Eurofilie kan alleen bloeien als PVV’ers wegblijven

Screenshot_46

(Door: Chris Aalberts)

Conform het idee dat eurofilie een geloof is, vindt de jaarlijkse ‘Europe Lecture’ plaats in een kerk. In de Haagse Kloosterkerk kwamen dinsdagavond twee sprekers aan het woord over het belang van de Europese samenwerking. Volgens verwachting passeerden sleetse argumenten over Europa de revue, maar wie iets verder keek dan deze oppervlakkige saaiheid, kon hier veel leren over hoe eurofilie in de praktijk vorm krijgt. De les is: eurofilie kan alleen bloeien als PVV’ers wegblijven.

Iedereen die op mannen in pakken valt, kan bij deze lezing zijn hart ophalen. Er is een groot aantal horecamedewerkers uitgerukt om de bezoekers van koffie met exotische chocolaatjes te voorzien. Voor de borrel staan zorgvuldig opgepoetste wijnglazen klaar. De houten kerkbanken zijn voorzien van kussentjes. Vooraf speelt een wat oubollig aandoende band van het Koninklijk Conservatorium. Boekhandel Van Stockum verkoopt een eurofiel boek van spreker Jonathan Holtslag.

Lees verder>>>
(h/t Wachteres)
Post online

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Elite, Eurofielen, EUSSR, Graaien, Hypocrisie, landverraad, political correctness, praatjesmakers, propaganda, Rotzakken, soevereiniteit, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

18 reacties op Eurofilie kan alleen bloeien als PVV’ers wegblijven

  1. JCC zegt:

    Gadverdamme, wat een ontzettend gore en perverse zelfbevlekking is dit. Sinds de ontdekking dat de EEG – de voorloper van de EU – West-Europa daadwerkelijk aan de Islam verkocht heeft in 1975 (http://www.uitkijk.net/islam.php?do=oil) ga ik over mijn nek van die EU. Het is echt om fysiek onpasselijk van te worden. Zouden die idioten wel weten dat uiteindelijk West-Europa en die kerk waar ze waren helemaal aan puin geslagen zullen worden als de haatbaarden het voor het zeggen krijgen? Vast wel – met bloedgeld beleggen ze hun veel te dikke boterham, die tyfushonden die onze regeringsleiders moeten voorstellen. Naar verwachting begint het rond 2035 erg vervelend te worden in Nederland en zal er regelmatig iemand worden koudgemaakt. Nog een X-aantal jaar later neemt de kans toe dat er tientallen miljoenen mensen worden vermoord.

    Like

  2. Theresa Geissler zegt:

    Zo te lezen was het ‘1984’ in luxe uitvoering: Bovenmatig enthousiasme om één persoon (die Letse) en gebeuzel over welvaart, waar die in de verste verten niet te bespeuren valt. Het deed me om de één of andere rede ook nog denken aan een passage uit Gyorgi Könradt’s “De Bezoeker:” ‘Mevrouw Bandúla bleef bij partijvergaderingen voortdurend zitten en pelde pinda ’s als alle anderen opsprongen en hoera riepen.’ Waarbij het duidelijk moge zijn, dat ik dan natuurlijk uitsluitend associaties heb met dat opspringen en hoera roepen. Tjonge jonge, ik wist langzamerhand dat D ’66 ‘ers de neiging vertonen om hun verstand op nul te zetten, maar dat het zó erg was……Als je het mij vraagt vind je in geen enkele andere partij een docielere mensensoort! Blij, dat ik er niet bij geweest ben: Ik had waarschijnlijk na vijf minuten de buitenlucht moeten opzoeken wegens verstikkingsverschijnselen; kan daar absoluut niet tegen!

    Like

  3. Een nikszeggend artikel.

    Like

  4. Breget zegt:

    Daarom mogen we blij zijn dat we een Geert Wilders in Nederland hebben ,Peggy

    Like

  5. jitskesez zegt:

    Dit is op Voice in the Desert herblogden reageerde:
    Het enige Europese belang is zsm. de Islam eruit. Maar de EU wil niets anders dan er meer in.

    Like

  6. “De lezing zou in het Nederlands veel informatiever zijn, maar dat zou tegelijk de internationale sfeer teniet doen. De kans neemt dan bovendien toe dat minder eurofiele burgers zich hier laten zien en zo de sfeer bederven. PVV’ers bijvoorbeeld.” Wat een belachelijke stelling! Ik ben PVV’en en ik spreek 6 talen, in tegenstelling tot vele van onze van bestuurders waarvan hun Engelse uitspraak (polder-engels) ronduit belabberd is …

    Like

  7. corr. PVV’en = PVV’er

    Like

  8. Avidia zegt:

    Ik kan dat hoofd niet zien, walging komt bij mij op, wat een vreselijke kerel, je zult hem in je bed tegenkomen, brrrrrr

    Like

  9. windwens zegt:

    “Koffie met exotische chocolaatjes” Vooral die exotische chocolaatjes geven aan dat je bij een stelletje onbetrouwbare sujet op visite bent. Wij de fijn proevers van Nederland

    Like

  10. luckybee zegt:

    Ik zal Holland het land van mijn vaderen, nooit verlaten.

    Like

Plaats een reactie