NSB . . .

Door:
Drs. E.N. Schilder
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

22 reacties op NSB . . .

    • karton zegt:

      @ Klaas. Van welke datum is de door u geplaatste stemming in de Kamer ?

      Like

      • Klaas zegt:

        +++
        https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-29754-575.html

        overwegende dat onze ontspannen fietsende premier met de appel in de hand het toonbeeld is van hoe veilig we als Nederland willen zijn;

        verzoekt de regering, Nederland weer zo normaal te maken dat de heer Wilders zonder bewaking over straat kan fietsen, mocht hij daar zin in hebben,
        +++

        Like

      • Monalisa zegt:

        Jezus hij komt met nieuws van bijna een jaar geleden.
        Klaas loopt flink opachter
        Voorgesteld 12 november 2020

        Like

      • karton zegt:

        @Monalisa op 28-9-2021 om 09.46 u. Er lopen er wel meer achter op deze site ! Ik wens u een felle malaria-aanval en een gevalletje knokkelkoorts toe. Is iets minder ernstig als de tyfus die u mij wenst, maar wél dodelijk !

        Like

      • Klaas zegt:

        +++
        is moeilijk, hè?
        +++

        Like

      • Monalisa zegt:

        Karton u zit bij de verkeerde die u de tyfus wenst dat is Bert G maar het is u vergeven lees het stuk van bobzelf aan u gericht nog eens

        Geliked door 1 persoon

      • Monalisa zegt:

        Klaas een dom antwoord van je

        Like

      • Monalisa zegt:

        Karton lees dit nog eens.

        Bert zegt:
        28 september 2021 om 00:00
        En karton kan verder de tyfus krijgen, slijmbal.
        Maar dat geldt voor iedere slijmbal in het vervolg.

        Ik heb daar op gereageerd en uit gelegd dat Bert g hier zijn ware aard laat zien
        Maar bedankt dat u mij graag de dood wenst.

        Like

      • Monalisa zegt:

        Bobzelf

        BESTE KARTON

        KIJK IK ZIT NIET VOOR NIKS DEZE DINGEN AAN TE KAARTEN !!!

        Bert zegt:
        28 september 2021 om 00:00

        En karton kan verder de tyfus krijgen, slijmbal.
        Maar dat geldt voor iedere slijmbal in het vervolg.

        Geliked door 1 persoon

      • Karton… het zou fijn zijn als u beter zou lezen, de reactie over de types krijgen is geplaatst door Bert G en niet door Monalisa. Om dan meteen iemand een dodelijke ziekte toe te wensen is ronduit schandalig en tekent u als persoon.

        Geliked door 2 people

      • Htskday zegt:

        @Karton,

        Dat “tyfus” gezeik komt van bert g, niet van monalisa!

        Aldus Wilders . . .

        Geliked door 3 people

      • karton zegt:

        @ Monalisa en vele andere reageerders. Ik bied u hierbij, zeer nederig mijn verontschuldiging aan voor het feit dat ik u. Monalisa een paar tropische ziektes wenste terwijl u dat niet verdient. Één en ander zal zijn veroorzaakt doordat een enkele reageerder meerdere namen gebruikt en ik deze heb verward. Nogmaals : mijn excuses !! Humble humble. ( blijft voor mij wel raadselachtig waarom ik, door wie dan ook, (ik durf de dader niet meer te noemen) als slijmbal wordt betiteld, ik ben mij daarvan niet bewust)

        Like

      • karton zegt:

        @ Monalisa op 28-9-2021 om 22.21 u.
        De ene reageerder noemt Bert als de “dader” en een volgende komt met Bert G; wat moet ik er dan mee ?
        Ik zal u vertellen dat het mij momenteel volkomen onduidelijk is wie wát heeft gezegd; ik wil het daarbij maar laten, excuses voor degenen die ik valselijk heb beticht en/of een tropische aandoening heb gewenst.

        Like

      • Monalisa zegt:

        Karton ….. excuses aanvaard, even goede vrienden.
        Korte toelichting, vroeger zat er bij Bert Bron een zekere Bert G, dit was voor uw tijd.
        Deze Bert G (noemt zich nu Bert en soms gekke henkie) waardoor bij u de verwarring ontstond.
        Bij deze moet ik u de groeten doen van Bobzelf, dus bij deze.

        Like

      • karton zegt:

        @ Monalisa op 29-9-2021 om 21.51 u. Goed dat u één en ander op deze manier heeft “opgepakt én afgedaan”. U zit toch niet toevallig in een strandstoel náást @ Bobzelf op het Griekse strand ? Zo niet, mocht u hem ontmoeten , breng hem mijn welgemeende groeten over aub.

