VIDEO: “Ik spreek hier over een wetenschappelijk, media- en politiek schandaal zoals ik dat nooit had kunnen dromen” (+ NL-vertaling)

 

(Door: Fred Teunissen)

Professor Stefan Homburg is directeur van het instituut voor openbare financiën van de universiteit van Hannover. Tijdens de demonstratie tegen de lock-down op zaterdag 9 mei in Stuttgart gaf hij zijn ongezouten visie op de corona-crisis. “Al die statistieken zijn leugens. Het betreft geen ziekte, het betreft alleen een infectie.”

Goedendag, dames en heren. Ik spreek namens geen enkele partij, namens niemand. Ik ben onafhankelijk en spreek louter voor mezelf. U hebt misschien gemerkt dat ik mij zojuist heb aangemeld bij de Fraktion der Aluhutträger, de complotdenkers.

Dat heb ik gedaan omdat ik al wekenlang op het internet, in de media voortdurend beledigd wordt als complotdenker en Aluhutträger (aluminium hoedjesdragers) alleen omdat ik met openbaar toegankelijke cijfers kom. Kijkt u maar op Twitter van gisteren. Daar mengde ik me in een discussie over het voorstel van Bondsdagafgevaardigde Lauterbach (SPD) om de scholen tot ver in het volgende jaar gesloten te houden. Daarop diskwalificeerde hij me door te stellen dat ik als niet-medicus niets over dit vraagstuk te melden zou hebben.

Lees verder>>>
(h/t “droevige mof”)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

2 reacties op VIDEO: “Ik spreek hier over een wetenschappelijk, media- en politiek schandaal zoals ik dat nooit had kunnen dromen” (+ NL-vertaling)

  1. Republikein zegt:

    Gezond verstand is in de wereld paarlen voor de zwijnen.

    Geliked door 1 persoon

  2. droevige mof zegt:

    Professor Homburg is van mening dat parlementsleden, burgemeesters en politieagenten mogelijk onschuldig zijn omdat ze slecht geïnformeerd waren.
    Nee, iedereen die dat wil kan zich op een veelzijdige manier informeren, met pro’s en contra’s. En mensen die macht over anderen willen uitoefenen, hebben de plicht om zich bijzonder goed te informeren.
    De collaborateurs hebben altijd gezegd: “We wisten het niet en konden het niet weten”. Slappe smoes.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie