Als ik Rutte hoor spreken, klimt er braaksel omhoog in mijn keel

Screenshot_102

(Door: James Worthy)

Iedere keer dat ik Rutte hoor spreken, klimt er wat braaksel omhoog in mijn keel. Ja, de hobby van mijn kots is alpinisme als ik de stem van de minister-president waarneem.

Afgelopen week hoorde ik hem weer praten in een filmpje waarin hij ongevraagd de lijfwacht van de decembermaand speelt. Ik hoorde hem praten over hoe Nederland écht is. In Nederland doen we… In Nederland houden we van…

Hij stond in een drukke winkelstraat en gaf de gewone Nederlander een hand. Maar je zag niet hoe hij twee uur later met een schuursponsje en zuiveringszout de gore alledaagsheid van het volk van zijn klauwen probeerde te schuren.

Lees verder>>>
(h/t Rob Kern)
Het Parool

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Rutte. Bookmark de permalink .

10 reacties op Als ik Rutte hoor spreken, klimt er braaksel omhoog in mijn keel

  1. Tistochwat zegt:

    Dat heb ik niet. Als ik Rutte hoor spreken liegen, krijg ik heel veel zin om hem een flink pak slaag te geven.

    Like

    • Patriot 2.0 zegt:

      Ik houd heel van uw pittige aanpak. U lijkt me heel erg leuk. Groetjes, Patriot 2.0

      Geliked door 1 persoon

      • Tistochwat zegt:

        @ Patriot 2.0 19 december 2017 om 22:35

        Over pittig gesproken: voor ik Rutte aan de muur vastketen en met de zweep behandel, stamp ik zijn leugenachtige schaterbek vol met de heetste peper ter wereld, waarna ik zijn klep afplak met ducttape.

        Groetjes terug. 😉

        Like

  2. Rookmelder zegt:

    Het is blijkbaar besmettelijk, krijg ook dezelfde verschijnselen, algehele malaise, misselijkheid en braakneigingen als ik de mooiprater en geniepige gluiperd hoor of zie !

    Like

  3. Sabeltant zegt:

    Iemand al eens het verschil in ontvangst gezien tussen Wilders en Rutte?

    Bij Wilders staan ze minutenlang te klappen.

    Geliked door 1 persoon

  4. Rensk. zegt:

    Ik zap meteen als ik Rutte zie. Ik word net niet misselijk, maar er tegen aan. Het is een grote leugenachtige bende.

    Like

  5. ReaGluurder zegt:

    Valse Profeet uit de Grote LeugenFabriek!!

    Like

  6. Roeland zegt:

    Als ik aan Rutte denk, zie ik dit toekomst perspectief voor me (mij) arme noordelijke 60 plusser.

    Like

  7. Heniusz zegt:

    Om dat te voorkomen zap ik naar een andere zender, of gaat het geluid op “mute” .

    Like

  8. delamontagne zegt:

    Geliked door 2 people

Plaats een reactie