Echt HEMA . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

24 reacties op Echt HEMA . . .

  1. bobzelf zegt:

    STEEK ZE MAAR .. DAAR WAAR DE ZON NOOIT SCHIJNT .ALLE 6 JA ..

    EN KNAL ER MAAR EEN PAAR VEGAN ROOKWORSTEN ACHTERAAN

    OOM ROBJE JETTEN

    Geliked door 9 people

  2. BosscheBol zegt:

    En terwijl je die genderneutrale smurrie zit te vreten krijg je ook nog eens dat fluit-deuntje te horen door de luidsprekers.

    Geliked door 5 people

  3. Ravian zegt:

    Sowieso, NEGEN EURO voor 6 tompoucen?

    Alleen mensen die niet hoeven te werken voor hun geld betalen NEGEN EURO voor 6 tompoucen…

    Geliked door 4 people

  4. Hans M zegt:

    Doe mij maar een lekkere negerzoen, een jodenkoek of een Russisch ei

    Geliked door 4 people

  5. Htskday zegt:

    En wéér geen hond die dat koopt.
    Pleur maar weer weg..
    Go woke go broke!

    Het zijn toch al kut gebakkies, als je in de ene kant bijt spuit aan de andere kant de hele smurrieteringzooi er uit.
    Of probeer het eens met een vorekie..
    Whahahaaa…

    Misschien is het wat voor koninginnedag, worstelen met een oranje tompouce in plaats van koekhappen..

    Whahahaa..
    Wat een ellende.

    Geliked door 4 people

    • karton zegt:

      @ Htskday op 30-5-2023 om 04.45 u.
      Wat die twee wijven op de foto in hun handen hebben dat zijn toch geen oranje Tom Poesen ? Of bedoellu dat niet ?

      Geliked door 2 people

      • Htskday zegt:

        Nee dat zijn kale donutsen!
        Een ouwe droge uitgelubberde donuts en een maagdelijke donuts, al heb ik aan dat maagdelijke mijn twijfels, moet ik nog nader onderzoeken.

        Je moet niet in de war raken hè.. al hebben poezen en donutsen wel enige overeenkomsten…
        En het schijnt.. dat sommige mensen een poes ook wel een kano noemen..
        Ik denk dat ome bob je daar wel wat meer over kan vertellen..

        Geliked door 1 persoon

      • karton zegt:

        @ Htskday op 30-5-2023 om 15.48 u.
        Ja, daar zegt u wat : er zijn overeenkomsten tussen poezen en donuts.
        Ik zet m’n tanden heel erg soms in een donut maar dat zou ik nou nóóit bij een poes doen. Maar misschien zijn er uiterlijke overeenkomsten ?
        Als u toch op onderzoek uitgaat, wilt u dan gelijk de smaak van beiden vergelijken ?
        Ik wens u een zonnige én smakelijke dag !😂😂

        Geliked door 1 persoon

      • bobzelf zegt:

        Htskday zegt:
        30 mei 2023 om 15:48

        NOU DIT WORDT ER WEER 1 DUS. DO NOT BLAME THE MESSENGER !!! WHAHAHAHAHA

        EEN POES EEN KANO NOEMEN ??

        WAT HEEFT U EEN MOOIE POES. KAN OOK OP EEN DRAAI OM JE OREN UITDRAAIEN ..

        DE MOOISTE POES STORY. GING ALS VOLGT !!! IN OUD ROTJEKNOR

        LEKKERE NATTE POES . BAN 1 WHHAHAAH
        JA MAAR WAAR ZIT NOU DAT GEVOELIGSTE PLEKKIE ???

        KOMT TIE BAN 2

        DIE VRIEND LEGDE DUS IN ……

        ..ALGEMEEN BESCHAAFD ROTTERDAMS HET VOLGENDE UIT .

        KIJK JE MOET DIE POES ZIEN ALS EEN KANO …. BAN NR 3

        EN VOORIN ZIT EEN KLEIN MANNETJES MET EEN ROOD KAPUCHONNETJE OP GOED AFGESCHERMT VOORIN

        DAAAR MOT JE WEZE . BAN 4 WHAHAHAHAHA

        EN GODGLOEIENDE GLOEIENDE. 12 POINTS BLEEK LATER

        DUS DAAR VINDT U DE VERBINDING TUSSEN EEN KALE DAN WEL GEVULDE POES MET EEN KANO

        HEBBIE UM .

        IK SCHAT 1966 WHAHAHAHAHA .THE GOOD OLD DAYS

        EN IK KAN HIER GEEN BAN VOOR KRIJGEN .

        WANT DE GRAP IK AL VERJAARD… WHAHAHAHA

        IK STAP NU IN HET VLIEGTUIG LATER OF TOT MORGEN

        OOM DE BAN VAN 30 DAGEN HERO

        Geliked door 2 people

  6. Boike zegt:

    Ik heb er geen behoefte aan, om de narrenkap op te zetten en vrolijk dansend voor de geWEFte fanfare te gaan lopen.

    Al dat nieuwerwetse gedoe hoef ik niet. Het staat gauw tegen, gaat niet lang mee en kost erg duur. Ik blijf liever bij klassiek kwaliteit. Daar heb ik langer plezier van.

    Geliked door 1 persoon

  7. Harry zegt:

    Dat vind ik nou het misselijkste van die detaillisten , ze proberen overal op in te haken , als ze denken daar wat extra’s mee te verdienen .
    Ze kunnen toch op hun vingers uittellen , dat de meeste mensen daarvan gruwen ?

    Ook die debiele beprijzing van artikelen , zag gisteren iets , waarvoor ze
    E 129.95 vroegen .
    Wat is dat toch voor infantiel gedoe ?
    Maak er dan 130 van of liever 125 , dan doe je nog iets goeds .
    Zouden er nou echt nog mensen zijn die denken : zo dat heb ik toch maar mooi voor ónder de 130 euro bemachtigd ?

    Geliked door 1 persoon

  8. Julia zegt:

    HEMA bestaat die nog. Hoe is het mogelijk die heb ik 20 jaar geleden al geboycot. Het is gewoon zielig een regenboog tompuce hoe creëert men nog meer weerzin tegen dat regenboog gejank en gender gezeik. Vooral zo door gaan wordt een groot succes maar welke idioot zal überhaupt om zo een tompouce trakteren of meenemen voor op de koffie? Negerzoenen, moorkoppen, etc. zijn toch ook verboden dus graag een verbod om deze waanzin vele binnen onze samenleving zijn hiervan niet gediend.

    Geliked door 2 people

  9. Realist zegt:

    Niet te geloven!

    Geliked door 1 persoon

  10. Gerrit zegt:

    Hema is echt de gangmaker van dit alles. Echt een wegbereider voor allerlei veranderingen. :” Omdat het echt niet meer kan” Maar zat U daar op te wachten?
    Zwarte Piet sneuvelde daar als eerste. Dan volop Halal en Vegan.

    Geliked door 2 people

  11. jantjeuitnl zegt:

    Het ging even wat beter met de Hema (gezien hun bukken naar de islam al bijzonder, maar de meeste mensen hebben het geheugen van een goudvis) en dan doen ze dit.
    Kennelijk willen ze kapot.

    Geliked door 3 people

  12. mooinique zegt:

    Ik boycot de Hema al heel lang. Ken het fluitje dus niet. Hahaha. Ik heb niets gemist zo te horen😜.

    Like

Plaats een reactie