Dokter, ik zeg de afspraak af

Screenshot_82

(Door: “bozeoudeman”)

Wat een vies zooitje zijn die Democraten toch. De één is zo corrupt als het maar kan en staat heilig alles bij elkaar te liegen wat hij maar kan. En een ander wenst al vanaf zijn aantreden een door haar niet gewenste president op alle mogelijke en onmogelijke manieren uit functie te krijgen en staat dan een beetje zieligjes slachtoffer te spelen als die president de door haar in schijnheiligheid in zijn richting uitgestoken hand weigert te schudden.

Zit er dan in het geheel nergens in dat mens haar lijf nog iets dat een beetje op fatsoen lijkt? Want is het ‘raar’ dat iemand een haatdragend geval als zij geen hand wenst te geven!? Net zo raar als iemand die een volslagen gestoord kind, dat in een inrichting thuishoort negeert, aan haar voorbij loopt zonder het kind een blik waardig te keuren, nadat dit gekke kind haar speech in een bijna oorlogszuchtig te noemen soort van haatpaleis in New York  heeft mogen afsteken.

Hoewel, misschien zie ik alles verkeerd. Moet ik snel een nieuwe afspraak maken met mijn psychiater, als die het dankzij heilige Greta niet te druk heeft. Door dit al bijna heilig verklaarde kind zullen psychiaters voor de rest van hun leven werk in overvloed hebben met de vele tien- en tienduizenden kinderen die door de woede-uitbarstingen van heilige Greta tot angstige neuroten met nachtmerries en levenslange trauma’s zijn gemaakt.

En moet ik ook niet gewoon blij zijn met de door die Obama, Soros en Mekka geplande vredige islamovername via het sturen van vele tientallen miljoenen burgersoldaten van Allah naar een EU-Europa waar bijna alle ‘grootse leiders’ van veel EU landen met een domme grimas op hun gezicht staan toe te kijken hoe ‘hun’ Europa wordt ingenomen. Dankbaar moet ik zijn, omdat de overname zonder barbaarse bombardementen en ander oorlogsgeweld plaatsvindt.

Moet ik ook niet meer dan blij zijn te wonen in een land dat straks onder leiding van blinde visionairs en meer donkere brillendragende zieners de wereldmilieuproblematiek gaat oplossen. Zo gauw wij hier in een Derde Wereldland zijn veranderd door de gigantische kosten die aan de warmtepomp kleven, zal overal de lucht schoon zijn, de hele wereld zal ons loven. Iedereen zal eindelijk weer normaal kunnen ademhalen vanwege onze grootse daden.

Echt, ik krijg van ontroering tranen in mijn ogen als ik mij realiseer hoe uit alle landen hoogwaardigheidsbekleders zullen toestromen om ons te bedanken voor die grootse daad die wij voor de wereld hebben verricht. Wij zullen weer groots zijn. In alle geschiedenisboeken zullen wij vermeld staan als dé redders van de planeet. Dokter, ik zeg mijn afspraak af en gooi ook mijn medicijnen weg nu ik weet dat ik niet gek ben. Rutte en anderen, broeva en haro!

Door:
“bozeoudeman”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

4 reacties op Dokter, ik zeg de afspraak af

  1. bobzelf zegt:

    GEWELDIG GEWELDIG, LOVE YOU OLD MAN !!

    OME BOB

    Geliked door 1 persoon

  2. Nou moet Ik zeggen dat zelfs de uiterst linkse telegraaf zich ook af gaat wenden van de zogenaamde klimaat idioten.
    Daar beginnen ze zich ook af te vragen waar de croptocommunisten mee bezig zijn.

    Like

  3. vangie1206j zegt:

    ### Wil (men) de wereld/klimaat redden ###.
    De eerste stap die (men) moet doen is de fok pandemie stoppen.
    De (mensch) is de grootste ramp voor de wereld.
    Warmtepompen en andere technische onzin daar red je de wereld niet mee RUTTEEEEEEE.

    Geliked door 1 persoon

  4. vangie1206j zegt:

    Wat is die Pelosi een een smerig achterbaks mens de haat straalt van haar smoelwerk af.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie