Toekomst . . .

Op zekere dag zullen ze vragen: “Waarom vocht je niet voor mijn toekomst?”

Geplaatst door:
E.J. Bron (via Twitter; “OuweBarend“)
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

6 reacties op Toekomst . . .

  1. vangie1206j zegt:

    Antwoord is het is TEN STRENGSTE VERBODEN je te bewapenen.
    Het is TEN STRENGSTE VERBODEN geweld te gebruiken.
    Daarom de jeugd van later.

    Geliked door 1 persoon

  2. Julia zegt:

    Tja ik heb altijd al gezegd dat volwassenen laf zijn en angstige onderdanige schaapjes blijven en het er voor over hebben dat ze eigen kinderen of kleinkinderen een goede toekomst misgunnen uit pure onverschilligheid en lafheid. Het is maar hoe verantwoordelijk men zich voelt voor eigen kroost en onze jongeren maar mijns inziens zijn al die onderdanige angsthazen geen knip voor hun neus waard.

    Geliked door 1 persoon

    • scherpschutter1943 zegt:

      Als ik mijn verantwoordelijkheid neem en daarnaar handel zit ik voor de rest van mijn leven in de gevangenis. Niets vind de staat en trawanten erger dan mondige burgers die zich gewapend tegen de moslims kunnen en willen verdedigen. De staat cs weet met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat bewapende burgers datgene doen waar zij als de staat al tientallen jaren in tekort schiet, namelijk het beschermen van de eigen burgers

      Geliked door 1 persoon

  3. John 3:16 zegt:

    Op een dag zullen ze vragen: Waarom heb je mij nooit over het reddende werk van Jezus Christus vertelt…
    Ik ben het 100% eens met deze message! Maar sta ook even stil bij de message van God. Het zal namelijk een eeuwig verschil maken.

    Like

  4. verwardeman zegt:

    Ik heb het gedaan jongen , maar ik werd constant voor fascist en racist uitgemaakt , wat
    ik zo zat werd dat ik dacht : ” dan zoek het maar uit , het zijn jullie kinderen ” .

    Like

  5. Bob zegt:

    Het nederlandse volk was laf en is laf.
    Na 75 jaar wordt de moord partij op de
    fout genoemd terwijl ze bezig zijn
    Israel van de kaart te krijgen.

    Like

Plaats een reactie