(Vertaling: E.J. Bron)
Volgende week vrijdag wordt de Amerikaanse president Trump in Londen verwacht. Nu gaf de islamitische burgemeester van de stad, Sadiq Khan, hoogstpersoonlijk toestemming om de “Trump-baby” boven de stad te laten zweven. De groteske zes meter grote ballon, die de Amerikaanse president als dikke baby in een luier belachelijk maakt, zal in de buurt van het parlementsgebouw, goed zichtbaar voor iedereen, in de lucht zweven.
Zelfbenoemde “antifascistische kunstenaars” hadden voor hun “Trump-baby” een bedrag van bijna € 20.000,- aan schenkingen opgehaald. Een woordvoerder van de groep noemde het “kunstwerk” een “obscene mutatiekloon van de president”.
“De burgemeester ondersteunt het recht op vreedzaam protest, dat zich in vele verschillende vormen kan uitdrukken”, zegt men vanuit het kantoor van de Londense burgemeester Sadiq Khan welwillend.
Zijn team zou een ontmoeting met de “activisten” hebben gehad en hen toestemming hebben gegeven om gebruik te maken van de Parliament Square Garden voor hun doelen, aldus een woordvoerder van de islamitische burgemeester. “De luier-Trump” zou niet hoger dan 30 meter boven de grond mogen zweven – door niemand over het hoofd te zien – om niet in botsing te komen met de toren van de Big Ben.
De ballonvlucht zal tegelijkertijd met de “Stop Trump” protestmars plaatsvinden. Sadiq Khan, onder wiens beleid de criminaliteit en het moordcijfer in Londen ongekende hoogten heeft bereikt, is een beslist tegenstander van de Amerikaanse president. De 47-jarige politicus van Labour had zich tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen steeds opnieuw tegen de kandidaat Trump uitgesproken en de latere verliezer Hillary Clinton openlijk gesteund.
Khan heeft over het aanstaande bezoek van de president nadrukkelijk benadrukt dat die “niet welkom” zou zijn in Londen. Premier Theresa May werd door hem opgeroepen om het bezoek af te zeggen. Khan verwacht protesten, maar voor hem zou het “niet gepast” zijn hieraan deel te nemen, had de Londense burgemeester goed opgevoed meegedeeld. Deze uitspraak dat zijn stad “een baken van tolerantie, diversiteit en acceptatie” zou zijn, schijnt in ieder geval niet voor iedereen te gelden. En daarom grijpt Khan vermoedelijk ook graag de kans om de huidige president van de Verenigde Staten belachelijk te maken als vliegende “Trump-baby”.
Bron:
www.journalistenwatch.com
Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)
Dit is op toodlessss herblogden reageerde:
De enige die zich nòg belachelijker maakt dan hij al is, is Khan zelf. Wat een ellendeling, maar wél gekozen door een zooitje ongeregelde import.
Subito stoppen met 2-paspoort politici.
LikeGeliked door 4 people
LikeGeliked door 3 people
Werd hij niet gekozen door de leden van zijn Labour Party?
LikeLike
Laten we wel zijn, die idiote ballon op zichzelf is nog niet eens het ergste: Het linkse tuig is wel eens op een nóg stuitender manier te werk gegaan.
Het ergste is, dat die Sadiq Khan er officieel het groene licht voor gegeven heeft!
Daarnaast heeft hij May nergens toe “op te roepen”: May had hèm juist dít moeten laten verbieden. (Ja, ik weet het: Doet ze niet…)
LikeGeliked door 2 people
En zo gaar Engeland steeds verder naar de bliksem dank zij dergelijk optreden. Die zgn Lord Mayor of London is de ondersteuner van terrorisme en dient verwijderd te worden. Hij heeft met zxijn optreden London de grootste criminele stad van de wereld gemaakt.
LikeGeliked door 1 persoon
Khan is niet de Lord Mayor of London (the City) – maar burgemeester van Greater London.
LikeLike
Sorry marlies je hebt gelijk maar Je “hoort” the Lord Major niet. en het gebeuren heeft in the city plaats meen ik
LikeGeliked door 2 people
Het ligt voor de hand dat dit kinderachtige gedoe, dat alléén minachting voor de president van de VS uitdrukt, met recht en reden zal worden verboden.
Trump bezoekt Londen niet als privépersoon maar in zijn functie van president van Amerika.
LikeGeliked door 2 people
Stel je voor dat er een ballon van Baby-Erdogan in luier boven de stad zou hangen…
De stad zou te klein zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
Inderdaad een goed idee om baby Erdogan te laten rondzweven ..als die Turkse president een officieel bezoek zou brengen aan England ….Djengis Khan heu…Sadiq Khan zou erg geschokt zijn door deze vreselijke belediging aan een Islam volksleider
LikeLike
Kijken wat die zielige gek zegt, als de fans van Trump, een ballon op laten van die vuile moslim, maar is gewoon dat geld niet waard.
LikeGeliked door 1 persoon
Of één van Mohammed, en wel zónder luier, maar met een stijve van heb-ik-jou-daar!
(of zou dan heel Londen in lichterlaaie staan?)
LikeGeliked door 3 people
Ooooh Trees toch, grinnik.
LikeLike
Dat is tenminste een ‘grinnik’ om een positieve reden; van een ander heb ik ‘m wel eens anders moeten incasseren.
LikeGeliked door 1 persoon
Wellicht zou die burgemeester daar jalours naar kijken ik ken de Engelsen die zouden zo’n stunt appreciëren.
LikeLike
Die ballon kan je met een goed schot van een jacht geweer naar de bliksem helpen en het zou mooi zijn als het dan op de plaats waar die Londense idioot van een burgemeester woont maar dat is wellicht te veel gevraagd.
LikeGeliked door 6 people
Nou, ik suggereerde dat elders óók al.
LikeGeliked door 1 persoon
Haksteeg.
Je schiet zo’n reuzeballon niet even met ’n jachtgeweer uit de lucht.
Ook niet met grove hagel.
Daar is het bereik/effectiviteit niet voldoende voor.
LikeLike
Ik heb vaak met een jachtgeweer geschoten ja op hazen in _Argentinië die daarna opgegeten werden en vaak was dat toen op grote afstand maar zeker een paar honderd meter en ik denk niet dat die ballon veel hoger hangt want dan is de “gein” er uit.
LikeLike
’n Paar honderd meter en dan hazen schieten met ’n jachtgeweer?
Kan helemaal niet.
Afstand mag denk ik niet meer zijn geweest dan 50 meter, hoogstens.
Op enkele honderden meters zo’n klein doel met hagel doden is onmogelijk
LikeLike
“……..Op enkele honderden meters zo’n klein doel met hagel………..kannie !……” ?
Het is duidelijk dat je nog nooit in Patagonië bent geweest !
Weet je wel hoe groot die Hazen kunnen worden.
Hier een voorbeeld, zowat een herdershond, qua grootte…………
LikeGeliked door 2 people
Sorry maar je weet echt niet waar het over gaat ik was in mijn leven 4 keer per jaar in Argentinië en dit was op een farm van een goede /italiaanse) vriend van mij een de hazen daar waren ietsje groter dan in Nederland dit was in de tachtiger jaren en het schot op de hazen was over 100 meter zelf de Argentijnen die er bij waren waren versteld van de treffer. Ik was in mijn werkend leven dus
ten minste 4 x per jaar en dat over 39 jaar dus bijna 160 keer in Buenos Aires en heb nog Argentijnse vrienden die dat bevestigen kunnen. Ik kende Buenos Aires en Sao Paulo beter dan mijn eigen geboortestad Rotterdam en dat alles was voor het kontakt met klanten maar in het weekend konden je klanten je uitnodigen op hun hacienda’s zo ging dat van laat 50 tot in 1993 en zelfs vloog ik meestal KLM vandaar dat ik nog steeds elk jaar de platinum kaart – die krijg je voor het leven – van de Klm/air-France krijg (ik had 1 jaar dat ik 11 keer naar Buenos aires en Montevideo gevlogen heb, ik kon het bijna zelf vliegen – grapje) maakte vaak een praatje met piloten van de KLM omdat het commentaar over navigatie voor mij interessant was dus daar spraken wij onder andere over. Dus probeer mij niets te vertellen wat wel en niet mogenlijk is daar en ik was vaak in het weekend op de hacienda van mijn Italiaanse vriend.
LikeGeliked door 1 persoon
Heb je ooit met een jachtgeweer geschoten? ik denk van niet ik deet het in Argentinië ten minste 1 keer per jaar en ik was daar 4 keer per jaar. Wellicht was de hagel daar wat zwaarder en dit was in de laat 60 tot en met laat tot begin 80tiger jaren. daarna ging ik niet meer naar farms maar bleef weekends in Buenos Aires. De jachtgeweren daar hadden zelfs een terugslag. Ik heb overigens in de Kon. Nederlandse Marine leren schieten eerst met De Amerikaanse M wapens (geweren) en de Israelische ouzi’s later met een browning pistool dat hoorde er in de laat 50tiger jaren bij in de Kon. Marine dus de groeten. Dit is waar en vertel mij niets over jachtgeweren ze hadden ook zwaardere geweren waarmee op grotere dieren geschoten werd daar wilde ik niet aan mee doen. De jachtgeweren toendertijd daar kwamen uit de States evenals de munitie. Je kon overigens toendertijd gewoon in een winkel in Buenos Aires wapens kopen ook de Beretta pistolen niets anders nodig dan een paspoort. Ik heb daar nooit gebruik van gemaakt maar ben wel in zo’n winkel geweest dat was in de 70tiger jaren.
LikeLike
Delamontagne.
Dat is geen haas maar ’n Lama.
Ben zelf ook een keer in m’n leven in de dierentuin geweest.
Typisch Lama, kan ook familie van de Miereneter zijn.
In ieder geval ’n snelle loper.
Moettie ook kunnen om die mieren bij te houden.
LikeLike
Het is dus wel een Haas, een Patagonische Haas.
Patagonië is het steppegebied zuidelijk B.A.
Lama’s komen zover ik weet alleen aan de westelijke kant van de Andes voor.
Die staan trouwens veel hoger op hun poten..
LikeGeliked door 1 persoon
Men kan er eventueel een drone op afsturen?
LikeLike
Waarom niet alles is mogenlijk om zo’n ballon te doen verdwijnen
LikeLike
Zelfs een hele goede pijl en boog die ballonnen hangen niet zo hoog.
LikeLike
Haksteeg.
Ik wist niet dat je boos zou worden.
Maar wat je schrijft over die Trump-ballon is natuurlijk onzin.
In WOI schoten ze die versperringsballonnen en ballonnen met een verkenner van de vijandelijke troepenbewegingen en loopgraven aan boord, ook niet uit de lucht met ’n jachtgeweer.
Daar kwam ’n vijandelijk vliegtuig aan te pas die de ballon met zijn mg (kaliber ca .30) uit de lucht blies.
Correctheidshalve waarschuwde de vlieger eerst nog even dat de arme verkenner met zijn parachute naar beneden moest springen.
Meestal stond dan de wind verkeerd en kwam hij achter de vijandelijke linies terecht.
Zo ging dat.
De terugslag van ’n wapen wordt bepaald door het kaliber-munitie dat je gebruikt en niet door het geweer zelf.
