Nieuwe Nederlandse site!: “Veren of Lood”

Screenshot_42

Ga hier naar de nieuwe site!

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

24 reacties op Nieuwe Nederlandse site!: “Veren of Lood”

  1. BertG. zegt:

    Staat al een week of wat in me werkbalk.
    Leuke site.

    Like

  2. Hendrik M. zegt:

    Oei, nog meer lezenswaardig gedoe en ben hier al zo druk….

    Like

  3. R.Kroonenberg zegt:

    veel blijkt er momenteel natuurlijk lood om zeg toch maar oud ijzer
    maar wie het oog niet sluit, wordt toch allicht wat wijzer…
    dus richten wij de blik, (het zal ons vast niet deren)…
    met goede hoop…afwachtend op de veren 😛
    .
    Jasterke
    .

    Geliked door 1 persoon

  4. danny zegt:

    interessante site

    Like

  5. Ik wil niet met angst over staat willen lopen voor het welzijn van mijn 3 jonge kinderen.

    Like

  6. siemx zegt:

    Top! Hoe meer websites met ‘gezond verstand’ informatie hoe liever. Ik mis alleen een RSS feed of nieuwsbrief.

    Geliked door 1 persoon

  7. J. C. Th. Köhler zegt:

    Toen ik heb geprobeerd om me te registreren, met m’n gebruikersnaam (J. C. Th. Köhler) kreeg ik de mededeling:

    “FOUT: Deze gebruikersnaam is ongeldig omdat er illegale tekens in voorkomen. Vul een geldige gebruikersnaam in.”

    Als Veren of Lood in de veronderstelling verkeert dat ik me ga registreren met een andere gebruikersnaam dan de mijne, hebben ze het bij het verkeerde end. Een gemiste kans.

    j.c.th.kohler@ziggo.nl

    Geliked door 1 persoon

  8. Bennie zegt:

    Top site!!

    Like

  9. Jacques Wim van Weperen zegt:

    Geachte mevrouw, meneer,

    Ik zoek de index/inhoudsopgave van jullie site. De knop rechtsboven werkt niet.

    Met vriendelijke groeten,

    J.W.,
    🙂

    Like

  10. C.H. Zevenhoven zegt:

    Heb bij het artikel “Bij welke lage rente storten ECB en Euro definitief in” gereageerd.
    Heb verwezen naar een naam om daareens op te Googlen. Werd hiervoor door Claude uitgemaakt voor Jodenhater. Hij heeft mij daarom de toegang tot commentaar ontnomen.

    Like

  11. Republikein zegt:

    Oetlul bv.

    Like

  12. siemx zegt:

    Mijn RSS reader is alle data kwijt. Staat er op uw site een rss link?

    Like

  13. bobzelf zegt:

    SO GOING BACK, TO THE SOUND OF THE NATIONS
    IT IS A FLASH BACK , A FLASHBACK

    ?????????????????????????????????????

    ZITTEN WE INEENS IN 2015 ,WHAHAHAHAHAHA

    OOM SCHROK EVEN

    Like

Plaats een reactie