VIDEO: Speech van Dan Park op bijeenkomst van Pegida in Malmö (27-06-2015)

Dan Park moet wel een van de dapperste mensen in de Counterjihad-beweging zijn. Het dragen van de gele ster was absoluut toepasselijk gezien de omstandigheden, maar zeer gevaarlijk voor de drager. Deze toespraak vond plaats ten overstaan van duizenden tegenstanders, die zichzelf “Antifascisten” noemen, maar uitstekend passen in de definitie die zij zichzelf geven, namelijk fascisten.

Dan Park zat al ooit in ’t gevang wegens vermeend racisme, maar LibertyDK zegt dat hij op geen enkele manier een racist is. Hij moet volgende week verschijnen voor de rechter om zich te verantwoorden voor een spandoek waarop geschreven stond: ISLAM = FASCISM. De banier werd door de politie in beslag genomen.

Transcriptie van de video:

Hallo Malmö!

Het is goed om terug te zijn. Laat me je horen schreeuwen. Ja! Laat me je horen schreeuwen. Je kunt het. Ik heb een droom. Iemand zei: maar de werkelijkheid is geen droom. Absoluut niet. Er wordt gezegd dat Zweden een seculier land is. Ja, dat was het, een lange tijd geleden werden we geregeerd door religie. Dus waarom zouden we kruipen voor een buitenlandse religie die islam heet? Islam is een de realiteit ontkennende en haatdragende ideologie, waarin homofobie, Jodenhaat en minachting voor vrouwen de pijlers zijn en die wereldwijd wordt verspreid door middel van geweld door zijn volgelingen. Ze eisen voortdurend een speciale behandeling en zeggen dat ze beledigd zijn wanneer ze als anderen worden behandeld.

En Zweden gaat hierin mee! Dat is waanzin. Ja, hier worden aan moslims die anderen discrimineren zgn. schadevergoedingen betaald en de slachtoffers worden vervolgd. Dat is ziek!

Kunstenaars en kunstenaressen die de islam durven bekritiseren en grappen over de islam te maken leven onder de constante bedreiging te worden gedood. Dat is ook gebeurd, namelijk in Nederland, Parijs en Kopenhagen.

De zelfcensuur is ongebreideld vanwege de angst voor deze gevaarlijke ideologie. Islam-critici die niet worden vermoord, worden in plaats daarvan gestraft door de Zweedse staat.

De islam is vergeleken met het nazisme en de gelijkenissen zijn opvallend. Het verschil is dat Hitler geen pedofiel was zoals de profeet Mohammed. Het nazisme stimuleerde geen seks met kinderen op de manier waarop de islam dat doet. Het vertonen van nazisymbolen in het openbaar is verboden, maar de symbolen van de islam kunnen zonder problemen vrij worden getoond.

Dit is hypocriet.

Jullie, die hier tegen ons staan te ​​schreeuwen, waarom steunen jullie deze waanzin? Zijn jullie tevreden met het bloed aan jullie handen? Vermoedelijk.

Ik dank u wel.

We komen terug.

(Vertaling: “Vederso”)

Geplaatst door:
E.J. Bron
(h/t “Vederso”)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Antifascisten", "Religie van de vrede", Counterjihad, Islam, islam-collaboratie, Islamisering, islamitische ideologie, islamofascisme, Vrijheid van meningsuiting. Bookmark de permalink .

19 reacties op VIDEO: Speech van Dan Park op bijeenkomst van Pegida in Malmö (27-06-2015)

  1. Thoth zegt:

    Park, iemand die nog voor z’n mening durft uit komen. Ik steun hem, onvoorwaardelijk..

    Like

  2. lucky bee zegt:

    Tsia de VICKINGER worden langzaam maar zeker wakker. Ik hoop alleen dat het Christelijke Vickingers zijn.Dan zal ook in de Scandinavische landen vrede heersen.

    Like

    • BertG. zegt:

      Je moet er toch inderdaad niet aan denken dat dit een goddeloze zou zijn die ze mening staat te verkondigen, dan had hij net zo goed thuis kunnen blijven natuurlijk want anders schieten we er nog niks mee op.
      Dan ontaardt enkel en alleen maar in een hele berg slap gelul want iets anders komt er toch niet uit die gasten. Kant nog wal zou het anders wezen en dat moeten we niet hebben natuurlijk.
      Eigenlijk moeten we alleen christelijke mensen het recht op spreken geven.
      Zou dat een goed idee zijn luckybee?
      Daar wordt de wereld meteen een stukje mooier van.

      Like

      • BertG. zegt:

        Ik denk dat ik er toch maar eens een dagje voor moet uittrekken om jou kant eens op te reizen en je stekkertje er voorgoed uit te trekken en je pc de sloot in te flikkeren.
        Het is wel dankbaar werk, dat weet ik. En daar doe ik het dan ook voor.
        Als ik trein geld zou gaan inzamelen om de reis te betalen hier, dan heb ik dat binnen een uurtje voor elkaar denk ik.

        Like

    • Theresa Geissler zegt:

      Mijn God, dat lees ik nu pas weer!
      Ik dacht: Waar zit Bert zich weer over op te winden en dan kom je weer uit bij deze sneer van jou, lucky bee!
      En dat noem jij naastenliefde?! Hoe dúrf je het zonder blikken of blozen hier neer te kladden!
      Het ontbreekt er nog maar aan, dat je ijskoud beweert: “Moslims zijn blij als je geen christen bent: Dat is een voordeel voor ze,” zoals een zekere ‘christin’ met borderline hier ooit al deed!
      Gadver, wat een mentaliteit!

      Like

      • BertG. zegt:

        Ik ben niet helemaal van de pot gerukt, en kan ZEER goed lezen wat iemand schrijft en daarmee bedoeld.
        Het zijn maar 2 zinnetjes maar daarmee beschrijft hij precies hoe hij er over denkt.
        En dat telkens weer.

        Like

      • BertG. zegt:

        Het staat er gewoon, maar je moet het wel lezen wat er nou echt staat.
        Het zijn net kleine zinnetjes die ze onder elkaar voeren in een groep, en niemand begrijpt ze dan, maar zij onderling begrijpen mekaar wel en wat daarmee bedoeld wordt.
        Let er maar op. Het zit heel sneaky in mekaar zo als hij iets formuleert.

        Like

    • Driek zegt:

      Lucky bee zegt: Ik hoop alleen dat het Christelijke Vickingers zijn.

      En waarom, beste Lucky, hoop je dat het alleen christelijke Vickingers zijn? Ik betwijfel of er vrede gaat heersen onder die christenen, want dank zij die verkeerd geïnterpreteerde christelijke naastenliefde van jullie ( Matteüs 25: 31 – 46), zitten we nu wel opgescheept met dat schorremorrie uit donker Afrika. Dus liever die christenen er voorlopig even buiten laten. Denk maar aan al die voorgangers van het CDA en CU en SGP. Ze brengen ons niks dan ellende. Het is maar dat je het weet. We zijn hier nog niet van de achterlijke. Wat zijn nou in hemelsnaam christelijke Vickingers, nou, dan heb ik nog liever dat er weer een hoop keppeltjes in Zweden rond lopen, want die moeten nu allemaal vluchten, dank zij die christelijke naastenliefde van jullie. En als je dan toch iedere keer de Bijbel kenner wil uithangen, citeer dan eens duidelijke teksten, aan die flauwekul hebben we niks.

      Like

      • jungleelephant zegt:

        Alsjeblieft zeg:nog meer bijbelteksten?Dat was nu juist de reden dat ik bij Xander ben weg gegaan!

        Like

  3. Geert zegt:

    Ik vind deze man een held, ik wil het wel maar het kost mij mijn baan, eigenlijk ben ik te laf. daarom hulde aan deze man die het wel durft te zeggen.

    Like

  4. Jan zegt:

    Het stuk is dan al wel een jaartje of wat oud maar voor linksvolk belangrijk om te weten:

    Kölner Moscheenstreit Das Minarett ist ein Herrschaftssymbol
    Von Necla Kelek

    Moscheen sind selbst nach muslimischer Lesart keine Sakralbauten wie Kirchen oder Synagogen, sondern „Multifunktionshäuser“. Das wird gern verschwiegen. So wie der Islam eben keine Kirche ist. Der Islam begreift sich nicht nur als spirituelle Weltsicht, sondern als Weltanschauung, die das alltägliche Leben, die Politik und den Glauben als eine untrennbare Einheit sieht. Eine verbindliche theologische Lehre gibt es nicht.

    Dienen sie der Integration? Hier sind Zweifel angebracht. So wie in vielen Moscheen in Deutschland der Islam praktiziert wird, erweist er sich als ein Hindernis für die Integration. Diese Moscheen sind Keimzellen einer Gegengesellschaft.
    ….
    https://antiislam.wordpress.com/2007/07/15/kolner-moscheenstreit-das-minarett-ist-ein-herrschaftssymbol-von-necla-kelek/

    (http://word.world-citizenship.org/wp-archive/2040)

    Like

  5. Hendrik M. zegt:

    Mooie toespraak en hoogste tijd!

    Like

  6. Theresa Geissler zegt:

    In beslag genomen? Tja, had er op gezet: “Dood aan de Joden” Of: “Islam will dominate the world,”‘ dan had het wèl gemogen.

    Like

  7. Piet Zwart zegt:

    IsLam is facisme mag niet. Christenen onthoofden, afschieten op het strand, dood aan alle christenhonden, mag wel?
    Wat een rare wereld leven we toch.

    Like

  8. Andre L zegt:

    Goed zo, meer meer meer

    Like

  9. ildiko zegt:

    precies, meer en meer en meer van zulke helden.

    Like

  10. vanhetgoor zegt:

    Islam is fascisme! Dat is geen loze stelling, het is bewijsbaar en filosofisch correct. Ik denk niet dat er een zichzelf respecterend land waar waar de rechtspraak niet hoeft te voldoen aan logica.

    Like

  11. Jan zegt:

    Dan Park weer gearresteerd

    Like

Plaats een reactie