Maar tegenwoordig heeft het wapen steeds meer terugslagremmende onderdelen.
Is werkelijk heel comfortabel, voornamelijk de telescopische kolf vangt heel wat op zodat je op je gemak opnieuw kunt richten en niet iedere keer ’n halve meter naar voren moet kruipen.
Ik persoonlijk vind die terugslag en de detonatie van zo’n 9-mm-pistool erg storend.
Ideaal is .22 long-rifle, nu niet lachen.
Geweldig voor de korte afstand en met geluidsdemper onhoorbaar.
Is heel veel waard.
Zo, proficiat met al je hazen en konijnen die door jouw schietkunst op tafel werden gebracht.
En inderdaad, wat de jacht betreft maar ook het vrije wapenbezit zijn landen als Brazilië, Argentinië etc. ideaal.
Je kunt ook zeggen dat het daar normaal is en hier ’n hysterische volksonderdrukkende
politieke rotzooi.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ben wat ouder dan jij en heb een andere tijd meegemaakt in Nederland ik wilde in de Marine omdat ik eigenlijk naar zee wilde en daarna naar de Zeevaartschool die toen naar ik meen in Vlissingen was. Mijn wapen ervaring in veel gebruik was inderdaad in het weekend in Buenos Aires wanneer ik, op uitnodiging, op mijn zaken vriends hacienda was, en wat ze daar aan wapens hadden voor de jacht was indrukwekkend ik ben geen voorstander van het doden van beesten om het doden/schieten maar als ze nadien goed bereid worden en alleen als voedsel dienen, is het heel goed vlees om te eten. Ze slachten ook zelf een koe op de hacienda waar zo’n 15 man leefden vaak met familie etc en die werkten daar en koeën verzorgden want die worden in Argentinie niet gekweekt voor de melk maar praktisch in hoofdzaak voor het vlees en het vlees in dat land wat ik vaak gegeten heb was het beste wat er is. Een Amerikaanse kennis uit Texas gaf toe dat het beter was dan de beef in Texas en om dat toe te geven voor een Amerikaan uit Texas… werkelijk dat was heel wat. Argentinië exporteerde ook vlees naar Nederland dat weet ik zeker wat er was een Nederlandse Inspecteur in Buenos Aires die het vlees keurde en van een Nederlands merk voorzag voordat het geladen werd en ik heb eens met hem gesproken ik ben vergeten hoe hij heette maar het was id de zeventiger jaren.
LikeGeliked door 2 people
Van jacht[geweren] heb ik niet zoveel verstand. Wel krijgen we elk jaar van de jagers hier of een stuk wild zwijn of hertevlees.
Omdat we ze toestemming hadden gegeven om op de stukken bos van ons te mogen jagen.
Argentinië was voor WWII het Export-land van beef vervoerd met die diepvriesschepen.
Misschien onbescheiden, als U zo ingenomen was [bent] met Z-Amerika, Argentinië, waarom is dat dan niet de woonplaats geworden inplaats van Z-Oostelijk Staten U.S. ?
U zult wel een “woordje” Spaans, oftewel Castellano zoals ze in Z-Amerika zeggen, kunnen spreken !
Had toendertijd liever Spaans willen gaan studeren maar dat werd me afgeraden.
Het werd MO-Engels en nu dan doordat we al ’n jaar of 16 / 17 in Fr wonen, Frans.
Groeten………..
LikeLike
Ook na WWII exporteerde Argentinië vlees naar Nederland want dat werd mij verteld door de in Buenos Aires wonende vlees inspecteur in do 70tiger jaren inderdaad in schepen die koelruimte hadden. Ja het waren toen goede tijden ik werkte in het maritieme gebeuren em charterde grote schepen zgn Panamax’ers dat had niets met de lengte maar alles met de breedte te doen van de sluizen in het Panma kanaal (30 voet)
LikeGeliked door 1 persoon
Ik kan nog wel wat andere manieren bedenken.
De geallieerden gebruikte in Normandië van die werpankertjes die ingeklapt als ’n raket op de rotsen werden geschoten.
Kunnen we in dit geval ook proberen.
Als het ankertje vastzit kunnen we ’n portret van je schoonmoeder omhoog takelen.
Wedden dattie klapt alsie dàt ziet.
Dat houdt geen ballon uit.
LikeLike
@Haksteeg
Ik voel meer voor een Fal 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Hoe…?
Wat nu weer mijn allerbeste Haksteeg?
Nu claim je zelfs dat je zelfs ouder zou kunnen zijn dan ik…?
Ik, die zelfs Marlene Dietrich bij die lanterne an die Bruste gehat hat….
Neen.
Dit gaat te ver.
Ik dacht wellicht kunnen we nog eens samen wat afschieten in een van die latino-landen. Ik bedoel immigranten afschieten met een jachtgeweer, maar nu val je me toch tegen.
Eerst en vooral moeten Alex en Maxima van jou mee… en ten tweede Beatrix ook nog.
En ten derde zou Bernhard ook nog opgegraven moeten worden.
En dat allemaal omdat jij het niet kan hebben dat die ballon ondanks jouw jachtgeweer nog vrolijk verder zal kunnen zweven en deinen.
Ach laat ‘m toch lekker verder zweven.
Ik denk dat Trump niet meer bij komt…
LikeLike
Ik denk dat je niet helemaal alle zes op een rijtje hebt maar ik ben practisch 80 en gezien sommige van jouw reacties vrees ik dat toerekeningsvatbaar iets is wat moeilijk is voor jou en je duidelijk haat voor het Koninklijk huis zou niet moeten worden toegelaten dus ga fijn met je vriendjes spelen knikkeren of zo en ik hou me bij mijn zaken en heb daar meer plezier in dan jou onzin te lezen.
LikeLike
Grappig, dan zijn we leeftijdsgenoten.
Voor mij niet zo heel lang meer, die 80.
Ben van jaar Beatrix [ om Bert G boos te maken ] !
LikeGeliked door 1 persoon
Ja hij haat het Koningshuis heel sterk ik woon ver weg al meer dan 18 jaar en heb geen haat tegen het Koningshuis ik hoor ook geen Kersttoespraken heb ze wel eens gelezen en weet dat dat de politiek die voor haar schrijft of corrigeerd en zij het netjes op mag zeggen.
Ik heb in totaal 8 hart operaties (Angina Pectoris of wel vernauwing van een – of meerdere – aderen) overleefd. Dus ben verbaasd dat ik dat allemaal mocht overleven want er waren maar drie operaties hiervan – het begon in 1990 – in Nederland de rest was allemaal in het buitenland en natuurlijk 1 in Argentinië
LikeLike
O jee, een oranje liefhebber, hier zo’n 6000Km hier vandaan.
Hoe is mogelijk.
“vrees ik dat toerekeningsvatbaar iets is wat moeilijk is voor jou en je duidelijk haat voor het Koninklijk huis zou niet moeten worden toegelaten dus ga fijn met je vriendjes spelen knikkeren “
LikeGeliked door 2 people
Ik denk dat Anton in Argentinië woont, kan haast niet meer missen.
LikeGeliked door 1 persoon
Het tijdsverschil met Argentinië is 4 uur, met de Z-Oostelijke Staten van U.S is het 6 uur.
LikeLike
BertG is hij dezelfde als die PaulZueste of zo? ik denk het maar ik woon echt niet in Argentinië of de USA en heb gezegd dat wij 7 uur tijdsverschil hebben met Nederland dus welteruste Nederland
wij doen hier net de lunch.
LikeGeliked door 2 people
Nee het zijn 2 verschillende personen, Paul Z woont in België, Antwerp of omgeving
en Bert G in het midden van NL.
7 uur + Tijdsverschil ?, Curaçao of Panama/Costa Rica !
LikeLike
Je bent in de Buurt maat noem nooit Venezuela dat land is totaal nar de bliksem met 13000% inflatie dit jaar reeds.
LikeLike
Venezuela ?, hoe dat daar nu is vind ik heel erg.
Misschien ook wel door een “bepaalde” band met dat land.
Alhoewel dat héél lang geleden is….
LikeLike
Ik ben er voor mijn werk ook nog geweest in de ’80 en negentiger jaren de Fafellah’s waren nog erger dan in Rio en het hooghartige gedrag van vele “rijkere” Venezolanen was niet erg plezierig nog daar gelaten was de militairen deden. Men vertelde mij dat een ieder die president werd het
leger (de hogere officieren) moest kopen. Jammer het leek een mooi land met een grote toekomst door de olie.
LikeGeliked door 1 persoon
Het laatste ik er geweest ben moet eind jaren ’90 zijn geweest.
Mijn jongste zus wilde er,[ ik weet niet hoe je dat noemt = as verstrooien van een gecremeerde ? ] begraven worden bij Islas de las Roqas tussen Curacao en Venezuela op zee.
Maar voor ’t eerst was ik er over enkele maanden dan, 80 jaren geleden.
Dat is wat in ’t Engels heet : “a pun”………….
Of de armoede nu erger is dan toen ?, de verdeling tussen Rijk – Arm is in heel Z-Amerika anders dan in Europa.
Wist je trouwens dat Argentijnen zich min-of-meer eerder Europeaan voelen dan Zuid Amerikaan ?
Vreemd ?, misschien niet !
Racistisch ? weet ik niet, maar er is minder gemengde bevolking dan in de andere Z-Amerikaanse landen, geldt ook voor Chili
LikeLike
In Argentinië heb je in BA een Duitse school een Duits Ziekenhuis een Duitse club en hetzelfde geldt voor de Engelsen ik ben in het Duitse ziekenhuis (waar alle oudere zusters zeiden dat ze Zwitsers waren) geopereerd, kreeg de film van de operatie die mijn Hollandse cardioloog “perfect” vond, en ja de Italianen houden zich ook aan het Italiaan zijn. Ik meen dat Pavarotti meer in Buenos Aires geweest is dan in New York. Ik heb hem 2 x ontmoet bij een kennis die voor hem een diner
gaf in totaal waren er twintig mensen. Na zijn optreden in het “Theatre Colon” in het centrum van Buenos Aires.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat had ik ook willen schrijven, dat Duits Ziekenhuis.
Ik heb ooit er een bemanningslid heen moeten brengen naar dat Duitse ziekenhuis.
Hij was een Zwitser en wilde naar Dat ziekenhuis.
Waarom weet ik niet.
Maar je opmerking van die zusters die zeiden Zwitsers te zijn, vind ik wel grappig in verband met wat ik verderop schrijf.
Het was een ontzettend eind weg, ergens in de “banlieu”zal ik maar zeggen.
Maar wat ik toen zo typisch vond, het leek wel of je er in Duitsland zelve was.
Alles Duits, de namen het geschrevene, de style.
Ik vond dat heel typisch en merkwaardig, maar het was ook in die tijd met al die geruchten van ex-Nazis die naar B.A. zouden zijn gevlucht.
Ik vond het centrum van B.A ook erg indrukwekkend, die grote Avenue middenin met die Obelisk eraan grenzend was geloof ik Plaza de Mayo.Hoe die Avenue heet weet ik niet meer.
Er was ook op een van die hoge, moderne gebouwen zo,n Zuid Duits Huis neergezet.
Zo’n typisch huis met zo’n groot overhangend dak als in Beyeren.
Zou dat nu nog zo zijn ?
