VIDEO: Toespraak president van Tanzania betreffende corona tests

 

(Vertaling: E.J. Bron)

Tanzania testte motorolie, planten en diverse dieren op corona. Met verbazingwekkende resultaten. De video laat een openbare toespraak van president Magufuli in Tanzania zien. Daar werden monsters genomen van motorolie, diverse vruchten en planten, evenals vele dieren. De monsters werden van fictieve mensennamen voorzien en in het laboratorium op Covid-19 respectievelijk Sars-Cov2 getest. Interessant genoeg kwam het in veel gevallen tot positieve resultaten.

In de video plaatst de president vraagtekens bij de betrouwbaarheid van de tests en roept hij de WHO ertoe op om voor een desbetreffende betrouwbaarheid te zorgen. Er bestaat grote twijfel aan het internationale optreden en men bekritiseert eveneens, of men vermoedt in ieder geval, dat de teststaafjes al besmet werden afgeleverd om valse resultaten te verkrijgen.

Geplaatst/vertaald door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

20 reacties op VIDEO: Toespraak president van Tanzania betreffende corona tests

  1. karton zegt:

    Zal wel in een Tanzaniaans laboratorium zijn gebeurd, dat testen. Daar zag men ‘t verschil tussen wangslijm/bloed én motorolie, bloemblaadjes en varkenspootjes niet !! Komisch !!!!!

    Geliked door 1 persoon

    • Cathja zegt:

      @karton

      Ik heb geen mening over de bekwaamheid van een Tanzaniaans lab, maar waar ik best wel vraagtekens bij plaats zijn de tests. Als deze man gelijk heeft, dan sluit dit aan bij het wantrouwen wat er is m.b.t. het testen. Is dit de reden dat er zoveel foute aantallen besmettingen zijn, en is dit soms ook de reden dat men zeer terughoudend was om in bepaalde sectoren te testen?
      Ik ken verhalen van bekenden, die familieleden hadden met corona-verschijnselen, en wanneer er werd getest was de ene keer positief, en de andere keer weer negatief. Dat is verdacht. Je bent positief, of je bent negatief.

      Ik oordeel nog niet over wat deze president zegt. Ik wacht af.

      Like

    • Nemesis zegt:

      Dat denk ik dus niet, deze president wilde iets anders bewijzen door een inderdaad iets vreemde mengeling te testen. Hij wilde het bedrog aantonen dat hij vermoedde en dat is gelukt. Niet iedere neger is dom en/of heeft een laag IQ, vergis je niet.Ik ben in ieder geval wel blij, dat de test staafjes bij mij in het ziekenhuis in ieder geval niet al vooraf besmet zijn gebleken. Ik ben negatief getest voor Corona en heb het virus niet.

      Geliked door 1 persoon

    • de Kruisvaarder zegt:

      Deze president is Dr in de Scheikunde.
      Zoek maar op.
      Uiteraard kan hij corrupt zijn en dom. Maar dat denkt u niet als het om Rutte cs gaat.
      Toch zijn er nog steeds slimme mensen, die de testen niet klakkeloos accepteren.
      Overigens ten overvloede: de RT PCR is niet een betrouwbare test.
      Daarover zijn veel wetenschappers het eens!

      Like

  2. Piet Snot zegt:

    Ik wil in veel meegaan, maar niet dat er besmette teststaafjes werden afgeleverd door de fabrikant.

    Like

    • Piet Snot zegt:

      Onbetrouwbaar en daardoor dus nutteloos om te gebruiken.
      Dat wil ik geloven. Niet vooraf besmet.

      Like

      • karton zegt:

        Ik lees in ’t artikel dat in Tanzania van motorolie,vruchten & planten én dieren, testen werden genomen en dat in enkele testen het corona-virus zou zijn gevonden.
        Ik begrijp niet helemaal wat enkele reaguurders bedoelen met “NIET vooraf besmette wattenstaafjes”. Dat in bijv. motorolie en/of planten het virus zou zijn aangetroffen zónder dat wattenstaafjes zouden zijn gebruikt, lijkt mij vrij onlogisch tenzij iemand weet hoe men bij een plant, mét een wattenstaafje testmateriaal kan afnemen.
        Vandaar mijn cynische opmerking in m’n eerdere reactie van 10.21 uur.

        Geliked door 1 persoon

      • Dave Landis zegt:

        Laten we aan het kabinet vragen of we dit hier mogen testen in NL met koeien, tulpen en kaas… moewhahahahahaha…. Ik geloof die president wel, zo achterlijk is Tanzania niet en die landen zijn juist vanwege Ebola enorm uitgerust als het om virussen draait.

        Geliked door 1 persoon

  3. Htsk day zegt:

    Alle papaya’s in quarantine!
    Hahaha, ik lach me rot!

    Je zal maar positief getest worden, en ga 2 weken (vrijwillig?) in quarantine, en dan maar wachten tot je ziek word, wat niet gebeurd!

    Like

  4. guusvelraeds zegt:

    Die negers zijn zo dom nog niet!

    We worden besodemietert waar we bij staan.

    Werd natuurlijk voor miljoenen ontwikkelingsgeld (ontwikkelingsmaffia)waardeloze en afgekeurde teststaafjes doorverkocht aan die domme zwarten.

    Blijken de zwarten alles behalve dom. LOL.

    Geliked door 3 people

    • delamontagne zegt:

      Ze zijn echt niet dom l allemaal ! ], maar lopen nog iets achter op Europa en moeten b.v. hun gezondheidssysteem verder ontwikkeln…..

      Geliked door 5 people

    • Nemesis zegt:

      Het doorsnee IQ is inderdaad laag, daar kun je dus heel veel oorzaken over opnoemen.
      Maar er zijn er genoeg die zijn veel en alles behalve dom tot zelfs heel intelligent, Veel van deze mensen hebben dus aan goede universiteiten in Europa en de USA gestudeerd.

      Like

  5. Kees zegt:

    Wat is het land van herkomst van de tests? China toch?
    Net zo waardeloos als de mondkapjes die ook uit China komen!

    Geliked door 1 persoon

  6. boorzalf zegt:

    Lekker die nederlandse vertaling, ik lach me rot “was koe positief” 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Like

  7. Harrie Vaes zegt:

    Wat ik hiervan moet geloven weet ik niet…..Een ding weet ik wel zeker….dat we met zn allen bedonderd worden door overheid en de media die klakkeloos alles geloven……en alleen maar Bill Gates napraten.

    Geliked door 2 people

  8. Hovawart zegt:

    Het beeldende verhaal over motorolie, het testen van planten en diverse dieren op corona, gaat volgens mij over oliedomme mensen die besmet raakte met een griepvirus, zich in coma lieten brengen als een kasplantje, en na de wederopstanding als makke schapen in kuddes gehouden worden…..ofzo.
    (moet altijd glimlachen om deze opperhoofden, je arm en dom voordoen in het rijkste continent ter aarde, de bodemschatten liggen er voor het oprapen,…..en wij maar ontwikkelingsgeld sturen om een voetje tussen de deuren te houden.

    Geliked door 2 people

  9. Dus we wantrouwen zo’n beetje alle deskundigen, we wantrouwen alle regeringen die vergaande maatregelen noodzakelijk achten, we wantrouwen laboratoria, we wantrouwen vaccins, maar een president van Fucking Tanzania, een land dat we niet eens zomaar op de kaart kunnen aanwijzen zonder vooraf te spieken die geloven we op zijn trouwe bruine ogen.
    Normaal gesproken zijn we er hier als de kippen bij om te vertellen hoe laag Afrikanen scoren op IQ maar nu weten we ineens dat de president van Tanzania scheikundige is.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie