook een adresje, Henk….
    info@begrijpendlezenHenk.nl ………
    Misschien had ik beter kunnen typen:
    “luister nou eens naar wat de palestijnse leiders zélf zeggen (in hun eigen taal!) over hun plannen met Israel”.
    Is jullie bloeddruk nu weer gezakt, jongens?
    En de Caps “unlock” is dezelfde toests als “Capslock”, Sjaak….. 🙂

    Like

    • Theresa Geissler zegt:

      @ Jan Van. Zeg, Jan……
      Het gaat nergens om, maar als er hier íemand de kunst van het begrijpend lezen beheerst is het onze Engelse vertaler en scribent Henk V.
      Dat wou ik toch wel graag even opmerken. Sorry, hoor…….

      Like

    • Sjaak zegt:

      Hallo Jan Van !
      Zouden we geen bloeddruck meer hebben
      dan word ook niks meer geschreven ! Ik zie
      het als een goede zaak aan om dingen van
      alle kanten te bekijken ! Ik zeg maar zo ;
      Dit is wie bob het ook regelmatig doet !
      Die Sau raus lassen !
      KEEP SMILING !

      Like

      • Jan Van zegt:

        Hi Sjaak,
        Nette reactie van je, d.i.t.s. tot “zulk volk” als Martien.
        Je hebt inmiddels begrepen hoe mijn opmerking bedoeld was?
        Ik houd het maar voor gezien hier. Heb hier wel vaker ordinaire scheldpartijen gelezen.
        Muslim Jan Van…. Whhhhoooooeeeeeiiiihhhhaaaaaaa!! 🙂

        Like

    • Henk.V zegt:

      Ach @JanVan, om een tekst begrijpend te kunnen lezen moet de taal die men in de betreffende tekst gebruikt, toch slechts voor één uitleg vatbaar zijn?

      Uw eerste reactie was vermoedelijk niet ondermijnend bedoeld. .
      Het advies met betrekking tot begrijpend lezen laat ik verder voor wat die is.

      In één opzicht hebt u gelijk: er zijn zaken die mij zodanig beroeren dat mijn emotionele betrokkenheid daarbij, door mijn zinnen heen zichtbaar wordt.
      Dat is lang niet altijd zo,maar het gedrag van politiek correct en de heer O te W. gaat werkelijk alle perken van innerlijke beschaving, waarheidsbesef , realiteitszin, redelijkheid en normaal medemenselijk fatsoen totaal te buiten en ik zie wie daarvan in dit geval dramatisch de dupegaan worden en reken maar dat mij dat bezig houdt.

      Emotionele betrokkenheid bij gebeuretenissen kunnen de waarneming ervan vertroebelen, maar ook juist zeer scherpen 🙂

      Verder wens ik u een goed weekeinde.

      Like

      • E.J. Bron zegt:

        Netjes Henk! 😉

        Like

      • Jan Van zegt:

        Hi Henk V.,
        Mag het even in “steno”, aub?
        Teruglezend was ik inderdaad voor een snelle blik wat onduidelijk, hoewel de rest van mijn stukje het wel duidelijker maakte, dacht ik.
        Excuus voor de verwarring. Ben vaak wat gehaast! Mijn prachtige ADHD krijgt daarvoor de eer.
        Mvg.

        Like

  11. Jan Van zegt:

    Hi Theresa,
    Denk dat Henk al wat opgewonden was en niet ff een tweede maal zijn ogen over mijn tekst liet flitsen.
    Ik begrijp dat hij nog een groter rolmodel is dan Mo?
    Ik houd ook van snellezen…, maar zelfs IK maak wel eens een vaudje! (Ongelofelijk…, maar waar!!)

    Like

  12. Republikein zegt:

    Eén ding moet je hem nageven, die kolerelijer, hij verloochent niets van zijn geloof en afkomst.
    Dat is ook standvastig, ben benieuwd hoe lang hij nog blijft zitten.

    Like

  13. Wat een arrogante domme Jan Lul is die “Jan Van”.
    Kom net uit een paar prachthoofdstukken van Caroline Glicks nieuwe boek.
    Nou, daar vínd je “wat de palestijnse leiders zélf zeggen”, nee, niet in hun eigen taal, maar vertaald in het Engels.
    Godskolére!
    Wat liegt en bedriegt dat tuig toch!
    Ik denk dat “Jan Van” een Marokkaanse moslim is en dat zijn volgende argument zal zijn dat het Arabisch zo’n edele en verheven taal is dat je het helemaal niet kúnt vertalen in enige Westerse taal.

    Like

    • Theresa Geissler zegt:

      Dat laatste geloof ik niet, maar van arrogante trekjes is hij niet vrij.
      Ik had al eerder met hem te maken: Probeerde me te kapittelen omdat ik het over ‘moslims’ had -in negatieve context- in plaats van over ‘de Islam.’ Dat vond hij niet zo ‘netjes.’
      Nou heb je misschien intussen genoeg van mij begrepen om te weten, dat ik dat soort toon al helemaal niet pik. Dus dat werd een geïrriteerd wegsnauwen van mijn kant, in de hoop dat het afdoende zou zijn.
      En nu weer dat ‘opgeruimde’ toontje. Vreemde vogel, Jan Van.

      Like

      • Jan Van zegt:

        “Probeerde me te kapittelen omdat ik het over ‘moslims’ had -in negatieve context- in plaats van over ‘de Islam.’”.
        Op je tere zieltje getrapt, Theresa? Get over it, dear.
        “Dus dat werd een geïrriteerd wegsnauwen van mijn kant, in de hoop dat het afdoende zou zijn”.
        Is dat ook een “opgeruimd” toontje, Theresa? “Arrogant” misschien?
        Vreemde Vogel? Ik?
        Nee hoor…., een “recht voor zijn raap vogel”, wat velen niet zint.
        Laat me het je uitleggen, Theresa:
        Er zijn mensen. Domme en slimme, dikke en dunne…. etc.
        Als nou een stel mensen crimineel worden, kan je dan met goed fatsoen zeggen dat mensen crimineel zijn?
        En dát impliceer je met je gedane opmerking over muslims.
        En ik? Ik vind het bijzonder stom dat de meeste moslims hun eigen religie, in mijn ogen een “nep-religie”, niet aan een, hun éigen, onderzoek onderwerpen!!
        Ik vind het nog stommer van jóu dat je niet ziet dat je een stomme opmerking maakte…..
        Gelukkig maak ik die zelf nooit…, dus ik kan er wat luchtig mee omgaan.:)
        Als de PVV ooit zo praat over moslims in het algemeen, ipv over de haatzaaiende Islam, zal ik nooit meer op ze stemmen.
        Denk dat mijn betoog niet in goede aarde zal vallen.
        Heb ik misschien keus?
        Een ban? of een scheldpartij?
        Mvg, “in de hoop dat dit afdoende zal zijn”. (Mijn hemel!! Dát klinkt arrogant!! )

        Like

      • E.J. Bron zegt:

        Een ban? Een scheldpartij? Hoezo? Je kunt ook ff gewoon doen, lijkt mij de beste optie!

        Webmaster

        Like

    • Theresa Geissler zegt:

      @Jan Van. Maak je niet zo druk. Het sop is de kool niet waard.
      Dat is nou precies wat je doet met je ‘aanmerkinkjes:’ Op té veel slakken zout leggen.
      Op die manier zul je nog wel vaker tegen ‘arrogantie’ aan lopen. En niet alleen hier.
      Trouwens: Arrogantie……Er is wat mij betreft eerder sprake van het niet accepteren van een toon, die ik zelf nóóit tegenover een ander zou bezigen.
      Op aardig gelijke basis, dus. Dat is niet als ‘arrogantie’ bedoeld; integendeel.
      Jij bent een ‘recht-voor-z’n-raap man, beweer je zelf. Dus dat voel je misschien niet aan.
      Maar dan kunnen wij het óók wel als ‘arrogantie’ uitleggen dat jij “geestig’ bedoelde “begrijpend-lezenlinkjes” offreert aan zo ongeveer de lààtste hier, die zoiets nodig heeft.
      Ja, ja, jij bent een recht-voor-z’n-raap man, dus dat heb je ingetikt voor je het zelf weet……Ahum. Enfin…..
      Overdenk je eigen aandeel maar eens, dan voel je je misschien wat minder ‘arrogant’ bejegend. (Over ‘teer zieltje’ gesproken….)

