1. De vertalingen/artikelen op deze site geven niet per se de mening van de vertaler/webmaster weer.
2. De eigenaar van deze site is niet verantwoordelijk voor de inhoud van reacties op artikelen.
3. Antisemitische, anti-Joodse, anti-Israëlische, antizionistische en racistische comments worden op deze site niet getolereerd!
4. Op deze site wordt met open vizier gediscussieerd en er wordt NIET op de man/vrouw gespeeld! Dat recht heeft alleen de webmaster.
5. Appeasement van en propaganda voor de islam is ongewenst, evenals het PVV- en Wilders-bashen!
6. De webmaster behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen comments te verwijderen en/of reageerders een ban te geven.
Indien u “E.J. Bron”, dat bij WordPress is ondergebracht, leest en reageert op de “E.J. Bron”- artikelen, doet u dat vrijwillig en is uw IP-adres en emailadres – indien u dat vermeldt – bekend en wordt opgeslagen. Ook de (nick) naam waaronder uw post wordt opgeslagen. “E.J. Bron” zal uw gegevens nooit aan derden doorgeven, tenzij op uw eigen nadrukkelijke verzoek. Indien u zich opgeeft voor het ontvangen van de nieuwe artikelen per email, zal “E.J. Bron” ook die gegevens nooit aan derden geven. We houden uw gegevens privé, tenzij de wet of rechterlijke macht ons dwingt uw gegevens aan hen te verstrekken. Datalekken in het systeem vallen onder de verantwoordelijkheid van WordPress.
De commentaren op “E. J. Bron” worden gemodereerd. Webmaster E. J. Bron heeft andere verplichtingen naast het beheer van zijn weblog. Als er dus eens een commentaar doorheen glipt dat op enige manier niet door de beugel kan, dan betekent dat niet dat het commentaar de goedkeuring van de webmaster heeft
Sympathisanten van de website "E.J. Bron" kunnen doneren via een bankoverschrijving. Mail naar bron.contact@gmail.com voor het rekeningnummer.
Bij voorbaat dank!
Webmaster E.J.
wat kost dat? in ieder geval een kentekenplaat voor de aanhanger, aparte stekker voor nodig, de aanhanger MOET gekeurd worden, een aparte accu en de auto moet een trekhaak of een WELVAARTSKNOBBEL hebben en nog een paar dingen die ik vergeten ben. WAT EEN MISKLEUN…………HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
LikeGeliked door 3 people
EP Tender jaja ElectroPaal Tinder U aangeboden door de greandeal familie Timmermans. En als je dan wat dichterbij gaat kijken zit er gewoon een kleine diesel agregaat in. Stekkerauto rijders zijn egoïst want over de rug van het normale volk rijden ze met behulp van links lekker voordelig en het milieu? hahahaha NL heeft maar 5 kolencentrales draaien en als je dan echt zo op vakantie moet nou dan maar niet.
LikeGeliked door 2 people
Is een verplaatsbare windmolen niet een betere oplossing.
Die kun je ook nog eens boven op je auto dak zetten en weegt veel minder dan zo”n “Lood”-zware Accu.
Alhoewel daar tegenwoordig geen lood mer in zit.
https://www.milieucentraal.nl/media/1814/wind-klein440.jpg?anchor=center&mode=crop&quality=90&width=654&slimmage=true&rnd=130668351750000000
LikeGeliked door 2 people
Nóg beter idee; zet windmolentjes op het dak en laat de wielen via dynamo’s stroom terug geven aan de accu !.
Een aanhangwagentje, hoe verzin je het. Daar rijd je dan in je dure slee en dan mag je niet boven de honderd met je aanhangertje.
LikeGeliked door 2 people
Je moet dan wél de energie van de accu in de auto gebruiken om de accu in het lullige aanhangertje op te laden.
Hierbij gaat energie verloren, omdat het rendement van energieoverdracht nooit 100% is.
Hang dan zo’n ding achter je idiote elektrische auto, komt ook meer overeen met de werkelijkheid:
Off topic:
Waarom hout van gesloopte, gezonde, volwassen, LEVENDE bomen misbruiken om er biomassacentrales mee te stoken? Stook liever DODE steenkool!
EN BLIJF MET JE ‘GROENE’ POTEN VAN HET MILIEUVRIENDELIJKE GAS AF!
LikeLike
https://www.telegraaf.nl/watuzegt/1624509616/oponthoud-met-elektrische-auto-s
LikeLike
https://www.ad.nl/auto/tesla-s-op-wintersport-in-de-laadpaalfile~a9da51e6/
LikeLike
Ik moet hoofdschudden en glimlachen om dit soort mallotigheden. Ze trachten iets te redden wat niet te redden valt. Misschien kun je nog drie powerbanken achter je e “power” speeltje hangen.
LikeGeliked door 2 people
Het moet niet gekker worden !
LikeLike
Dat sommigen bereid zijn om zo te gaan tobben getuigt toch niet van intelligentie. Elektrisch rijden is al een volslagen idiote bezigheid, en dan ook nog eens met een karretje achter de auto met een powerbank is al helemaal van de zotte. In de tweede wereldoorlog had men bij gebrek aan brandstof ook een karretje achter de auto hangen, toen met een met hout gestookte gasgenerator er boven op gemonteerd. Misschien komen deze tijden weer terug als er voor onze auto’s geen brandstof meer te verkrijgen is. Alles liever dan elektrisch rijden waarvan de kilowattuurprijs niet meer te betalen zal zijn. Men spreekt al over een vervijfvoudiging van de kilowattuurprijs voor elektrisch aangedreven auto’s. Ook zal er wegenbelasting op geheven worden, wat nu nog niet het geval is. Alleen de kapitalisten zullen nog in staat zijn om zich in zo’n peperduur elektrisch misbaksel voort te bewegen.
LikeGeliked door 2 people
Al eens gedacht aan een verlengsnoer van zo n 1200 kilometer ????????
Ook geen gek idee………………………..
LikeGeliked door 2 people
Ik dacht “komt me bekend voor”, deze rijdende powerbank. En ja hoor , voor mijn geest kwam een plaatje uit de 2e wereldoorlog, waar achter een personenauto, een aanhanger was gekoppeld, de “Houtgasgenerator”. In de grote ketel werd hout verbrand en de gassen werden naar de automotor gevoerd voor de aandrijving. Later gebruikte de SS de gaswagen als proef voor het vergassen van joden. Terug naar het heden. De rijdende powerbank kan ook op het abattoir gebruikt worden om met kopstroom koeien en varkens te doden. In tijden van oorlog kan je er ook je krijgsgevangenen mee elimineren. Zoals u ziet, een multifunctioneel apparaat te gebruiken in vredestijd (of wat daarvoor doorgaat) of ten tijde van oorlog.
LikeGeliked door 2 people
Waarom staat er geen windmolendje op het dak?
LikeLike
Elektrisch rijden is verspilling van energie!
We moeten rekening houden met het beroerde rendement van de elektriciteitscentrale van nog geen 50%!
Tel daar bij op de verliezen die optreden bij het laden en ontladen van de accu. Verder in dit geval het hogere verbruik door het gewicht van de aanhanger, plus de extra rolweerstand en de luchtweerstand.
Voor het milieu is er dus geen enkele winst, en dan hebben we het nog niet eens over de energie die verbruikt wordt bij de productie van deze aanhanger, plus de extra giftige grondstoffen voor de extra accu.
Voor elektrisch rijden spannen we het paard in feite achter de wagen.
Er is slechts één uitzondering. Wie een dak vol zonnepanelen heeft kan zijn eigen zonnestroom gebruiken om de accu op te laden. Zo heeft men ook meteen een prima uitwijkmogelijkheid als de salderingsregeling wordt afgeschaft.
LikeLike
Iets anders,
https://tpook.nl/2020/02/26/onderzoekers-nederlands-mestbeleid-is-wanbeleid-opnieuw-een-bom-onder-verplichte-emissiearme-stalvloeren/?utm_source=tpo&utm_medium=rsswidget&utm_campaign=artikelkop
‘Onderzoekers: ‘Nederlands mestbeleid is wanbeleid’ – Opnieuw een ‘bom’ onder verplichte ’emissiearme’ stalvloeren
“Mestinjectie en het afsluiten van mestkelders zorgen niet voor een vermindering maar juist voor een verhoging van de stikstofuitstoot. Dit blijkt uit een groot bemestingsonderzoek op 135 bedrijven, door zelfstandig onderzoekers Peter Vanhoof en Anton Nigten. Zij deden dit in opdracht van Vereniging voor Behoud van Boer en Milieu (VBBM).
‘Puur wanbeleid’, omschrijft de Belgische bodemonderzoeker Peter Vanhoof de inzet van de politiek op emissiearme stalsystemen. Volgens hem leidt afsluiten tot zuurstofgebrek, waardoor de drijfmest snel aan kwaliteit inboet. Bij het uitrijden van die mest gaat veel stikstof verloren. Veel meer dan bij de traditionele roostervloeren. „Daarnaast is het ontploffingsgevaar in afgesloten mestkelders enorm. Het is eigenlijk een methaanvergister onder de stal.” “
LikeLike