RIVM . . .

Door:
Drs. E.N. Schilder
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

10 reacties op RIVM . . .

  1. Hovawart zegt:

    Dat Paulus en EUcalypta nog eens goede maatjes zouden worden, onvoorstelbaar.

    Like

  2. Monalisa zegt:

    Jaap van Dissel zat er naast met zijn 645 doden, het waren er bijna 13.000.

    Like

  3. Kees Water zegt:

    Ja, er schijnt een hele hoop te spelen in de kamer. Maar uit bronnen heb ik vernomen dat het vaccin binnen enkele maanden uitgetest gaat worden. Ik kijk er naar uit!
    Toch wat positief nieuws in deze moeilijke tijd.

    Like

    • Henk der Niederlánder zegt:

      Ik weet niet Kees of dat wel zo’n goed nieuws is.
      Als jij zin hebt om kwik en aluminium in je lichaam te laten spuiten wens Ik je veel succes, want je hebt je duidelijk niet verdiept in de materie en de bedoelingen van Bill prik.

      Like

  4. LUCIA zegt:

    Firma list en bedrog die bedisselt en koopt !!

    Like

  5. RIVM klopt de cijfers graag op. Maar de sterftekans is slechts 0,2% (identiek aan jaarlijks griepvirus); dus ophouden met achterlijke lockdown

    Like

  6. Lis zegt:

    Dit zijn gewoon leuke poppen. Van Dissel beschrijf ik als kabouter Plop en die Koopmans heeft het meeste weg van Cruella de Ville, wat een eng mens.

    Like

  7. Hovawart zegt:

    Nu er onlangs aan het licht kwam dat huisartsen hun patiënten met acute hartklachten hadden/hebben gediagnosticeerd als Corona-geïnfecteerden, omdat de symptomen overeen komen, is mijn vraag; heeft men doelbewust aangestuurd op deze incompetentie (foute diagnose) en heeft de massahysterie zodoende onnodige slachtoffers geëist? kamervragen graag, al is het leed al geleden,……..de handelswijze van het RIVM is te gruwelijk voor woorden.

    Like

Plaats een reactie