Immuunsysteem . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron (via X/Twitter; Friedzel)
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Immuunsysteem . . .

  1. delamontagne zegt:

    Ik heb al die jaren geen enkele prik/booster e.d gehad/genomen.
    Ben ik nu immuun of immuum.
    Wie weet wordt ’t later immaan om wellicht over te gaan in imaam.
    Eerlijkheids-1/2 moet ik wel schrijven ik niet verplicht was al die troep als pensionado tot me te nemen, was niet verplicht hier.

    Geliked door 1 persoon

  2. leeuw7 zegt:

    Vanaf het begin van het opzettelijke Corona bedrog ben ik immuun voor de van overheidswege georganiseerde COVID-19 pharma maffia vaccinazi’s en hún politieke trawanten van links tot rechts!!

    Maar voor mij gaat alle dank uit naar De Levende God ,DIE mij geïnspireerd heeft om tegen de stroom in te blijven gaan ,met alle nare konsekwenties van dien!!

    Je hele sociale omgeving viel letterlijk en figuurlijk weg!!

    Like

  3. bobzelf zegt:

    EVEN VOOR DE VOLGERS VAN THE WAR IN UKRAINE !!

    IN GOED ROTTERDAMS HEET DIT ”STRONT AAN DE KNIKKER ””

    OOM VLADYBOB

    Geliked door 2 people

Plaats een reactie