Bedankt E.J.!

(Door: “Roy Fernsby”)

De voor sommigen schokkende overwinning van PVV mag hoofdzakelijk te danken zijn aan de ongenadige poging van Wilders om zijn waarschuwingen aan een dwazenvolk over te brengen, maar ook vele anderen hebben hun steentje bijgedragen aan het wakker schudden van het slapende volk. Een van deze bijdragers is zeker “E.J. Bron”; een blog dat niet alleen veel informatie naar buiten heeft gebracht, maar dat ook een zeer belangrijk platform voor de tot zwijgen gebrachte “racisten” is, die hier hun mening kunnen uiten.

Maar het is niet eens zo lang geleden, nadat Wilders juist drie zetels had verloren, dat E.J. Bron hierdoor in een dip belandde en zelfs overwoog om minder tijd te besteden aan zijn blog, waar ik destijds ook over heb geschreven. Gelukkig is dat destijds niet gebeurd en is E.J. nu meer springlevend dan ooit, zodat wij allemaal kunnen blijven genieten van zijn blog, van de ontwikkelingen op de hoogte kunnen worden gehouden en onze mening kunnen blijven ventileren. Met andere woorden, hiep hiep…

Door:
“Roy Fernsby”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

48 reacties op Bedankt E.J.!

  1. bobzelf zegt:

    WAT LEUK EN WAT GEINIG ..

    BERT MOGEN WIJ OOK EEN LEUKE BIJDRAGE DOEN ???

    EN EEN HELE FAZANT ANAAL INBRENGEN

    WANT WAAR HALEN WE ZO GAUW DIE VEREN ALLEMAAL VANDAAN

    GAAF VRIEND EN HARSTIKKE GEINIG

    OME BOBZELLUF

    Geliked door 4 people

  2. Henk der Niederländer zegt:

    Opstekerd dus

    Geliked door 3 people

  3. Yoshidepossi zegt:

    Hear, hear

    Geliked door 2 people

  4. Marc zegt:

    E.J. Dank je wel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂

    Geliked door 5 people

  5. Ravian zegt:

    Hoera…

    Geliked door 3 people

  6. E.J. Bron zegt:

    HARTELIJK DANK, HEER “FERNSBY”!

    Geliked door 6 people

  7. Olie bol zegt:

    Bron doet zijn werk en goed, de naam van EJ Bron wordt heel snel verwijderd bij de foute krant in A´dam.
    Vele kleine stukje die hier geplaatst worden, plaats ik op de foute krant.
    90% blijft staan daar.

    Gr oliebol.

    Geliked door 6 people

  8. antiislamnu zegt:

    Bedankt EJ voor het echte nieuws vroeger lazen wij Finnix jammer dat dat weg is

    Geliked door 2 people

  9. adbos15460 zegt:

    🫵🎖

    Geliked door 3 people

  10. Groene Leeuw zegt:

    Die foute krant van Amsterdam, die direct na de oorlog werd verboden, maar die ff later door Prins Bernhard, een oude maat van Hitler, in ere werd hersteld…….

    Geliked door 4 people

  11. stradivotsi zegt:

    Ik mag hem niet zo noemen, maar ik zeg het toch, dank aan Bertus
    Ik volg dit blog al enige jaren, na wken lang geouwehoer van ziek en
    internet problemen, ben ik nu weer online.
    Moet je godverd… al dik 40 euro per maand betalen voor 100 MB
    intenet snelheid, de laagste dus…………!!

    Geliked door 4 people

  12. MilaK9 zegt:

    I.d.d. het mag wel eens gezegd worden.
    Bedankt voor alle moeite en inzet.

    Geliked door 3 people

  13. Sinyo zegt:

    In mijn jeugd riep je een persoon altijd bij de familienaam/achternaam.

    Bij dezen: ECHT JOVEL BRON 👍👍👍

    Geliked door 3 people

  14. Sinyo zegt:

    Correctie: ECHT JOFEL BRON 👍👍👍👍 één duim extra als goedmaker(tje)

    QWERTY: F staat schuin links boven de V 😉

    Geliked door 2 people

  15. droevige mof zegt:

    De veranderende tijdgeest heeft ook een propeller nodig zodat hij zich goed kan verspreiden en iedereen kan bereiken. Deze blog is zo’n distributiecentrum. Met zijn goede selectie van bijdragen zorgt de heer Bron ervoor dat bijna het hele patriottische spectrum aan het woord komt. Veel Duitse auteurs dragen bij. De vertalingen zijn erg goed. Ik weet dat je niet alles met AI kunt vertalen, je kunt het niet zonder een goede kennis van de taal. En dat heeft de webmaster. Dit blog heeft veel gedaan voor de waardering van Duitse patriotten onder Nederlanders, want er was soms scepsis en afkeer. Nu zie je dat er ten oosten van de grens gelijkgestemden zijn met wie je goed kunt samenwerken.
    Voor alle ijver en wijsheid waarmee der Chef hier werkt, zou ik willen zeggen Herzlichen Dank, Herr Bron.

    Geliked door 1 persoon

    • E.J. Bron zegt:

      @ “droevige mof”:

      Ik vertaal niet met AI. Ik vertaal volledig zelf. Mijn enige hulp is heel af en toe het “Groot woordenboek Duits-Nederlands” van van Dale.

      Mvg,

      E.J. Bron

      Geliked door 6 people

      • J.v.d.Heijden zegt:

        Ik gebruik deze regelmatig…
        https://www.duden.de/
        Voor het overige: KEEP UP THE GOOD WORK.!!
        Herzlichen Dank für Ihre Mühe.!!!

        Geliked door 2 people

      • droevige mof zegt:

        Dat maakt mijn waardering nog groter. Ik weet hoe moeilijk het is en dat je er veel gevoel voor taal voor nodig hebt. Ik heb me er altijd over verbaasd hoe je soms zelfs eigenzinnige Duitse teksten in goed Nederlands vertaalt met volledig behoud van de betekenis. Chapeau.

        Geliked door 3 people

      • stradivotsi zegt:

        Ik kan ook wel hulp bieden mocht het nodig zijn.

        Like

      • dutchess43 zegt:

        Mooi Hr. Bron, dank je wel.
        Als je ooit de vertaling ziet die ze op Amazon gebruiken vraag je je af hoe het mogelijk is dat dergelijk koeterwaals mag blijven stan.

        Like

    • stradivotsi zegt:

      Zeitgeistiges eines unterschätzter Patriotismuß….
      De geschiedenis dient te leren, nog valt men keer op keer
      op de neus. Maar ze zijn er nog, of worden het als ze
      het “licht” zien. Patriotisme, eigen Volk en belang eerst.
      Dus eerst op je neus vallen, en dan pas wakker worden.

      Zo zei ooit……

      Carl Spitzweg 1808-1885….

      “Und wird die Welt auch noch so alt,
      der Mensch, er bleibt ein Kind!
      Zerschlägt sein Spielzeug mit Gewalt,
      wie eben Kinder sind!

      Wann alles erst in klein zerstückt
      und nichts mehr zu verderben,
      so sucht er wieder – neubeglückt –
      und spielt dann mit den Scherben.”

      Geliked door 1 persoon

    • Sinyo zegt:

      Weest Trauriger. Des Hollandisch ies so wie Platt Deutsch hawwe die mir gsogt kapt. Aber bei vielen Daitschen haw iesch ‘ne Stein im Brett,
      Wo wir gewohnt hawwe miese uns do driwwe regelmesich blicke losse sonst sint sie traurig. Tun wir auch mache gelle.
      Alla hop mach es besser. Tschüsle lieber Feund 👍😊

      Like

  16. Schuimpje zegt:

    De website is prima. Ik lees ‘m regelmatig. Zeker het Israël standpunt van meneer bron komt overeen met de mijne. Wat ik wel erg jammer vind, en daarmee krijgt deze website een bedenkelijke reputatie, is dat er zonder gêne gewelddadige reacties worden toegelaten. Vaak kan je hier lezen hoe een bepaalde groep mensen moet worden neergeknald of aan de hoogste boom moet worden opgeknoopt. Geen wonder dat dit blog als uiterst en extreem wordt gezien. Als je dit soort geweld verheerlijkende reacties toelaat dan kom je natuurlijk op net terrein van het fascisme. Ik vind dat jammer. Want daar heb ik niks mee. Ook de gouden regel: hard op de inhoud en zacht op de persoon, wordt hier niet gebezigd. Heel vaak wordt er op de man gespeeld. Een gemiste kans om echt serieus genomen te worden. Nu blijft dit een blog voor een kleine extreme groep. In plaats van een brede rechtse groep.

    Geliked door 1 persoon

    • bobzelf zegt:

      JA BESTE ”PAPPEN EN NATHOUDEN “” FIGUUR

      NA 23 JAAR .STROOP SMEREN , ZIJN WE HET BEESIE EU EN

      UW GELIEFDE 125 LANDVERRADERS MAAR GEWOON BIJ HUN NAAM GAAN NOEMEN

      DAT IS VRESELIJK NATUURLIJK . ALS JE VVD . D. 55 . DANWEL VOLT FAN BENT EN WIJ UW VRIENDEN DE DOOD TOE WENSEN

      IS ER EEN ANDERE OPTIE ??

      U EN UW VRIENDEN IN VAK K . HEBBEN MIJN EENS MOOISTE LANDJE TER WERELD VOLLEDIG NAAR DE KLOTEN GEHOLPEN

      EN U VIND DAT NIET ERG BEGRIJP IK ?? WHAHAHAHAHAHA

      U DENKT DAT MIJN OOM VLADIMIR PRATENDE DE UKRAINE INNEEMT ??

      DANK U WEL VOOR UW CHIMPANSEE OPMERKING ..

      LUL MET VINGERS. ZULT U OOK WEL NIET LEUK VINDEN

      MAAR IK VIND MENSCHEN ZOALS U . DUS ??

      LATEN WE HET EEN ZEUR MAATSCHAPPY NOEMEN ..

      DUS WEL ALLES LEZEN EN DAN ZO EENS IN DE 5 JAAR

      EVEN IETS KOMEN PLAATSEN ??

      EN EEN TEKEN VAN LEVEN GEVEN ??? WHAHAHAHAHAHAHA

      OOM LUL DE BEHANGER

      Geliked door 1 persoon

    • Realist zegt:

      Geen wonder dat u heeft gekozen voor de nickname Schuimpje, veel te zacht en kneedbaar voor deze nietsontziende gewelddadige harde wereld!

      “Violent acts are sometimes necessary in order to protect the human rights of other people.”

      Was u het dan ook niet eens met de uitkomst van Het Proces van Neurenberg? Of dat dan weer wel… Hmmm, something to think about.

      Like

    • Peter Rissing zegt:

      Volledig met U eens Schuimpje, mensen zijn soms rare wezens die hun frustratie alleen met verbaal geweld van zich af kunnen zetten, alle redelijkheid daarbij uit het oog verliezend. Onder het motto, schelden doet geen pijn, ga ik dan maar weer verder. Verder heb ik een talent ontwikkeld om in een oogopslag zinnige reacties er uit te pikken en ik lees die dan vaak met genoegen.

      Like

      • stradivotsi zegt:

        Hahaaa… en dan gaat U wel de gehele fanatiekers als
        een Antifa en Extiction Rebellion gore groepen even
        achterwege laten?? Met HUN geweld én die hele
        linkse kliek? Was U al vergeten wat Rosenmöller
        destijds op Kamera zei? En de Rutte en de Jonge
        met hun ongepaste deuk naar de bevolking?
        “Moet je bek houden” “ik weet waar je woont”

        De Killzucht naar vele mensen die overleeft hebben
        kunnen, mits beleid menselijk was geweest?

        Tief een eind op man. Terecht dat mensen hun
        ongenoegen op een wijze neerplempen en hun
        gedachtengoed te ventileren. Want dat is wat
        men godverdomme denkt. Maar dat ontgaat U
        blijkbaar.

        En , we zitten hier met een gemiddelde leeftijd van
        boven de 65, dus die mensen zo veroordelen.
        EJbron laat dat toe wat mag….. en that’s all…

        Wie de schoen past trekke hem aan, en dat geldt ook
        voor die “schuimpje”

        Like

      • bobzelf zegt:

        MIJN GOD. EEN OUWE NSB er HIER

        EIKEL MET EEN CHIMPANSEE IQ .

        IETS BOVEN IQ 11.7

        KOMT ZEUREN EN ZEIKEN EN ALS JE WAT VRAAGT

        KRIJG JE GEEN ANTWOORD 12 WEKEN LANG NIET

        DAN MOET IK JE VOLLEDIG AFZEIKEN VIA EMAIL EN DAN UITEINDELIJK

        GEEFT DEZE LANDVERRADER TOE
        IK ZOU GEWOON LEKKER NAAR XANDER OPTEFEN VERVELENDE ETTERBAK

        ZO DAT WAS DE MENING VAN OOM BOB

        DIE ZUIGERS EN ENGNEKKEN OP STAANDE VOET DE DEUR UITPLEURDE

        MET MENSEN ZOALS JIJ IS GEEN OORLOG TE WINNEN

        MAAR GELUKKIG LEES JE NOOIT STUKJES MET GROTE
        LETTERS ??????????????????? TOCH ???? ,

        DAT JE MOEDER JE NIET DOORGESLIKT HEEFT IS MIJ EEN RAADSEL

        GEGROET KLOOTVIOOL IK BEN KLAAR MET JE .

