Opwarming van de aarde . . .

Lees HIER het artikel in het AD

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

10 reacties op Opwarming van de aarde . . .

  1. olieklippie zegt:

    Zeg dat nou niet dat het eerder open is omdat er “nu al” sneeuw ligt, nu beginnen die malloten van, zie je wel het is in de war want de sneeuw is er nu al😜

    Geliked door 2 people

  2. karton zegt:

    Wat zie ik nú……….nu al sneeuw in de Alpen ?
    Dat mag helemaal niet van Vette Fransje, deze sneeuwval verpest z’n hele plannetje !
    GVD, doe er wat aan Fransje anders “blijf je niet geloofwaardig”! 😂😂
    Ik mag toch hopen dat de opwarming van de aarde nog een poosje aanhoudt, anders moet ik óók nog sneeuwkettingen om de banden monteren en de verwarming hoger zetten, en dat “kan Bruin niet meer trekken” n.l.
    Hoe lang laten we ons eigenlijk nog beetnemen door een persoon met het IQ van een aardworm, maar de omvang van 4 zwangere mevrouwen ?
    (sorry aardwormen !)

    Geliked door 5 people

  3. bobzelf zegt:

    EN WEL .. GODVERDEGODVER.

    IK ZIT SINDS DIE SMELTENDE IJSKAPPEN MET EEN SNORKEL

    OP IN MIJN STRANDSTOEL TE WACHTEN EN TE WACHTEN

    WAT EEN GEKLOOT MAN .. JE KOFFIE KOUD ONDER WATER

    ZE VERWACHTEN .. 3 METER STIJGING NU . VOLGENS ONZE KENNERS

    WHAHAHAH DE AARDE BESTAAT VOOR 71 % UIT WATER

    DUS WAAR KOMT DIE 3 METER EXTRA DAN VANDAAN ??

    HEEFT U SOMS IETS OMGEGOOID THUIS ??? EEN LEK AQUARIUM MISSCHIEN
    HET MOT NIET GEKKER WORDEN WAT JIJ NELLIE ??

    EERST DIE ZURE REGEN EN DAARNA AL DIE GATEN IS DE OZON LAAG

    HEBBEN ZE DIE OUDERWETS GESTOPT TROUWENS

    NET ALS MIJN MOEDER VROEGER ??

    MET EEN STOPNAALD EN EEN KNOTJE WOL ??????

    EN DAN DIE CO2 UITSTOOT. DAT AL HET GROEN DOET GROEIEN WAS

    OOK AL IETS MIS MEE. ?? TOCH

    EN MET DE OUWE TAXI CHAUFFEUR . DIE VLADIMIR DE DWARSLIGGER

    KLOPT OOK AL GEEN FLIKKER VAN .

    DIE GOSERT DOET OOK ALLEMAAL VAN DIE RARE DINGEN ??

    WIE KOMT ER NOU TEGENWOORDIG NOG. VANDAAAG DE DAG !!

    ZIJN VOLK REDDEN ??

    NOU JEZUS EN DIE RARE MAN . ?? IN IEDER GEVAL ZEKER WETEN VAN NIET ..
    NOU WEER NIET HE. !!! WEEEEEER NERGENS TE VINDEN ,

    EEN KLAVERJAS CONCOURS ERGENS ?? JE WEET HET NIET HE ??

    MAAT HIJ KOMT HIJ KOMT . IK LEES HET OOK OP FEESTBOEK !!

    ZE WETEN HET AL DIK 5000 ZEKER . .. HADDEN ZE ERGENS GELEZEN

    EN DAN DIE IJSBEREN ZONDER SCHOTSEN TERING DIE VERZUIPEN NOU ALLEMAAL TOCH ???

    VRAGEN VRAGEN . GELUKKIG HEBBEN WIJ DE KENNERS IN DE REGERING

    JAAAA JAAAHAA OME FRANS IS ER NU…… DIE GAAT MET ZIJN

    HELPERS VAN DE WEF . EN EEN PIJPENDE MOCRO UW STRONT ALLEMAAL OP LOSSEN

    EN GIJ GELEUFD DAT ????

    JA STOND IK DE BIJBEL TOCH ????

    OOM BOB ….. MET ZIJN OPENBARINGEN . DAT HAKT ER LEKKER IN TOCH .

    EN HEERLIJK AL STUKKEN DICHTER NAAR DE KERST. !!

    DAN NODIGT BERT WEER WAT STAMPVOLLE BUSSEN UIT MET EX XANDER REAGEERDERS

    DOET TIE OMDAT HARRY EN IK DAT ZO LEUK VINDEN .

    WHAHAHAHA

    OOM IK GA EFFE WAT KIP VLEUGELTJES WE KANEN

    LATERRRRRRRRRR

    Geliked door 3 people

    • 007lucia zegt:

      U moet het zo zien ome Bob
      als vrouwen er net zo lang over deden
      om op te warmen als de aarde
      dan waren we aardig onderbevolkt

      Like

      • bobzelf zegt:

        WHHHAHAHAHAHA , WHAHAHAHAHAHA HEERLIJK

        NOU MOET IK EERIJK ZEGGEN ..

        DAT IK IN MIJN NIET DEUGENDE LEVEN !!!!!!

        DUS WEINIG MEISJES. DAMES. EN SNOLLEBOLLEKES

        BEN TEGEN GEKOMEN DIE IK EERST MOEST “”OPWARMEN

        ZE ZATEN GEWOON OP DE STOEP AL TE WACHTEN VANAF IK GOK ?? 1965

        DUS MIJ HOOR JE NIET KLAGEN ..

        WHAHAHAHAHA . ALS IK HET UIT MOET LEGGEN . JE ROEPT MAAR

        BOBOOOOBOBOB VRIEND BOBOBOBOBOB

        Like

  4. Ravian zegt:

    Winter is Coming…

    Geliked door 4 people

  5. BigLJohn zegt:

    Dit zijn de laatste jaren van warmte. Geleerden voorspellen een kleine ijstijd. Koude zomers en bitterkoude winters.

    https://www.ninefornews.nl/kleine-ijstijd-komst-voorspellingen-nasa/

    Geliked door 3 people

    • BosscheBol zegt:

      Oh nee! En dat terwijl ze onze energievoorziening naar de Filistijnen geholpen hebben?
      We moeten arm worden en eigenlijk liefst DOOD.

      Geliked door 5 people

      • 007lucia zegt:

        Ja Schwaab en Soros hebben hun 100 jarig feestje
        beide net puzzels.. die nog net niet uit mekaar vallen
        steekt de kok zijn kop om de hoek..en vraagt
        hoe wilt u de mensen geserveerd hebben, heren
        Doodgeprikt als saté en warm… of Bevroren als ijsdessert

        Like

Plaats een reactie