      Like

  14. Jade zegt:

    Ik denk niet dat Obama z`n eigen plan trekt…
    Hij is daar neergezet, en hij doet gewoon z`n werk
    voor de machten die in de schaduw werken.
    http://www.expressionoftruth.com/2013/05/the-large-families-that-rule-world.html

    Like

  15. luckybee zegt:

    Pamella Geller ken ik al heel erg lang; ze was altijd een verfente tegenstander van de islam,en met erg veel kentnis over Koraan en a Hadith.Ze zit in de juiste weg .

    Like

  16. Avidia zegt:

    Ik heb het altijd al gezegd, Obama is een MOSLIM!!!!! stom volk die Amerikanen.

    Like

  17. Jan Van zegt:

    Je schrijft goede artikelen / vertalingen, webmaster, maar je definitie van “gewoon doen” is wat vreemd.
    So be it.

    Ik zal jullie niet meer tegen de haren instrijken. In elk geval weet ik hier tenminste wat jullie niet zint. Dat kun je bijv bij de Else4 niet zeggen…..
    En het was niet mijn bedoeling iemand op de kast te jagen…. maar soms zie je open doelen of deuren, hè?
    Raak hier regelmatig verzeild via DDS.
    Mvg, “De vreemde vogel”, c.q., Arrogante domme Jan Lul

    Like

  18. Jan zegt:

    Obama ‘religious freedom’ appointee: Shariah Law is superior to American Law

    Barack Obama has appointed a woman named Azizah Yahia Muhammad Toufiq al-Hibri to the United States Commission on International Religious Freedom. He has appointed an extremist Muslim to a commission on religious freedom.

    The story reports, “Obama has announced the appointment of Azizah al-Hibri to the United States Commission on International Religious Freedom. Al-Hibri (full name, Azizah Yahia Muhammad Toufiq al-Hibri) is a Muslim professor and the granddaughter of a Sheikh, who claims that the Koran inspired Thomas Jefferson and the Founders and that the Saudi criminal justice system is more moral than the American one because it accepts blood money from murderers.”
    http://gopthedailydose.com/2014/04/09/obama-religious-freedom-appointee-shariah-law-superior-american-law/

    Like

  19. Pingback: Wat zou ik graag een ontpinde handgranaat in de bek van die John Kerry stoppen! | E.J. Bron

  20. Jan zegt:

    Ben er op dit moment mee bezig Jan. Vertaling door “Wachteres”

    E.J.

    Like

  21. Pingback: Martien Pennings houdt op met schrijven voor E. J. Bron | E.J. Bron

  22. Mirjam zegt:

    BuZa Amerikaanse junta financiert verkoop van antisemitische boeken en antisemitische computerprogramma’s boekententoonstelling in Abu Dhabi

    The U.S. State Department is listed as a “cultural partner” of the 24th Abu Dhabi International Book Fair, which is currently being held (from April 30 to May 5). Among the anti-Semitic publications on display at the fair (in both English and Arabic) – books which paved the way for The Holocaust – are “The International Jew,” “Mein Kampf” and “The Protocols of the Learned Elders of Zion”.
    Similar anti-Semitic literature appeared at the 2014 Casablanca Book Fair and in the recent past at the Frankfurt Book Fair*.
    http://www.tomgrossmedia.com/mideastdispatches/archives/001448.html
    * http://www.tomgrossmedia.com/mideastdispatches/archives/000536.html

    Like

  23. Mirjam zegt:

    14 jaar oude leerlingen werd gevraagd om opstel te schrijven over holocaust waarin deze een leugen blijkt te zijn en als doel had de staat Israël op te richten
    Geen nood, beroepsmoslim, Mohammad Z. Islam, belooft het voorval te onderzoeken.

    Rialto Assignment Asking Students to Question Holocaust to Be Revised
    The Rialto school district planned to revise an eighth-grade assignment that raised red flags by asking students to consider arguments about whether the Holocaust — the systematic killing by the Nazis of some 6 million Jews and millions of others — was not an “actual event” but instead a “propaganda tool that was used for political and monetary gain.”

    Rialto Assignment Asking Students to Question Holocaust to Be Revised

    Like

  24. Jan zegt:

    Amerikaanse antisemiet, Maya Angelou, dood.

    Angelou was niet alleen een prutschrijfster van pulpromans en prut-poëzie, slechts geëerd vanwege haar huidskleur en omdat zij communist was, zij was ook beroeps-antisemiet, Amerika-haatster, Israëlhaatster, uitgesproken asociaal, mateloos onbeschoft tegenover studenten en blanken, steunde Arabische en Amerikaanse terroristen en moordenaars en Amerikaanse racisten als Malcolm X , Oprah Winfrey, Louis Farrakhan, terroriste Rachel Corrie, Fidel Castro
    http://www.debbieschlussel.com/71859/maya-angelou-racist-us-hating-anti-semitic-nutjob-most-overrated-crappy-writer-rih/

    Like

  25. Jan zegt:

    Juntaleider laat 5 Taliban-terroristen vrij in ruil voor Amerikaanse deserteur die vrijwillig overliep naar de Taliban, moslim is en instructies gaf hoe Amerikanen in de val te laten lopen.

    Taliban claim captured U.S. solider has converted to Islam and is teaching its fighters bomb-making skills
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-1305184/Bowe-Bergdahl-Taliban-claim-captured-U-S-solider-teaching-fighters-bomb-making-skills.html
    http://www.washingtonpost.com/politics/debate-stirs-over-us-taliban-captive-swap/2014/06/02/cf276c70-ea25-11e3-b10e-5090cf3b5958_story.html

    Bergdahl’s ouders, moslims. Let op de kop van pa en de intens arrogante en smerige smoel van de Amerikaanse juntaleider

    Like

  26. Jan zegt:

    Amerikaanse regime verleent/verleende steun aan Moslimbroederschap en andere islamitische organisaties in landen in het Midden-oosten en Afrika als Egypte, Tunesië en Turkije, zelfs al hadden/hebben zij een stabiele regering

    US document reveals cooperation between Washington and Brotherhood

    The Obama administration conducted an assessment of the Muslim Brotherhood in 2010 and 2011, beginning even before the events known as the “Arab Spring” erupted in Tunisia and in Egypt. The President personally issued Presidential Study Directive 11 (PSD-11) in 2010, ordering an assessment of the Muslim Brotherhood and other “political Islamist” movements, including the ruling AKP in Turkey, ultimately concluding that the United States should shift from its longstanding policy of supporting “stability” in the Middle East and North Africa (that is, support for “stable regimes” even if they were authoritarian), to a policy of backing “moderate” Islamic political movements.
    http://m.gulfnews.com/news/region/us-document-reveals-cooperation-between-washington-and-brotherhood-1.1349207

    Like

  27. Jan zegt:

    http://www.msnbc.com/msnbc/obama-figurine-urinal-gop–faith-freedom-conference?cid=sm_m_main_1_20140620_26411396

    Racisten, overal racisten, die Chicago Jesus aanvallen.

    Like

  28. Jan zegt:

    Toename antisemitisme in Amerika vanwege juntaleider

    Jew-hatred is growing in America as our country becomes more liberal, more like Europe, and more infested with illegal aliens.
    http://www.debbieschlussel.com/72804/exclusive-photo-los-angeles-jew-haters-did-what-latest-anti-semitic-hate-crime/#more-72804

    Like

  29. Jan zegt:

    Dit zegt toch ook alles over de Amerikanen: Chacago jesus geliefd bij moslims, zelfs een meerderheid van de Amerikaanse Joden is het met zijn politiek eens.

    http://www.washingtonpost.com/blogs/the-fix/wp/2014/07/11/obama-long-mistaken-for-a-muslim-has-huge-following-among-u-s-muslims/

    Like

  30. Jan zegt:

    The honeymoon is over

    Like

  31. Jan zegt:

    OBAMA: “Wherever I See Folks, They Always Say… You’re So Great”

    “All around the country, wherever I see folks, they always say, oh, Barack, we’re praying for you – boy, you’re so great; look, you got all gray hair, you looking tired. We’re praying for you. Which I appreciate…”

    Like

  32. Jan zegt:

    Obama: “Ik ben God, ik beschik over leven en dood”

    Obama Exempts Himself From The Strict Standards He Imposed On Civilian Deaths After Reports Of Civilian Deaths In Syria… http://news.yahoo.com/white-house-exempts-syria-airstrikes-from-tight-standards-on-civilian-deaths-183724795.html?soc_src=mediacontentstory

    Maar tegen Israël tekeer gaan. Maar ja, dat land moet dan ook kapot volgens hem (en zijn bende)

    Like

  33. Jan zegt:

    Chicago Jesus zegt tegen zijn donoren dat hij het hen vergeeft dat zij niet afweten van zijn successen omdat de media hierover niet berichten

    Like

  34. Jan zegt:

    De arrogante smoel van de Psychopaat

    Like

Plaats een reactie