        Like

      • Monalisa zegt:

        Nee karton ik zit niet naast bobzelf in Griekenland 🇬🇷 maar bij u oosterburen Duitsland 🇩🇪 het land van de Braatworst.🌭🌭
        Bobzelf zal u reactie zelf wel lezen, hij blijft hier wel kijken maar ik zal het toch maar even doorsturen Gr Monalisa

        Geliked door 1 persoon

  1. Harry zegt:

    Die PvdD is toch ook een onberekenbare rotclub !
    Onvoorstelbaar dat die nog zoveel zetels trekt .
    Wie stemt daar nou op ? Gestoorde kattenwijven ?
    Wat doen ze nou helemaal voor de dieren ?
    Onverdoofd slachten vinden ze prima , dat Wilders niet eens de straat op kan , dat vinden ze best !
    Totaal overtollige beweging .
    En die Ouwehand , het zou me niet verbazen als die dezelfde gewoonte heeft als Pechtold o.a.
    Kijk maar eens naar die ogen !
    Als je die troep gebruikt , is de logica ook ver te zoeken .

    En op Rutte hoef je ook niet te rekenen , die gaat over lijken !
    Zelfs nu de mocro maffia in zijn nek hijgt .

    VOOROPGESTELD DAT DAT WÁÁR IS , HIJ IS DOORTRAPT GENOEG OM ZOIETS TE ENSCENEREN OM DE AANDACHT VAN ZIJN WANBELEID AF TE LEIDEN .
    WAT IS IE ZIELIG , HÈ ?
    ( DIE GRATIS DUIZEND EURO VOOR IEDEREEN , DAAR TRAPPEN DE MEESTEN NIET MEER IN ) .

    Like

  2. Julia zegt:

    Ach eigenlijk heb je toch een treurig baantje maar ja ik denk maar zo het zijn vaak veel jonge mensen die uit wanhoop zich maar laten opleiden tot BOA omdat er voor een grote groep jonge mensen geen toekomst meer is juist zij zijn de nieuwe overheidsslaven die deze onrechtmatige maatregel moeten controleren en handhaven. Wel neem ik het de politieagenten kwalijk die nota bene een eed hebben afgelegd waaronder o.a. Als het erop aankomt, sta je er. Je toont de moed om doortastend te handelen waar anderen het af laten weten. Zonder vooroordeel treed je
    iedereen tegemoet. Je wakkert geen tegenstellingen aan en bevordert
    wederzijds begrip. Ongeacht iemands achtergrond, geloof, overtuiging
    of geaardheid – iedere burger kan op je rekenen. Jij vertegenwoordigt
    de sterke arm met de uitgestoken hand. Altijd en overal.
    Ik kan er niet uithalen dat meppen en het tegen de grond werken en in de boeien slaan van onschuldige demonstranten een uitgestoken hand betekent maar eerder het nieuw opgerichte Gestapo korps is. Dus zoals de Staat de grondwet en de Neurenberg code negeert schenden veel zogenaamd wetshandhavers de politie dus haar eed. Het nieuwe normaal en de totale afbraak van onze democratie. Het is juist ook de politie die zich tegen eigen burgers hebben gekeerd terwijl ook hun naasten en kinderen de dupe van deze apartheidsstaat zijn.

    Geliked door 1 persoon

  3. Monalisa zegt:

    De NSB is nog nooit weggeweest, net als de nazi’s. Zelf bij de bestaande vvd zitten deze gasten
    70-jarig jubileum VVD-jongeren: Afbeeldingen van Wilders in Duits uniform met hakenkruis en van Wilders en Baudet bungelend aan een galg. Vvd bruinhemden Te ziek voor woorden, hier hebben zij dus nog niks van geleerd

    Like

  4. Julia zegt:

    https://www.ninefornews.nl/jurist-waarschuwt-de-poorten-naar-een-totalitaire-staat-staan-wagenwijd-open/
    De Jonge is voor het dragen van bandjes eenmaal controle aan een beginpunt van de stad dan bent u vrij om van kroeg naar kroeg te gaan dus het is geen ster maar een blauwe band. Krankzinniger kun je het niet meer krijgen. Maar we mogen het niet vergelijken met de NAZI praktijken tijdens WOII. Het is werkelijk te schandalig voor woorden wie gaat er in een democratie met een blauwe band lopen in ieder geval wakkert de haat en de tweedeling meer een meer aan. U dient allen nu openlijk te tonen of u voor of achter de NAZI praktijken staat. De ongekende NAZI dictatuur kent geen enkele grenzen meer. In ieder geval is het dan duidelijk hoeveel verraders er binnen de samenleving rond huppelen. Aanslagen en terreur hoezo?????

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie