Annabel Nanninga sloopt links, policor, NPO, en De Rest Wat Stuk Moet

Screenshot_143

(Door: Bert Brussen)

‘Linkse mensen, hier in Amsterdam is het helemaal verschrikkelijk’

“Ik stemde GroenLinks. Nog erger: ik ben zelfs een jaar lid geweest. Ik was echt voorstander van een multiculturele samenleving en ik was ervan overtuigd dat het een succes ging worden. Maar op een gegeven moment ging ik inzien dat er bepaalde dingen toch echt niet kloppen. Dat begon met 9/11. In mijn eigen buurt merkte ik hoe er veel veranderde. Het zijn bijna altijd Marokkanen, die je op een vervelende manier nafluiten en na-sissen. En dat kun je heel lang voor jezelf wegredeneren: andere cultuur, blablabla.

Toen Theo van Gogh werd omgebracht, dacht ik: dit is een glashelder bewijs dat je over bepaalde dingen dus blijkbaar je mond moet houden.

Lees verder>>>
(h/t “Wachteres”)
Post online

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in gezond realisme. Bookmark de permalink .

35 reacties op Annabel Nanninga sloopt links, policor, NPO, en De Rest Wat Stuk Moet

  1. Latraviata zegt:

    Geheel mee eens!

    Like

  2. “Ik stemde GroenLinks. Nog erger: ik ben zelfs een jaar lid geweest. Ik was echt voorstander van een multiculturele samenleving en ik was ervan overtuigd dat het een succes ging worden”.
    Nou dit noem ik dus een gevalleltje van zelfoverschatting, zo tegen eind 60 tiger jaren wist ik al dat het met de Turkse gastarbeiders niet goed kwam, erger nog had gelijk al een hekel aan de bebaarde, besnorde, lichtgetinte randdebiele, achterlijke Turkse slijmballen die méér deden dan voor de Nederlanders arbeiders gewoon was. De smerige Turkse ogendienaars van hun directe chefs was tenenkrommend om aan te zien, deze mentaliteit van de Turken is een rode draad door de maatschappij, immers ze waren een paar gulden goedkoper als de Nederlandse vaklieden. De Turken namen genoegen met stapelbedden op een klein gehuurd vertrek. Bij de toenmalige scheepswerf NDSM werd een woonoord Atatürk in Amsterdam-Noord gebouwd. Enfin volledig integreren is er gewoon niet bij, en je hoop op een multiculturele maatschappij vestigen, nou linkse zelfhatende, cultureel Marxistische, collectivistische nuttige idioten van het corporatisme jullie hebben totaal geen intuïtie, geen gevoel voor goed en verkeerd en willen nog steeds Nederland tot op de bodem nivelleren.

    Geliked door 2 people

    • koddebeier zegt:

      Zij gingen langer op vakantie (met toestemming), melden zich vrij vaak ziek tijdens de vakantie en werden meestal tussen hun 50ste en 55ste afgekeurd en gingen de WAO in .
      wat een aanwinst !!

      Geliked door 1 persoon

      • Ja beste Koddebeier, dat was en is nu nog zo, Pieter Lakeman schreef in zijn standaardwerk “Binnen zonder Kloppen” (Iedere leerling zou dat boek verplicht op school moeten lezen) dan zijn we meteen van het linkse dogma af dat ze hierheen kwamen om het vuile werk op te knappen. Enfin Lakeman schreef dat de gemiddelde arbeidsduur in loondienst zo’n 10 tot 12 jaar was voor dat ze in de WAO verdwenen en dan begon voor deze lui het dolce vita, de hele dag thee konden gaan drinken.

        Geliked door 1 persoon

      • koddebeier zegt:

        Ik heb het boek gelezen

        Geliked door 1 persoon

    • Theresa Geissler zegt:

      Ziedaar dan ook de voornaamste oorzaak, dat Annabel nog íets meer zou moeten ‘radicaliseren,’ eer ze mentaal ècht geschikt zou zijn om te schrijven voor….nou voor een blog als dat van E. J. Bron: Het is leuk, gedurfd en origineel, wat ze publiceert, daar niet van, maar de kern is nog éven wat te…..luchtig, laten we zeggen.
      En dat komt dus, omdat ze qua achtergrond nog het nodige óm te zetten heeft, dat lees je hier nu.

      Geliked door 3 people

      • rony stokart zegt:

        Mevrouw Nanninga moet misschien nog wat “radikaliseren” maar ook zonder dat laatste is het een genot om te mogen lezen hoe fijnzinnig en welbespraakt ze het groezelige bruin gespuis onderuit haalt. En meer dan waarschijnlijk wekt ze daardoor meer “slapenden” dan de platvloerse luid lallende reaguurders op deze blog. En die laatsten maken hier doorgaans wel de meerderheid uit. Jammer maar helaas.

        Like

      • E.J. Bron zegt:

        Dit was uw laatste comment op “E.J. Bron”. Ik laat mijn reaguurders niet belasteren als “platvloers” en luid lallend”.

        Webmaster

        Geliked door 3 people

      • Theresa Geissler zegt:

        Tja, Rony, ik kan me voorstellen, dat onze omgangstaal van boven de rivieren iets te pittige kost voor U is. Zeker als het afkomstig is van de “doorpekelde geradicaliseerden.”
        Veel plezier dan maar op andere blogs met de lichtere kost van Annabel, zullen we maar zeggen.

        Geliked door 1 persoon

      • Elisah zegt:

        Hè hè, eindelijk weg….

        Geliked door 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        Hartelijk dank Heer Bron!

        Like

      • E.J. Bron zegt:

        You´re welcome!

        Geliked door 1 persoon

    • D.DAY zegt:

      Ook ik zag vanaf het begin van de massa-immigratie uit niet-westerse landen al heel gauw de asociale gedragingen van de zgn. gastarbeiders, die zich nergens wat van aantrokken. Het feit dat deze gastarbeiders moslims waren, is voor het volk heel lang onder de pet gehouden. Vanaf het begin mocht de autochtone bevolking niet klagen over de wantoestanden in de wijken waar moslims werden gehuisvest. Het ging gaandeweg van kwaad tot erger, omdat de moslims niet gecorrigeerd mochten worden. Hun uitgangspunt is niet hoe de samenleving leefbaar moet blijven maar wat de koran voorschrijft hoe een moslim zich moet “gedragen”. En wat de koran voorschrijft gaat voor moslims boven de door mensenhanden gemaakte wetten, die zijn voor de moslims haram. En het volk is de dupe geworden.

      Geliked door 1 persoon

  3. kampersrene zegt:

    Ik veronderstel en hoop dat Annabel niet de enigste is die eindelijk uit een sprookje ontwaakt en de realiteit onder ogen ziet

    Like

  4. Golden Girl zegt:

    zeker wat is die multiculturele samenleving een succes geworden, toen voor de werkgevers om een paar gulden per werknemer te besparen, en wat heeft het ons gebracht honderdduizenden euro s aan uitkeringen, ze hadden die gezinshereniging ook nooit moeten doen

    Like

  5. koddebeier zegt:

    Wie nu heden te dagen nog links stemt is een landverrader, of een fascist,of een krankzinnige idioot of vreselijk DOM, of een combinatie van genoemde !!

    Geliked door 1 persoon

  6. Er is een heel rare beweging gaande waarbij de ouwe buitenlanders gelijk moeten worden getrokken aan de nieuwe beroepsvluchtelingen. Die ouwe Turken, Marrekanen, Grieken, Italianen en wat al niet meer waren net als de meesten van ons in die tijd cultuurgelovigen voorzover ze al iets met een geloof hadden. Die jongens zopen, hoerden en snoerden net als wij dat het een lieve lust was en er zat er incidenteel maar eentje in de steun. Cultuurgelovigen geloven voor de buurt, de familie en omdat hun kinderen anders niet naar de plaatselijke christelijke school mochten. Islamietische had je in die tijd nog niet en een moskee moest je op zolders zoeken. Waarom gebeurt dit nu allemaal?

    Like

  7. Tistochwat zegt:

    Het gevaar komt vooral van mensen die zelf geen moslim zijn of gematigd moslim, maar die niet willen inzien dat de islam een kwaadaardige ideologie is.

    Dat klopt, alleen “of gematigd moslim” had ze niet moeten schrijven.
    Er bestaan geen “gematigde moslims”.
    Er bestaan hooguit moslims die zich gedeisd houden tot ‘het sein’ wordt gegeven.
    De term “gematigde moslim(s)” ergert me.

    Geliked door 2 people

    • Theresa Geissler zegt:

      Tja, zie mijn comment van 14.37u.:
      Dat zal dus precíes één van die dingen zijn, waarin ze mentaal nog “bijgeslepen” moet worden.

      Geliked door 1 persoon

    • Pietersen zegt:

      Inderdaad, die term vertroebelt de zaken onnodig. Gematigde moslims kunnen er per definitie niet zijn want dat is in tegenspraak met de koran en hetgeen Allah en Mohammed bekokstoofd hebben.
      Dus daarom : WEG MET DIE TERM.

      Geliked door 1 persoon

    • paulzwueste zegt:

      De term “Gematigde Moslim” is uitermate hypocriet, volkomen onzorgvuldig, heeft niets met de realiteit te maken, en is bovendien uitermate discriminerend voor moslims.
      Niet dat ik er iets op tegen heb om moslims te discrimineren.
      Ik juich elke vorm van directe discriminatie van harte toe, maar de politiek-correcte idioten die deze benaming hebben verzonnen hebben zich dit niet gerealiseerd.
      Je zult toch maar als “gematigd” worden omschreven.
      “Ik ben gematigd. Ze hebben namelijk mijn voortplantingsorganen operatief weggenomen en ’n deel van m’n hersenen.”

      Het is maar ’n voorbeeld.
      Zou trouwens ’n uitstekend idee zijn.

      Geliked door 1 persoon

  8. Peter zegt:

    Ooit stemde ik SP……………….
    Ooit had ik vertrouwen in Hans Spekman met zijn oplossing voor de criminele Marokkaantjes:
    Je moet ze een boevenpak aantrekken………………..
    Langzaam gingen mijn ogen open, hopelijk nog niet te laat.

    Like

  9. Thoth zegt:

    Tis tenslotte toch nog goedgekomen!

    Like

  10. Jade zegt:

    Tijd voor een wat meer uitgebreid artikel
    met de Nan…Ik vind dit wat karig.

    Like

  11. jet B zegt:

    Wijsheid komt met de jaren….

    Like

  12. Marian zegt:

    Zij is echt een voorbeeld.

    Like

  13. ReaGluurder zegt:

    ‘Ben je jong en stem je rechts, dan heb je geen hart. Ben je oud(er) en stem je links, geen verstand! Deze boerenwijsheid is niet voor niks in de wereld gekomen!

    Like

  14. Harry zegt:

    Ze is nog lang niet ” één van óns ” , Annabel .
    Ondanks een kostelijk decolleté is zij nog druk bezig met haar geestelijke ontwikkeling .
    Oftewel : heerlijke tieten , maar een nog niet volledig ingedaald politiek besef .

    Ze heeft nog steeds trekjes van politieke correctheid die ze maar moeilijk los kan laten .
    Ze is dáárom , denk ik , vaak ook nog wel érg voorzichtig .
    Die linkse ellende waar velen nog heel lang mee worstelen , daar ben je kennelijk niet zo gemakkelijk van verlost .
    Dat softe , dat niet willen erkennen wat goed en wat niet goed is , die afkeer van discipline , die weerzin tegen hard optreden tegen misbruikers .
    Eén van de redenen voor de huidige situatie .

    Ik ben zo blij als een oud hondje dat ik daar nooit mee behept ben geweest .
    Rechts geboren , rechts de kist in !

    Like

    • paulzwueste zegt:

      God wat een heerlijke vrouw.
      Hadden wij ze maar hier in de tweede Kamer, en dan ’n leuke discussie met de Kamervoorzitter met als onderwerp waarom, waarvoor en waardoor die vervloekte Koran op haar bureau moet staan.

      Like

  15. Jules Vismale zegt:

    @Webmaster, zou die rony stokart misschien zelf een linkse platvloerse en luid lallende reageerder op deze blog zijn geweest? Hij lijkt met zijn commentaar precies op een verguisde anti-fascist!

    Like

Plaats een reactie