Die Argentijnen leken mij als Spanjaarden/Italianen vrijwel geen kleurlingen zag je.
Niet dat ik er wat tegen heb, ik heb m’n jeugd op Curacao doorgebracht.
LikeLike
BertG. is BertG.
En dus ene Paul.
Vervelend is dat hé, als ze niet met gezellig met je mee kletsen.
Dart zou verboden moeten worden.
LikeGeliked door 2 people
En dus NIET ene Paul.
Wat een vervelend foutje weer.
LikeLike
Bert, waarom verplaats jij reacties omdat jij denkt dat ze ergens beter bij passen.
Ik kan niet ergens iets tussen plaatsen, dat kan alleen als jij iets verplaatst.
Daarmee geef je het gesprek een andere wending.
LikeLike
???
LikeLike
@ Haksteeg Anton 10 juli 2018 om 21:26
Man, ga toch fietsen! BertG. heeft een uitermate gezonde kijk op het ‘koningshuis’!
Ik ‘mot’ die ‘oranje’ uitkeringstrekkers ook niet!
Niet één persoon die volledig bij zijn volle verstand is, bewierookt die genotzuchtige, ‘christelijke’ huichelaars met hun mohammedaanse olieboer-vrienden.
Het zijn net eksters: dol op goud en ‘blingbling’ en alle andere geneugten die ze te pakken kunnen krijgen. ZE HEBBEN NOOIT GENOEG!
BAH! Zó schaamteloos rijk zijn en zich dan nóg willen wentelen in weelde op kosten van de belastingbetaler. Denk maar niet dat ze één cent overhebben voor arme bejaarden of zielige dieren, die mishandeld worden.
BAH, BAH, BAH!
Als ík zo rijk zou zijn als die patsers, wist ik het wel. Er zou geen bejaarde meer creperen en er zou geen dier meer hoeven lijden!
LikeGeliked door 2 people
Misschien Aruba?
LikeGeliked door 1 persoon
Trix met een kopvod om haar kop! NOOIT zal dat beeld uit het geheugen worden gegrift. Hetzelfde beeld als die Kaag die ook in de voetsporen trad van Trix door haar na te apen omdat die linkse trut ook bang is voor de islam . Trix is ,was en blijft een rooie [PvdA] marionet. Alleen wijlen Den Koninklijke Hoogheden Emma,Wilhelmina,Juliana waren ECHTE Oranjes! Die linkse kopvod Trix is niks.
LikeLike
@ Wolf 11 juli 2018 om 09:34
Gezwam in de ruimte.
LikeGeliked door 2 people
Tistochwat.
Die Haksteeg wind zich veel te veel op.
Hij had het tegen mij en niet tegen onze Bert toen hij schreef dat het niet toegelaten zou mogen worden wat ik allemaal over het zogenaamde: “koninklijk” huis schreef.
8 Hartoperaties zou de man al hebben moeten ondergaan en nog steeds een open hart voor de oranjes.
Ja, da’s niet kapot te krijgen, dus laat de man maar.
LikeLike
Wat heeft dat nou voor zin ? Ik bedoel dat spotten met iemand die Hartoperaties heeft gehad. ?
Jij hebt ’t vaak over de “Aller-allerbeste Zorg” in Nl. Spottend gezegd dan.
Die operaties heb ik ook gehad, wel geen 8, maar 2.
En het was in Toulouse, Fr.
En wat dachten de NL-se toeristen die we later hier op de camping tegenkwamen te zeggen ???????????
“Dan lag je zeker met z’n 30-en op ’n zaal”
Wat een ONGELOFELIJKE domheid, altijd dat denken dat ’t in NL het beste is, omdat ze je dat in de Media voor-leuteren.
LikeGeliked door 1 persoon
Er moet tussen gevoegd worden na woont “zou vallen”
LikeLike
Als antwoord op wolf.
De echte Oranjes, bestaan al heeeeel veel jaren niet meer. Bij Juliana hing de nazi vlag al in de top van haar bootje, voordat de Duitserts Nederland binnen vielen. er zijn tig voorbeelden te noemen, hoe ze aan Nederland “hangen” behalve hun riante salaris voor het niks doen.
LikeGeliked door 3 people
Dat hele gedoe met die ORANJES” is 100% schaamteloze fraude.
Het originele geslacht van de Oranjes is al eeuwen uitgestorven.
De klootzakken die zich tegenwoordig op schaamteloze wijze verrijken en geen enkele belangstelling hebben voor het volk, hebben ook niets te maken met de “Nassaus” van vroeger.
’n Zooitje buitenlanders met een zeer bedenkelijke achtergrond waar justitie allang korte metten mee had moeten maken.
Maar ja, wij zwaaien liever met vlaggetjes en laten onze ouderen in de zogenaamde rusthuizen zonder zorg verrotten in hun van urine doortrokken luiers…!!!
LikeGeliked door 2 people
Gerard de Boer, heeft alles hierover uit gezocht, en geplaatst.
LikeGeliked door 2 people
Haksteeg.
Ik stel voor dat je wat rust neemt.
Je bent al over de 80 en dan nog hazen schieten over dat koningshuis.
Dat kan niet meer op jouw leeftijd.
Ga lekker vissen, in plaats van altijd maar met ’n terugstootloze vuurmond op weerloze beestjes te schieten.
Als ik jou was zou ik een briefje schrijven aan Trix, die nog steeds aan alle touwtjes trekt, met het verzoek of je ook in de Grote Kerk te Delft begraven mag worden.
Zo vlak naast Bernhard bijvoorbeeld
Hij heeft ’n gouden Lockheed-pas en jij ’n gouden KLM-pas.
Dus zoveel verschil is er tussen jullie niet.
Zou je dat geen leuk idee vinden of wind ik je nu al weer te veel op…?
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ben niet over de tachtig maar ik vrees dat jij niet goed snik bent dus svp niet meer reageren op een uitspraak van mij en die zeker niet verdraaien want dat is wat men noemt stompzinnig en zaken toevoegen die nooit gezegd zijn is wat kinderlijk maar jij dat komt voor bij sommige mensen. Zo werken de politici ook en daarom hebben wij met 1 Nederlands paspoort wat afkeer van zulk soort tuig en zijn het nog steeds volkomen eens met de Hr. Wilders en zijn PVV.
LikeGeliked door 1 persoon
Doordat ik, met tamelijk “wat” moeite, 2 jaar geleden weer een NL-paspoort heb kan ik in NL stemmen.
En ik stem op de Heer Wilders. Hij is de enige die voor het oorspronkelijke volk, de Nederlanders opkomt.
Die anderen ?, die komen voor hun eigen belangen op.
Maar of ik me nu echt NL-er voel ?, ik voel me MENS.
En ik maak me net zo goed kwaad op onrecht dat NL-ers wordt aangedaan t.o.v de z.g.n Nieuwe Nederlanders zoals dat het geval is hier in Fr of andere europese landen.
Wat ik wel vind is dat NL-ers eens wat meer Nationale Trots zouden moeten tonen.
Dat is in andere landen wel anders……..
LikeLike
Ik heb altijd en alleen een Nederlands paspoort gehad en nog en toen tot in 1993 elk jaar 4-5 maanden reizen in totaal en 4 x per jaar in Zuid- Amerika ja dat ging zo in de tijd dat je nog met een telex communiceerde, met Argentinie en Brazilië een directe lijn maar 1/4 van de normale snelheid (vanwege de kosten) dus werkte je nog met bandjes die geperforeerd werden en die je op een niet aangesloten telex maakte en dan in de machine die de aansluiting had voor de verzending, zo ging dat in de 60 en zeventiger jaren. Je werkte meestal tot 21:00 ’s avonds vanwege het tijd verschil met die landen. Dus laat thuis en in de morgen gewoon om 09:00 beginnen. Ook zaterdag morgen werken zo was dat. Those where the days my friend.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ben dat NL-paspoort jaren geleden kwijt geraakt, d.w.z Op een NL-ambassade werd het ingehouden omdat de Mevr. aan de balie zei dat ze eerst moesten onderzoeken of ik nog wel recht had op ’n NL-paspoort.
Ik mocht wel naar m,n ouders in NL met een z.g.n “Laisser Passer”.
Als je dat dan vergelijkt met het GEMAK waarmee nieuwe “Nederlanders” van zo,n document worden voorzien.
Weer 10-tallen jaren later, we woonden hier in Fr, vond m’n vrouw het nodig we paspoorten lieten verlengen.
Maar het mijne was al 2 jaar verlopen. Als ik nog aan de bureaucratie denk, wordt je weer woedend.
Omdat ik niet in NL ben geboren moest ik opnieuw geboortebewijs aanvragen, van de Franse immigratie-dienst moest ik bewijs aanleveren ik ondertussen niet Fransman was geworden etc,etc.
Bovendien moesten we het een-en-ander naar Nederlands laten vertalen door een beëdigd tolk/vertaler.
Het was in de tijd ik van Joost Niemöller een verslag las over een Naturalisatie van nieuwe “Nederlanders”in Den Haag, die hij had meegemaakt.
Sommigen moesten de woordjes Nederlands toegefluisterd krijgen, zo weinig begrepen ze ervan.
Dat hele Nieuwe “Nederlanderschap” is een grote FARCE…………….
( en bedrog voor de oorspronkelijke Nederlanders..)
LikeGeliked door 1 persoon
Dank je voor je uiteenzetting ja het valt niet mee met een Nederlands paspoort en dan de States binnen komen je moet een visum hebben etc. etc en het stemmen vanuit het buitenland is vaak erg moeilijk men zegt van niet maar dat is niet waar. Mijn partner (zij is overleden) vond het vergeleken met dokumenten in dit land erg makkelijk maar het kostte heel wat tijd en reizen naar de hoofdstad omdat het op de Ambassade moet (5 uur in de bus). En het kost hier 130 euro enz enz.
Ik wens je een goed probleem vrij weekend
LikeLike
Ik denk niet dat “Meneer” Paul Zwetste het allemaal zo meent.
Het is meer “scherts”.
Dus waarom zou je boos worden ?
LikeGeliked door 1 persoon
Je hebt wellicht gelijk. Ik zou niet boos moeten worden op iemand die kennelijk niet meer dan OLO
heeft gehad (was ooit een Rotterdams grapje) maar ik heb inderdaad 8 operaties aan de tikker gehad en de laatste was het plaatsen van een “pacemaker” de rest was allemaal voor “Angina Pectoris” zoals dat heet en die heb je bij bewust zijn (eerste was in 1990) want de chirurg moet met
je communiceren omdat de spanning op het ballonetje opgevoerd wordt to 12 AT en dat sluit dus even je ader die als hoofdader naar het hart gaat af zo ging dat in de negentiger jaren. Ik meen dat de maximum tijd daarvoor iets over de 2 minuten mag zijn anders is het gebeurt met je.
LikeGeliked door 1 persoon
Waarom al dat uitdagen ?, wat heeft dat voor zin ?
Misschien als je in buitenland woont je koningsgezinder wordt ? “so what ? “.
Ik heb mensen meegemaakt op een compound van Shell in Thailand rond de Kerstdagen, eeuwen geleden.
Bungalow, zwembad, luxe etc en die Mevr. liet toen een paar traantjes vallen want in Holland sneeuwde het en dat hadden zij daar niet.
