Corona is door de “elite” in de wereld gebracht om een Nieuwe Wereldorde te kunnen creëren

Wuhan, China. Al maandenlang kennen ze het cornavirus niet meer en niemand is daar gevaccineerd.

(Door: “Balkanske priče”)

Hoera, we gaan vaccineren tegen Covid-19! Onlangs verscheen Joe Biden in de media, als een van de eerste burgers van de VS die “gevaccineerd” is (in de media stond alleen een foto hoe hij op een stoel zit en iets verder was er een zuster met een spuit).Voor hem waren er ook regerende politici – zoals Boris Johnson en Merkel – die ook “gevaccineerd” zijn (niemand zag deze “vaccinaties”). En in een video kreeg dr. Anthony Fauci, directeur van het Nationale Instituut van allergieën en ziektes in de VS, ook het corona vaccin (in zijn LINKER schouder). Na een tijdje legt hij uit in een video dat hij een klein beetje pijn heeft, maar hij liet het zien op zijn RECHTER schouder. Grappig! Op het internet staan tientallen video’s met nep vaccinaties; spuit zonder naald of in de spuit zit water in plaats van het vaccin, zoals we bij de premier van Queensland Australië, Annastacia Palaszczuk, hebben gezien. In de video van haar “vaccinatie” zit het plastic hulsje nog op de spuit en de schouder is niet in de buurt van de spuit. Toen de mensen haar bekritiseerden dat ze geen vaccin had genomen, heeft zij daarna een foto gemaakt waarop ze doet alsof ze het vaccin wel krijgt. Dames en heren: het was gewoon een poppenkast van de bovengenoemde personen, promotie voor vaccinatie om andere mensen ertoe te bewegen zich te laten vaccineren. Zij weten zeer goed hoe gevaarlijk het is om te vaccineren met de pas ontwikkelde vaccins (waarvan het ontwikkelen normaal 10 tot 15 jaar duurt)…

Lees verder>>>

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

17 reacties op Corona is door de “elite” in de wereld gebracht om een Nieuwe Wereldorde te kunnen creëren

  1. Peter zegt:

    Volg x22report. dat is het juiste nieuws,al het andere zoals hier in de media wordt verteld is fake ,en totale nep .Journalisten die worden onderhouden door de staat is om gek van te worden ,en hoeveel mensen er nog zijn die al die onzin geloven .

    Geliked door 2 people

  2. bobzelf zegt:

    MISSCHIEN IS HET IN DEZE DONKERE DAGEN NA DE KERST ..
    OOK EENS LEUK VOOR WAT GOED NIEUWS ..
    VAN EEN LAND DAT UIT DE KERKERS VAN DE ONDERWERELD IS GETROKKEN …..

    UW BEVRIJDERS, ,, NA DE OORLOG VOLLEDIG IN DE STEEK GELATEN DOOR ZEG MAAR DE HELE WERELD ..

    EN KIJK NOU EENS …….???????????????????????????????

    Donald Trump mag graag opscheppen over het succes van de Amerikaanse economie, maar de wereldleider die echt op zijn borst mag kloppen, heet Vladimir Poetin.

    Twintig jaar geleden lag de Russische economie nog in puin. Miljarden aan staatsschulden konden niet worden afgelost. Het land was failliet. En kijk nu.

    Rusland staat met 530 miljard dollar in de top 5 van landen met de grootste reserves, de Russische aandelenmarkt kende een recordjaar (plus 40 procent), de Russische staatsbegroting heeft een overschot van 3 procent en de netto staatsschuld staat op nul.

    Zet dat eens af tegen de 17 biljoen dollar staatsschuld van Amerika.

    We hebben nog steeds het beeld van Rusland als arm land, maar op macro-economisch niveau klotst het geld tegen de plinten. Russische (staats)bedrijven meldden een winst van omgerekend 340 miljard dollar in 2019 en hun winstgevendheid is bijna twee keer zo hoog als bedrijven in het Westen.

    Dividenden voor aandeelhouders zijn nog nooit zo hoog geweest.

    Rusland is een van de meest winstgevende plekken ter wereld om zaken te doen. En dit ondanks een batterij sancties en tegensancties, vanwege de Russische annexatie van de Krim.

    De Russische financiële renaissance is het gevolg van Poetins obsessie om onafhankelijk te zijn (en de zich weer herstellende olieprijs). Het trauma uit de jaren negentig, toen Rusland aan het infuus van het IMF lag, galmt nog na. ‘Dit nooit weer,’ is Poetins mantra, en dat leidde tot een zeer prudent economisch beleid.

    En zo zit Poetin nu met een heel ander en minstens zo ingewikkeld probleem.

    De overheid kan met gemak honderden miljarden in de economie pompen om die aan te jagen, maar hoe doe je dat in een land waar het ambtenarenapparaat door en door corrupt is en ondernemers weigeren te investeren omdat ze zich niet veilig voelen?

    Poetins ambitieuze ‘Nationale Project’ om Ruslands instortende infrastructuur eens flink onder handen te nemen, ziet er mooi uit op papier, maar loopt nu al flinke vertraging op. Gouverneurs durven het geld simpelweg niet uit te geven, in de wetenschap dat onderweg de meeste roebels zoek raken.

    ja de corruptie ?? gelukkig hebben we dat in nederland niet en in DE EU
    EN IN BRUSSEL ZEKER NIET ..

    ZO ALS U UITGELACHEN BENT, HOOR IK HET WEL ????????????????????

    dan kunt u , misschien eens een keer bellen voor GAZZZZZ ,,GAZZZZPROMMM GAZZZZ
    NET ALS ADOLFA ??
    IK ROEP OOK MAAR WAT HOOR, WHAHAHAHAHA

    OOM VLADIMIRICH PUTIN ….

    Geliked door 3 people

    • andre zegt:

      Napoleon zei het al een aardig tijdje geleden. Mijn bazen kennen geen patrotisme en hebben geen vaderland.

      Napoleon heeft zich inderdaad stuk gebeten op Rusland. Ik ben mn koffers al aan het pakken voor de Krim. Wat is de EU kapot zeg met nazi Schwab. Weet je wie ook zo stom praatte als Schwab? Dat was Ivo Opstelten die had ook zo een domme tonage.

      Geliked door 1 persoon

      • bobzelf zegt:

        ja een gave EEG naar god helpen
        zijn ze goed in he ??

        DE KRIM ?? MAAR DAT IS VOLGENS ONZE BROODHEREN EN ALLE KRANTEN
        TOCH INGENOMEN DANWEL GEANNEXEERD DOOR RUSLAND ??

        WHAHAHAHAHAHA, MOOI HOOR , ,JA DEMOCRATISCH STEMMEN ?

        DAAR MOET JE TEGENWOORDIG VOOR NAAR RUSLAND, EN ALS JE DAN NETJES IN BRUSSEL OM CONTROLE VRAAGT, TIJDENS HET STEMMEN
        ZIJN ZE NIET THUIS

        SANCTIES ?? JA DAN WEL , WHAHAHAHAHAHA

        TIENDUIZENDEN UKRAINERS GINGEN ER GRAAG OP VAKANTIE
        NU WILLEN ZE IN KIEV DE KRIM TERUG
        MAAR HEBBEN WEL HET WATER AFGESNEDEN , WHAHAHAHAHHA

        DAN KWEEK JE FANS DENKEN ZE .

        DUS VEEL PLEZIER , DAAR .

        OOM SEVASTOPOL

        Like

  3. Cathja zegt:

    Je moet toch wel erg naïef zijn als je denkt dat ‘prominente’ personen zich publiekelijk ‘laten vaccineren’. Natuurlijk doen ze net alsof, maar vergeten daarbij dat lang niet iedereen voor de gek te houden is. Het is bedrog in de hoogste categorie.
    In ons land lijkt het ook richting ‘dwang’ te gaan wat de vaccinaties betreft, al willen ze ons laten geloven dat er van dwang absoluut geen sprake is. Nee, het blijft ‘vrijwillig’. Ze zeggen er weliswaar niet bij dat wanneer wij de spuit weigeren, we dan behoorlijk in onze vrijheid worden beknot.

    Ik vind het een misdrijf als je tegen je wil in toch gevaccineerd wordt. Doe je het vrijwillig, dan is het je eigen risico. Ik krijg de indruk dat steeds meer mensen (ook artsen en verpleegkundigen) grote vraagtekens zetten bij deze ‘vaccins’, die met stoom en kokend water zijn ontwikkeld.

    Wat ik ook zal moeten inleveren…, er komt GEEN enkele naald in mijn lichaam zonder mijn uitdrukkelijke toestemming.
    Ik ben dus die ‘prik-vertikker’ die haar leven en gezondheid nooit in de waagschaal zal stellen. Mijn immuunsysteem werkt tot nu toe prima.

    Geliked door 3 people

  4. Tijl Uylenspiegel zegt:

    @Cathja
    Maar nu het volgende;
    Ook ik heb mijn vraagtekens bij het wel erg snel gevonden vaccin, ik gebruik echter al een aantal jaren injecties tegen reuma.
    De werking van dat spul is verbazingwekkend doeltreffend en zonder ben ik al snel behoorlijk gehandicapt. Wat het doet is dat het ’t immuunsysteem buitenspel zet, dit heeft risico’s en dan met name bij ziekten die de luchtwegen beïnvloeden.
    Heel in het begin van de Covid crisis heb ik contact gehad met mijn reumatoloog en die zei dat er landelijk overleg over was geweest en dat men besloten had dat patiënten die deze medicatie gebruiken ‘gewoon’ door kunnen gaan.
    Uit het feit dat ze dit overleg gehad hebben geeft al aan dat mijn ongerustheid niet uit de lucht gegrepen was.
    Doordat ik aan meerdere criteria voldoe lijkt het erop dat tot de eerste groep van mensen die in aanmerking komen voor het vaccin behoor.
    Daar sta je dan, in je hart niet bepaald het volste vertrouwen in een vaccinatie maar aan de andere kant een virus dat mocht ik het krijgen waarschijnlijk desastreus zal verlopen door onderliggende kwalen.
    Zeker, dood gaan we allemaal een keer en ook ik ontkom daar natuurlijk niet aan maar een dood van dagenlang zuurstoftekort trekt me niet echt aan zal ik maar zeggen.

    Geliked door 1 persoon

    • Henk der Niederlánder zegt:

      Verdomme Tijl.
      Een reusachtig dilemma.
      Je weet dat ook ik zeer krities tegenover het vaccin sta en prijs me gelukkig dat Ik niet voor dezelfde keus sta.
      Dat schoffelt sommige van mijn reacties richting jou knap onderuit, en geeft een andere inkijk op de manier zoals je redeneert en reageert.
      Sorry bij deze

      Geliked door 1 persoon

    • bobzelf zegt:

      beste Tijl effe heeeel serieus …

      je moet niet luisteren hoor ..
      MAArrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!

      je zit dus in de hoek waar de klappen vallen , en al enige tijd ook lees ik !!!
      dus ?
      stay strong, en neem geen enkel risico met , geweldige HUGO SPUITEN .

      MIJN MENING IS ?? DIT GAAT OVER GELD VERDIENEN EN UITROEIING VAN MENSEN DUS ?
      OOK DAAR LOPEN JIJ EN IK DUS VOOROP !!

      ER IS NOG NOOIT,………………….. HELEMAAL NOOOOOOIT ………………………………….. EEN VACCIN UITGEVONDEN
      TEGEN EEN VIRUS !!

      NIET TEGEN EBOLA, NIET TEGEN AIDS, HIV EN NOOIT IN 50 JAAR NIET !!

      TEGEN DE GRIEP

      EN DIE CORONA VUILIGHEID, IS ZELFS EEN GEMAAKT VIRUS ,,, OMDAT ER BESTANDELEN INZITTEN DIE ???

      NIET IN DE NATUUR VOORKOMEN, DUIDELIJK

      DUS DIT IS GEEN ONGELUKKIE, DIT GRIEP . CORONA GELUL …

      DUS , BLIJF LEKKER ZITTEN WAAR JE ZIT, GA AAN DE VITAMINES C
      IK NEEM AL 45 JAAR ?? DAGELIJKS EEN OVERDOSIS !!

      OOOH OME BOB DAT HELPT NIET HOOR, DAT PIS JE ALLEMAAL UIT

      NOU KEN WEL WEZEN , MAAR IK HEB 2 X GRIEP GEHAD, 1X VOOR IK AAN MIJN JARENLANGE EIGEN VIT C BEGON EN GA AAN DE VITAMINES D

      HET ZONNETJE IS HET MAKKELIJKST, WANT OOK ACHTER DE WOLKEN SCHIJNT ALTIJD DE ZON , ALTIJD

      DUS , GRAPJAS, GELOOF OME BOB , LAAT JE NIET VOLDOUWEN MET ??? TROEP DAT IN 5 A 6 MAANDEN IN ELKAAR GEFLATST IS OM DE MILJARDEN AAN WINST BINNEN TE HARKEN

      EN ,ALS IEMAND JE VERTELT, DAT ER EEN 7 MILJARD EN 200 MILJOEN MENSEN TE VEEL ZIJN OP DEZE AARDKLOOT.. RONDHOBBELEN …
      OOM KILL BILL DUS !!

      KOMT DIEZELFDE MAN MET EEN REDDEND VACCIN ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????/

      OMDAT HIJ MINIMAAL 200 MILJARD ER AAN OVERWILT HOUDEN ..

      ZIJN EIGEN WOORDEN !!!!!!!!!!!!!!!!

      DEZE MAN IS DEZELFDE DIE TUSSEN 2010 EN 2017 EEN POKKENVACCIN IN INDIA HEEFT GEBRACHT WAAR EEN 400 + MILJOEN KINDEREN GESTORVEN ZIJN DAN WEL VERLAMD ZIJN ACHTER GEBLEVEN !!

      WAAROM ZEG IK DIT TEGEN JOU ??

      NOU NA 25 DAGEN CHEMO , 25 DAGEN BESTRALEN MET DE GROOTSTE NIEUWSTE COMPUTER IN EUROPA , 12 MAANDEN NIET KUNNEN ZITTEN NA EEN 5 UUR DURENDE OPERATIE

      DENK IK DAT WIJ IN HETZELFDE SCHUITJE ZITTEN !!

      DUS IK WIL GRAAG DE ROTTERDAM MARATHON DOEN , IN 2021, ,MAAR ALS IK ALLEEN MET EEN VACCINATIE MAG VLIEGEN
      DAN KUNNEN ZE DUS GEZAMELIJK DE TOUWTYPHUS KRIJGEN
      DAN DOE IK DE ATHENS MARATHON HIER WEL EN DE MARATHON OP CYPRUS

      SNAPPIE , DUS DOE HIER MEE WAT JE WILT, IK WIL JE ALLEEN MAAR HELPEN

      IN DIT EU GEKKENHUIS ,

      IK !!!!!!!!!! ZAL / ZOU HET NIET, ….. DANWEL NOOIT DOEN ,

      IK GA HET LEKKER VOOR MINIMAAL 1 JAAR AANKIJKEN ……
      EN ALS ER DAN GEEN DOOIEN VALLEN ..
      KIJK IK HET NOG EEN JAARTJE AAN , ..

      OOK ZULLEN ZE ONS WEINIG GAAN VERTELLEN . OVER DE MISKLEUNEN ..

      EN IEDERE 2 MAANDEN VOOR EEN SPUIT ?/ WHAHAHAHAH

      TYFT LEKKER OP ALLEMAAL

      DE GROETEN

      OOM VAKSIENNNNNNNNNNN

      Like

    • Cathja zegt:

      @Tijl Uylenspiegel

      Beste Tijl,

      uiteraard bedoelde ik niet de mensen zoals u, die helaas niet veel (meer) te kiezen hebben, maar ik bedoelde de mensen die nog gezond van lijf en leden zijn -voor zover zij dit van zichzelf weten- en welke mensen onder druk van de overheid zich laten vaccineren. Met die druk bedoel ik dan sociale uitsluiting.
      In uw geval lijkt het me niet zo verstandig om aanbevelingen van uw behandelend arts te negeren. Ik ga er vanuit dat hij het beste met u en uw gezondheid voor heeft.

      Excuses als mijn reactie bij u verkeerd is overgekomen; misschien had ik mijn woorden wat zorgvuldiger moeten kiezen.
      Uiteraard wens ik u een zo gezond mogelijk 2021 toe, zónder corona natuurlijk, en met goede pijnmedicatie tegen de reuma!

      Groetjes, Cathja.

      Like

      • Tijl Uylenspiegel zegt:

        Bedankt voor uw reactie @Cathja en nee hoor ik vatte uw reactie niet verkeerd op, ik wilde alleen laten zien dat er ook mensen bestaan die meerdere factoren moeten afwegen bij het al dan niet vaccineren.
        Ter aanvulling; ik heb een sterk afwijkende vorm van reuma, de meeste mensen denken bij reuma aan kromgetrokken handen maar bij mij is het ontstaan na een meniscus probleem (in de volksmond een voetbalknietje) de normaal hiermee gepaard gaande ontsteking verdwijnt normaliter na de operatie maar bij mij was de ontsteking extreem en ging na de operatie vrolijk door en werd zelfs erger.
        In dat stadium noemde men het nog chronische artritus, de reumatoloog vergeleek het in het begin met een heftige bosbrand die hij met medicijnen hoopte terug te brengen tot een heidebrandje.
        Ondanks dat zo’n beetje alle bekende medicijnen niet of onvoldoende aansloegen en ook schoonmaakoperaties niet brachten wat gehoopt werd liep de schade in mijn knie steeds verder op en uiteindelijk sloeg het van mijn linkerknie over naar mijn rechterschouder.
        Het schijnt een fenomeen van reuma te zijn dat het zich diagonaal door je lichaam verplaatst.
        De behandeling van reuma is eigenlijk altijd een kwestie geweest van pappen en nathouden, echt genezen kon men het niet, het bleef beperkt tot het wegdrukken van de symptomen, sinds zo’n 12 jaar geleden is de behandeling in een stroomversnelling gekomen door de injecties zoals ik ze neem en die dus een gedeelte van het immuunsysteem buiten werking stellen.
        Bij mij werkt dit prima en op deze manier valt er met ups en downs best mee te leven

        Tijl

        Like

    • David zegt:

      Maar bloed mooie gezonde jongens en meisjes moeten het ook nemen 😥

      Like

    • de nationalist zegt:

      Miss is het wel goed dat het immuunsysteem buitenspel gezet wordt.Kijk is hiernaar.hij is van rtl kon het zelf eerst ook niet geloven.
      https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5193704/corona-astma-covid-19-risicopatienten-rivm-longartsen

      Geliked door 1 persoon

  5. We hebben nu al de eerste slachtoffers van het coronavaccin- van Pfizer/BioNTech.Zwitserland onderzoekt het overlijden van een bejaarde man in Luzern enkele dagen, nadat hij was ingeënt tegen het gevreesde coronavirus.De oude man woonde volgens plaatselijke media in een verzorgingstehuis en was over het algemeen fysiek gezond.https://www.telegraaf.nl/nieuws/467837562/bern-kijkt-naar-mogelijk-sterfgeval-na-vaccinatie-pfizer-vaccin

    Like

  6. duinsnip zegt:

    Tyl. Heb je nu echt nog nooit gehoord van Rob Elens? Zo niet dan kun je daar nog steeds terecht.

    Like

  7. ronjaspers zegt:

    Goed artikel,ik hoop dat de mensen nu begrijpen dat de leugen regeert en niets is wat het lijkt.

    Like

  8. Julia zegt:

    Vandaar de massa vaccinatie het doel is de wereldbevolking flink de reduceren.

    Like

Plaats een reactie