        ARROGANTE GRAFZERK

        OME BOBZELLUF

        Like

    • stradivotsi zegt:

      Schuimpie, op de man spelen… ? EJ Bron?
      Ik leg U eens effe uit dat wat dát betreft ons allereerst met
      voeten getreden, schoffering en beledigingen ter praktijk
      gebracht werden én worden.

      Dat hier een daaruit voortvloeiende frustratie ontstaat is wel
      duidelijk en bergrijpelijk, naar het van boven af neer kijkende
      Plebs met de dikke poen.

      Het is van alle tijden, en ik en alle anderen hebben het recht
      hun gal te mogen spuwen. Dannog wel ( ook ik heb daar aan schuld
      bevonden ) iemand de dood wensen…… jah… nou… frustratie in teksten
      en zie wat men ons wil aandoen, dat gaat vele malen verder, dat is
      namelijk het o.a. Fysieke geweld.

      Like

    • bobzelf zegt:

      en een like van de grootste minkukel die hier rondloopt

      DE OMHOOG GEVALLEN PETER RI..SS.ING !!!

      MAAKT MIJ DUIDELIJK DAT LUL MET VINGERS DE JUISTE TYPERING WAS VAN DEZE GRAFZERK

      I REST MY CASE.

      OOM DE ETTERBAK

      p.s. JE ZOU ZWEREN DAT DE OUD SS er cohen .. kohler terug was

      EN NU ONDER IJN EIGEN NAAM WHAHAHAHAHA

      Like

    • Schuimpje zegt:

      Bij deze dank dat mijn reactie is doorgelaten. Vrijheid van meningsuiting betekent ook dat je het soms oneens bent. Hier vind je vaak nieuws vanuit een andere invalshoek. Daarom blijf ik ejbron bezoeken. Bronvermelding is hier op orde. Succes ook in de toekomst.

      Geliked door 1 persoon

      • Peter Rissing zegt:

        Bronvermelding is inderdaad een zeer belangrijk punt. En natuurlijk komt ieder beschaafde reactie ‘er door’. “Ik zou mijn leven er voor geven” dat te verdedigen. Cheers.

        Like

  17. Marijke zegt:

    Inderdaad bedankt dat u door bent gegaan heer bron. Ik heb vaak info van hier gebruikt om mensen op fb mee om de oren te slaan. Ga zo door.

    Geliked door 5 people

  18. Harry zegt:

    Helemaal mee eens , uiteraard .

    Geliked door 1 persoon

  19. leeuw7 zegt:

    E.J.Bron is de echte vrije onafhankelijke verzetkrant van Nederland!!

    Zonder deze verzetskrant zouden de geïnstitutionaliseerde Nederlandse ,oorlogshitsende WEF-BILDERBERGER COVID-19 Pharma maffia vaccinazi’s helemaal vrijspel hebben!!

    Geliked door 4 people

  20. leeuw7 zegt:

    De erkende klokkenluider Huig Plug wordt vanwege een levensgevaarlijke onbetrouwbare ,partijdige rechterlijke macht steeds in diskrediet gebracht!!
    Het is te gek voor woorden hoe officieren van justitie,rechters,de onbetrouwbare complotbedenkers van de AIVD en natuurlijk de totaal ongeloofwaardige NCTV elkaar bewust de hand boven het hoofd houden om toch maar het belang van de corrupte FAILED state Nederland te behartigen!!

    Wie zwijgt stemt toe met deze van overheidswege georganiseerde gewetenloze boevenbende!!

    DE HUIDIGE ZEER ONBETROUWBARE INCOMPETENTE NEDERLANDSCHE OVERHEID HOUDT NIET VAN ONAFHANKELIJKE WAARHEIDSVINDING!!

    Met vriendelijke groeten van Léon van Duren.

    Haelen 6081CZ

    Geliked door 4 people

  21. leeuw7 zegt:

    Levensgevaarlijke van overheidswege omhooggevallen geïnstitutionaliseerde psychopaten destabiliseren en ondermijnen opzettelijk de Nederlandse samenleving!!

    Geliked door 2 people

  22. olieklippie zegt:

    THX keep up the good work!!!!👍👍👍

    Like

  23. Johan zegt:

    Beste meneer Bron,

    Hartelijk dank voor uw onvermoeibare inzet in de afgelopen jaren.
    Ga zo door !

    Like

  24. mooinique zegt:

    Hiep hiep hoera heer Bron zeg ik dan!🥳Positief nieuws! Dank🥰.

    Like

  25. HenryN zegt:

    Ook vanuit Thailand : Dank voor al het goede werk dat U voor ons doet! Iedere dag lees ik de meeste artikelen met veel plezier en kan ik ook nog reageren zonder gecensureerd te worden. Tof!!

    Like

Plaats een reactie