Ver weg en Heimwee.
Ik heb me een paar jaar terug kwaad gemaakt toen ik die foto’s van Beatrix in de U.A.E zag. Helemaal in zwart, doeken om heur hoofd en om alles te complementeren, zwarte handschoenen.
En dat alles om een “klater-gouden-moskeet” te betreden.
Als je in de jaren ’60 gezegd zou heben:”Moet de Konnegin niet eens een bezoek brengen aan de Golfstaatjes, was je subiet voor majesteitschennis vast gezet.
Dat was nog in de tijd dat de emir of sheik of hoe die omhoog gevallen arab mag heten, nog in een 2e hands Rolls Royce over de stoffige woestijnweg reed.
LikeGeliked door 2 people
Goed, goed, goed….
Ja, Delamontagne is eigenlijk mijn Franstalige nestor, en als hij zegt dat ik moet stoppen dan stop ik gewoon.
Het spijt me voor de andere reageerders met gevoel voor humor hier, maar Delamontagne is voor mij die thermometer in die U-boot.
Je weet wel, “Das Boot”en als je het niet weet kan ik jullie de film aanbevelen.
Special de “Das Boot-tune” is meesterlijk met al dat getik, gekraak en gepingel met echo’s van die Engelse Torpedojager.
Ik had direct al sympathie voor die U-Boot en zijn Kapitän die zo volkomen menselijk alle geallieerden torpedeerde.
Echter, als alles begint te kraken als Das Boot op een diepte komt die twee maal de garantietermijn overschrijdt en de bootsman met een zeiknatte handdoek van het zweet om de hals zegt. “Nein! Das geht nicht!”
Dan Geht het ook ècht niet meer.
Laten we eerlijk zijn, we hebben nu alle onderwerpen gehad.
10 X “Open Hartoperaties”, en dat met altijd hetzelfde hart!
Het zogenaamde over de tachtig zijn, en toch net niet.
En het welles/niettes dood schieten van een ballon op 3000 meter hoogte met een jachtgeweer met terugslag in Venezuela.
Ik zou geen verdere geschilpunten meer kunnen bedenken.
Bovendien kom je tijdens zulke interessante gesprekken met de geachte heer Haksteeg altijd bij Zijn Koninklijke Hoogheden terecht.
Dat is ’n op zich ’n extra pluspunt-onderwerp waar bovendien hele interessante prijzen mee te winnen zijn.
Het antwoord op de meest intieme vragen over de oorsprong en de komende ondergang van het Koninklijk Huis zijn bovendien te vinden in de “Story” en de “Privé”.
Dus zo moeilijk moet het toch niet zijn.
En de prijzen zijn de moeite waard.
Wat te denken van ’n driedaags bezoek aan de Efteling, eten meebrengen en overnachten in eigen auto…?
.
LikeLike
Paulzwueste je bent een misselijk mens of “mens”? meer een soort dier dat populair is in de diergaarde Blijdorp en van tak tot tak gaat. Met één verschil jij bent vervuld van haat en daardoor
een tikkie dom en zeker geen goed PVV lid. Dus durf eens gewoon onder je echte naam en met een normale foto voor de dag te komen zodat een ieder weet wie je bent. Ja daar is vandaag aan de dag moed voor nodig en het zou kunnen dat je dat niet hebt.
LikeGeliked door 1 persoon
Kom kom, Anton.
Het is nu mooi genoeg geweest.
Wees blij dat je het zo goed voor elkaar hebt en op je ouwe dag daar nog zo leuk in Thailand mag wonen.
Jullie hebben tenminste ’n èchte koning die nog werkt voor z’n geld.
Wij moeten het doen met zo’n inteelt-geval dat nog niet eens jongetjes kan maken.
Zo dus, ik zou zeggen, tel je zegeningen en ga lekker slapen…
LikeLike
Paulzwueste zegt op 13 juli om 18.49:
“Wij moeten het doen met zo’n inteelt-geval dat nog niet eens jongetjes kan maken.”
PROEST! @Paul, ik zit hier nog gauw even een paar conversaties te volgen, vóór ik vanmiddag de nodige uren in Den Haag vertoef, maar DIT vind ik nog eens een kwinkslag!
Ik ben nog steeds beslist anti-monarchie, al ben ik met sommige anderen die het zijn, nu eenmaal volledig uitgeluld.
Met jou nog (steeds) niet, dus kan het wel even gezegd worden.
Een goeie, echt!
LikeLike
Na-nana-nanaaah !
https://fenixx.org/2018/07/06/als-antwoord-op-de-trump-baby-balloon-sadiq-khan-baby-balloon-in-1-dag-bij-elkaar-gecrowdfund/
Als antwoord op de Trump baby balloon – Sadiq Khan baby balloon in 1 dag bij elkaar gecrowdfund
De anti-Trumpers met hun kinderachtige actie kregen media aandacht bij CBC, BBC, The Independent, BusinessInsider, ABC, CBS, NYTimes, etc. enzovoort.
In de eerste 24 uur voor de baby Trump balloon werd £1,500 opgehaald. Zonder al die media aandacht haalde de actie voor de Sadiq Khan baby balloon al bijna 20K op in 24 uur.
LikeGeliked door 4 people
Eigenlijk hadden ze Sadiq’s kop op het varken van Pink Floyds Animals moeten doen zoals bij Battersea Powerstation.
LikeGeliked door 1 persoon
Moeten ze ook eens met Allah doen
LikeGeliked door 3 people
Als het even meezit staat er straks ook een BabySadiq in de lucht! Koekje van eigen deeg. Dat hypocriete burgermeestertje is echt geen party voor Trump! Mocht het tot een handje komen, reken maar dat Little Sadiq hem zal voelen.
LikeGeliked door 3 people
Dames en Heren.
Wat een affront !!!
We zinken in Europa wel heel erg diep weg.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik hoop dat er Londenaren zijn die het aandurven om een 6 meter hoge baby-profeet-mohammed boven Londen laten vliegen. Ja, wel vreedzaam hè? Want de burgemeester ondersteunt het recht op een vreedzaam protest. En er valt heel wat te protesteren als het om het gedrag van de volgelingen van ‘de profeet’ gaat.
We zullen zien. Ik vrees dat baby Trump ongestoord Londen vanaf grote hoogte zal kunnen bekijken (en zich afvragen wat er van deze eens zo mooie stad geworden is sinds de moslim-invasie), maar dat mootje niet van de grond komt.
Iedereen mag op ‘democratische wijze’ beledigd worden, maar geen ‘kopstukken’ binnen de islam.
Wie zich hieraan bezondigt begaat een hele grote vergissing!
LikeGeliked door 2 people
Ik ben blij dat Trump zich niet laat kisten door dit zielige moslim mannetje, heeft die amn nou niets anders te doen dan een opblaas pop de lucht in te laten gaan. moet je met mohammed doen dan gaat je kop eraf.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik laat elke morgen een groteske Sadiq Khan vliegen maargoed ik trek m wel door
LikeGeliked door 1 persoon
Eerst willen ze zich losmaken van de E,U. Vervolgens kiezen ze een moslim als burgemeester van Londen, en nu keren ze zich tegen Trump. Die Engelsen zijn ook niet meer wat het ooit geweest is.
Neem nu The Britisch Empire. De uitwerking ervan is dat alle zwarten en bruinen nu in Engeland zelf zitten, en nu de Engelsen zelf proberen te knechten. En dan die gentleman. Compleet met paraplu, bolhoed en welgemanierd. Ook al verdwenen. En wat kwam er voor dit alles in plaats ? Juist ja !
LikeGeliked door 2 people
Trump kan ook zeggen normaal doen of ik kom niet, staan ze ook mooi voor paal.Ik zou geen trek hebben in zo n gekkenhuis met die May als hyperstijfvandestress directrice
LikeGeliked door 1 persoon
Dit is op dutchdl herblogd.
LikeLike
Sadiq Khan’s Metro Police Reportedly Ban Pro-Trump Welcome Rally in London Next Week
….
https://www.thegatewaypundit.com/2018/07/sadiq-khans-metro-police-reportedly-ban-pro-trump-welcome-rally-in-london-next-week/
LikeGeliked door 1 persoon
Nu is het de beurt aan Trump om baby Sadiq Khan te laten zweven over heel de USA…..straks zit England op de knieen om hun te komen bevrijden zoals in WOII
LikeGeliked door 1 persoon
Dit is Engeland absoluut onwaardig. Wat een afgang.
LikeLike
Ik verzeker je dat het niet door zal gaan.
Maar Khan maakt natuurlijk weer ’n hele goeie beurt bij z’n schorem.
LikeLike
Reken maardat Trumps mensen brieden op een goede reactie.
Zoiets als van : Mijn bewebging voor president begon ook klein.
LikeLike
Tolerant zijn voor iedereen die het met je eens is, is niet moeilijk!!!
LikeLike
Het geeft alleen maar aan wat een stuk schorem deze Nep burgemeesters is !
LikeLike
ballon op 30 meter hoogte > jachtgeweer hagel > no more balloon > end of story
LikeLike
30 Meter?
Waar hebben we het over?
Dat kunnen we desnoods overbruggen met ’n grote kraan.
Wie wil er in het bakkie om ‘m lek te prikken.
Die ballon gaat er dan blubberend als ’n gek van door.
Zie je het voor je?
LikeGeliked door 1 persoon
Over het koningshuis gesproken:
In haar laatste Kersttoespraak zei Beatrix met klem dat we vertrouwen moesten hebben in de EU.
Ik heb haar toen meteen afgewezen als mijn koningin. [Ik was al jaren niet koningsgezind].
Kersttoespraak Koningin Beatrix 2012
LikeLike
LikeGeliked door 1 persoon
@ BertG. 10 juli 2018 om 20:57
En zo denkt die hele oranjekliek over ons.
LikeLike
Like!
LikeLike
Die kopvod dragende Trix was, is en blijft de rooie Marionet van Kok, Den Uil , en de Joden hatende van Agt ,en de lieveling van heel LINKS Nederland met die NOS voorop!!!
LikeLike
Ik zou graag een pop opblazen die ‘de profeet’ voorstelt met een varken aan z’n leuter.
LikeGeliked door 1 persoon
Trump Baby Ballon die boven Londen zou moeten zweven gigantische flop
htps://i.imgur.com/ATEb6E6.png
Het protesterende volk in Londen tegen Trump
I can’t quite put my finger on it but I get the distinct feeling everyone in this photo might be a lunatic…
Only in 2018 could this be described as “the Resistance!” pic.twitter.com/MQQT3QcA9I
— Robby Starbuck (@robbystarbuck) July 13, 2018
https://www.thegatewaypundit.com/2018/07/trump-baby-blimp-in-london-turns-out-to-be-huge-flop/
(https://www.thegatewaypundit.com/2018/07/trump-baby-blimp-in-london-turns-out-to-be-huge-flop/)
LikeGeliked door 1 persoon
Khan verwelkomt koppensneller van Qatar
LikeLike
Conservatieven slaan terug, bikini-Khan komt boven Londen’s Parlement te hangen
https://www.thegatewaypundit.com/2018/08/london-deplorables-strike-back-bikini-clad-blimp-of-mayor-sadiq-khan-to-fly-over-the-city/
LikeGeliked door 1 persoon