FOTOSHOPPER

Screenshot_93

ISLAM . . . betekent vrede, wie dat betwijfelt, moet sterven.

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Sjaak”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Religie van de vrede", Barbarisme, Islam. Bookmark de permalink .

11 reacties op FOTOSHOPPER

  1. Flo zegt:

    De schrijnende waarheid helaas………..

    Geliked door 1 persoon

  2. Astrid zegt:

    Islam……, een typisch gevalletje van ‘catch 22’ dus.

    Like

  3. koddebeier zegt:

    Alleen dwazen hebben dit nog niet door !!!

    Like

  4. Peter zegt:

    Niet helemaal correct.
    Wie toetreedt en deze “club ” wil verlaten heeft pech.
    Als je ( als man ) toetreedt ben je een stukje van je voorhuid kwijt en als je uittreedt je leven.

    Like

  5. BertG. zegt:

    Een systeem verander je niet met een petitie. Een systeem verander je niet door Mark Rutte, Stef Blok en een kliniek aan te schrijven. Een systeem verander je niet door de werkwijze binnen één kliniek onder de loep te nemen. Een systeem verander je niet door een wet te veranderen.
    http://verenoflood.nu/nederland-is-stuk-1/

    Geliked door 1 persoon

  6. Tistochwat zegt:

    De kankermoslim:
    – Ik haat Joden!
    – Ik haat christenen!
    – Ik haat Israël!
    – Ik haat Amerika!
    – Ik haat ongelovige honden!
    – Ik haat muziek!
    – Ik haat huisdieren!
    – Ik haat Kerstmarkten!
    – Ik haat alles!

    kan·ke·ren (kankerde, heeft gekankerd)
    1 voortdurend mopperen

    Nou kunnen smurfen ook al beledigd worden, zag ik:

    Like

  7. Jean zegt:

    Ik heb steeds Maalox bij me voor als ik dergelijke vuiligheid zou tegenkomen en gezien die vuiligheid overal rondloopt ligt de consumptie van Maalox vrij hoog…..

    Like

  8. Golden Girl zegt:

    die vrede merken we dagelijks , ze brengen zoveel vreugde met zich mee
    waarom denken ze dat ze boven alles en iedereen staan ?

    Like

  9. Marian zegt:

    Niets als de waarheid..

    Like

  10. ReneKampers zegt:

    – Ik haat alles! behalve Allah en zijne grooote profeet Mohammed . Ik haat alles behalve de werkloosuitkering , kindervergoeding en de gratis medische verzorging .Ik haat alles behalve de woning waar ik gratis mag in wonen en daar heeft die vervloekte ongelovige Rutte voor gezorgd

    Like

Plaats een reactie